Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz

28-03-2013 07:48 2954 berichten
Alle reacties Link kopieren
Roddel hier mee over de liefdeslevens van bekende en minder bekende mensen.
maleficent wijzigde dit bericht op 17-03-2014 10:45
Reden: *smiley heeft een storing, weggehaald*
% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik mis niks.
Is die vleesboom serieus pas 34??
Zou kunnen, ze werd vroeg moeder. En zo ook haar oudste, dat is ook een tienermoeder.




















Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 19 september 2014 @ 18:48:

[...]





maar waarom moeten al die exen in het bericht genoemd worden? Die opsomming vind ik nogal typisch.Maar van die opsommingen smullen we hier toch juist?
Alle reacties Link kopieren
Zijn broek is te lang en de voorkant van haar jurk veel te kort. En dan ook nog een doorzichtige bovenkant.... Dat oogt zo ordinair. Alsof ze een gipsybruidje van 16 wil zijn. Jammer hoor want haar figuur is wel mooi.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 20 september 2014 @ 05:54:

[afbeelding]



Mama June en dochter Honey Boo Boo



[afbeelding]



Papa Sugar Bear



[afbeelding]



En het hele gezin.Ik heb die hele serie nooit gezien, namen zeggen me ook niks..maar het lijkt op de nederlandse variant van de Tokkies
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 20 september 2014 @ 14:10:

[img]http://24.media.tumblr.com/72552ee5b495 ... o1_250.gif[/img]



[img]http://25.media.tumblr.com/tumblr_m98f5 ... o1_250.gif[/img]





Jeetje, dat een man het hier op kan zeg.....dan moet je toch flink bezopen zijn.

Wat een vreselijk onaantrekkelijke vrouw zeg.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
quote:sweetfirefly schreef op 20 september 2014 @ 17:02:

[...]



Jeetje, dat een man het hier op kan zeg.....dan moet je toch flink bezopen zijn.

Wat een vreselijk onaantrekkelijke vrouw zeg.Hij is net zo onaantrekkelijk hoor. Boeren, scheten, tabak pruimen, geen tand meer in zijn mond.
quote:pearle schreef op 20 september 2014 @ 16:59:

[...]





Ik heb die hele serie nooit gezien, namen zeggen me ook niks..maar het lijkt op de nederlandse variant van de TokkiesZoek ze eens op op youtube ofzo, vermakelijk






Haar jurk is wel precies zoals ik het verwacht had.





Het hoge woord is eruit! Andy en Melisa hebben elkaar zojuist het jawoord gegeven in landgoed Huis de Voorst, in Eefde, Gelderland. "Dit is een bekroning", vertelt Andy trots aan RTL Boulevard.



"Iedereen was emotioneel", vervolgt de oud-voetballer.



"Dit is nog maar het begin van deze dag. Toen we elkaar zagen en elkaar het jawoord gaven, ja het was heel mooi", aldus Melisa.



Onze verslaggever was niet bij de ceremonie aanwezig, maar hoorde buiten een enorm gejuich toen de twee elkaar eeuwige trouw beloofden.



Barbie

Melisa kwam vanmiddag per helikopter aan. Visagist Mari van de Ven heeft de brunette vanmorgen vroeg opgedoft voor de grote dag. "Ze ziet er uit als een soort Barbie", grapt hij aan RTL Boulevard. "Zo wilde ze het graag, dus ik heb er aardig wat opgedaan", vervolgt hij.



Moulin Rouge

Ook zanger Mick Harren is van de partij. "Het wordt een en al gekkigheid", voorspelt hij. "Daar houden ze van. Het thema is Moulin Rouge, dus we gaan lekker los."



Volgens onze verslaggever werkte het weer niet echt mee. Vlak na het jawoord regende het pijpenstelen. Gelukkig voor het bruidspaar is het weer droog en kunnen de aanwezige persmuskieten hen op de gevoelige plaat leggen.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft precies aan de verwachtingen voldaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 20 september 2014 @ 17:26:

Ze heeft precies aan de verwachtingen voldaan.



Ja!

De locatie is wèl smaakvol

http://www.huisdevoorst.nl/
Allemachtig, die (.)(.), het ziet er toch gewoon niet uit.
quote:Suze02 schreef op 20 september 2014 @ 17:55:

Allemachtig, die (.)(.), het ziet er toch gewoon niet uit.



Wat had je dan verwacht met thema Moulin Rouge?



Ik mis alleen de verentooi op haar hoofd nog.
Ik vind (.) (.) nog netjes uitgedrukt Suus

Godsammekrake wat een ordinair gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Waar koop je zo'n jurk? Ik ben weleens in de bruidswinkel van Mary Borsato geweest, daar hadden ze toen naast klassieke en mooie moderne jurken ook wel wat ordinaire jurken maar niet zo erg als deze...!
Alle reacties Link kopieren
Jemig lijkt wel of ze klaar is om aan het "werk" te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Die lange sleep vind ik dan wel weer mooi.



@rvdlem ik denk dat die jurk op maat is gemaakt.
Het lijfje is doorschijnend, best veel van te koop leert Google... D'r is een hoop ordinair vollek
Ik zag ze per ongeluk op tv.... ze lijkt op een over-the-top travestiet... Dat kan toch niet de bedoeling zijn op je trouwdag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven