Naturistisch leven

08-03-2011 09:53 330 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Ik ben een 30 jarige vrouw en samen met mijn man en kinderen leven we naturistisch. Dit wil zeggen vanaf we thuis komen gaan de kleren uit. Mijn man was reeds naturist voor ik hem leerde kennen ik ben het geworden toen ik met hem verkeerde en vond het onmiddellijk zalig. Van zodra we samen gingen wonen hebben we dan ook besloten om geen kleren meer te dragen. Niettegenstaande de meesten dit weten hebben we pas recent beslist om ons te "outen". ttz we blijven bloot ook bij bezoek. Het is vervelend om steeds snelsnel kleren aan te doen. We vinden ook dat men onze levensstijl moet respecteren en ons aanvaarden zoals we zijn. Negatieve reacties zijn er nog niet echt gekomen, wel verbaasde blikken. Heeft iemand van jullie ook deze ervaring? Wie leeft er ook naturistisch? En zo ja, blijven jullie ook bloot bij bezoek? wat zijn de reacties? Vinden de niet naturisten dit aanvaardbaar en respecteren jullie dit?
Alle reacties Link kopieren
quote:JohnnyCake schreef op 25 april 2011 @ 21:45:

. Het slurfje kan overal tussen komen, hond kan er in bijten, het bungelt alle kanten op. . Ik zie het zo voor me!
Alle reacties Link kopieren
IK bewonder jullie manier van leven...Petje af.

En voor de tegenstanders het is een prachtige manier voor de kinderen om te zien dat bloot heel gewoon is en bij het leven hoort. voor mij is kleding alleen nodig om me te beschermen tegen kou en niet om iets te bedekken omdat ik me voor mijn lichaam schaam. Bloot leven heeft niks met sex te maken. DE enige overeenkomst tussen sex en bloot leven is dat ,ik althans, er geen kleren worden gedragen tijdens daarmee bezig te zijn!



Blootje, petje af (als ik hem droeg)
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor blootje, ik geloof je. En ik ben Naomi Campbell
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me er wel in vinden. Het is niet algemeen geaccepteerd dat je thuis bloot leeft daarom stuit je op nogal wat tegenstand. Zorg wel dat je niet zomaar vanaf straat gezien kan worden want dan zou je tegen een bekeuring aan kunnen lopen. Het is jou leven en ik respecteer dat, ik krijg zelfs de neiging om juist op visite te gaan maar dat terzijde. Jou overtuiging wordt veel minder geaccepteerd dan iemand die handelt vanuit geloof. Dat kinderen van huis uit een bepaalde doctrine mee krijgen is normaal. Om maar eens over het geloof te beginnen, anyway

Ik als man vind het dapper dat jij als vrouw verteld dat je in je blootje wilt leven. Daar zijn er doorgaans minder van dan mannen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nudist en naturist en tracht ook zo veel mogelijk naakt te leven. Ik neem elke ochtend naakt ontbijt, slaap naakt, speel naakt muziek, werk naakt in de tuin,.... en neem naturistische vakanties. Ik vind het moedig dat jullie naakt blijven voor bezoekers.Respect. Ik wil jullie best ooit eens bezoeken als ik eens in nederland ben voor een babbel over naakt leven en hoe dit te promoten.

naturistische groetjes,

johan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven