Meiden in Utrecht?

20-09-2014 21:17 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Mijn naam is Iris en ik ben 22 jaar oud, ik woon in Utrecht en wil graag nieuwe mensen leren kennen (20-26 jaar).

Ik sport graag, houd van lekker eten, ga graag naar de film en ook regelmatig shoppen.



Op dit moment zit ik in de laatste jaren van mijn studie en heb ik een bijbaantje. De afgelopen 4 jaar ben ik lid geweest bij een studentenvereniging, maar helaas zijn de vriendschappen die ik daar heb opgedaan niet voor de lange termijn gebleken.

Ik heb een leuke en lieve vriend, maar ook hij heeft zijn eigen leven en daarom merk ik de laatste tijd dat ik vaak thuis zit op momenten dat ik graag iets zou willen ondernemen (maar liever niet alleen).



Daarom plaats ik ook deze oproep: ben jij een student/net-afgestudeerde tussen de 20-26 en lijkt het je leuk om af en toe af te spreken, shoppen of gewoon een nieuwe vriendschap op te doen, stuur me een berichtje!

Het lijkt me erg leuk om samen te gaan lunchen, thee drinken of 's avonds een wijntje op het terras (maar ik ben niet zo'n feestbeest).



x
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Op Facebook is een besloten groep aangemaakt. Hier worden allerlei activiteiten georganiseerd. Heel leuk! Misschien iets voor jou?



Onder Utrechtse gezelligheid is die te vinden
Alle reacties Link kopieren
Hoi Iris,



Je oproepje spreekt me aan! Heb je een e-mailadres, dan stuur ik je even een mailtje



Groetjes,

Eline
Alle reacties Link kopieren
quote:elinesp schreef op 21 september 2014 @ 13:11:

Hoi Iris,



Je oproepje spreekt me aan! Heb je een e-mailadres, dan stuur ik je even een mailtje



Groetjes,

Eline



Hoi Eline, ik ben nieuw op het forum en heb geen idee hoe alles werkt. Maar heb je toegevoegd als vriend, in de hoop dat ik je dan uiteindelijk een priveberichtje kan sturen.



ik krijg een foutmelding dat je geen privebericht wilt ontvangen, dus dan maar even zo: mijn emailadres is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven