Tinder date -Hoe begroeten?

20-09-2014 10:10 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb vanavond een date met een meisje die ik via tinder heb ontmoet, alleen dit is dus de eerste keer dat ik haar zie.

Hoe kan ik haar het beste begroeten, een hand of 3 zoenen?
Alle reacties Link kopieren
Kom op nou mensen... als je op date gaat met iemand en je ziet elkaar voor het eerst dan ga je toch geen hand geven????? Geef elkaar gewoon 3 Hollandse zoenen op de wang. Dat is normaal! Het is tenslotte een date.. niks zakelijks oid..



Als ik op date ga met een man en we zien elkaar en hij wilt mij alleen een hand geven mag ie meteen weer rechtsomkeren.. bij wijze van spreken dan. Maar ik zou het persoonlijk een beetje raar vinden. Voor mij is het een vorm van afstand en iets kils.

Een knuffel is weer iets Amerikaans, dan vind ik ook weer beetje raar.



Maargoed, het is waar jullie je prettig bij voelen, maar zou gewoon persoonlijk lekker 3 kussen op de wang geven :-)
Als je hier over na moet denken wordt t niks
Helemaal met badmeester eens. Ik heb een partij gedate en ik heb er nooit bij stil gestaan. Ligt een beetje aan het contact vooraf.
quote:hiltje schreef op 20 september 2014 @ 10:56:

Ik deed geloof ik altijd 3 zoenen bij een date. Ik had dan al foto's gezien (hij ook) en we hadden dan meestal ook al al leuk gekletst (en een beetje online geflirt) en ik ging met zo'n man op date omdat hij me aantrekkelijk leek en we allebei open staan voor een relatie. Drie zoenen is dan wel het minste.Heb jij nu een relatie dan???
Ik denk dat ik toch in eerste instantie voor de hand zou gaan, en bij het afscheid drie zoenen.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 20 september 2014 @ 22:16:

[...]





Heb jij nu een relatie dan???Nee hoor, ik date alleen niet meer
quote:hiltje schreef op 20 september 2014 @ 22:52:

[...]





Nee hoor, ik date alleen niet meer Whats the reason?
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 20 september 2014 @ 23:05:

[...]





Whats the reason?Ik blijf lekker alleen. Lekker rustig, geen gedoe, voel ik me veel beter bij.
quote:hiltje schreef op 21 september 2014 @ 09:36:

[...]





Ik blijf lekker alleen. Lekker rustig, geen gedoe, voel ik me veel beter bij.Cool decision. Als ik in mn klushuis mag nodig ik je uit om te komen kijken als je dat leuk vindt?
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 21 september 2014 @ 09:42:

[...]





Cool decision. Als ik in mn klushuis mag nodig ik je uit om te komen kijken als je dat leuk vindt?



Ja, leuk. Ben benieuwd. Houd je je al met inrichting bezig.



(sorry offtopic)
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een hand met een big smile.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 20 september 2014 @ 15:31:

Als je hier over na moet denken wordt t niks
quote:Qian schreef op 21 september 2014 @ 10:09:

[...]



Is dat een compliment?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou nooit een hand geven bij een date, dat is zo zakelijk.



Heb zelf behoorlijk wat gedate, en eigenlijk altijd 3 zoenen gegeven. Dat maakt het persoonlijk en toch weer wat lichamelijk contact. Al waren dit wel allemaal dates die ik al 3 a 4 weken veel sprak via mail/whatsapp en via tinder of de site zelf.
Het is toch geen wildvreemde? Je hebt elkaar via de chat al best wel gesproken voordat je afspreekt neem ik aan, dan horen daar voor mij drie zoenen bij.
Alle reacties Link kopieren
Echt wel, 3 zoenen hoor. Lijkt me ook zo genant om in de kroeg waar je afspreekt elkaar een hand te geven. Dan ziet iedereen ook meteen dat het een date is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven