Mijn man bij defensie

27-01-2014 22:09 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi mijn vriend zit al een ruime tijd bij de marine en is dus vaak van huis.

Ik heb het hier soms erg moeilijk mee zijn er dames die hetzelfde ondervinden ?? Ik zou graag jullie ervaringen horen. .
Hoe kun je als vrouw van een marine man hem nog vertrouwen? In de media lees je het ene na het andere sexschandaal.

Vroeger gingen die marine mensen nog naar de hoeren in den vreemde. Tegenwoordig hoeven ze de boot niet meer af, er werken vrouwen en mannen en aan de schandalen te horen neukt iedereen met iedereen.

Of zou dit overdreven zijn door de media? Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Globe,



Ik heb gehoord dat "het" onderling gebeurt bij defensie voor de tijd dat ze daar (op uitzending) zitten.



Maar dat wilt niet zeggen dat ze dat allemaal doen.



Ik denk dat je je partner daarin moet vertrouwen anders kan je er beter mee stoppen.



Gr. D
Hoi Deborah, dit was niet het topic dat ik bedoelde. Helaas zie ik die niet terug, het ging over een TO wiens vriend voor de eerste keer op oefening ging..



Wat Globe zegt is toch wel een beetje waar, ondanks dat we het (mijn ex zat bij 11LMB) niet willen weten. Laten we het daar dan ook maar bij houden ;) Er komt al genoeg bij kijken...
Alle reacties Link kopieren
Deze bedoel je dan denk ik:



minniee in "Vriend voor 1e keer op missie..."
-
anoniem_201888 wijzigde dit bericht op 09-09-2014 13:25
Reden: -
% gewijzigd
Tuurlijk shann! Stuur me ff een berichtje dan geef ik je de link en wat uitleg
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal



Toevallig ook nog vrouwen van wie de partner naar Mali moet ?

Mijn vriend gaat als het goed is in november

onze eerste uitzending hebben dan 1,5 jaar een relatie best spannend allemaal

Zou het leuk vinden om in contact te komen met ook vriendinnen van militairen en ervaringen te delen



Gr neeta
Hi Dreammind,



Mijn vriend zit op dit moment in Mali.

Het is zijn eerste uitzending en ik vind het wel spannend allemaal. We hebben gelukkig redelijk veel contact (meer dan ik verwacht had). En ik beleef veel plezier aan het versturen van pakketjes
Alle reacties Link kopieren
Ah oké wat doet hij daar dan? De mijne gaat gelukkig niet op vechtmissie maar vredesmissie dat scheelt weer!



Wanneer komt jou vriend weer terug?



Gr
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dreammind,



Mijn vriend zou in eerste instantie in juni naar Mali gaan. Helaas liep de uitzending vertraging op, waardoor zijn stand-by tijd voorbij was. Nu vertrekt hij waarschijnlijk in december, waardoor ik hem met kerst moet missen...



@jesa*, of andere formuleren die inmiddels lid zijn: ik kan je ook geen berichtje sturen, omdat de pagina niet bestaat. Graag zou ik ook van het (defensie)forum lid worden, om mijn ervaringen te kunnen delen. Ik loop namelijk tegen een aantal dingen aan die ik niet zomaar op een openbaar forum kan en wil plaatsen, maar waarvan ik denk dat daar thuisfronters zijn die mij kunnen helpen.



Bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Slakje,



Je mag mij ook een priveberichtje sturen voor contact.

(Mag iedereen die daar behoefte aan heeft ☺)



Mijn vriend zit ook bij Defensie. En ook ik liep (loop) tegen dingen aan.





Gr. D
Alle reacties Link kopieren
Hoi slakje



Mijn vriend vertrekt in novembern voor vier maanden dus zit ook alleen met kerst oud en nieuw mijn verjaardag en zijn verjaardag



Zie er nu nog erg tegenop heb jij al vaker een uitzending meegemaakt?



@ deborah heb je een persberichtje gestuurd



En voor andere die er ook over willen praten mogen mij altijd een berichtje sturen vind het wel fijn met mensen te praten die je begrijpen



Liefs,
quote:slakje schreef op 21 september 2014 @ 08:42:

Hoi Dreammind,



Mijn vriend zou in eerste instantie in juni naar Mali gaan. Helaas liep de uitzending vertraging op, waardoor zijn stand-by tijd voorbij was. Nu vertrekt hij waarschijnlijk in december, waardoor ik hem met kerst moet missen...



@jesa*, of andere formuleren die inmiddels lid zijn: ik kan je ook geen berichtje sturen, omdat de pagina niet bestaat. Graag zou ik ook van het (defensie)forum lid worden, om mijn ervaringen te kunnen delen. Ik loop namelijk tegen een aantal dingen aan die ik niet zomaar op een openbaar forum kan en wil plaatsen, maar waarvan ik denk dat daar thuisfronters zijn die mij kunnen helpen.



Bedankt alvast!



Wat raar toch dat het steeds mis gaat!

Ik probeer jou een bericht te sturen maar dat gaat niet (heb je uit staan vermoed ik?)

Als je dat aan zet kan ik je een berichtje sturen met de link
Alle reacties Link kopieren
quote:dreammind schreef op 22 september 2014 @ 13:12:

Hoi slakje



Mijn vriend vertrekt in novembern voor vier maanden dus zit ook alleen met kerst oud en nieuw mijn verjaardag en zijn verjaardag



Zie er nu nog erg tegenop heb jij al vaker een uitzending meegemaakt?



@ deborah heb je een persberichtje gestuurd



En voor andere die er ook over willen praten mogen mij altijd een berichtje sturen vind het wel fijn met mensen te praten die je begrijpen



Liefs,



Hey dreammind (en andere partners natuurlijk )

Ik herkende jouw verhaal enorm, dat je met de feestdagen je vriend moet missen. Mijne is ook deze periode weg. Het is de tweede uitzending in 1 jaar tijd, maar toch een moeilijke omdat hij door drukte bijna geen contact kan houden. Hij probeert het wel.

Was al een tijdje op zoek naar zo'n forum. Bij defensie zelfzeiden ze dat ik niet goed zat.

Maar hoe gaat het bij jullie, trek jij het ook nog met de komende feestdagen?



groetjes rieneke
Hoi Rieneke (en andere leden) ons forum is ook niet van iemand binnen defensie, het is vrijwillig opgericht door thuisfronters, voor thuisfronters.



Mocht je nog behoefte hebben, stuur gerust een berichtje



Groetjes en zet hem op! Vooral tijdens deze dagen..
Alle reacties Link kopieren
Hihi zojuist gedaan Jesa, ben benieuwd, en ook erg geïnteresseerd.

Heel veel sterkte iedereen, geniet toch van de dagen met familie etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven