Lijf & Lijn alle pijlers

Tattoo verwijderen ervaring gezocht

17-08-2014 14:42 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



Ik heb nu 4 maanden mijn tattoo (alleen zwarte lijnen) maar hij is me meer zichtbaar dan gedacht. Voel me er naar door en ben zelfs lichtelijk bang en paniekerig aan het worden tijdens pieker momenten.



Ik weet dat het mijn keus was maar het lijkt wel alsof het zich allemaal tegen me keert. Nu ben ik aan het denken over weglaseren en dat voelt toch als een soort van opluchting. Maar het accepteren dat ik een stomme fout heb gemaakt vind ik ook erg lastig.



Graag zou ik van andere mensen die aan het laseren zijn ervaringen lezen en misschien foto's zien van de vorderingen?



Alvast ontzettend bedankt !
Na vier maanden?

Angst en paniek zitten in je hoofd. Ik denk dat je daar beter wat aan kunt doen.
Alle reacties Link kopieren
Ai, jammer dat je niet happy bent met je tattoo. Ik ben mijn tattoos aan het laten laseren, maar dit is een lang traject!

Om te beginnen moet de tattoo minstens een half jaar oud zijn voordat de meeste klinieken eraan beginnen (ik weet even niet meer waarom dit is).

De kliniek waar ik bij in behandeling ben, voert om de 3 à 4 maanden een behandeling uit, en gemiddeld zijn er 8-12 behandelingen nodig. Ik zit nu op 8 behandelingen, en ze zijn al redelijk vervaagd, al zal ik nog zeker wel 4 tot 5 behandelingen nodig hebben. Al met al ben ik nu zo'n 2 jaar bezig, en verwacht nog zeker 1,5 jaar verder te zijn voordat het allemaal weg is. .

Over de behandeling zelf, het is aardig prijzig! En de behandeling doet zeer! Absoluut pijnlijker dan het het laten zetten in ieder geval, iedere keer kom ik weer met zweet op mijn rug de behandelkamer uit :P
Alle reacties Link kopieren
tattoos weglaseren, wie heeft ervaring?



Er was laatst een topic, die heb ik even voor je opgezocht.



Succes!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties, het zit ook zeker in mijn hoofd.. Wat misschien handig is om te weten, hij staat voor mijn opa en oma die overleden zijn. En ik heb daar nog meer verdriet over dan gedacht. En ik word er nu steeds aan herinnert. Ik schaam me kapot en het spookt nu de afgelopen week zo erg door mijn hoofd dat ik er gek van word..



Gekkelizzy? Bedankt voor het delen van je ervaring ! Waar laat je het doen?

Ik heb nu echt het gevoel wat een paniek om dit. De gedachte aan weghalen lucht me echt op.. Maar zo lang gaat het duren. Had ik het maar nooit gedaan. Ik had niet verwacht dat het me zo zou aangrijpen :(

Zou je misschien wat foto's met me willen delen?
Alle reacties Link kopieren
Svans is het geen idee, om er iets moois over heen te laten zetten?

Dan heb je oma&opa toch bij je, maar kun je misschien door de afbeelding te wijzigen, positieve gedachten bij je tattoo krijgen?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 17 augustus 2014 @ 16:30:

Svans is het geen idee, om er iets moois over heen te laten zetten?

Dan heb je oma&opa toch bij je, maar kun je misschien door de afbeelding te wijzigen, positieve gedachten bij je tattoo krijgen?



Tja lastig. Wel een mooi idee. Maar het voelt alsof weghalen de enige juiste optie is.

Ik vind het heel lastig het met iemand te gaan bespreken, ben bang voor reacties als ik zei het toch. Of tja had er dan ook over nagedacht..

Maar dat heb ik dus wel, jaar lang over nagedacht.. wist alleen niet dat het me vanbinnen zo rot zou laten voelen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ook ik heb spijt van me tattoos..

Ik heb best wel grote laten zetten op mijn been..

Ze zijn super mooi gezet maar ik heb er zo´n ontiegelijke spijt van omdat ze zo zichtbaar zijn..en denk vooral na over later..

Nu ben ik erg benieuwd naar ervaringen van andere mensen, ik bedoel ik ben 21 jaar en heb nog een heel leven voor me en dat wil ik toch het liefst met mooie benen haha..

Ik ben vollop aan het informeren bij verschillende klinieken, ik heb de 29e een afspraak in breda bij een laserkliniek, die zegt dat hij alles weg kan halen, met een nieuwe bepaalde soort laser.. ik vraag me af of meerdere mensen hier iets van weten, of die simpelweg ervaringen met mij wil delen, ben er best wel een beetje depri over omdat ik ze echt weg wil laten halen..
Alle reacties Link kopieren
De Tattoo-hype brengt veel ellende met zich mee.. Eenmaal gezet is het toch wel erg permanent..



Ik snap ook niet waarom een foto op de kast van iemand niet voldoet? Of een mooie ketting met een betekenis?



Succes met verwijderen in ieder geval!
Daarom zou ik nooit een tattoo laten zetten die een herinnering aan iemand heeft. Dan word je er constant aan herinnert. Ik wil een tattoo in mijn taille, die is niet zichtbaar voor anderen. Alleen op het strand, maar dat lijkt me juist zo leuk, een soort van verrassing. Iets wat mensen niet van je verwachten.



Maar ik lees nu overal dat mensen hem willen weg laseren... Ga ik dus enorm twijfelen.



Ben 40+ dus hooguit een jaar of 10 en dan gaat de bikini niet meer aan. Dus dan ziet helemaal niemand de tattoo meer. Dan is het echt voor mezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven