Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde regels)

19-09-2014 13:58 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:Bans bespreken (bantopic)Beleid besprekenTrolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.Hinten en hengelen naar eerdere nicks.Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 21 september 2014 @ 17:21:

[...]





Bangerik.Dat komt door jouw leeuwinnen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Volgens mij herken ik die kat van Yasmijn! Die terroriseert al jaren mijn oma op haar aanrechtblad!
quote:Miss.Innuendo schreef op zondag 21 september 2014 17:20 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde ..."" class="messagelink">larva schreef op 21 september 2014 @ 17:15</a>:</b>

Goh het blijft angstvallig stil.. Of heeft niemand een idee?</div></blockquote>Goeievraag.nl Miss even in CM vragen anders..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zin in een leuk liedje. Iemand een idee? YouTube staat in de startblokken......
Alle reacties Link kopieren
Wat mag niet:



e. Het gebruik van anonieme proxyservers, zgn. anonymizers of open proxies om het eigen IP-adres te verhullen. Op overtreding van deze regel volgt een permanente blokkade van het account, zonder waarschuwing.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 21 september 2014 @ 17:24:

Ik heb zin in een leuk liedje. Iemand een idee? YouTube staat in de startblokken......http://www.youtube.com/watch?v=MzlwlY98JBA
Alles komt goed, alleen de rest niet
Mosterd
Ohh ik had dat niet gezien, sorry



Maar kunnen de mods dat zien dan??
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 21 september 2014 @ 17:25:

[...]





http://www.youtube.com/watch?v=MzlwlY98JBAHahaha! Had ik totáál niet verwacht. Fleurt me wel meteen op!
Alle reacties Link kopieren
Krijg hem de hele dag al niet uit mijn hoofd dus ik deel hem even.





http://www.youtube.com/watch?v=moSFlvxnbgk
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:larva schreef op 21 september 2014 @ 17:08:

Tijd voor een ander onderwerp..



Iets wat ik me al langer afvraag;

Mag je forummen met een proxy server?



Nee, mag niet. Staat gewoon in de huisregels.

Iets anders is dat er verdomde weinig tegen te doen is, volgens mij.



Hoezo dit? Had je plannen ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 21 september 2014 @ 17:25:

Wat mag niet:



e. Het gebruik van anonieme proxyservers, zgn. anonymizers of open proxies om het eigen IP-adres te verhullen. Op overtreding van deze regel volgt een permanente blokkade van het account, zonder waarschuwing.Goed om te weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:larva schreef op 21 september 2014 @ 17:26:

Ohh ik had dat niet gezien, sorry



Maar kunnen de mods dat zien dan??Blijkbaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 21 september 2014 @ 17:27:

[...]





Hahaha! Had ik totáál niet verwacht. Fleurt me wel meteen op!
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:Lady-Voldemort schreef op zondag 21 september 2014 17:28 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde ..."" class="messagelink">larva schreef op 21 september 2014 @ 17:08</a>:</b>

Tijd voor een ander onderwerp..



Iets wat ik me al langer afvraag;

Mag je forummen met een proxy server?</div></blockquote>



Nee, mag niet. Staat gewoon in de huisregels.

Iets anders is dat er verdomde weinig tegen te doen is, volgens mij.



Hoezo dit? Had je plannen ?

Hoezo kunnen de mods dit niet checken??



Nee interesse interesse..
quote:Nouschi schreef op zondag 21 september 2014 17:28 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde ..."" class="messagelink">larva schreef op 21 september 2014 @ 17:26</a>:</b>

Ohh ik had dat niet gezien, sorry



Maar kunnen de mods dat zien dan??</div></blockquote>Blijkbaar. Huh, doen ze dan steekproeven oid?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 21 september 2014 @ 17:24:

Ik heb zin in een leuk liedje. Iemand een idee? YouTube staat in de startblokken......



Serieus? In dit topic?



Was er vorige week niet een topic waar allemaal linkjes met oude nummertjes werden geplaatst? Dat was erg vermakelijk.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 september 2014 @ 17:31:

[...]





Serieus? In dit topic?



Was er vorige week niet een topic waar allemaal linkjes met oude nummertjes werden geplaatst? Dat was erg vermakelijk.Was alweer 2 weken geleden. Heb ik me kostelijk mee geamuseerd op een zaterdagmiddag. Gehuild van het lachen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 21 september 2014 @ 17:33:

[...]





Was alweer 2 weken geleden. Heb ik me kostelijk mee geamuseerd op een zaterdagmiddag. Gehuild van het lachen.Ja, dat was leuk. Trip over memory lane.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:larva schreef op 21 september 2014 @ 17:30:

[...]



Hoezo kunnen de mods dit niet checken??



Nee interesse interesse..Ze kunnen het wel checken, maar daar moet dan wel reden voor zijn. En als je geband wordt op grond van het feit dat je onder proxy forumt is een nieuwe proxy zo weer gevonden. Hoe denk je dat bepaalde permabannelingen elke keer weer terugkomen, tot in eeuwen der eeuwen? Het is echt een lastig probleem hoor, voor de mods.
Ennn als je account dan verwijderd wordt, dan kun je toch gewoon weer een nieuwe maken?? No biggie dan toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 21 september 2014 @ 15:25:

[...]





Valt niet op zeker, he? Ik vind het leuk om te zien hoor, en anders ga ik je gewoon terug spammen met foto's
Ohh zo LV, mmm interessant..
Pffff, ik erger me momenteel heel erg aan een bepaald iemand, maar wil niet stoken. Deze persoon heeft laatst al een topic gekaapt van iemand die met een serieus probleem zit, en nu doet ze het weer. Maar misschien maak ik me wel te druk...
quote:larva schreef op 21 september 2014 @ 17:37:

Ohh zo LV, mmm interessant..Toch plannen ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven