Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde regels)

19-09-2014 13:58 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:Bans bespreken (bantopic)Beleid besprekenTrolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.Hinten en hengelen naar eerdere nicks.Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
[quote]Porec schreef op 20 september 2014 @ 22:06:

[...]





Absoluut.



Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ik reageerde net met een vredesvlaggetje op Porec, en die zie ik nu zelf ook niet terwijl ik Ismenes reactie wel zie. Ennn.... Ik zit niet eens op een pc maar op een mac ik ben namelijk grijzer dan oud!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Brilletje?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Gaat lekker hè?
Shit happens
Alle reacties Link kopieren
yep, gaat lekker. Brilletje heb ik al mijn hele leven :'- Dames en heren:: Was gewoon ongerust over een forummer en had daardoor waarschijnlijk te weinig geduld . Als heeft man net een bug in viva-mac ontdekt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 20 september 2014 @ 22:27:

yep, gaat lekker. Brilletje heb ik al mijn hele leven :'- Dames en heren:: Was gewoon ongerust over een forummer en had daardoor waarschijnlijk te weinig geduld . Al heeft man net een bug in viva-mac ontdekt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond je hoeft je niet te verdedigen hoor! Je mag hier vragen wat je wil, zo vaak je wil!!
Alle reacties Link kopieren
Succes, volgens mij is de bug nog niet voorbij!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 20 september 2014 @ 22:28:

Succes, volgens mij is de bug nog niet voorbij! nope, ga maar even herstarten
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 20 september 2014 @ 22:28:

Succes, volgens mij is de bug nog niet voorbij!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 20 september 2014 @ 22:34:

[...]



nope, ga maar even herstarten Succes!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:larva schreef op 20 september 2014 @ 22:28:

Oudblond je hoeft je niet te verdedigen hoor! Je mag hier vragen wat je wil, zo vaak je wil!!Dank je, maar ik ga na de herstart toch weer naar de topics waarvoor ik hier ben. De napraat lees ik graag maar daar moet ik het denk ik toch maar bij laten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op zaterdag 20 september 2014 22:38 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde ..."" class="messagelink">larva schreef op 20 september 2014 @ 22:28</a>:</b>

Oudblond je hoeft je niet te verdedigen hoor! Je mag hier vragen wat je wil, zo vaak je wil!!</div></blockquote>Dank je, maar ik ga na de herstart toch weer naar de topics waarvoor ik hier ben. De napraat lees ik graag maar daar moet ik het denk ik toch maar bij laten. Jammer dat het idd zo moet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 20 september 2014 @ 22:38:

[...]



Dank je, maar ik ga na de herstart toch weer naar de topics waarvoor ik hier ben. De napraat lees ik graag maar daar moet ik het denk ik toch maar bij laten.Ik vind je wel een verademing
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Larva en nouschi; Dank jullie wel. Ik ga even naar Lamaatje en naar andere topics die aansluiten op mijn leven. Dank voor de reacties en ik lees wel mee
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 20 september 2014 @ 22:38:

[...]



Dank je, maar ik ga na de herstart toch weer naar de topics waarvoor ik hier ben. De napraat lees ik graag maar daar moet ik het denk ik toch maar bij laten.Maar als je ooit weer een topic zoekt waar je in geschreven hebt dan kom je weer terug toch?
Shit happens
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 20 september 2014 @ 21:58:

Gewoon jezelf loepen in het vervolg, Oudblond! Dan kom je vanzelf de topics tegen waarin jij hebt gereageerd.



Dat is een optie.

Maar onder Mijn Viva/Mijn laatste zie je een rijtje met je laatste postings, maar ook een rijtje met topics waarin je eerder hebt gereageerd. Kan ook, hoewel dat bij oudere topics niet op gaat, die staan daar niet meer bij
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
@Oudblond.



1) Scroll naar boven

2) Ga met je pijltje op "mijn viva' staan

3) Trek het pijltje recht naar beneden en dan iets naar rechts.

4) Dan kom je op 'Mijn Laatste' en klik hierop.

5) Dan zie zie in het rood de links staan naar :



Laatste reacties op blogs

Laatst bekeken forum topics

Laatste reacties op forum topics
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Maak hier je startpagina van.. http://www.viva.nl/mijn-profiel/mijn-laatste
Alle reacties Link kopieren
Porec ik klop bij je aan! Zo lief van je om dit zo af te sluiten. En ja dus de volgende keer alis ik iets niet vind, kom ik hier opnieuw heel dom zijn. : zolang we maar voor elkaar in de weer zijn is een forum constructief.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 20 september 2014 @ 23:04:

@Oudblond.



1) Scroll naar boven

2) Ga met je pijltje op "mijn viva' staan

3) Trek het pijltje recht naar beneden en dan iets naar rechts.

4) Dan kom je op 'Mijn Laatste' en klik hierop.

5) Dan zie zie in het rood de links staan naar :



Laatste reacties op blogs

Laatst bekeken forum topics

Laatste reacties op forum topics
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren




Wat?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 20 september 2014 @ 23:19:





Wat? nog steeds een bug of heb jij het nou gedaan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.


Wat gebeurt er allemaal Oudblond?

Goedenavond allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven