'Slecht voor teken'

28-08-2014 22:06 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na enige twijfel ga ik het toch plaatsen en hoor graag jullie mening/ervaring.





Iemand mee op date gevraagd alleen is die persoon nu op zakenreis naar het buitenland.

Persoon heeft mij verteld zodra de zakenreis is afgelopen we samen een dag afspreken voor de date.

Op moment geen contact ook al niet voor aanvang van de reis.



Is dit vreemd?

Of maak ik mezelf gek en is er niks aan de hand?



Oja iemand nog tips voor een date?
Alle reacties Link kopieren
Nee zo is hij absoluut niet! Dat weet ik voor 100%zeker namelijk



Misschien vind hij het echt gezellig om hun weer te zien.

dat weet niemand van ons?ook niet of hij hun daadwerkelijk ziet
Alle reacties Link kopieren
Je wordt aan het lijntje gehouden. Maar als je zo desperate bent, kun je inderdaad op hem blijven wachten.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem270108 schreef op 20 september 2014 @ 23:08:

Mmhh...dit is wat minder om te weten, vanavond is hij met een vriend de stad in en 'vind het erg gezelig' als hij iemand zou tegen komen van zijn vakantie van vorig jaar zomer

Op mijn aanbod is hij nog niet ingegaan maar mijn gevoel zegt dat dat niet meer gaat gebeuren ook ?! Wat denken jullie?



Wel zocht hij dus uit zijn eigen contact met mij,maar waarom vindt hij het dan moeilijk? om aan mij te vragen 'zullen we volgende week daar en zo laat afspreken; ?Omdat je een neukertje op afroep bent voor hem. Laat die gozerT schieten.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Hij is naar die stad gegaan terwijl hij daar nooit naar toe gaat,in de hoop mij daar tegen te komen, hij weet van mij dat ik daar af en toe komt. Na 1. 1/2 uur was hij alweer terug incl.reistijd en hij heeft haar helemaal niet opgezocht!

Dit weet ik voor 100%zeker..
Alle reacties Link kopieren
Waarom neem je niet aan wat hier gezegd wordt?

Hij vindt je niet leuk genoeg.

Dat kan gebeuren.



Wat verwacht je van dit topic?
'We accept the love we think we deserve.' Stephen Chbosky
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem270108 schreef op 22 september 2014 @ 10:00:

Hij is naar die stad gegaan terwijl hij daar nooit naar toe gaat,in de hoop mij daar tegen te komen, hij weet van mij dat ik daar af en toe komt. Na 1. 1/2 uur was hij alweer terug incl.reistijd en hij heeft haar helemaal niet opgezocht!

Dit weet ik voor 100%zeker..Als hij je echt had willen zien dan had hij wel afgesproken met je. 100% kans om elkaar tegen te komen op die manier.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:anoniem270108 schreef op 22 september 2014 @ 10:00:

Hij is naar die stad gegaan terwijl hij daar nooit naar toe gaat,in de hoop mij daar tegen te komen, hij weet van mij dat ik daar af en toe komt. Na 1. 1/2 uur was hij alweer terug incl.reistijd en hij heeft haar helemaal niet opgezocht!

Dit weet ik voor 100%zeker..Hoe weet je dit allemaal?
Alle reacties Link kopieren
Dat hij haar niet opgezocht heeft van hemzelf.

Ik ben hem ,zonder dat hij mij zag, onderweg tegenkomen die avond..



Dus?..





quote:lilyofthevalley schreef op 22 september 2014 @ 23:51:

[...]





Hoe weet je dit allemaal?
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem270108 schreef op 23 september 2014 @ 16:56:

Dat hij haar niet opgezocht heeft van hemzelf.

Ik ben hem ,zonder dat hij mij zag, onderweg tegenkomen die avond..



Dus?..





[...]

Ik denk dat dit topic overbodig is.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Dacht dat ik van 'bakvisflow' af was..maar de afgelopen dagen weet ik het zo net nog niet

Afgelopen week heeft hij mij onverwachts opgezocht, we hebben een tijdje gezellig 'ontspannen' gesproken met elkaar,althans er hing wel een 'spanning' tussen ons. Tijdens het gesprek hebben we over van alles en nog wat gesproken,hij liet een paar keer dusdanig merken dat hij mij echt leuk vind. Bij het afscheid zij hij 'het schiet niet op hé'...



Zelf weet ik niet zo goed wat ik hiermee aan moet.

Moet ik nu zelf een dag sturen naar hem om af te spreken? Of waxhten totdat hij er zelf mee komt?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven