Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Alle reacties Link kopieren
Dat laatste is het in Nederland niet. Bij stiekemheid ben je ook nog een chantabel voor veel partijen.....
Alle reacties Link kopieren
Lena, wat een angst moet jij hebben ervaren als kind!

Geen wonder dat jij veiligheid zoekt.

Hopelijk leid jouw zelfinzicht jou weer tot heelheid.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Lena: heel helder en begrijpelijk. Mijn nr. 2 en ik hebben ook veel herkenning als het gaat om ouders/jeugd. Zijn moeder had zelfs dezelfde naam als ik Qua humor, levensvisie, kwetsbare punten enz. zitten we zeer op dezelfde golflengte.

Draagt ook enorm bij trouwens aan volledige seksuele overgave bij elkaar;))
Dat klopt zeker Anouk, over die seksuele overgave! Dat komt juist door dat blinde vertrouwen en gevoel van veiligheid. Heel herkenbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ano*k schreef op 21 september 2014 @ 14:45: Jij kon die twee (werelden) dus goed met elkaar verenigen. In jouw geval ook niet zo vreemd, want er was openheid naar alle partijen. Zelfs intieme details over je vrijpartijen met je minnares kon je thuis delen.Voor mijn gevoel leef ik in één wereld,

waarin mijn vrouw mijn alledaagse kant had

en mijn minnares mijn onbeschaafde kant.

Eigenlijk ben ik met beide dames verbonden.

Ik heb er moeite mee hoe de situatie nu is.

De plaats van mijn vrouw is tastbaar leeg, gevoelsmatig is deze vol.

De plaats die mijn minnares krijgt is mij nog onduidelijk.



Ben jij jezelf nog aan het opsplitsen?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Bella,

Ik begrijp de "zet" binnen jouw huwelijk wel.Moeilijk om er in 1x mee te stoppen dus dat doe jij op deze manier.Ik denk niet dat dat erg leefbaar is maar misschien voor dit moment goed genoeg.De tijd zal leren hoe dat verder zal verlopen.

Jouw gedachten gang richting Bello begrijp ik helemaal niet.Latrelatie?Jij houdt maar vast aan dat relatiegedeelte.Het is in mijn ogen geen relatie.Je hebt een affaire met iemand die er ook andere op na houdt en geen toekomst met je wil.Gewoon,voor zolang het leuk is.Ik ben dan ook heel erg benieuwt wat Bello tegen jou gaat zeggen als je hier over gaat praten.



Ergens denk ik dat jij jezelf hebt vastgebeten in de woorden van jouw vriendin dat hij misschien wel wil als jij niet meer met jou nmr 1 bent.Je kan Bello nog niet helemaal uittesten maar je hebt met deze keuze thuis wel een opening.

Laatst schreef jij dat jij enkel voor jezelf bij nmr 1 weg zou gaan en als dan zou blijken dat Bello niet bij jou zou horen zei je goed onderuit te gaan.

Waarom ga je onderuit als je het enkel voor jezelf doet?
High thanks.



Wat verwoord je dat mooi over je vrouw en minnares.



Ik zie je soms twijfelen over hoe je verder wil met je minnares. Overweeg je een echte toekomst met haar?



Het lijkt me vreemd en pijnlijk want opeens kunnen die twee werelden mengen terwijl gevoelsmatig je deze liever gescheiden houdt omdat 1 van die werelden zo gelinkt is aan je vrouw en als het ware nog steeds voor haar 'gereserveerd' is.
Alle reacties Link kopieren
@Nell,

Ik lees in spanning mee met jou.

Ben benieuwd of we straks "live" gaan zien hoe de smoezenlijst wordt gebruikt om iemand aan het lijntje te houden of dat jou liefde écht voor jou gaat kiezen.
Alle reacties Link kopieren
@Lena

Mag ik vragen hoe lang jij en minnaar al "samen" zijn?

Jij bent niet gebonden toch?
Hart, net iets meer dan 3 jaar. Ik ben nu inderdaad niet gebonden.
Alle reacties Link kopieren
Lena, we hebben besloten dat we samen op dansles gaan.

Voor de les komt zij dan bij ons eten.

Mijn minnares is vaak genoeg met haar man bij ons thuis geweest.

Zij is voor de kinderen geen vreemde.



Ik vind het vreemd dat mijn minnares nu in mijn eigen bed

op de kant van mijn vrouw zou kunnen liggen.

Ik krijg die knop niet omgezet.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Dat begrijp ik helemaal! Ex mocht van mij ook het bed houden simpelweg omdat ik nooit met een ander dan hij erin zou kunnen liggen. Dat klopt niet, dat was van ons.



Zou het helpen om een nieuw bed te kopen en de slaapkamer anders in te richten? Zodat het een nieuwe kamer lijkt met een nieuwe start? Of is dat te pijnlijk omdat je dan misschien het gevoel krijgt herinneringen aan je vrouw uit te wissen? Of een tweepersoonsbed in de logeerkamer neerzetten, als je die ruimte hebt?
Alle reacties Link kopieren
@Lena

Wat een lange tijd!Hoe houden jullie dat vol?

Het lijkt mij dan voor jou wel heel frustrerend want je zit toch altijd alleen 's avonds,feestdagen,lange luie zondagen.Heb je ondertussen geen behoefte aan iemand die er altijd voor jou kan zijn?
poef
Alle reacties Link kopieren
Lena, ik heb al van bed geruild met onze zoon.

Ik slaap al maanden in wat voorheen mijn werkkamer was.

Omdat ik geen oog dicht deed door alle oude vertrouwde geluidjes.

Door die geluiden leek het net of mijn vrouw nog naast me lag.



Ik denk dat de omslag tijd kost.

We hebben afgesproken dat zolang de kinderen nog thuis wonen we niet thuis geslachtsverkeren.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Hl,

Voel jij je niet gewoon schuldig tegen over jouw vrouw?

Minnares was voor erbij,door in jouw bed op haar plaatst te gaan liggen vervangt ze jouw vrouw.Dat was niet de afspraak.Door het wegvallen van jouw vrouw zijn alle plaatsen door elkaar geschud.

Een tweede vrouw in jouw leven voelt anders nu de eerste er niet meer is,maar niemand kan jouw vrouw vervangen.Niet door op haar plaats te gaan liggen,haar kleren te dragen,haar geur te gebruiken of wat dan ook.
Alle reacties Link kopieren
Klopt, door het wegvallen van mijn vrouw is alles door elkaar geschud.

Wat dat betreft ben ik al blij dat het lukt mezelf staande te houden.

Zodat de kinderen nog op mij kunnen bouwen.

Zodat ons thuis weer uitgebalanceerd raakt.



Schuldgevoel heb ik niet.

Mijn vrouw heeft al eerder gezegd dat mijn minnares en ik bij elkaar passen.

Ik heb haar goedkeuring.

Het punt is dat haar plaats gevoelsmatig barstensvol is.

Hoe kan ik voor mijn minnares plaats maken als er gevoelsmatig geen ruimte is?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
@Lena

Als ik het goed begrijp heb jij gebroken met zijn nmr 1?

Jij kwam daar voorheen over de vloer en nu is dat gedeelte over.

Jouw verhaal is heel erg herkenbaar.Met het verschil dan dat mijn minnaar ineens 180 graden draaide en zijn huwelijk ging redden.



O ja en ik ben niet single natuurlijk
Voel je ook liefde voor je minnares, High? Naast dat je haar leuk vindt als mens en minnares? Of sta je het jezelf niet toe van haar te houden?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dolgraag in haar gezelschap.

Ik praat graag met haar.

Ik bekvecht graag met haar.

Ik zoen graag met haar.

Ik vrij graag met haar.

Ik wil weten wat zij wil als we iets samen gaan doen.

Ik verveel me niet bij haar ook al voeren we geen klap uit.



Of dat liefde is?
volg je verstand, gebruik je gevoel
poef
quote:highlander schreef op 21 september 2014 @ 15:43:

Ik ben dolgraag in haar gezelschap.

Ik praat graag met haar.

Ik bekvecht graag met haar.

Ik zoen graag met haar.

Ik vrij graag met haar.

Ik wil weten wat zij wil als we iets samen gaan doen.

Ik verveel me niet bij haar ook al voeren we geen klap uit.



Of dat liefde is?Ik denk dat je de angst opzij moet zetten dat ze de plek in je hart van je vrouw inneemt. Dat doet ze niet. Er is ruimte genoeg voor twee vrouwen om van te houden, ieder op hun eigen manier.
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed dat dat dreigement met de kinderen te maken heeft.

Heeft hij nu nog steeds geen contact met zijn vrienden en familie?



Wat betreft mijn minnares neem ik de tijd.

Liever steen voor steen iets opbouwen dan prefab.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:highlander schreef op 21 september 2014 @ 15:49:

Ik vermoed dat dat dreigement met de kinderen te maken heeft.

Heeft hij nu nog steeds geen contact met zijn vrienden en familie?Nee nog steeds niet. (ingekort)
Alle reacties Link kopieren
Zij heeft hem in een sociaal isolement.

Wat is het doel daarvan als zij hem toch al als verplicht nummer ziet?
volg je verstand, gebruik je gevoel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven