Mode & Beauty alle pijlers

Een zwart bruilloft jurkje

20-09-2014 22:33 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eind oktober een bruiloft van een collega en nu heb ik afgelopen weekend een zwart jurkje gekocht. Het jurkje zit heel lekker (kan er goed in bewegen etc..) daarnaast staat hij ook redelijk mooi al ben ik niet super slank. Al met al dus een perfect jurkje alleen hij is zwart. Nu weet ik dat zwart niet echt done is op een bruiloft dus wil ik graag met leuke sieraden, panty's en pumps etc. opleuken. Nu ben ik een beetje inspiratieloos en loop ik een beetje vast. Hebben jullie leuke ideeën? Zodat dit jurkje toch feestelijk gedragen kan worden naar een bruiloft?



Dankjulliewel alvast.



[img]http://www.kleding.nl/L148891578/Casual ... intuur.jpg[/img]
Alle reacties Link kopieren
http://www.kleding.nl/L14 ... rk-Carla-met-ceintuur.jpg
Alle reacties Link kopieren
[img]http://www.kleding.nl/L148891578/Casual ... intuur.jpg[/img]
Aangezien de bruiloft in oktober is kan je er prima een mooi vestje of jasje op dragen. Ik zou dan voor een kleurige print gaan waar ook zwart in zit, zodat het jasje mooi aansluit bij de jurk en juist niet sterk contrasteert (en daardoor het zwart benadrukt). Als je eenmaal dat jasje hebt gevonden kan je daar ook je sieraden etc op afstemmen.



Tegelijkertijd zou ik ook echt uit blijven kijken naar een ander jurkje. Als je geld en moeite gaat besteden om het jurkje toch acceptabel te maken kan je eigenlijk evengoed een ander jurkje kopen.
Alle reacties Link kopieren
Ceintuur vervangen door een andere met kleur, en/of een (transparante) sjaal/pashmina over je schouders?
Zoo die site is van hm nagemaakt!



Mooie jurk, ik zou bv met knalrood doen:)
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Kijk, hier zitten het soort jasjes tussen dat ik bedoel: http://www.asos.com/women/blazers/cat/p ... 36&sort=-1
Grote rode bloem als corsage, rode riem en rode pumps en evt. Nog iets roods in je haar.
Alle reacties Link kopieren
Geen zwarte jurk aantrekken, maar andere jurk kopen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van t voorjaar ook n zwart jurkje aangehad naar een bruiloft. Knalroze schoenen er bij, tasje en ketting ook in die kleur. Ceintuurtje en of jasje in die kleur had ook gekunt.



Je kan natuurlijk voor het knalkleurtje gaan wat jij mooi vind.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik zou die strik ervan af halen.
Alle reacties Link kopieren
Die strik is volgens mij het ceintuurtje van die jurk. Ik vind het een leuk jurkje en het kan best voor een bruiloft.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:Ietjefietje schreef op 21 september 2014 @ 00:50:

Geen zwarte jurk aantrekken, maar andere jurk kopenMag zwart tegenwoordig ook al niet meer? Het moet niet gekker worden.... Ik zou het gewoon doen hoor. Gewoon leuke kleur accessoires erbij en klaar.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Zijn zwarte jurkjes not done op een bruiloft? Had ik laatst nog aan, weer wat geleerd.
Ik heb ook eens zwart aan gehad op een bruiloft. Zou me er niet druk om maken. Zou wel iets kleurigs aan accessoires erbij doen, deze zou in het slechtste geval een beetje 'deprimerend' uit kunnen pakken door die lange mouwen.
Waarom geen LBD op een bruiloft? Waar moet je het dan dragen?? Ik dacht dat de enige regels bestonden uit geen wit en dat het eruit ziet alsof je een beetje je best hebt gedaan.

Kijk gewoon of je wat leuks qua kleurige eyecatcher ketting erop kan dragen zodat je niet per ongeluk een begrafenislook hebt en gaan met die banaan.



Iedereen kijkt toch naar de bruid.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat jurkje in het groen. Een jasje is denk ik te warm erop. Ik zou met kleurige accessoires werken.
quote:honingbijtje schreef op 21 september 2014 @ 10:02:

Iedereen kijkt toch naar de bruid.Precies en zo lang jij niet op de bruid lijkt of écht eruit ziet alsof je naar een begrafenis gaat lijkt het me allemaal geen probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven