Wordt Europa een islamitisch continent?

18-09-2014 09:39 406 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag een film gezien over hoe Europa vandaag heel anders gaat zijn voor onze kinderen en kleinkinderen voornamelijk door dat er zoveel immigranten (moslims) komen. Ik vind dat we deze probleem serieus moeten nemen.

http://www.youtube.com/watch?v=_kKkY5EpVpY

Wat vinden jullie?
Ik ben niet van Marokkaanse afkomst er is ook niemand bekeerd. Begrijp ook niet wat je geloof er mee te maken heeft? Je krijgt officieel gewoon automatisch beide nationaliteiten.

Of begrijp ik iets verkeerd??
Wat jij zegt zijn misschien de voorwaarden voor een Paspoort?
Alle reacties Link kopieren
quote:*lelie* schreef op 19 september 2014 @ 16:36:

Ik ben mijn eigen bron. Een van mijn ouders is buitenlands. Naast Nederlandse heb ik ook die nationaliteit en mijn kids geheel automatisch ook.

Lulkoek!



Mijn schoonmoeder was een Poolse.

Haar kinderen hebben daar nooit iets mee van doen gehad.



Geen dubbele nationaliteit dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:*lelie* schreef op 19 september 2014 @ 17:44:

Ik ben niet van Marokkaanse afkomst er is ook niemand bekeerd. Begrijp ook niet wat je geloof er mee te maken heeft? Je krijgt officieel gewoon automatisch beide nationaliteiten.

Of begrijp ik iets verkeerd?? Ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:*lelie* schreef op 19 september 2014 @ 17:44:

Ik ben niet van Marokkaanse afkomst er is ook niemand bekeerd. Begrijp ook niet wat je geloof er mee te maken heeft? Je krijgt officieel gewoon automatisch beide nationaliteiten.

Of begrijp ik iets verkeerd??



Maylina stelde dat de marokkaanse nationaliteit automatisch wordt toegekend.

Ik vroeg om een bron.

Jij ging daar overheen met de bewering dat het echt klopte wat zij zei en jij gaf aan dat jij je eigen bron bent.

Nu blijkt dat jij helemaal geen marokkaan bent.

Dus ben jij geen bron in dit specifiek geval en klopt jouw bewering niet over de marokkaanse nationaliteit.
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbeltje4 schreef op 19 september 2014 @ 17:54:

[...]



Lulkoek!



Mijn schoonmoeder was een Poolse.

Haar kinderen hebben daar nooit iets mee van doen gehad.



Geen dubbele nationaliteit dus.Is het niet zo dat het per land verschilt of je de nationaliteit kun doorgeven of niet?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Naar mijn weten krijgen de kinderen hier waarvan een ouder Nederlands is en de andere een buitenlandse nationaliteit heeft bij geboorte beide nationaliteiten.

Dit baseerde ik idd op mijn ervaring en anderen met een buitenlandse ouder bij wie dat dus ook zo is.

Maar blijkbaar is dat dus niet in alle gevallen zo.

Weer wat geleerd!
.
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 19 september 2014 @ 12:14:

[...]



hoewel de moslim-minderheid in Maleisië daar dan weer heel anders over denkt.Moslim-minderheid in Maleisië? Daar is er wel een moslim-meerderheid. Bedoel je niet Myanmar, waar die haat-monnik Wirathu momenteel actief is? Die is trouwens totaal niet representatief voor het boeddhisme, de Boeddha zou hem waarschijnlijk zelf uit zijn congregatie gezet hebben
quote:*lelie* schreef op 19 september 2014 @ 16:36:

Ik ben mijn eigen bron. Een van mijn ouders is buitenlands. Naast Nederlandse heb ik ook die nationaliteit en mijn kids geheel automatisch ook.Ligt aan de nationaliteit dan. Wij hebben de tweede nationaliteit van onze kinderen moeten aanvragen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, kinderen die geboren zijn uit huwelijk met ouders met verschillende nationaliteiten krijgen beide nationaliteiten tot zijn 18 verjaardag, daarna moeten ze een van de twee kiezen.



Ik heb het niet over Turkse of Marokkaanse (ik zou echt niet weten) ouders maar Europeaan.
Wat ikhierhuh zegt klopt. Onze dochter heeft twee Europese nationaliteiten. Mijn zoontjes hebben er eentje nl de Nederlandse omdat mijn man bij hun geboorte nog geen Europeaan wad. Nu is hij dat wel en kind heeft nu twee paspoorten en moet dan kiezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:luffy22 schreef op 18 september 2014 @ 13:56:

Ik ben druk bezig een moslim op de wereld te zetten nog een paar weekjes.. ik denk overigens niet dat je van ons veel te vrezen zal hebben hoor. Maarja zodra hij kan praten zal ik hem wel effe leren te zeggen dat hij IS afkeurt.



Ik ben helemaal niet bang. Ik geloof absoluut niet dat het zo ver komt. Over 10 jaar maken we ons vast weer druk om iets anders met zijn allen.



Je maakt een denkfout. Een baby is bij de geboorte een baby, niets meer en niets minder. Een baby heeft geen geloof. Je kan je kind islamitisch opvoeden (en evt. besnijden) en wellicht wordt je kind dan een moslim. Maar het kan ook zijn dat je kind besluit dat de Islam niets voor hem/haar is en jouw geloof verwerpt. Volgens de Nederlandse Grondwet is dat toegestaan.

Dat het van jouw geloof niet mag is een andere zaak. Niemand wordt als moslim geboren. Iemand die nooit zelf heeft gekozen voor een bepaald geloof, kan dus per definitie geen afvallige zijn als hij/zij het geloof verwerpt dat hem is aangeleerd.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Ikhierhuh schreef op 20 september 2014 @ 09:20:

Ja, kinderen die geboren zijn uit huwelijk met ouders met verschillende nationaliteiten krijgen beide nationaliteiten tot zijn 18 verjaardag, daarna moeten ze een van de twee kiezen.



Ik heb het niet over Turkse of Marokkaanse (ik zou echt niet weten) ouders maar Europeaan.



Ik kan er niks over vinden dat je moet kiezen als je 18 bent? Op de site van de Rijksoverheid staat dit:



Naast de Nederlandse nationaliteit kunt u nog andere nationaliteiten hebben. Soms moet u kiezen tussen de Nederlandse of de andere nationaliteit.
Alle reacties Link kopieren
Om de topicvraag te beantwoorden: ik denk niet dat Europa een islamitisch continent wordt.

We zijn niet door de Verlichting heen gegaan om weer terug te worden geworpen in de Middeleeuwen.

Wél denk ik dat er enorme conflicten zullen ontstaan, mogelijk zelfs burgeroorlogen. En helaas zullen dan de moslims staan tegenover de niet-moslims. Als het spannend wordt staan de gematigde moslims aan de kant van de moslimstrijders, dat zie je overal.

Als je kijkt naar de ontwikkelingen over meerdere jaren, zie je dat het steeds verder verhardt en escaleert.



In het Westen is het kernwoord "(individuele") vrijheid.

En in de Islam is het kernwoord "onderwerping" (aan Allah).



Dat gaat heel moeilijk samen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Meerderheid moslims in West-Europa fundamentalistisch
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 20 september 2014 @ 11:24:





In het Westen is het kernwoord "(individuele") vrijheid.

En in de Islam is het kernwoord "onderwerping" (aan Allah).



Dat gaat heel moeilijk samen. En het verneukeratieve is dat het Westen (geweldig als we zijn), die onderwerping aan Allah ook weer 'individuele vrijheid' noemt. Jaja, zo rollen wij.
Alle reacties Link kopieren
Lees "De Ondergang van Nederland - Land der naïeve dwazen"
Alle reacties Link kopieren
De pijlen worden nu gericht op het Vaticaan.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
http://www.trouw.nl/tr/nl ... ligheidsmaatregelen.dhtml



Als dat ooit waar wordt.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 20 september 2014 @ 16:11:

[...]



En het verneukeratieve is dat het Westen (geweldig als we zijn), die onderwerping aan Allah ook weer 'individuele vrijheid' noemt. Jaja, zo rollen wij.Van mij mag iedereen die zich daar toe geroepen voelt, zichzelf onderwerpen aan Allah. Pas als ze anderen (en mij in het bijzonder) ook proberen te onderwerpen aan die flauwekul, krijgen ze problemen met me.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 20 september 2014 @ 22:49:

[...]





Van mij mag iedereen die zich daar toe geroepen voelt, zichzelf onderwerpen aan Allah. Pas als ze anderen (en mij in het bijzonder) ook proberen te onderwerpen aan die flauwekul, krijgen ze problemen met me.



Als het letterlijk iedereen is, heb je niet zoveel problemen te maken. Veroveren kan ook door middel van democratie.

Toch denk ik ook niet dat het zoveer gaat komen. De ogen beginnen open te gaan. Wel ben ik bang dat er een strijd gaat komen en dat de boel nog sterker gaat polariseren. Of eigenlijk in die andere volgorde.
quote:Donkeyshot schreef op 20 september 2014 @ 10:40:

[...]





Je maakt een denkfout. Een baby is bij de geboorte een baby, niets meer en niets minder. Een baby heeft geen geloof. Je kan je kind islamitisch opvoeden (en evt. besnijden) en wellicht wordt je kind dan een moslim. Maar het kan ook zijn dat je kind besluit dat de Islam niets voor hem/haar is en jouw geloof verwerpt. Volgens de Nederlandse Grondwet is dat toegestaan.

Dat het van jouw geloof niet mag is een andere zaak. Niemand wordt als moslim geboren. Iemand die nooit zelf heeft gekozen voor een bepaald geloof, kan dus per definitie geen afvallige zijn als hij/zij het geloof verwerpt dat hem is aangeleerd.+1
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 19 september 2014 @ 12:14:

[...]



hoewel de moslim-minderheid in Maleisië daar dan weer heel anders over denkt.Moslim minderheid in Maleisië? Meer dan 60% v/d bevolking is Moslim in Maleisie...
quote:tekenis schreef op 21 september 2014 @ 00:44:

[...]





Als het letterlijk iedereen is, heb je niet zoveel problemen te maken. Veroveren kan ook door middel van democratie.

Toch denk ik ook niet dat het zoveer gaat komen. De ogen beginnen open te gaan. Wel ben ik bang dat er een strijd gaat komen en dat de boel nog sterker gaat polariseren. Of eigenlijk in die andere volgorde.Laten we vooral niet vergeten dat er helemaal niet zoiets bestaat als een moslimmeerderheid in Nederland:

http://www.cbs.nl/nl-NL/m ... ief/2013/2013-3929-wm.htm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven