Welk loopfietsje kiezen?

19-09-2014 11:10 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn voor onze zoon van bijna 2 op zoek naar een loopfietsje. Maar welke... we zien door de bomen het bos niet meer



We willen eigenlijk geen houten maar een aluminium versie. Ivm gewicht en makkelijk meenemen.

Maar dan heb je zoveel merken.



Bij ons in de buurt zijn geen winkels waar je er een aantal kan passen, dus dat maakt het lastig. We hebben wel een Puky gepast maar de kleine maat was wel wat klein en de iets grotere versie weer wat groot. We willen er wel graag 1 die verstelbaar is zodat hij er lang gebruik van kan maken.



Welke hebben jullie en hoe bevalt deze?



Mijn vriend vond de Puky overigens niet zo stoer door dat plankje. Maar goed, dat vond hij
Oh ja, wij hebben hem nu dik een jaar maar ziet er nog als nieuw uit. Krijg ook altijd als we rondlopen vragen waar we hem vandaan hebben.. (Staat wel binnen)
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor de ideeën en tips!

Ik heb daarnet de Strider loopfiets besteld.

Stoer ding en het lichtgewicht sprak ons ook aan.

Ben benieuwd hoe hij t vind
Heel goed, de Strider is top!



Deze is wel prijzig, toen wij hem kochtten was hij 85,-. Mijn nichtje dus heeft een vervanger gevonden, de Prebike dus, deze kost dus 55,- en net zo goed. Even zwaar als de Strider, 2,9 kilo, ook lekvrije bandjes, etc. En hij leeft al net zo lang als onze Strider voor ons zoontje. Gewoon even ter kennisgeving.



De Puky en alles is toch ronde de 80 en 90 euro. Dit scheelt dan behoorlijk!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben er een van Kettler, heel tevreden over. Gaat alweer drie jaar mee, nog als nieuw.

Goed verstelbaar, ze kunnen er lang mee doen. En vind de prijs aantrekkelijker dan andere loopfietsjes.
Alle reacties Link kopieren
O, je hebt er al een...
Ik heb er eentje van de Intertoys, zo'n plastic ding van ¤7 ?, zoon vind hem geweldig en het ding weegt niks XD
Gefeliciteerd! Wij zijn er dus ook super tevreden over, dochter gebruik hem al een jaar intensief en hij ziet er nog perfect uit. En andere moeders die hem even 'wegen' kijken me vaak jaloers aan
Charriej: heb ook zo'n plastic ding voor in huis. Maar een 'echte' loopfiets is echt een soort fiets waar ze buiten lange afstanden mee af kunnen leggen, heel snel ook. En heeft standen waardoor ie van 1,5 tot 5 jaar meegaat. Niet te vergelijken met de plastics dus. Dit is echt een vervoersmiddel.
Alle reacties Link kopieren
Nav dit topic ook een loopfiets besteld :-) de yipeeh. Lijkt qua model op de Puky maar de instap is iets lager ( en het was een actie bij de bartsmit, nu voor nog geen ¤40,- )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven