Bang om me te laten gaan door roddels

21-09-2014 00:31 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik lees hier al een tijdje mee, maar heb nu zelf jullie advies nodig.



Ongeveer een jaar geleden kreeg ik een relatie met mijn ex. Dit was mijn eerste serieuze relatie en hij is ook de eerste (en enige) geweest waarmee ik seks heb gehad. Ik voelde me toen compleet op mijn gemak bij hem en heb me nooit ongemakkelijk gevoeld tijdens de seks. We hebben daardoor best veel uitgeprobeerd. Na een paar maanden kwam ik erachter dat hij vreemd ging met meerdere vrouwen en ik heb het toen uitgemaakt. Toen begonnen de roddels. Alles wat ik met mijn ex heb gedaan lag op straat. Veel dingen had hij ook nog wat aangedikt en hij wilde vooral iedereen laten weten wat voor vies wijf ik was. Ik schaam me nog steeds kapot.



Nu heb ik contact met een andere jongen. Ik heb het erg gezellig met hem en ik denk dat het wel eens wat zou kunnen worden. Nu ben ik door dit voorval met mijn ex heel erg terughoudend geworden. Ik weet dat de jongen waar ik nu contact heb niet hetzelfde is als mijn ex (ken hem al langer), maar toch durf ik het niet aan om seks met hem te hebben. Ik ben toch bang dat hij ook alles wat ik doe/zeg in bed doorverteld. Hierdoor durf ik me niet te laten gaan en staat het idee van seks me sowieso eigenlijk een beetje tegen, terwijl ik er in het begin juist zo van genoot en ik voor (bijna) alles in was.



Tips om hiermee om te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat mijn advies heeeeeel ouderwets is, maar waarom leer je deze jongen eerst niet beter kennen? Je hoeft niet binnen een paar weken de koffer in te duiken.
Alle reacties Link kopieren
Praten doet je ex toch wel, of je nou leeft als een non of weer gaat genieten van seks. Probeer schijt te hebben aan die praatjes, je weet dat hij het alleen maar zegt omdat hij blijkbaar ontzettend met je bezig is.
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 21 september 2014 @ 00:35:

Ik denk dat mijn advies heeeeeel ouderwets is, maar waarom leer je deze jongen eerst niet beter kennen? Je hoeft niet binnen een paar weken de koffer in te duiken.Daar heb je helemaal gelijk in hoor. Ik was ook niet van plan om meteen seks met hem te hebben. Het probleem is alleen dat ik dat met mijn ex ook niet heb gedaan. We hebben toen een maand of 3 gewacht (het was namelijk ook nog mijn eerste keer toen). Dat was allemaal prima voor hem want hij gaf echt om mij bla bla (ondertussen ging hij dus met andere vrouwen kwam ik later achter). Nu vind ik het dus moeilijk om iemand weer te vertrouwen met dit soort dingen.
Vervelend hoor, zo'n laffe kloothommel als ex!



Als ik jou was zou ik het verhaal van je ex vertellen aan die jongen met wie je nu date. Verder gewoon even aanzien hoe het loopt. Mocht het dan richting seks gaan en jij je daar toch niet goed bij voelen, dan kan je dat aangeven en dan weet hij ook waar je het over hebt als je dit als reden uitlegt. Maar voor hetzelfde geld valt het allemaal reuze mee als het eenmaal zo ver is.



En verder sluit ik me bij bootje aan: voel vooral geen druk om zsm met hem het bed in te duiken, dat zou onzin zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dat zal ook wel even duren om vertrouwen op te bouwen. Kan je wel zeggen dat je ex een eikel is van de bovenste plank en dit toch echt geen.normaal gedrag is. Je moet al wel onnoemelijke pech hebben dat dit een 2e keer gebeurt. Ga daar dan maar ook niet vanuit. Doe rustig aan met je nieuwe vriend en misschien kun je hem wel vertellen dat je je onzeker voelt door ex? Of is dit geen optie?
Je bent in wezen je eigen probleem..je wilt eigenlijk wel, maar durft niet goed vanwege wat je ex gedaan heeft.

Lieve meid; je ex is gewoon een varken. Het zegt meer over hem dan over jou met wat hij gedaan heeft. Daarnaast heeft iedereen sex( nou ja, bijna iedereen natuurlijk) laat je leven niet vergallen Door zo'n varken.

Had ik al gezegd dat je ex een varken is?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk inderdaad dat ik het maar gewoon ga vertellen aan hem. Ik ken deze jongen al een paar jaar (destijds vage kennis) en heb eigenlijk nooit iets negatiefs over hem gehoord of met hem meegemaakt. Hij is sowieso heel begripvol dus het lijkt me wel dat hij het begrijpt. En jullie hebben gelijk dat mijn ex natuurlijk gewoon een eikel is. Ik ben toch wel blij om te horen dat dit vrijwel nooit voorkomt en dat mijn ex dus gewoon een eikel is.
quote:mariska1994 schreef op 21 september 2014 @ 00:52:

Ik denk inderdaad dat ik het maar gewoon ga vertellen aan hem. Ik ken deze jongen al een paar jaar (destijds vage kennis) en heb eigenlijk nooit iets negatiefs over hem gehoord of met hem meegemaakt. Hij is sowieso heel begripvol dus het lijkt me wel dat hij het begrijpt. En jullie hebben gelijk dat mijn ex natuurlijk gewoon een eikel is. Ik ben toch wel blij om te horen dat dit vrijwel nooit voorkomt en dat mijn ex dus gewoon een eikel is.Ik zeg varken!😉
Wat maken die roddels uit? Waarom trek je je daar wat van aan? Al vertelt hij dat je het met drie honden tegelijk deed, verandert dat ook maar iets aan wie jij bent en aan de waarheid? Betrek het niet op jezelf, wat hij vertelt zegt niks over jou, maar alles over hem.
Alle reacties Link kopieren
Vertel gewoon tegen iedereen dat hij uit zijn veel te kleine piemel stinkt.
Je kunt denk ik best vertellen aan je nieuwe vriend wat er aan de hand is. Hij zal die ex ook een klootzak vinden, en tegelijk denken... mmm ze is ruimdenkend en wil al die geile dingen doen in bed.

Dat zal hij alleen maar lekker vinden.
quote:globe80 schreef op 21 september 2014 @ 07:48:

Je kunt denk ik best vertellen aan je nieuwe vriend wat er aan de hand is. Hij zal die ex ook een klootzak vinden, en tegelijk denken... mmm ze is ruimdenkend en wil al die geile dingen doen in bed.

Dat zal hij alleen maar lekker vinden.Maar die "geile dingen" waren leugens...da ga niet werken nie
Alle reacties Link kopieren
Tsja...als je jong bent vind je het nog het ergste wat je kan overkomen, als je bedgeheimen op straat komen te liggen.



Toch proberen je daar overheen te zetten. Het is totaal geen boeiende info en het is ook helemaal niet relevant wat andere mensen daarover denken. Iedereen heeft sex en experimenteert daarbij. Of liever gezegd: iedereen wil sex en en wil daarbij experimenteren. Good for you dat je een leuk sexleven had en too bad dat je ex uit de school heeft geklapt, maar dat maakt hem zielig en jou niet.



Vertel het tegen je nieuwe vriend en laat hem jouw vertrouwen weer winnen....doe het rustig aan en als alles goed is: laat je gewoon weer net zo gaan in bed....daar is sex voor bedoeld en daar hoef je je nooit voor te schamen!
Always be yourself. Unless you can be a unicorn! Then always be a unicorn!
Die roddels is iedereen zo weer vergeten, wat ze wel gaan onthouden is dat je ex blijkbaar niet zo discreet is. Daar heeft hij alleen zichzelf maar mee.
Waarom ben jij alleen 'vies' terwijl je ex net zo hard meedeed? Uberhaupt waarom is seks vies? Het is de meest bedreven hobby wereldwijd
Als je ex ze verteld, dan heeft hij eraan mee gedaan he. Dus hij is in wezen aan het opscheppen over zichzelf! Wat een droeftoeter! Maar weet je? Mensen die zulke dingen horen, denken vaak: oh gelukkig, meer die het zo doen. En plakken er niet zo'n waardeoordeel aan als wat jij nu doet. En je echte vrienden zullen weten wie het zegt: de vreemdgaande ex. Je zet jezelf dus nu gevangen in zijn gemaakte kooi en dat moet je echt niet willen.
Alle reacties Link kopieren
Trek je niets aan van wat anderen over je zeggen, ook al is het niet fijn. Een nieuwe vriend, een nieuw begin. Dat je je helemaal geeft in bed zou net een compliment moeten zijn :-) mag je best wel trots op zijn. Denk dat jongens wel blij zijn met een 'geil sletje' in bed die er bovendien fier op is, ik althans.
joh.... die gast is gewoon gefrustreerd dat jij niet meer beschikbaar bent voor hem.



hij is zijn eigen gekrenkte gevoelentjes aan het helen met lulverhalen over jou omdat hij ook wel ziet dat je beter af bent zonder hem.



en nog iets.... als jij dan zo'n smerig wijf bent.... wat deed hij dan al die tijd bij jou huh? een beetje intelligent figuur prikt hier door heen als hij weer zo'n verhaal staat te vertellen.



kortom.... ze kunnen beter van je lullen dan van je vreten.



en intussen focus jij je op een echt lekkere kerel die beter bij je past... en hou je het netjes en conform richtlijnen van het daten.

je lult nergens over, verdedigt je niet en valt niet aan... want uiteindelijk heb jij niets te verbergen en ben je je nergens van bewust. die roddels zijn op deze manier zo de wereld uit.



andere mannen weten heus wel wat voor vlees ze in de kuip hebben namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het er niet met die jongen over hebben. Het is iets uit het verleden. Als hij via via iets hoort en hij zou alles geloven, dan is hij je niet waard. Doe gewoon rustig aan en leer elkaar kennen.



Heb ook al eens een scharrel gehad die zo een loser was. Ik dacht dat hij degene was waarmee ik oud zou worden. Hij neukte naast mij nog met 2 andere vrouwen. Toen het uitkwam, en ik hem aan de kant zette, kreeg ik zn vrienden achter me aan. Want ik was zo een beest in bed. Mijn reactie tijdens het stappen (want dat werd me dus tijdens het stappen vertelt waar hij ook nog bij stond) : Ik kan er niets aan doen dat jij al na 2 keer in slaap valt. Zegt meer over jou dan over mij. Was hij overigens niet zo blij mee... Hij werd natuurlijk viekant uitgelachen door zn vrienden.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen tip, wil alleen even melden dat je ex een überloser is.



Wees blij dat je daar vanaf bent, en ik hoop dat het geen negatieve gevolgens heeft voor de rest van je sexleven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven