Koefnoen over ouders van tegenwoordig

21-09-2014 16:33 90 berichten
Ik vind dit zo grappig



"Ik neem aan dat dit voor Wiebe niet geldt?"





http://www.lindanieuws.nl ... -dus-de-moeder-van-wiebe/



Edit: deel 2 http://youtu.be/19JAIUeunFI





Zoals ik al eerder schreef in een ander topic, ik heb respect voor leerkrachten!
anoniem_6557ef461e604 wijzigde dit bericht op 21-09-2014 20:12
Reden: link 2 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk zitten de leerkrachten hier achter. Die hebben het helemaal gehad met UP-kinderen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
En die Karrekrak-sketch van gisteren dan: Wiebe is een buitenbegaafd kind, komt door Pluto in het tweede huis .
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 21 september 2014 @ 18:48:

Natuurlijk zitten de leerkrachten hier achter. Die hebben het helemaal gehad met UP-kinderen.Nooit met de kinderen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:WishfulThinking schreef op 21 september 2014 @ 18:56:

En die Karrekrak-sketch van gisteren dan: Wiebe is een buitenbegaafd kind, komt door Pluto in het tweede huis .Hebbie een linkje?
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 21 september 2014 @ 18:46:

[...]



Voel je je aangesproken?



Zoals er vervelende ouders zijn, zo zijn er ook vervelende leerkrachten. Maar de meeste ouders zijn gewoon bereidwillige, coöperatieve mensen, net zoals leerkrachten. En de tendens om ouders zo af te schilderen als in dit filmpje stoort mij.

Nee, joh.



Van jouw reactie moest ik gewoon lachen. Nou ja, ok. Maar waarschijnlijk hebben de bedenkers van Koefnoen dus hun eigen ouderavond ervaringen als basis genomen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn, 2 minuten geleden



Nooit met de kinderen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Ye ken.
Alle reacties Link kopieren
Whahahaha herkenbaar!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 21 september 2014 @ 18:59:

[...]



Nee, joh.



Van jouw reactie moest ik gewoon lachen. Nou ja, ok. Maar waarschijnlijk hebben de bedenkers van Koefnoen dus hun eigen ouderavond ervaringen als basis genomen.

Mijn irritatie komt voornamelijk voort uit het feit dat iedereen hier het herkent, maar allemaal van ANDERE ouders.

En daar word ik dus een beetje heel erg moe van, van dat afgeven op andere ouders.

Wij Viva-ouders zijn natuurlijk niet zo.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 21 september 2014 @ 19:14:

[...]





Wij Viva-ouders zijn natuurlijk niet zo. Lees jij nooit de tips op die namentopics? Het barst hier van dit soort ouders.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 september 2014 @ 19:16:

[...]





Lees jij nooit de tips op die namentopics? Het barst hier van dit soort ouders. Dat zijn dan blijkbaar weer niet degenen die in dit topic reageren.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Whahahaha, ik had een kinderverjaardag vandaag, alle ouders uit t filmpje zaten er hhahahahaha
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Koefnoen kan bij mij niet stuk. Geweldig filmpje Helaas geen kinderen dus kan niet meehuilen als ouder. En ach, iedereen heeft het zwaar. Ouders, leerkrachten, kinderen.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 21 september 2014 @ 19:14:

[...]



Mijn irritatie komt voornamelijk voort uit het feit dat iedereen hier het herkent, maar allemaal van ANDERE ouders.

En daar word ik dus een beetje heel erg moe van, van dat afgeven op andere ouders.

Wij Viva-ouders zijn natuurlijk niet zo. Sinds wanneer is er een consensus bereikt?
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos2 schreef op 21 september 2014 @ 19:23:

[...]





Sinds wanneer is er een consensus bereikt?We zijn met z'n allen een groepje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 21 september 2014 @ 19:14:

[...]



Mijn irritatie komt voornamelijk voort uit het feit dat iedereen hier het herkent, maar allemaal van ANDERE ouders.

En daar word ik dus een beetje heel erg moe van, van dat afgeven op andere ouders.

Wij Viva-ouders zijn natuurlijk niet zo. Tsja helaas als jij het prettiger vindt om te lezen dat ik wel zo ben wil ik dat wel opschrijven maar dat zou niet de waarheid zijn.Maakt mij dat een Viva- ouder in jouw ogen? Nou ja ok. Dan ben ik wel een Viva-ouder. Wat dat dan ook inhoudt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 21 september 2014 @ 19:18:

[...]



Dat zijn dan blijkbaar weer niet degenen die in dit topic reageren.Moet je denk ik ook niet verwachten al lees ik af en toe een verdwaalde eerlijke forummer die iets toegeeft en denk dan:"Ah, een zeldzaam soort, even snel een foto van maken."
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 21 september 2014 @ 19:23:

Koefnoen kan bij mij niet stuk. Geweldig filmpje Helaas geen kinderen dus kan niet meehuilen als ouder. En ach, iedereen heeft het zwaar. Ouders, leerkrachten, kinderen.....Wat dacht je van een bewust kinderloze die dat geneuzel de hele middag aan heeft moeten horen? Ik heb t ook zwaar!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:Galadriel schreef op 21 september 2014 @ 19:24:

[...]



We zijn met z'n allen een groepje.Hmmm, wie zijn 'we'? Vragen, mysteries
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 21 september 2014 @ 19:25:

[...]





Moet je denk ik ook niet verwachten al lees ik af en toe een verdwaalde eerlijke forummer die iets toegeeft en denk dan:"Ah, een zeldzaam soort, even snel een foto van maken."Ik vind dit een vreemde wijze van reageren. Wanneer is iemand volgens jou wel eerlijk dan? Als jij herkenning hebt in wat er geschreven wordt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos2 schreef op 21 september 2014 @ 19:27:

[...]





Hmmm, wie zijn 'we'? Vragen, mysteries Kijk eens naar je motto 😉
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een beetje gelachen om de moeder van Wiebe, die hebben wij ook in de klas. Maar dat is het leuke van humor, over iedereen kan wel een sketch of grap gemaakt worden, als het maar genoeg uitvergroot wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Galadriel schreef op 21 september 2014 @ 19:32:

[...]



Kijk eens naar je motto 😉



Ja maar ja maar... Die is gejat van de gezondheidspijler. Daar is het duidelijk



OT: in het kort zijn het dus ouders met een carrière als comédienne die andere ouders 'te kijk' zetten. Zoals comédiennes zo'n beetje alle dagelijkse zaken 'opleuken'.
Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:Solomio schreef op 21 september 2014 @ 19:14:

[...]



Mijn irritatie komt voornamelijk voort uit het feit dat iedereen hier het herkent, maar allemaal van ANDERE ouders.

En daar word ik dus een beetje heel erg moe van, van dat afgeven op andere ouders.

Wij Viva-ouders zijn natuurlijk niet zo.





Nou, een week geleden liep ik de kleuterklas binnen (ik zocht iemand) en ik stond vol verbazing te kijken naar de chaos daarbinnen. Neurotische ouders, onrustige kinderen en een juf die alles in goede banen probeerde te leiden. In eerste instantie dacht ik OMG maar toen realiseerde ik me dat ik misschien net zo erg was. Ik zag mezelf ineens met rode wangen kwaken: "als ze nou blijft huilen dan bel me maar want dan kom ik haar halen!" en: "ik wil dat mijn kind bij die-en-die in het groepje zit met schoolreisje!"



Ik heb de kleuterjuf met terugwerkende kracht mijn excuses aangeboden. Ze kwam niet meer bij. Ik was niet zo erg hoor...die ánderen. Díe zijn erg
Alle reacties Link kopieren
quote:Galadriel schreef op 21 september 2014 @ 19:35:

Ik heb een beetje gelachen om de moeder van Wiebe, die hebben wij ook in de klas. Maar dat is het leuke van humor, over iedereen kan wel een sketch of grap gemaakt worden, als het maar genoeg uitvergroot wordt.Precies want als de leerkracht voor de klas in dit filmpje echt zou zijn vermoed ik dat ze het niet lang uithoudt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven