Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde regels)

19-09-2014 13:58 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:Bans bespreken (bantopic)Beleid besprekenTrolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.Hinten en hengelen naar eerdere nicks.Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:StoraHuntur schreef op 21 september 2014 @ 09:34:

[...]



Laat je niet op de kast jagen hoor! Ik heb dat met jou, vind je een haske leuke forummer! Ik jou ook, topper van een vrouw!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind jullie allemaal leuk!!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:StoraHuntur schreef op 21 september 2014 @ 09:34:

[...]



Laat je niet op de kast jagen hoor! Ik heb dat met jou, vind je een haske leuke forummer!
Ah, een kumbayamoment.



Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 21 september 2014 @ 09:38:

[...]





[afbeelding]
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Dubbeltje een ban?

Goh. Dat is nou een forummer die zonder meehuilen en geknuffel gewoon exact en nuchter zegt waar het op staat.

Heb niet gelezen waarom ze is geband. Waren er tere zieltjes die niet tegen de waarheid kunnen?
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:yasmijn schreef op zondag 21 september 2014 10:00 Dubbeltje een ban?

Goh. Dat is nou een forummer die zonder <i>meehuilen en geknuffel </i>gewoon exact en nuchter zegt waar het op staat.

Heb niet gelezen waarom ze is geband. Waren er tere zieltjes die niet tegen de waarheid kunnen? Jaa yasmijn zo ging het idd...
Alle reacties Link kopieren
Same old, same old Yas
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:larva schreef op 21 september 2014 @ 10:23:

[...]



Jaa yasmijn zo ging het idd... Dank je. Dan weet ik dat.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 21 september 2014 @ 10:00:

Dubbeltje een ban?

Goh. Dat is nou een forummer die zonder meehuilen en geknuffel gewoon exact en nuchter zegt waar het op staat.

Heb niet gelezen waarom ze is geband. Waren er tere zieltjes die niet tegen de waarheid kunnen?

Lees even een paar pagina's terug hier.

Het is uitgebreid aan bod gekomen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
Ik vind het überhaupt raar dat een mod aangeeft "dat er afspraken gemaakt zijn" met een bepaalde forummer.
Net als dat ik raar vond dat iedereen die daarom vraagt kan worden geanonimiseerd in het c.m. topic maar één bepaalde, niet nader te noemen forummer, daarover een mailtje moest sturen.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 21 september 2014 @ 11:44:

Ik vind het überhaupt raar dat een mod aangeeft "dat er afspraken gemaakt zijn" met een bepaalde forummer.





Die zie ik dan helemaal niet. Ik zie een meisje met gevaarlijk eng ondergewicht en daar alleen over kan praten (in 'normale' topics zie je haar niet) en zichzelf langzaam naar de eeuwige jachtvelden helpt.



Ik krijg daar dit gevoel van:
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:yasmijn schreef op 21 september 2014 @ 11:47:

[...]





Die zie ik dan helemaal niet. Ik zie een meisje met gevaarlijk eng ondergewicht en daar alleen over kan praten (in 'normale' topics zie je haar niet) en zichzelf langzaam naar de eeuwige jachtvelden helpt.



Ik krijg daar dit gevoel van: Ja, dat bedoel ik ook; da's net als dat ze mij vertellen "Je mag leuk meeforummmen maar níet op de entertainment pijler, want als je te veel tv kijkt kom je niet meer aan je werk toe".
O, ik denk dat ik je verkeerd begreep Yasmijn.
Moet je een mail over sturen, krijg je er een antwoord op. Overigens: er zijn wel meer die een mailtje moesten sturen, zag het al één keer eerder.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 21 september 2014 @ 11:49:

[...]





Ja, dat bedoel ik ook; da's net als dat ze mij vertellen "Je mag leuk meeforummmen maar níet op de entertainment pijler, want als je te veel tv kijkt kom je niet meer aan je werk toe".
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:yasmijn schreef op 21 september 2014 @ 11:47:

[...]





Die zie ik dan helemaal niet. Ik zie een meisje met gevaarlijk eng ondergewicht en daar alleen over kan praten (in 'normale' topics zie je haar niet) en zichzelf langzaam naar de eeuwige jachtvelden helpt.



Ik krijg daar dit gevoel van: Ik begrijp niet waarom mensen denken dat ze haar kunnen helpen via een forum als het mensen in het echte leven al niet eens lukt.
quote:yasmijn schreef op 21 september 2014 @ 11:47:

[...]





Die zie ik dan helemaal niet. Ik zie een meisje met gevaarlijk eng ondergewicht en daar alleen over kan praten (in 'normale' topics zie je haar niet) en zichzelf langzaam naar de eeuwige jachtvelden helpt.



Ik krijg daar dit gevoel van:



Waarom krijg je dat gevoel ervan?



Ze richt zichzelf dan toch wel te gronde, met of zonder forum(afspraak)
quote:StoraHuntur schreef op 21 september 2014 @ 11:49:

[...]





Ja, dat bedoel ik ook; da's net als dat ze mij vertellen "Je mag leuk meeforummmen maar níet op de entertainment pijler, want als je te veel tv kijkt kom je niet meer aan je werk toe".Wat is daar mis mee? Ook de mods hebben natuurlijk een zorgplicht voor hun onderdanen. En.......als je gewoon je vrije dagen doorgeeft, krijg je vast toestemming om op die dagen ook op de entertainment te mogen posten.
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 21 september 2014 @ 11:55:

[...]





Waarom krijg je dat gevoel ervan?



Ze richt zichzelf dan toch wel te gronde, met of zonder forum(afspraak)





Niet naar de mod toe, maar naar dat kind. Ik word er boos van dat zo'n kind zich inderdaad ten gronde richt en geen hulp wil maar wel hele klaagzangen hier neerplempt, mensen (vooral Meds) steken er een hoop energie in maar dit kind wil niet geholpen worden.

Dan denk ik : hou er van over op en verknoei de tijd van de forummers niet.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Tsja.... niemand is verplicht om te reageren. Ik reageer al heel lang niet meer op haar want ze heeft anderen mensen nodig en niet een forum. Ik zou ook echt niet weten wat ik moet schrijven want ze is ziek en dat vraagt om expertise. Wat ik dan wel weer heel mooi vind om te lezen is de wijze waarop forummers hier met haar in gesprek (willen) blijven. En een aantal napraattopics terug heb ik dat ook al eens geschreven dat ik vind dat hen dat siert.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Als dat toch duidelijk is, kunnen de forummers er natuurlijk ook voor kiezen om niet meer te reageren en vruchteloze pogingen te doen om d'r te helpen. Ook Meds, met al haar forumervaring, kiest er zelf voor om kennelijk tegen de bierkaai te vechten.
Eens met Enn dus.



Sterker nog: ik zou nooit op zo'n topic reageren, omdat ik daarvoor niet geschikt ben en het meestal geen enkele zin heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 21 september 2014 @ 12:06:

Als dat toch duidelijk is, kunnen de forummers er natuurlijk ook voor kiezen om niet meer te reageren en vruchteloze pogingen te doen om d'r te helpen. Ook Meds, met al haar forumervaring, kiest er zelf voor om kennelijk tegen de bierkaai te vechten.Er zijn er echt wel meer en het siert Meds in mijn ogen. Een bierkaai kan alleen door een volhouder een haven van contact worden of dus niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven