Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.



Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Fijne zaterdag



Wat schattig zijn die kleine panda's toch.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 20 september 2014 @ 12:45:

Fijne zaterdag



Wat schattig zijn die kleine panda's toch.



Leuk zijn ze he. Ben er helemaal gek van sinds ik ze ooit in China in het echt heb gezien in een kweekcentrum .



Ze krijgen al bijna nooit een tweeling maar kijk dit nou, een drieling.

http://www.telegraaf.nl/t ... eling_opent_oogjes__.html
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 20 september 2014 @ 12:45:

Fijne zaterdag



Wat schattig zijn die kleine panda's toch.



Dat is geen kleine panda maar een reuze panda.



PS Ik snap dat je bedoelt dat deze fysiek klein is, maar een kleine panda is een heel andere diersoort. En vele malen schattiger dan zo'n zwart/wit panda. Vind ik dan he



Alle reacties Link kopieren
ITS SO FLUFFY!
Alle reacties Link kopieren
Bijna alle babydieren zijn schattig, vind ik. (Een baby-muis of -rat vind ik persoonlijk niets schattigs aan.)
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 21 september 2014 @ 01:04:

[...]





Dat is geen kleine panda maar een reuze panda.



PS Ik snap dat je bedoelt dat deze fysiek klein is, maar een kleine panda is een heel andere diersoort. En vele malen schattiger dan zo'n zwart/wit panda. Vind ik dan he



[afbeelding]Die kleine panda`s van je foto, weet je dat die in het echt elkaar bijna afmaken, voor elkaar zijn ze helemaal niet zo lief.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 21 september 2014 @ 01:06:

Bijna alle babydieren zijn schattig, vind ik. (Een baby-muis of -rat vind ik persoonlijk niets schattigs aan.)



Ahhhh



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Wanneer was je ook alweer jarig?



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Brrrr.....ik ben weg hier. Trustuh.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 september 2014 @ 01:14:

[...]





Die kleine panda`s van je foto, weet je dat die in het echt elkaar bijna afmaken, voor elkaar zijn ze helemaal niet zo lief.



Tja, dieren volgen nou eenmaal hun instinct. Desalniettemin zijn ze echt super schattig. Ik weet dat ze in Japan als huisdieren worden gehouden, maar dat vind ik dan weer echt dom.



Even iets anders, MV jij bent van de kookbrigade toch... heb je weleens zelf hummus gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Net weer een waargebeurd verhaal gezien op tv, het is bijna niet te bevatten.



Een vrouw in Amerika heeft uitgezaaide lymfeklierkanker, haar man was een paar jaar geleden overleden en had waarschijnlijk wat geld geerfd. Ze had een blog opgezet om andere mensen te ontmoeten voor steun bij de strijd tegen de kanker.

Ze ontmoette een man en had wat ontmoetingen. De reden waarom ze een prive detective had ingeschakeld had ik net gemist.



Maar goed, om een lang verhaal kort te maken, hij had al 4 vrouwen getrouwd die kanker hadden en niet te genezen waren. Zelfs vermoordde hij die vrouwen met pillen. Iig zag ik van 1 dat het tot de rechter was gekomen.



Dus hij was alleen uit om hun geld. Nou kom je dat wel vaker tegen maar was toch schokkend zo via dat forum. En zo zielig dat die vrouw het eigenlijk niet geloofde. Zeer zeer triest dat soort mensen die misbruik maken van de kwetsbaarheid van die kankerpatienten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 21 september 2014 @ 01:23:

Brrrr.....ik ben weg hier. Trustuh.Hahahahah, slaap lekker.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 21 september 2014 @ 01:27:





Even iets anders, MV jij bent van de kookbrigade toch... heb je weleens zelf hummus gemaakt?Ik ben niet zo gek op kikkererwten. Wel eens gegeten hoor maar het is niet mijn ding.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Zo zou ik hem nog wel een keer willen maken;

http://allrecipes.nl/rece ... oto_3&o_is=SimilarRecipes



Ik heb nog een blikje kikkererwten



Pittige geroosterde rode paprika humus;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een bakje van de supermarkt, super lekker, maar ik ben benieuwd of eigen gemaakte lekkerder is. Wat wel vaak is met kant-en-klaar vs eigen gemaakt eten.



Ik houd niet van pittig, dus dat recept zal ik niet maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 21 september 2014 @ 01:39:

Ik heb nu een bakje van de supermarkt, super lekker, maar ik ben benieuwd of eigen gemaakte lekkerder is. Wat wel vaak is met kant-en-klaar vs eigen gemaakt eten.



Ik houd niet van pittig, dus dat recept zal ik niet maken.



Oh hij is heel makkelijk zelf te maken, er gaat bijna niets in. Alleen zal de smaak uiteraard wel anders zijn als je het zelf maakt. Dat zou ik zeker een keer proberen.



Maar zie dat recept wat ik postte, je kan het naar smaak heet of niet heet maken. De geroosterde paprika`s uit pot van het recept zijn heel zoet. Je kan de paprika ook zelf in de oven roosteren wat ik vaak doe bij gerechten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 september 2014 @ 01:43:

[...]

Oh hij is heel makkelijk zelf te maken, er gaat bijna niets in. Alleen zal de smaak uiteraard wel anders zijn als je het zelf maakt. Dat zou ik zeker een keer proberen.

Ga ik doen! En ik zal laten weten of het lekker is. Weltruste voor nu.
Alle reacties Link kopieren
high five



Alle reacties Link kopieren
High five terug



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Hey ik kom gezellig mee kletsen^^ tenminste als er nog andere wakker zijn hihi
Alle reacties Link kopieren
quote:poekie90 schreef op 21 september 2014 @ 02:38:

Hey ik kom gezellig mee kletsen^^ tenminste als er nog andere wakker zijn hihiIk zie je berichtje nu pas. Ik had meteen de pc uitgezet. Maar je bent welkom hoor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 21 september 2014 @ 12:25:

Vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen



Hi



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Onee, hi



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Haha maakt niet uit mylene was zelf ookal in slaap gevallen hihi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven