Entertainment alle pijlers

beyoce bezeten? :-)

19-09-2014 21:59 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit filmpje vond ik ergens op de tijdlijn van een vriend van een vriend op facebook. Echt bizar dat er zo ver gedacht wordt....

De reacties op die tijdlijn waren trouwens ook bizar... De christelijke vrienden geloofden dit filmpje zonder aarzeling. Nou ja, ze zijn niet voor niets gelovig, blijkbaar nemen ze veel dingen voor waar aan



Beyonce, The Super Bowl, Sasha & Satan: http://youtu.be/21GOSnJc4Mg
Let it Bee
quote:fluim schreef op 20 september 2014 @ 10:40:

Maar zo gek is het toch niet, dat ze Sacha tot zich laat komen.

Want stel dat het waar is en ze is redelijk verlegen, dan is het echt niet zo makkelijk om voor een groot publiek zo op te treden.

Ik kan me dan echt goed voorstellen dat ik mij in mn hoofd en lijf omturn om zo dat optreden uit te voeren.



Hier haal ik toch echt uit dat je het best begrijpelijk vindt allemaal...
quote:eefje88 schreef op 20 september 2014 @ 10:26:

Ditzelfde zeggen ze ook over Justin Bieber. Ik kan helaas geen linkje plakken, maar zoek maar eens op youtube: justin bieber chance eyes during court.http://www.youtube.com/watch?v=rl12afrfLD8



Ieeeeeuw dat ziet er wel echt vaag uit.
Begrijpelijk staat niet gelijk aan normaal.
Alle reacties Link kopieren
Hoe voeg ik die 'n' toe aan de titel?



Leuk om al die andere filmpjes in de reacties te zien, die ga ik later uitgebreid bekijken.



Tot aan de groene velden en het bevallige watervalletje met zoetsappige voice-over was ik ook bijna overtuigd door het enge sfeertje wat werd opgeroepen in het filmpje. Nou ja, niet helemaal natuurlijk, maar ik kreeg dezelfde rillingen als bij The Exorsist :-)
Let it Bee
quote:maja_de_bij schreef op 20 september 2014 @ 14:07:

Hoe voeg ik die 'n' toe aan de titel?



Leuk om al die andere filmpjes in de reacties te zien, die ga ik later uitgebreid bekijken.



Tot aan de groene velden en het bevallige watervalletje met zoetsappige voice-over was ik ook bijna overtuigd door het enge sfeertje wat werd opgeroepen in het filmpje. Nou ja, niet helemaal natuurlijk, maar ik kreeg dezelfde rillingen als bij The Exorsist :-)Even vragen in het centraal moderatorentopic. Dan voegen ze een n toe aan je titel.
quote:Star schreef op zaterdag 20 september 2014 11:06 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="eefje88 in "beyoce bezeten? :-)"" class="messagelink">eefje88 schreef op 20 september 2014 @ 10:26</a>:</b>

Ditzelfde zeggen ze ook over Justin Bieber. Ik kan helaas geen linkje plakken, maar zoek maar eens op youtube: justin bieber chance eyes during court.</div></blockquote><a href="http://www.youtube.com/watch?v=rl12afrfLD8" class="link">http://www.youtube.com/watch?v=rl12afrfLD8</a>



Ieeeeeuw dat ziet er wel echt vaag uit. Ah dat kan ik ook, knipperen, en bij ogendicht naar boven kijken.. Tadaaa
Alle reacties Link kopieren
Vol Satanistische muziek mijn playlist
Alle reacties Link kopieren
Conspiracy theories.. oooooh.

Heerlijk topic haha.
Alle reacties Link kopieren
Volgende theorie: eminem is sinds 2005 dood en de enimem die we nu zien is een kloon! Allemaal geregeld door de illuminati
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat pas freaky is? Dat mijn telefoon vastliep toen ik dit topic probeerde te openen. Heeft ie nooit eerder gedaan
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
M'n tv bleef hangen op rtl5. Ik heb het idee dat Beyoncé elk moment kan verschijnen in de film.



Ik denk dat het mis ging bij het kijken vh filmpje. Toen ze vroeg om m'n energie. Ik kon t gewoon niet meer stoppen. M'n zoontje heeft meegekeken en die zat vanmiddag te snurken als een beer. Het leek wel een volwassen kerel. Zou die ook overgenomen zijn door queen Bey?
quote:maakte Beyoncé tijdens haar optreden volgens velen een geheim handgebaar van de Illuminati.Nou, zó geheim is het kennelijk ook weer niet...
Alle reacties Link kopieren
Echt wel! Zie hier het bewijs van beginnende hoorntjes.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wtf? Haar gezicht laat los

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven