Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



De tijd nemen lijkt me sowieso verstandig, High.



Hoe vindt minnares het zelf?
quote:highlander schreef op 21 september 2014 @ 15:54:

Zij heeft hem in een sociaal isolement.

Wat is het doel daarvan?

Zorgen dat als hij het in zijn hoofd haalt weg te gaan, hij nergens heen kan en dus blijft. Dat hij niet beïnvloed wordt door mensen die zien hoe ze hem behandelt en adviseren weg te gaan. Dat hij denkt dat hij echt de kinderen nooit meer zal zien als hij gaat en niet realiseert dat met haar dossier geen enkele rechter hem de voogdij zou ontnemen.



Kortom: haar geldzak behouden.



Dat is dan weer het voordeel van mijn opvoeding: toen hij net een dag terugwas, zei ik hem al dat ze hem binnen drie weken van alles en iedereen geisoleerd zou hebben. Ze was nog een week sneller dan verwacht. Zo voorspelbaar. Maar ook sneu want hij zag het ook aankomen.
Alle reacties Link kopieren
De dame heeft geen haast.

Ze kent mij ook al langer dan vandaag.



Schrikbarend dat het (weer) een geldkwestie is.

Leuk voor hun kinderen ook dat geld voor geluk gaat.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Ja geld en ze is ook bang dat ze niet alleen de kinderen op kan voeden, dat ze dat niet trekt. Ze is wil niet alleen zijn. Dan maar met een man zijn waar je je alleen maar aan ergert, die jij dom vind en waar je een hekel aan hebt en waarvan je weet dat hij eigenlijk van een ander houdt. Want anders moet je je comfort opgeven.
Alle reacties Link kopieren
Hl,

Minnares is toch bezet?

Of haal ik alles door elkaar nu?

Jullie deden toch aan partnerruil?

Waar is haar partner gebleven?
Hart, waarom heb jij gebroken of wil je dat doen met de nr. 1 van je minnaar?
Alle reacties Link kopieren
Lena, ik hoop dat hij snel zijn ballen terugvind, zijn ruggengraat kan rechten en zichzelf (en zijn kinderen) leert te redden.



Hoe langer die situatie duurt hoe meer beschadigd die kleintjes raken.



Het if you tolerate this your children will be next principe.



Hart, de man van mijn minnares zat in hetzelfde schuitje als wijlen mijn vrouw als jij begrijpt wat ik bedoel.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Ik hoop het ook, High. Ik heb het daar ook met hem over gehad toen hij weg was. Dat zijn kinderen hetzelfde meemaken als wij toen.



Het is complex maar ik denk ook dat weggaan het beste is voor iedereen.
Alle reacties Link kopieren
lena@Je vraag ik denk beiden. Innerlijke zelfafwijzing en tegelijkertijd ook nooit helemaal de verbinding aan te hoeven gaan. Mijn basis is onveilig geweest en ik geen normale sociale ontwikkeling doorgemaakt.

Zit even helemaal in de familie sfeer. Net aan mijn vader wat dingen over zijn jeugd gevraagd, welke buitengewoon moeilijk voor hem is geweest. Met zijn achtergrond heeft hij direct en indirect ons ook weer belast.
Alle reacties Link kopieren
Om dat uit te leggen zou ik veel te herkenbaar worden Lena.

Maar jouw verhaal heeft raakvlakken met de mijne.Ook ik kom daar over de vloer.Wij zijn ook de feestdagen bij elkaar

Ook zij hebben een niet al te goed huwelijk.Geen intimiteit,liefde of sex,tot de omslag dan.

Nu zijn ze daarmee aan het werk en ook dat zie ik dus van dichtbij en hoor ik van twee kanten.

Ik vind het moeilijk om mij een houding aan te meten in het geheel.
Alle reacties Link kopieren
Hl,

Ik begrijp je,sorry.

Jeetje wat een situatie.Stapje voor stapje zou ik zeggen...

Gelukkig zullen jullie elkaar op dat vlak ook goed begrijpen.

Als je het de tijd geeft zou dit best wel eens iets heel mooi's kunnen worden.
quote:nellgwynn schreef op 21 september 2014 @ 14:26:

Ik ga even in leesstand en bericht wel als er ontwikkelingen zijn.Nell, ook ik kreeg destijds hier en irl te horen dat ik niet moest geloven dat mijn minnaar zou gaan scheiden en dat ik niet moest rekenen op een relatie met hem. Mijn minnaar was naar mij eerlijk en duidelijk, hij zou de scheiding pas in gang zetten als hij het gevoel had dat ook zijn vrouw inzag dat hun huwelijk niet te redden was. Hij heeft het juiste moment afgewacht en is daar heel blij mee. Vanuit zijn familie is er veel begrip voor zijn situatie en zijn vreemdgaan met mij, wat ook wel genoeg zegt over zijn huwelijk denk ik. Ik heb altijd geweten dat hij zou gaan scheiden, ik wist alleen niet hoe lang dat zou duren en ik heb ook met anderen gedate in die tussentijd. Maar ik weet dus hoe dit soort opmerkingen, over dat hij de boel zou traineren en zo, kunnen aankomen. Vraag hem vooral eerlijk te zijn naar jou over de situatie thuis en luister dan goed naar je gevoel.
Alle reacties Link kopieren
@Lena,

Denk je dat hij het ooit gaat doen?

Weggaan en niet meer terug

Wacht jij daar op?
Alle reacties Link kopieren
Alleen wat gisteren was weet je zeker. Nell@ geniet eerst van je nieuwe kleintje en even bijkomen van de zwangerschapshormonen ( gemiddeld net zo lang als dat je zwanger was)



Wat hebben we een prachtige nazomer, geniet er echt van. Je voelt en ruikt de herfst maar zo zonnig en fijn. Wordt er romantisch van en blij.
quote:hart01 schreef op 21 september 2014 @ 16:54:

@Lena,

Denk je dat hij het ooit gaat doen?

Weggaan en niet meer terug

Wacht jij daar op?

Ik weet wel zeker dat dat gaat gebeuren. Maar wanneer? Geen idee. Kan bij wijze van spreken volgende week zijn, kan zijn als de kinderen het huis uit zijn en alles ertussen. Ik weet het echt niet. De situatie is daar te weinig stabiel voor. Kan ook zijn dat ze hem eruit gaat gooien omdat er onder andere financieel dingen aan het veranderen zijn. Ervaring leert dat het opeens heel hard kan gaan.



Wacht ik erop? Ja, maar het is niet dat ik opeens wat anders doe dan als ik niet zou wachten. Dus in die zin lever ik niets in.
Maar Marana, vind je het echt geloofwaardig wat de minnaar van Nell zegt over zijn vrouw die niet gelooft dat er een ander is?
Hart, zie je ook verschil in hoe je nr. 2 en zijn vrouw met elkaar omgaan? Zijn ze opeens wel liefdevol? Is het gespeeld of echt? En kan je niet gewoon eerlijk zijn tegen nr. 2 over hoe jij je daaronder voelt?
Alle reacties Link kopieren
Nell, ga iig leren om weer zelfstandig op jouw eigen benen te staan voor jouw kinderen.

Zodat jij jezelf na jouw scheiding ook kunt redden zonder heer aan jouw zijde.



Stel voor jezelf vast hoe lang jij bereid bent jouw liefdesleven op pauze te zetten en houd jezelf daaraan.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:hart01 schreef op 21 september 2014 @ 16:24: Nu zijn ze daarmee aan het werk en ook dat zie ik dus van dichtbij en hoor ik van twee kanten. Ik vind het moeilijk om mij een houding aan te meten in het geheel.Kan ik mij voorstellen gezien jouw sociale deur issue.

Wat wil jij nu nog van dat stel?

Hoe is jouw man onder deze situatie?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Jemig de pemig mensen, zullen we het topic maar verplaatsen naar Psyche?



Heftig om sommige verhalen te lezen, bewonderenswaardig hoeveel geduld en begrip er in sommige situaties opgebracht kan worden.



Nou ja, ik heb nu ff weinig in te brengen. Geen rotjeugd gehad (wel een autistische vader, maar dat is niet alleen kommer en kwel, maar ook duidelijkheid, structuur en een keigoede lego-bouwer), geen complexe thuis- of minnaarthuis-verhalen en ook geen gat of kindertrauma's die gevuld moeten worden. Soms is ranzige geilheid gewoon de reden
Alle reacties Link kopieren
quote:marana schreef op 21 september 2014 @ 16:45:Vraag hem vooral eerlijk te zijn naar jou over de situatie thuis en luister dan goed naar je gevoel.Hij is door zijn vreemdgaan al niet eerlijk naar zijn vrouw.

Erop rekenen dat hij het dan wel naar zijn minnares is is naief gedacht imo.

Gevoelens kunnen misleidend zijn bovendien.

Zeker als er ook nog zwangerschapshormonen in het spel zijn.



Ik begrijp wel dat jij iedereen hoop wil geven dat hun vreemdganger ook zijn echtgenote gaat verlaten, de realiteit is vaak anders.

Laten we de werkelijkheid niet uit het oog verliezen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Nee Look , zo makkelijk kom je er niet vanaf

Kom op er móet een dieper laag zijn haha
Alle reacties Link kopieren
quote:Lookolook schreef op 21 september 2014 @ 17:30: Soms is ranzige geilheid gewoon de reden Klopt!

Er word te weinig gespeeld.



Heb jij ook een fetisj waar jouw partner niets mee kan en jouw 'bijslaap' wel?
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:Lookolook schreef op 21 september 2014 @ 17:30:

Jemig de pemig mensen, zullen we het topic maar verplaatsen naar Psyche?



ook geen gat of kindertrauma's die gevuld moeten worden. Soms is ranzige geilheid gewoon de reden Ik vind het heel belangrijk dat een minnaar al mijn gaten vult hoor Dus op dat vlak zijn we het eens ;)
Roodkapje, mwah, valt reuze mee. Ik vind het prettig om heel af en toe te vluchten uit mijn fysiek rottige wereld en dat werkt heel erg goed als ik een hotelkamer induik met een minnaar die mij zoveel hoogtepunten weet te geven dat endorfine rijkelijk stroomt. Maar dat is slechts een cadeautje, niet iets waar ik niet zonder kan



Highlander, ik had wel een sv die inderdaad een stuk dominanter was dan mijn eigen lief. Maar dat valt bij mijn huidige minnaar ook erg mee. Ik denk dat het meer een nieuw lijf, ongestoord de ruimte kunnen nemen zonder dat er kinderen/werk/relationele rompslomp bij komt kijken en me geen zorgen hoeven maken wat voor rotzooi ik hierna op moet ruimen, het maakt dat ik uitermate kan genieten van het hebben van een minnaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven