Zwanger worden vanaf medio augustus

15-08-2014 21:05 1022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer geprobeerd een tabel te maken, niet heel mooi maar wel makkelijker aan te vullen voor een ieder



Als er iets anders moet zeg het even... ik kon niet zo snel iedereen zijn gegevens up to date maken...



NaamLeeftijdKindjeNOD Ronde #Bijzonderh.Loesjesss 28/31Kindje 1NOD 30-1 ronde 5Curettage 15/10 Ellepellie85 29/28Kindje 2ZWANGER! Milka8628/30Kindje 1NOD 29/10 ronde 2Onregelmatige cyclus AnB2730/33Kindje 1NOD 22/9 ronde 2Deppy21/29Kindje 1ZWANGER!ronde 2 All_3gra 30/30Kindje 1NOD 7/12 ronde 4Tot nu toe eisprong gemistIndyy29/31Kindje 2ZWANGER! Blonde8331/34Kindje 1 ZWANGER! ronde 513/10 vroege miskraam yara8430/30Kindje 1 NOD 27/12 ronde 5
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
@ Jooo_: spannend zeg! Wel vreemd dat je al wel wat bruine afscheiding hebt gehad. Nog even afwachten dus!

@ Visje8: gefeliciteerd!!! Wat een goed nieuws!

@ Blonde83: volgens mij kan innestelling tot zo'n 9 dagen na je eisprong plaatsvinden, dus zou kunnen! Blijft nog even spannend dus...

@ Loesjesss: ben je een beetje bijgekomen het weekend? Kan me goed voorstellen dat het een rollercoaster is geweest afgelopen week!

@ Ellepellie85: lekker gewinkeld? Nog leuke dingen gekocht?



Ik ben afgelopen zaterdag ongesteld geworden. Verwachtte ik eigenlijk ook wel omdat ik verder weinig klachten had. Ben wel blij dat m'n ongesteldheid al op dag 27 plaats vond, want was de 1e keer ongesteld worden na het stoppen met de pil. Nu maar hopen dat m'n cyclus regelmatig blijft :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er nog, heb trouw meegelezen maar heb weinig tijd gehad! Hier is de ongesteldheid weer voorbij. We zijn nu op dag 9 van deze cyclus, dus deze week mogen we weer aan de slag! Ik heb langzaam het idee dat iedereen zwanger lijkt te worden, echt heel vreemd hoe dat nu ineens opvalt en eigenlijk me eerder nooit iets interesseerde! En nu denk ik- 'ik wil ook!'



@elliepellie- het is echt stom hoe je ineens vanalles voelt en dan toch ongesteld wordt! Dat had ik ook.. Was er ook ff niet blij mee, maar kleine huilbui deed wonderen. Vriend zei dat ik niet moest doen alsof we al drie jaar aan het proberen zijn.. Zit wel wat in he!



Ik ga slapen, tot snel allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Oh en wie de tabel heeft aangepast- dankje!!
Alle reacties Link kopieren
Poeh ik had vandaag duidelijk mijn dag niet! Moest eigenlijk naar school maar voordat ik ging werd ik zo strontchagrijnig met een huilbui als gevolg. Ik denk dat de hormoontjes aan het werk zijn! Voelde me echt rot en had geen idee waarom. Die arme vriend van mij zit maar met me opgescheept. Gelukkig kan hij er nog wel om lachen en is hij erg lief. Heb vandaag de verloskundige gebeld maar had het telefoontje gemist toen ik werd teruggebeld. Morgen nog maar eens proberen. Over drie weken krijg ik mijn eerste echo!



@ Jooo: Hoop dat het misschien toch raak is!



@ Milka: Jammer dat je ongesteld bent geworden. Maar wel weer fijn dat je er al op voorbereid was.



@ All3gra: Heel veel plezier de komende week! Erg als je steeds geconfronteerd wordt met alle zwangeren om je heen. Hopelijk kun jij je snel aan dat rijtje toevoegen.



Ik ga voor jullie duimen dames. Nu ga ik met mijn chagrijnige kop maar naar bedje. Morgen een heel lange dag voor de boeg.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Het is hier inderdaad rustig! Misschien is iedereen lekker aan het genieten van het laatste mooie zomerweer

@ Jooo_: balen zeg!! Hoe waren je vorige cyclussen? Je kan idd nog steeds zwanger zijn als je een latere eisprong hebt gehad! Laten we daar maar op hopen! Had je wel een gevoelige test gebruikt nu?



Hier weinig te melden...vandaag denk ik laatste dag van ongesteldheid dus daarna kunnen we er weer voor gaan! Hoop dat ik deze keer m'n eisprong kan herkennen.
Alle reacties Link kopieren
l
Nou, ik heb geen idee of ik nou nog op t bankje zit of niet...

Sinds zo avond bloedverlies ( terwijl a.s. Vrij pas NOD is), ma bloedverlies met stolsels, di. al wat minder nu niet meer.... En dat terwijl mijn menstruatie toch altijd echt 5 dagen beloopt.



Zijn er hier dames die dit herkennen? Ineens een hele korte cyclus soms?



Denk dat ik volgende mnd ovulatie testen ga uitproberen, een beetje inzicht kan geen kwaad.



@jooo_ dus je wacht nog ff af tot vrijdag? Klinkt als een plan!
Alle reacties Link kopieren
Joehoee ook ik ben er nog hoor!



@visje8, wow gefeliciteerd! Super gaaf!

@loesjes fijn om te lezen dat je een dag zonder misselijkheid had! Hoe gaat dat nu? En met je humeur?

@milka86 van top tot teen in het nieuw gestoken! Heerlijk, moest ook wel hoor. Ben na de zwangerschap van de eerste zoveel afgevallen dat niks meer past!

@all_gra jouw vriend kon het niet beter verwoorden. Het is ook zo. Vandaag men laatste dag van de ongesteldheid dus we gaan weer vol goede moed er tegen aan. Wat vervelenddd

Maar die huilbui heb ik ook even gehad en nu is het ook goed. Wil het echt meer loslaten. Temperatuur meter aan de kant gegooid en ovutesten begin ik ook nog niet aan.

Komt wel als het over een half jaar nog niet raak is!

Ik had trouwens de tabel aangepast... :-)



Ik zie nog wel een aantal verlopen NODtjes staan, kan ik nog wat aanpassen voor iemand? En hoe is het met jullie allemaal?

Het is inderdaad een stukkie stiller hier haha...
Alle reacties Link kopieren
@blonde83; nee dat herken ik niet... En mij is geleerd 2 dagen volledig bloeden beloofd vaak niet veel goeds.... Ik hoop dat het niet zo is hoor, maar ben er bang voor.....
Hallo dames. Ben weer thuis na een lange lange autorit.

Heb een heerlijke vakantie gehad. Ben helaas nu we erg verkouden en hoest me rot. Maar verder prima. Op vakantie getest maar helaas negatief. Zit nu op dag 36 van mijn cyclus. En nog helemaal niets...... ben benieuwd.





Visje8 van harte gefeliciteerd meid! Ook al zo gauw zwanger!



Loesjesss wat leuk dat jullie ook gaan trouwen.. hoop dat je je gauw helemaal happy voelt in de zwangerschap!



Voor de rest.. hoe gaat het allemaal??
@deppy: fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad! Jammer van de negatieve test



Nou, ik snap niets meer van m'n lichaam... Een hele dag zonder bloedverlies en nu vandaag weer licht ( paar druppels denk ik). Zet door of hou op, dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben!

Heb wel wat sterker t gevoel dat er misschien wat gezeten heeft en het niet zo heeft mogen zijn...

"Normale" ( voorspelde) NOD is morgen, maar even afwachten wat er allemaal gaat gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
@deppy- jammer vd negatieve test.. En nog niet ongesteld, dat is al helemaal irritant!

@elliepellie- dankje voor het aanpassen! Ik hoop dat er snel meer Smileys in de tabel staan!

Ik zit vandaag op dag 12 en heb al slijm gespot! Een klein beetje maar, alleen wel makkelijk te herkennen nu. Ik voel werkelijk niks van m'n eisprong! Maar ben nu ook nog eens verkouden erbij, dat helpt niet echt he.. Ik ga vroeg naar bed, hopen dat t snel over is!

Hoe is het met de zwangeren? Al aan meer mensen het goede nieuws verteld inmiddels?
Alle reacties Link kopieren
@ Deppy: Jammer dat de menstruatie uitblijft en je een negatieve test had. Heb je 1 test gedaan of meerdere testen?



@ Blonde83: Wat lastig dat je cyclus zo raar verloopt!



@ All3gra: Veel plezier de komende dagen :-)



Hier ondertussen wat minder misselijk. Alleen veel last van mijn hormonen. Ik was gisteren aan het stofzuigen en dat ging niet zoals ik het wilde. Ik werd zo boos op de stofzuiger dat ik ervan moest huilen. Dat ding heeft wat klappen mogen incasseren. Echt... slaat nergens op, dat gedrag van mij! Had het ook al afgelopen maandag toen ik wat opdrachten aan het maken was.

Ik heb het aan veel mensen in mijn omgeving al verteld. Ik kon het gewoon niet voor me houden. Over iets meer dan een week heb ik mijn eerste echo en intake bij de verloskundige. Echt heel spannend! Heb al een nachtmerrie gehad dat het een tweeling was en ik de zorg helemaal niet aankon... Hormonen, zelfs in de nacht laten die krengen me niet met rust!
Heb maar 1 test gedaan. Had net een klein beetje bruin bloed in mijn onderbroek. Lichte kramp.en.nu verder niets meer.. snap er niets van.... pffff.....
Vervelend hè Deppy?! Ik gooi er morgenochtend maar een restje tegenaan...
Nou stond vanmorgen op.. en weer lekker ongesteld... pffff maarja we gaan met vol goede moed naar ronde 2. Jammer dat die cyclussen zo lang duren. .. dat is erg frustrerend. ..
Alle reacties Link kopieren
Ow Deppy, wat vervelend! Maar dan weet je tenminste waar je aan toe bent! Heb net een ovu test gedaan, gewoon eens om te zien hoe en wat, maar niks te zien. Ik zit nu op dag 14 en heb al twee keer een cyclus van 30 dagen gehad, dus je zou denken dat ik nu wel positief moet testen! En ook geen slijm meer gezien, dus misschien komt het ei nog. Of het is al geweest en ik heb niks gemerkt. We hebben ook nog niet geklust ivm mijn keelpijn.. Was ook echt zo moe elke avond dat ik als een blok in slaap viel! Vanavond niet hoop ik!!

Hoe gaat het met iedereen? Zie weinig van de zwangeren!
Alle reacties Link kopieren
En Loesjess, spannend allemaal!! En die nachtmerrie, dat is wel herkenbaar, ik ben nog niet eens zwanger en droom al vaak rare dingen over baby's!! Echt fijn dat t dan maar een droom is!!
Alle reacties Link kopieren
Blonde, al getest? Hoop voor jou dat je snel duidelijkheid hebt! zo half half is echt vervelend!
Test was vanmorgen niets op te zien. Ga maar gewoon ronde 3 in met NOD 12 okt geen idee wat het geweest is, misschien een cyclus die totaal in de war was of iets vroegs wat niet zo heeft mogen zijn.



Ga deze ronde eens testjes voor ovulatie gebruiken, puur om te kijken of ik er wat wijzer van kan worden.



@all3_gra wat raar dat je ov test nog niets aangeeft

@loesjesss succes met de horrormonen
Alle reacties Link kopieren
@ deppy, welkom terug! Leuke vakantie gehad? Wat balen dat je ongesteld bent geworden, maar "gelukkig" kun je nu wel weer aan een nieuwe ronde beginnen!



@loesjesss ai ai ai, die arme stofzuiger! Gelukkig heeft het geen gevoel haha. Wel erg herkenbaar overigens. Je hormonenhuishouding staat ontzettend op z'n kop. Toevallig vanmiddag een filmpje gezien "het wonder van het leven" nou werkelijk, dan realiseer je je echt dat het een wonder is hoe het hele "proces" in z'n werk gaat...... En als je die gaat kijken hou jij het helemaal niet droog op het moment denk ik!

Succes en spannend volgende week al echo dus! Dat is mooi snel gegaan... Dan ben je 9 weken toch?



@blonde83, ik was deze maand ook eerder ongesteld. Mijn vorige cyclus was 'maar' 27 dagen en nu had ik er 1 van 25 dagen.. En ook minder dan de voorgaande keren. Heel apart..

Het vrouwenlichaam zit vreemd in elkaar zullen we maar zeggen hé..



Hoe is het met de rest?



Hier alles goed.. De menstruatie is sinds eergisteren weer voorbij, dus ook wij mogen weer hobby-en. Het gekke is, sinds gister al slijm gespot! Was dus op dag 8 van de cyclus, kan me haast niet voorstellen dat een eisprong zo vroeg in de cyclus komt, aah fijn natuurlijk wel even van de situatie gebruik gemaakt... Onder het mom: niet geschoten is altijd mis!

We zullen zien, ben er wel een stuk minder mee bezig (as promissed) maar toch hé.....
Alle reacties Link kopieren
@all_gra dat is inderdaad vreemd dat je ovu test nog niets aangeeft, maar zoals ik net zei spotte ik op dag 8 ineens al slijm... Volgens mij hoeft je ei ook niet elke keer op de helft van je cyclus te springen...

Vorige maand hebben wij in de eerste dagen naar menstruatie ook niets gedaan en vanaf dag 20 ook niet meer aangezien ik toen met griep in bed lag... Volgens de "gemiddelden" hebben wij het wel in men vruchtbare periode gedaan maar niet zwanger...

Succes en veel plezier deze maand! Niet moe of ziek worden, we hebben bijna tegelijk onze NOD, dus we gaan ervoor!
Alle reacties Link kopieren
@ Blonde, Deppy, Ellepellie en All3gra: Heel veel succes en ook heel veel plezier de komende dagen/weken. Duim heel hard voor jullie dat het snel gaat lukken.



@ Ellepellie: Ik zal dat filmpje eens op gaan zoeken, zag het geloof ik al voorbij komen op facebook. Als ik mijn eerste echo krijg, ben ik 7 weken zwanger. Met 11 weken krijg ik weer een echo. En als ik een extra echo wil, kost me dat maar 25 euro. Vond ik alles meevallen! Kan rond de 16 weken om het geslacht te bepalen, denk dat ik die wel ga doen. Eerste echo gaat een inwendige worden omdat ze daar meer op zien. Nooit gehad, dus wel spannend.

Op dit moment lig ik op de bank met een buik die zo opgezwollen is dat ik me bijna niet kan bewegen van de pijn. Net alsof je je buik op zijn meest uitzet en dattie dan blijft hangen :p

Ik kan trouwens sowieso mijn broeken niet meer verdragen als ze dicht zijn. Heb knoopje nu voortaan maar los met elastiekje erdoor. Op mijn werk kreeg ik ook al opmerkingen over mijn buik! Ik draag een strakke blouse als bedrijfskleding dus veel verbergen is er niet bij. Degenen die mijn buik opmerkten, weten ook dat ik zwanger ben dus letten er waarschijnlijk meer op. Maar toch... Ze plagen me nu met een tweeling/drieling, de etters!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven