Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen, wie doet mee? - deel 2

14-08-2014 23:18 3053 berichten
We gaan weer verder!



Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG voor 19.00 uur. Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Blossom, Rosanna en MevrouwJack werken de tabel op maandag/dinsdagavond bij. Wil je dan de volgende info doorgeven:



Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen



Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.





NaamLengteStartStreefDeze week HuidigeAfgevallenSchorpioen361.8299.682-0.796.3 -3.3Tweety291.72105.385097.4-7.9Kleinmeisje1.6379.175X278.2 -0.9Patsy_clein1.60116100-1.8103.2 -12.8Laurentien1.68124.3114122.8 -1.5Coosje821.7080.065X279.2-0.8Zusenzoo1.7711276110-2.0Jan10e20001.6096,556-0.593.0-3.5Cupcakegirl1.5885.762-0.980.4-5.3Speechless..1.77104.670101.8-2.8Blossom19801.7510880X2106.6-1.4Scamp1.66140Mooie jurk 103.0-37.0Lalalinda1.65115.6<100-1.3109.3-6.3IJsbloempje1.68102,185-1.094.1 -7.8Rosanna081.58123<80Vakantie80.6-42.4Gewooneenzus1.68 XXMooie jurk -1.8 XX-9.7Paulien011.5873.555X271.5 -2Marjolein8521.65 95 7492.5-2.5MevrouwJack1.84 116.6<110 -0.9111.2-5.4Liara1.72 9579 -0.5 91.0-12Pyh19891.58 8160 -0.676.0-5.0Ronkel1.69 10290+1.3 99.6-2.4S19811.65 90<80 -1.284.4 -5.6Broodjekaas 1.75 9775+0.595.5 -1.0Siril1.76 121.4115Vakantie119.8-1.6Spellengek1.65 9080X2 85-5Snoesje6661.638865085.5-2.5Lizzie891.7598.878.0+2.695.0-3.8Titin1.69111.385X2109.4-2.7Curly851.68XXmaat 44-1.8XX-8.1Teefjewentel1.7585.2<70X283.4-1.8Renate731.7095.6<70-0.790.8-4.8Mukkie19891.7210780X2107-0.0Mlsc1.669470-0.090.3-3.7Mustbesomething1.618164Start81Start
Renate: 7 ons is ook goed toch



Net naar kermis geweest . Pfff ik of ander draai ding die heel hoog ging. Ben misselijk. Daarna wel patatje met dochter meegegeten en later 5 poffertjes. Ben nu nog misselijk . Het word geen avondeten voor mij. Straks misschien nog een boterham ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk daalt de misselijkheid snel!
Alle reacties Link kopieren
Ik had het ook al eerder aangeboden, maar mijn aanbod geldt nog steeds hoor: mocht het een keer nodig zijn om de tabel bij te werken wil ik het wel doen. Misschien een rooster opstellen ofzo?



Iedereen een goed weekend? Hier wel prima. Gisteren gesport en vandaag nog een stukje gewandeld in het bos. Gisteren uit eten geweest en naar de film en vandaag een uitgebreide high tea gedaan dus geen eten meer. Heb het allemaal ook niet bijgehouden, maar de schade op de weegschaal valt mee.



Had gisteren trouwens wel een stom voorval. Zat op een bankje op vriendin te wachten waar ik mee had afgesproken voor het diner. Komt er een groepje van 3 jongens aan, toeristen, in de 20 en Spaanssprekend. Eentje gaat naast me zitten (terwijl er echt superveel lege bankjes nog waren!), wat ik al raar vond. Maargoed.. de andere 2 lummelen een beetje, maken wat foto's van het plein. Gelukkig voor mij spreek ik redelijk Spaans, dus als die droeftoeter naast me ineens tegen zijn vrienden roept 'Snel snel, maak een foto van mij met mijn vriendin hier'.. voel ik me een beetje ongemakkelijk. Ze reageren eerst niet, dus hij zegt het nog een keer. Waarop ik bij mezelf ineens dacht: waarom zou je dit pikken? Dus ik zeg heel vriendelijk terug: Ik hoef niet met jou op de foto hoor, maar toch bedankt. Hij kijkt me aan en lacht wat schaapachtig terwijl ik weg loop.



Ik voelde me daar de hele avond nog rot over. Hoe haal je het in je kop? Ik vond het zo denigrerend! Heb zoiets nooit eerder meegemaakt. Kan me herinneren hier eerder eens gelezen te hebben over rotopmerkingen in de sportschool. Die heb ik nooit gehad. Maar vond dit wel echt ff rot..



Maar was later wel trots op mezelf dat ik assertief was. En het heeft me uiteindelijk ook niet weerhouden van een heerlijk 3-gangenmenu en later een bakje popcorn bij de film.
Alle reacties Link kopieren
Weet je zeker dat het zo naar bedoeld was Patsy? Want uit jouw tekst maak ik alleen op dat er paar gasten dachten dat ze grappig waren op een hele flauwe manier. Ik zou er ook niet blij van worden, maar ik lees niet echt dat het als rotopmerking bedoeld was. Maar goed, dat is moeilijk beoordelen van een scherm. Goed gereageerd in elk geval!



Ik stuur je ook even de inloggegevens, wel handig zoals nu als Roos op vakantie is. Dan spreken we in het weekend even af wie van ons het doet.



Mijn eetlijstje:



O 2 boterhammen met paturain, 2 rijstwafels met magere kaas

L 3 boterhammen met sandwichspread

D rostirondjes, sperzieboontjes en een karbonade, 2 glazen melk



Niet erg opwindend menu vandaag Misschien vanavond nog wat nootjes of yoghurt. Of fruit, want dat mist nog.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
O Patsy, je moet alleen even aangeven dat je privéberichten wilt ontvangen (dat er zo'n plusje onder je avatar komt te staan), want dat kan nu nog niet.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, het waren ook meer de toon en de lach die hij erbij opzette hoor. En dat ie dan zo naar me zat te kijken.. Naja, al met al gewoon iemand die dacht lollig te zijn ofzo. Vond het ook wel grappig hoe flabbergasted hij keek na mijn reactie haha



Hoe stel ik dat in? Ik zal wel ff kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:schorpioen36 schreef op 21 september 2014 @ 17:56:

Renate: 7 ons is ook goed toch



Net naar kermis geweest . Pfff ik of ander draai ding die heel hoog ging. Ben misselijk. Daarna wel patatje met dochter meegegeten en later 5 poffertjes. Ben nu nog misselijk . Het word geen avondeten voor mij. Straks misschien nog een boterham ofzo.



Ben ook heel tevreden hoor.



Jaarlijkse kermis bij jullie, dan heb ik een vermoedde waar je woont. Kennis van mij had ook foto's van een of andere hele hoge zweefmolen oj zo iets.
Alle reacties Link kopieren
Het is gelukt zie ik Patsy, je hebt mail!
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Vandaag lekker naar Amsterdam geweest, met man en 2 kinderen.



O. Boterham hagelslag

L. 1 boterham filet American, 1 met 25+ komijnekaas

T. Kleine friet, cheeseburger en cola light bij de Burgerking.

Half zakje mini snack A jacks

A. 4 boterhammen met gebakken ei
Alle reacties Link kopieren
Iemand hier ervaring met Evi, zit er over te denken om er mee te starten. Maar ben benieuwd hoe het werkt, haal ik niet echt uit de App omschrijving
Alle reacties Link kopieren
Patsy: Klinkt wel alsof het een beetje een vervelende situatie was. Je hebt het goed opgepikt. Ik had zijn gezicht wel willen zien! Haha!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb met Evi gerend, maar niet met de app (was in het stenen tijdperk). Het fijne vond ik dat je niet zelf hoeft na te denken en hoeft te timen, dat doet 'Evi' voor je. Nadeel vond ik dat je wel vast zat aan de muziek, en ik vind het juist fijn om mijn eigen muziek te gebruiken. Dus uiteindelijk ben ik weer gestopt. Ik heb lang volgens het programma van MyAsics gelopen (zullen inmiddels vast een app hebben), dat vond ik erg prettig. Uiteindelijk tot 10 km gekomen.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Hey gezellig! Ik wil meedoen. Hoop dat we elkaar kunnen motiveren. Ik gebruik trouwens MyFitnessPal voor op mijn iPhone. Super handig!! Succes allemaal!



Naam: mustbesomething

Lengte: 1.61

Start: 81kg

Streef:64kg

smile every day
Renate: was in dh maar hier woon ik niet maar wel in de buurt ergens idd.



Vandaag raar dagje met eten:



O: 5 WAsa crackers met filet

T: paar druiven

L: 4 spelt boterhammen met gestampte muisje

T: paar druiven

T: halve puntzak patat met mayo, 5 poffertjes

T: halve appel



Zit nu op 1122 kcal



Kan nog wat eten dus zodra ik trek krijgt dan doe ik dat ook. Man gaat zo schouderkarbonade voor zichzelf maken dus nee daar wel wat van of gebakken eitje.
Alle reacties Link kopieren
Wat n stomme gozer Patsy!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:schorpioen36 schreef op 21 september 2014 @ 19:27:

Renate: was in dh maar hier woon ik niet maar wel in de buurt ergens idd.



Vandaag raar dagje met eten:



O: 5 WAsa crackers met filet

T: paar druiven

L: 4 spelt boterhammen met gestampte muisje

T: paar druiven

T: halve puntzak patat met mayo, 5 poffertjes

T: halve appel



Zit nu op 1122 kcal



Kan nog wat eten dus zodra ik trek krijgt dan doe ik dat ook. Man gaat zo schouderkarbonade voor zichzelf maken dus nee daar wel wat van of gebakken eitje.Nee dat was niet waar ik dacht
Alle reacties Link kopieren
Bah wat baal ik! Ik merk dat het met eten goed gaat zolang alles verder ook prima gaat, maar zodra er een tegenslag is zie ik dat meteen weer in het eten!
Alle reacties Link kopieren
Hier is er niet veel veranderd in gewicht. Morgenvroeg kan ik niet antwoorden, vandaar dat ik het nu doe.



Startgewicht 94

Gewichtsverlies 0,0 ( zwaar ontgoochelend)

Huidig gewicht 90,3
Alle reacties Link kopieren
Bewerkt: had een link geplaatst.
smile every day
Alle reacties Link kopieren
Er vroeg hier iemand hoe het lopen gaat met Evy. Hier heel goed. Luister wel heel goed naar wat ze zegt en mijn partner gaat mee. Wegens zware knieproblemen blessures ( staan los van gewicht) doe ik elke les 2 keer. Zit nu aan les 4 is nog niet veel maar knie lijkt het vol te houden.

Het is echt een leuk programma, een aanrader!
Pfff hoofdpijn is nog niet over grommmmm



pyh wat is er meid.



mlsc

klote is dat he? Knuffel.



O snee rozijnenbrood met latta

L twee wasa met kaas

t twee rijstwafels caramelsmaak

D twee boterhammen sla hamburger mayo
Alle reacties Link kopieren
Zo het weekend zit er weer bijna op.



@Patsy, lekker is dat he dat je zo iemand dan ff op zijn nummer kan zetten.



@mustbe welkom!



@mlsc balen, maar dat is vast wat je vaker hoor dat je volgende week wel ineens 2kg kwijt bent, volhouden!



@pyh als je een emotie eter ben dan is dat inderdaad logisch, daar moet dan ergens een knop om nog, heb het zelf ook met tijden.



@Renate lekker een dagje ertussenuit.



Eetlijstje:



O: 2 geroosterde vkb pindakaas (12:00)

T: 200gr druiven (15:00)

A: 500ml eigen gemaakte tomaten-ui pureesoepachtigspul met 4 meergrbh met een hertog jan (17:30)

T: raketje

T: nog een kom (250ml) met 2 meergrbh met een radler (19:45)



Kcal: 1530



Ben wel benieuwd naar de schaal morgenochtend.
Don't know, don't care
Mustbesomething ; welkom hier



Renate : blijkbaar meer kermissen 😝



Patsy: ik zou me ook ongemakkelijk voelen hoor. Heb je nog geluk gehad dat je Spaans kon. Tijdjes terug liep io in de stad en toen liep er een meisje van bijna 2 meter langs.Wel slank en mooie meid om te zien. Ik keek ook wel even want ik ben al lang en als er een vrouw langs komt die langer is ben ik toch ook wel even verbaasd. Lopen er paar jongens langs en die een ook zo'n opmerking van je zou er maar in bed mee moeten liggen. Lacherig natuurlijk . Dan denk ik je mag blij zijn dat je zo'n mooie meid kan krijgen.



Mensen voor lul zetten kan echt niet maar merk wel dat ik als ik iemand zie die veel dikker is dan ik dat ik denk hoe heb je het zover laten komen en waarom doe je er niks aan. En ik weet natuurlijk heel goed hoe het komt want als ik niet oppas dan gebeurd dat bij mij ook. Maar toch. Kwam op sportschool meisje tegen en die wilde wel eens boksen mee doen dus ging mee en die had het ook over afvallen en sporten en had voor het niet sporten ook excuses want ze was al tijdje niet geweest. Kom ik haar toevallig tegen in winkel waar se werkt en zie ik haar een komkommer salade eten. Zo'n bak met mayo erbij. Wou bijna iets zeggen maar slikte het in want weet dat in zo'n situatie ik het niet leuk zou vinden als iemand dit dan zou zeggen .



Pyh: gewoon de volgende keer bewust ervan zijn . Als er iets aan de hand is direct erop letten wat je mond ingaat en vooral niks in huis halen of boodschappen doen.
Mijn man maakt niet alleen schouderkarbonade maar ook weer eens patat terwijl hij vanmiddag ook al een zak op heeft. Als hij niet oppast word ie nog een keer een patatje zelf😣
Alle reacties Link kopieren
Mja hoop het. Werkt wat ontgoochelend. Zeker omdat ik volgende week maandag juist ongesteld ga zijn en dan zal het waarschijnlijk weer hetzelfde M ja even een baaldag.



Maar ik heb bewondering voor diegene die zo goed gereageerd heeft op die drie jongens ( naam even vergeten). Denk dat ik ter plekke zou beginnen Wenen...



Bedankt aan iedereen voor de steun

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven