Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?



Bij mij gaat het ongeveer zo:



- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!



naar links!



Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...



Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist



hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon vragen. Zullen 'n keer wat drinken?
Alle reacties Link kopieren
quote:acceptieme schreef op 21 augustus 2014 @ 20:32:

Gewoon vragen. Zullen 'n keer wat drinken?Dus dat we elkaar nu nog maar net 24 uur 'kennen' is geen probleem? Ik wil niet als een enge gast gezien worden, die heeft Tinder al genoeg volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Uitnodigen voor n kop koffie of lunch. Das niet eng.



Soulmate, ik merk dat echt wel sneller. Want ik heb dan heel snel een diepere connectie met zo iemand. Soulmates vind je nl vaak ook leuk terwijl ze features hebben die normaal een turn off zijn.



Zoals, ik noem maar wat, feyenoord supporter, of een grote wrat op zn neus. Of een kattenmens. Of een beetje foute kledingkeus. Kale kop, buikje... Etc etc.



Maar je hebt gelijk. Na 1 date weet je dat meestal niet, alhoewel je het wel kunt zien aankomen omdat de turn offs je niet afstoten. Maar ik weet wel dat er een klik moet zijn bij de eerste date, want die komt zeker niet later. Terwijl die klik dus wel kan verdwijnen.
quote:imogen75 schreef op 22 augustus 2014 @ 12:20:

Uitnodigen voor n kop koffie of lunch. Das niet eng.



Soulmate, ik merk dat echt wel sneller. Want ik heb dan heel snel een diepere connectie met zo iemand. Soulmates vind je nl vaak ook leuk terwijl ze features hebben die normaal een turn off zijn.



Zoals, ik noem maar wat, feyenoord supporter, of een grote wrat op zn neus. Of een kattenmens. Of een beetje foute kledingkeus. Kale kop, buikje... Etc etc.



Maar je hebt gelijk. Na 1 date weet je dat meestal niet, alhoewel je het wel kunt zien aankomen omdat de turn offs je niet afstoten. Maar ik weet wel dat er een klik moet zijn bij de eerste date, want die komt zeker niet later. Terwijl die klik dus wel kan verdwijnen.Wat is er mis met Feyenoord supporters?
Tja ik geef gewoon aan hoe ik het heb ervaren Imogen. Besef me dat het voor iedereen anders is maar ik heb het idee als ik hier meelees dat sommigen te snel verwachten dat alle toeters en bellen stijkkwartetten en violen om de hoek komen kijken. En dat daar potentieel het gevaar loert om iemand te snel af te schrijven.



Hier was er wel een klik in de zin dat ik hem aardig en relaxed vond, niet te opdringerig en ik kon me vinden in zijn just go with the flow mentaliteit. Beiden waren we ook niet persee op zoek naar een relatie maar wat gezelschap was welkom. Hoefde nieteens seksueel van aard te zijn. Ik was al blij met iemand om af en toe lekker mee te koken en op de bank een film te kijken. Misschien later ook andere benefits maar alleen als ik er ook als vriend mee door 1 deur kon dus niet iemand puur voor de seks. Ik denk achteraf dat het feit dat we allebei niets verwachtten maar toch het contact met elkaar prettig vonden een grote plus is geweest. Was ik namelijk wel op zoek geweest naar De Liefde Van Mijn Leven dan had ik met hele andere ogen naar hem gekeken en waarschijnlijk nieteens afgesproken.



Nu was ik aan het opkrabbelen na een scheiding en het boeide me allemaal werkelijk waar niet. Heel ander uitgangspunt denk ik. En toen ging het balletje rollen, het gevoel groeien en sloeg de bliksem alsnog in bij ons allebei. En hoe. Ik wil hem never ever meer kwijt en dat is 10000 procent wederzijds.
Alle reacties Link kopieren
Lol at badmeester. Als ajax supporter is dat wel een dingetje zeg maar. Zal ook wel wederzijds zijin schat ik zo in....
Alle reacties Link kopieren
hahaha, ik snap deze hele app niet.





Heb behoorlijk wat matches, maar heb eigenlijk maar met drie leuke gesprekken gehad. Tegen een flink aantal heb ik zelf niks gezegd Volgens mij zitten veel mensen er ook alleen maar voor validatie op.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, wellicht kunnen jullie mij helpen... Ik heb een leuke jongen ontmoet op tinder, we zijn heel snel overgegaan op watsapp en hebben een week lang de hele tijd contact met elkaar gehad incl. bellen. Nu hoor ik opeens niks meer van hem. Ik heb hem als laatst gevraagd of hij wil afspreken. Wat zouden jullie doen? Nogmaals contact zoeken of laten lopen? Ik vind hem wel heel leuk, afgegaan op foto's, appen en bellen...
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem1908201411 schreef op 05 januari 2014 @ 20:29:

Oh ja die vieze vis.......waarom denken mannen dat t imponerend is voor de vrouwen als ze met zo'n vieze glibber op de foto gaan?!?!Biologisch.... ze denken dat ze daarmee ene goede beschermer en gever van eten lijken.... WHAHAHAHAHA!
Beetje stomme vraag, en misschien is het in de 110 pagina's hiervoor al aan de orde gekomen. Wat kun je precies zien van mensen als je op Tinder zit? Kunnen ze al je foto's zien? En reacties die je naar vrienden plaatst?

Ik begreep na googelen al dat alles wat je hebt geliked zichtbaar wordt. In mijn geval zijn dat vooral duffe dingen (supermarkten, IKEA, de Hema, en Nederlandse artiesten ). Niet iets waarmee je hoge ogen scoort.

Hebben jullie een apart FB-profiel voor Tinder?

(is overigens voor de toekomst, alvast wat research, ik zit nu nog in de 'onder een dekentje met chocolade' fase).
Alle reacties Link kopieren
quote:dedeurkruk schreef op 08 september 2014 @ 10:59:

hahaha, ik snap deze hele app niet.





Heb behoorlijk wat matches, maar heb eigenlijk maar met drie leuke gesprekken gehad. Tegen een flink aantal heb ik zelf niks gezegd Volgens mij zitten veel mensen er ook alleen maar voor validatie op.Hahah, vorige week geinstalleerd, en ik kwam tot dezelfde conclusie! Is dit alles?? Jaaaaa De rest komt als je ècht afspreekt (heb ik nog niet gedaan, wel een eerste uitnodiging gekregen)
Alle reacties Link kopieren
quote:betjebig schreef op 08 september 2014 @ 14:18:

Beetje stomme vraag, en misschien is het in de 110 pagina's hiervoor al aan de orde gekomen. Wat kun je precies zien van mensen als je op Tinder zit? Kunnen ze al je foto's zien? En reacties die je naar vrienden plaatst?

Ik begreep na googelen al dat alles wat je hebt geliked zichtbaar wordt. In mijn geval zijn dat vooral duffe dingen (supermarkten, IKEA, de Hema, en Nederlandse artiesten ). Niet iets waarmee je hoge ogen scoort.

Hebben jullie een apart FB-profiel voor Tinder?

(is overigens voor de toekomst, alvast wat research, ik zit nu nog in de 'onder een dekentje met chocolade' fase).

Nee, geen apart FB profiel.

Ze zien alleen de foto`s die je selecteert. Ik heb een aparte map op facebook gemaakt met foto`s die mijn vrienden niet zien en die tindermannen wel zien.

En als je match ook IKEA en Hema heeft geliked, ziet hij dat wel van jou dat jij ook IKEA en Hema heb geliked, maar niet de rest.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 22 augustus 2014 @ 12:31:

[...]





Wat is er mis met Feyenoord supporters?Jij heb toch een vriendin, wat doe je hier badmeester, speelt feyenoord niet?
Hebben jullie wel eens een buurman of kennis in je lijstje gekregen? Dat is natuurlijk best een risico als je in je omgeving zoekt. Of een getrouwde bekende
Ja ik heb de man van een vriendin er gezien en die begon me gelijk op facebook berichtjes te sturen dat ik mijn bek moest houden



Nieuwe Tinderaars hier.... succes! Ook al staat het bekend als een bootycall app ik ben nog steeds zielsgelukkig met mijn grote Tinderheld!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Qian schreef op 08 september 2014 @ 20:24:

[...]



Hahah, vorige week geinstalleerd, en ik kwam tot dezelfde conclusie! Is dit alles?? Jaaaaa De rest komt als je ècht afspreekt (heb ik nog niet gedaan, wel een eerste uitnodiging gekregen)



Ja dit.... Ik wete van mezlef dat ik iet lelijk ben (model geweest) maar dat je dan matches hebt met meisjes van 18-22, die ofwel niks zeggen, ofwel dubieuze foto's in hun momenten zetten, denk ik ook tja. Dan is het ze niet te doen om daten maar vooral om te weten dat bepaalde mannen hen ook knap vinden. Ze willenook steeds dat je meteen reageert na een match... dat kan niet... ik werk!



Ben benieuwd.... ga eens kijken of ik dat stadum met twee van hen kan bereiken.
Alle reacties Link kopieren
De laatste tijd merk ik iets geks op Tinder. Het lijkt alsof ieder meisje waarmee ik gewoon een leuk gesprek heb mij op een bepaald moment plotseling gewoon negeert..



Dat gesprekken soms doodbloeden vind ik niet erg, dan heb ik daar zelf ook een aandeel in en hebben we elkaar blijkbaar niet zo veel te vertellen. Maar ik heb de laatste weken echt meerdere keren gehad dat een leuk gesprek abrupt stopte omdat het betreffende meisje niet meer reageerde.. dit terwijl ze wel voortdurend online waren.



Is dit normaal?
Alle reacties Link kopieren
hahahahaha heel herkenbaar met het verschil dat ik een man ben.

wat ik voornamelijk bij vrouwen zie is:



sommigen hebben alleen maar selfies

bijna alle vrouwens hebben een foto met een uitgestoken tong (WAAROM???)

wazige fotos van veraf (je kan net zo goed een zwart viekant laten zien)

ex vriend is eruit geknipt (je ziet zijn hand nog op haar schouder)

vrouwen die allen maar vanaf haar borsten te zien is ( meestal te dikke vrouwen)

vaage webcam fotos vanachter de laptop (meestal 3 achter elkaar)

fotos van schuin achter genomen (joepie)

fotos van landschappen of katten (wat moet ik hiermee?)

sommige vrouwen hebben enkel modellen/fotoshoot fotos (alsof je er altijd zo bijloopt)

erg sexy fotos in lingerie enzo (maar wel in de info zetten dat foute mannen naar links mogen swipen)

fotos met knuffelende mannen erop (werkt dus echt niet in haar voordeel)

zoveelste foto van een waterval,berg of afrikaanse olifant op de achtergrond



er zijn vast nog wel wat meer maar ik kan er nu op komen



en zo filter je ongewild bijna alles weg zonder aan die persoon te denken
Voor niks gaat de zon op
Alle reacties Link kopieren
quote:betjebig schreef op 08 september 2014 @ 21:20:

Hebben jullie wel eens een buurman of kennis in je lijstje gekregen? Dat is natuurlijk best een risico als je in je omgeving zoekt. Of een getrouwde bekende

Tip; Als je diegene niet leuk vind, ook snel naar links swipen!

(Klinkt logisch, maar ik deed dat laatst met een vriend van een vriendin...per ongeluk niet )
Alle reacties Link kopieren
Was laatst op een feestje waar wat jongens voor de grap Tinder aan het bekijken waren, en op elke foto wel wat hadden aan te merken... oef ik kreeg de zenuwen dat ze mij ook zouden tegenkomen. Maar aan de andere kant, een van de jongens gaf ook aan de anderen toe dat hij er nu voor de lol op zat.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook sinds een week aan het Tinderen geslagen haha!

Hilarisch wat er af en toe voorbij komt.

Maar het is echt totaal niet serieus dit.



Ik knap ook snel af merk ik op bepaalde dingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:jonny79 schreef op 13 september 2014 @ 21:59:

hahahahaha heel herkenbaar met het verschil dat ik een man ben.

wat ik voornamelijk bij vrouwen zie is:



sommigen hebben alleen maar selfies



- Ik heb maar één selfie, maar je ziet niet dat het een selfie is.



bijna alle vrouwens hebben een foto met een uitgestoken tong (WAAROM???)



- Doe ik ook niet aan!



wazige fotos van veraf (je kan net zo goed een zwart viekant laten zien)



- Ook niet



ex vriend is eruit geknipt (je ziet zijn hand nog op haar schouder)

vrouwen die allen maar vanaf haar borsten te zien is ( meestal te dikke vrouwen)



- Ook niet



vaage webcam fotos vanachter de laptop (meestal 3 achter elkaar)



- Ook niet



fotos van schuin achter genomen (joepie)



- Eentje dan



fotos van landschappen of katten (wat moet ik hiermee?)



- Ook niet



sommige vrouwen hebben enkel modellen/fotoshoot fotos (alsof je er altijd zo bijloopt)



- Ook niet



erg sexy fotos in lingerie enzo (maar wel in de info zetten dat foute mannen naar links mogen swipen)



- Ook niet



fotos met knuffelende mannen erop (werkt dus echt niet in haar voordeel)



- Ook niet



zoveelste foto van een waterval,berg of afrikaanse olifant op de achtergrond



- Ook niet



er zijn vast nog wel wat meer maar ik kan er nu op komen



en zo filter je ongewild bijna alles weg zonder aan die persoon te denken
Alle reacties Link kopieren
Beginnen met 'Hello Georgeous". Aiii. Dag match.
Alle reacties Link kopieren
Ben zelf ook mijn vriend op tinder tegen gekomen. Nooit verwacht want zat er met vriendinnen op voor de lol om inderdaad t lachen om die vreselijke foto's en openingszinnen. Maar goed 10 maanden geleden kwam hij voorbij en nu hebben wij 9 maanden een ontzettend leuke relatie!
Alle reacties Link kopieren
Ik moest even delen wat ik net tegen kwam... Ik hoop zooo dat dit een grap is



may the bridges I burn light the way

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven