even voorstellen.

20-09-2014 18:50 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een jonge vrouw van 21 jaar, tevens ook een moeder van een prachtkindje die in haar peuterpuberteit zit (zij is 3 jaar). Mijn partner en ik verwachten overigens in november ons tweede kindje. Ik ben gehuwd, samenwonend in het mooie zuiden, gelukkig (met ups en downs).

Op dit moment werk ik niet en volg ik geen studie. Mijn partner doet dit wel



Graag wil op dit forum graag meekletsen over alles.

In mijn leven heb ik veel prettige ervaringen opgedaan en minder leuke tot verdrietige ervaringen. En graag wil ik andere mensen helpen met de situatie waarin zij zich bevinden.



Ik hoop dat ik mijzelf snel thuisvoel op dit forum.





Zelf vond ik het wel fijn om even een voorstel berichtje te plaatsen zodat jullie een beetje weten wie ik ben



Tot snel
O jee.
Alle reacties Link kopieren
Je kent het forum een beetje?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 20 september 2014 @ 18:58:

Je kent het forum een beetje?Neuh.
Alle reacties Link kopieren
Leuk voorstelberichtje, welkom!!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ken het forum een beetje, heb voor mijn aanmelding even rondgekeken met welke onderwerpen er allemaal te spraken komen (gewoon overal worden topics voor geopend!)

En dat was wel interessant.
Meekletsen over alles? Daar ga je het druk mee krijgen



Welkom op het forum!
Alle reacties Link kopieren
Welkom jongemama, hoop dat je het hier naar je zin zult hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou op de zwangerpijler beginnen als ik jou was. Daar zijn heel leuke kletsgroepjes.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
21, gehuwd, geen werk en geen studie en je woont ook nog in het zuiden. Hoe kun je daar in deze tijd voor kiezen? Wat als je over 5 jaar gaat scheiden daar zit je dan met kinderen en geen opleiding,
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds leuk?
Alle reacties Link kopieren
quote:nwdesie schreef op zaterdag 20 september 2014 20:46 21, gehuwd, geen werk en geen studie en je woont ook nog in het zuiden. Hoe kun je daar in deze tijd voor kiezen? Wat als je over 5 jaar gaat scheiden daar zit je dan met kinderen en geen opleiding,



Omdat ik momenteel zwanger ben, thuiszit met bekkeninstabiliteit wat overigens helemaal geen pretje is.

Ik heb wel mbo niv3 op zak. Dus een starters diploma is sowieso aanwezig. Mocht er over 5 jaar een scheiding inzitten, waar ik absoluut niet op hoop dan is er mogelijkheid om financiën binnen te krijgen. Na de bevalling zijn er sowieso plannen om te werken (welliswaar parttime) maar op die manier kunnen wij wel verder ons buffer opbouwen en sparen voor de kinderen.
Mijn god, 21 en al zwanger van een tweede?! Ik moet er niet aan denken (ben 20) maar goed, ieder z'n ding.
Misschien wel goed voor je dit forum om geëmancipeerder en zelfstandiger te worden.

Vind het in 2014 onbegrijpelijk dat je pas 21 bent en al aan je tweede kind begint en financieel afhankelijk bent van je man/vriend...
Alle reacties Link kopieren
Welkom

"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Welkom:-) gezellig hier he!!
Welkom en trek je niks aan van de negatieve reacties op je leeftijd+zwangerschap
Alle reacties Link kopieren
Welkom en sterkte.
Life is short. Eat dessert first.
De tering meteen komt iedereen weer oordelen...
Alle reacties Link kopieren
Veel forumplezier, TO!

Moedig van je dat je je op deze manier voorstelt op dit forum waar iedereen z'n mening heeft. Tussendoor lezen maar
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Welkom!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven