Radeloos

21-09-2014 19:28 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.



Ik heb nu bijna 3 jaar een relatie met mijn vriend en we staan op het punt om samen te gaan wonen.



Een klein poosje terug hebben we behoorlijke ruzie gehad waardoor we bijna uit elkaar zijn gegaan. We hebben elkaar een week niet gezien en niet gesproken en nu zijn we toch nog bij elkaar.



Maar ik ben soms zo radeloos over wat ik nog moet.

Hij vraagt telkens bij andere meisjes wie ze zijn. Voegt wildvreemde meiden toe op facebook en ook meiden waar hij toen verliefd op is geweest.



Hij maakt mij hier zo onzeker mee, vind hij me nog wel leuk etc. etc



Alleen het punt al dat hij die andere meiden toevoegt word ik al bang van. En als ik er wat van zeg dan word hij boos op me.



Wat zouden jullie doen in zon situatie??
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval niet gaan samenwonen.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Simpel, dumpen, wat moet je met zo'n vent?
Alle reacties Link kopieren
Niet gaan samenwonen, bespaart je een hoop geld en verdriet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen dat

- ik er onzeker van wordt dat hij andere vrouwen toevoegde

- en daarom wil dat hij daarmee stopt



Als hij er niet mee stopt, zou ik zeggen dat

- ik dan met hem stop, omdat

- hij geen rekening houdt met mijn gevoelens.
Alle reacties Link kopieren
niet gaan samen wonen
Vroeg of laat loopt dit fout af. Of je verliest je eigenwaarde. Laat het dan maar vroeg afgelopen zijn, dus dumpen. Hier heb je niks aan en het is gewoon zonde van je tijd.
Alle reacties Link kopieren
Wat zou je tegen je beste vriendin zeggen, als zij met zo'n verhaal bij je zou komen?



Als jouw antwoord is: stoppen hiermee, waarom ben jij dan niet de beste vriendin van jezelf?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Pfoe wat een wantrouwen spreekt er uit jouw post en zijn handelen zeg. Ga alsjeblieft niet samenwonen..
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 21 september 2014 @ 19:34:

Pfoe wat een wantrouwen spreekt er uit jouw post en zijn handelen zeg. Ga alsjeblieft niet samenwonen..Hoe bedoel je precies uit mijn post?
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is je vriendje?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:rathernot schreef op 21 september 2014 @ 19:28:





Alleen het punt al dat hij die andere meiden toevoegt word ik al bang van. En als ik er wat van zeg dan word hij boos op me.



Hier ben je bang en dus vertrouw je zijn handelen niet. En ik geef je groot gelijk maar dan moet je toch niet gaan samenwonen? Dan wéét je nu toch al dat je binnen no-time weer thuis woont? Of kan jij het huisje alleen betalen en staat het op jouw naam? Ga dan gewoon op jezelf en laat hem lekker zijn eigen leiden. Hij is meer met andere meisjes bezig dan met jou en dat zou jou genoeg moeten zeggen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Geen vertrouwen geen relatie. Hij mag van jou niet met 50% van de wereldbevolking omgaan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 21 september 2014 @ 19:40:

Hoe oud is je vriendje?Die is 26
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 21 september 2014 @ 19:42:

Geen vertrouwen geen relatie. Hij mag van jou niet met 50% van de wereldbevolking omgaan?Al gaat hij met 100% om boeit me niets. Maar boos worden als ik naar die meiden vraag en wildvreemden toevoegen, en dan alleen meiden nooit jongens of zo, ja dan heb ik gewoon zo mijn twijfels
Alle reacties Link kopieren
Hij doet nu al dingen die jij niet leuk vind, en waar hij niks mee doet..hij weet dat jij het niet leuk vind bv.



Dit zal toenemen, ipv afnemen.

Anders zou het zijn wanneer hij wel wat op je uitgaat doen, maar tot dus ver nog niet.

En ik vermoed, want hij weet dondersgoed dat jij dit niet leuk vind..welke vrouw vind dit wel leuk?..geen enkele.



Punt.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
lieve schat, ik zou zeker en vast nog niet overwegen om samen te wonen, zoals de anderen het ook zeggen het bespaart je geld en ellende!



je hoeft hem niet direct te dumpen, maar jullie moeten een deftig gesprek hebben. indien hij geen gesprek wil aangaan of direct boos word, is vreemd!



Be strong u can do it!

geef hem zeker niet gelijk als je beter weet , en ga zeker ook niet steeds elke ruzie proberen te fixen, hij mag het schoontjes in orde maken!



dont worry !l
Alle reacties Link kopieren
En dan nog iets, een man die je onzeker maakt...is sowieso het echte treurwerk niet waard.

Onthoud dat goed.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Of hij nu wel of niet iets doet met die meiden, er zit tussen jullie onzekerheid en wantrouwen. Hij wil zijn gedrag niet aanpassen, jij durft hem niet te vertrouwen. Dat is geen basis om samen te wonen. Durf je een keuze te maken?
Alle reacties Link kopieren
Radeloos is toch wel erg overdreven hoor. denk je echt dat je over tien jaar nog weet hoe hij eruit zag?



Radeloos zijn ongelukkige impopulaire pubers.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Niet gaan samenwonen. Als hij 26 is en facebook gebruikt om meiden toe te voegen en er schamper over te doen naar jou, is geen goede basis voor een relatie.



Hij respecteert jou en je gevoelens over toevoegen van meisjes niet en hij hoont het weg.

Jij voelt je door zijn gedrag onzeker en gaat extra controleren.



Zo hoor je je niet te voelen in een relatie, van beide kanten niet. Ga niet samenwonen, ga zelfs niet meer met hem verder. Als hij dit al niet met je kan bespreken, hoe moet het dan als er wérkelijk iets aan de hand is? Jullie gaan de oorlog hier samen niet mee winnen.
Tja ik zeg ook niet de stap zetten om samen te wonen. De basis is niet goed nu. Lijkt me dat hij wat uit te leggen heeft aan jou, zeker als dit jou pijn doet. Als hij echt om je geeft en weet dat dit je raakt dan doet hij niet zo.
Er zit een verschil tussen weleens een vrouw toevoegen op facebook die hij kent van werk, sport, hobby of via via... Óf willekeurige vrouwen toevoegen en daar contacten mee leggen zonder dat hij ze kent of zonder dat duidelijk is dat hij een relatie heeft.



Welke van de twee is het?
Alle reacties Link kopieren
niet gaan samenwonen! , eerst proberen de moed te verzamelen en met je vriend hierover te praten. Is het nog wel slim om te gaan samenwonen of hebben jullie even afstand nodig?

denk hierover na en praten met je vriend zou helpen lijkt me.

En als je vriend nog steeds ongeinterreseerd doet na dat jullie een goed gesprek met elkaar hebben gehad, zeker niet gaan samenwonen. Want bij samenwonen komen er nog veel meer irritaties.
quote:rathernot schreef op 21 september 2014 @ 19:46:

[...]





Al gaat hij met 100% om boeit me niets. Maar boos worden als ik naar die meiden vraag en wildvreemden toevoegen, en dan alleen meiden nooit jongens of zo, ja dan heb ik gewoon zo mijn twijfelsEn precies dat is voldoende om niet samen te gaan wonen, vertrouw je gevoel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven