Ex met rust laten

29-06-2014 21:27 1832 berichten
Bijna een jaar na de topic opening kan ik zeggen dat ik mijn ex een "rustplaats" heb gegeven.

Het gaat goed met me, heb veel bijgeleerd en heb natuurlijk mijn ups and downs maar dat is het leven!



Dank jullie wel allemaal voor jullie steun!



Special thanks aan Monroe, Pollewop etc etc.



Pollewop..nieuw topic mag geopend worden!!
Alle reacties Link kopieren
rdvv, oeff wat vervelend dat hij zo reageert… Eerst naar doen en dan later nog bellen alsof hij wel heel graag contact wil behouden.. Klinkt alsof hij het er zelf ook erg moeilijk mee heeft.



Knuffel
Het leven is te kort om met lelijke mannen te dansen!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen sterke vrouwen!

Ook vandaag gaan we weer gezellig verder met ons verwerkingsproces
Alle reacties Link kopieren
quote:salie-thee schreef op 21 september 2014 @ 11:14:

Goedemorgen sterke vrouwen!

Ook vandaag gaan we weer gezellig verder met ons verwerkingsproces Haha dat klinkt lekker optimistisch
Het leven is te kort om met lelijke mannen te dansen!
Tuurlijk...we moeten er toch door heen. links om of rechts om
Inderdaad hard en best moeilijk. Ben nu al de hele tijd binnen aan het mokken, ga straks even terrassen met vriendinnen. Best lekker weer is het! En klopt Saskia, ik weet ook dat hij er heel erg mee zit.. maar ik denk dat geen contact dé manier is om elkaar te laten gaan.



Hoe gaat het nu met jullie allemaal? Nog leuke plannen vandaag? Positief blijven enzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 21 september 2014 @ 12:06:

Inderdaad hard en best moeilijk. Ben nu al de hele tijd binnen aan het mokken, ga straks even terrassen met vriendinnen. Best lekker weer is het! En klopt Saskia, ik weet ook dat hij er heel erg mee zit.. maar ik denk dat geen contact dé manier is om elkaar te laten gaan.



Hoe gaat het nu met jullie allemaal? Nog leuke plannen vandaag? Positief blijven enzo.



Goed van je dat je toch nog probeert er een leuke dag van te maken

Meestal is geen contact hebben inderdaad toch echt dé (enige) manier om het te verwerken..
Het leven is te kort om met lelijke mannen te dansen!
en nog steeds blijven ademen. denk dat ik een rotweekje heb. Constant mijn schouders in mijn nek..misschien straks toch maar weer een rondje fietsen
Alle reacties Link kopieren
Pfff vanmorgen was ik nog positief maar nu ik weer in een

leeg huis thuis kom zak de moed weer in mijn schoenen.



Hoe is de dag bij jullie verlopen?
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond ladies!



Ik een hele hele zwakke dag vandaag, heb het 1 dag vol gehouden Ik heb mij ex gebeld, ik moest wat weten, onze kat is dood gereden donderdag avond (woonde samen, 2 katten en hij woont daar nu nog met onze katten, nu 1tje...). Hij belde mij donderdag avond ik zag dat pas na 2 uur ofzo belde hem terug was die al geirriteerd (ik ken hem daar in) dat ik later terug belde, hij zei, onze kat is er niet meer dan weet je dat maar hey ik moet weer even verder nu. Ik de volgende dag vragen wat er nu gaat gebeuren met m'n beestje, geen antwoord daarna gezegt dat ik rust moet hebben zoals ik jullie verteld heb, toch knaagde t aan mij wat er mat die kat is gebeurd, ik vond dat ik recht had om t te weten.

Hij nam niet op, lief gevraagd of hij mij even terug wilde bellen i.v.m. katjes, wederom geen reactie, toen werd ik boos, verdrietig en heb hem voor alles uit gemaakt over de Whatsapp zoooo stom!

Maar guess what hij belde meteen ongelofelijk he?! Verwijten naar elkaar gegooid over de tel. maar uit eindelijk heeft hij ook sorry gezegt en nu bellen we morgen even opnieuw als we weer wat rustiger zijn.



Komt ook echt niets uit m'n handen vandaag pff.



Hoe gaat het met jullie meiden?
Alle reacties Link kopieren
Zo apart dat als je boos word, van alles eruit gooit dat die dan ineens wel belt, meteen ook, heel bizar.



Slapen jullie een beetje oke?
Alle reacties Link kopieren
@Salie-thee: Ik ken dat gevoel dat je je eerst weer goed voelt en dat het ineens weer zo weg is, word je ook weer geconfronteerd met jezelf. Lekker de tv aan doen en een kop thee meid...:)
Alle reacties Link kopieren
Wat rot van je kat Pinky, in dit soort verdrietige situaties heb je elkaar dan toch even nodig al is het misschien alleen voor het regelen van wat dingen. Natuurlijk heb je recht om te weten wat er is gebeurd.



Nou die gevoelens gaan op een dag echt alle kanten op. Ik slaap onrustig en kort. Slaap jij wel goed?
Alle reacties Link kopieren
Ja precies kleine moeite toch maar ja mijn ex in wat dat betreft aardig egoïstisch en hij geeft dat zelf ook nog toe ook.



Ik slaap ook onrustig, val ook pas laat in slaap.



Wat is jou verhaal precies Salie-thee als ik vragen mag? Zo zoeken anders
Pittig en verdrietig Pinky. Ik hoop dat je het goed kan afronden en dan weer beginnen met alles te verwerken. Ik kan mij voorstellen dat je helemaal uit je dak gaat.. Sterkte.



Ik slaap laat en sta standaard om zeven uur op.. Vandaag tarot kaarten gelegd, doe ik al jaren niet meer. Maar ongelooflijk hoe het klopte en het leuke was dat de voorspellingen heel goed is
Alle reacties Link kopieren
@makka: Altijd fijn als de voorspellingen goed zijn ;)



Ik heb een minder leuke dag. Ben vandaag jarig , hoort soort van leuk te zijn. Krijg een heleboel leuke en lieve berichtjes en belletjes van dierbare mensen. Stiekem zou ik zooo graag ook een smsje van ex willen ontvangen. Gewoon, omdat we mensen zijn, omdat we elkaar lief hebben gehad, omdat we beloftes hebben gedaan naar elkaar toe, omdat hij heel even van mij was en ik van hem. Maar ach, waarom zou hij dat doen.....het is en het blijft een sukkel.....

Een hele grote & harteloze eikel.
I am just a girl.....standing in front of a boy...asking him to love her
Alle reacties Link kopieren
Pinky de korte versie: Ik ben getrouwd (10 jaar samen) en mijn partner heeft 2 maanden geleden laten weten ermee te willen stoppen omdat het gevoel er niet meer is. We gaan scheiden en ik zal op zoek moeten naar een ander huis.



Maka: Ik hoop voor je dat de goede voorspellngen snel uit zullen komen.



iamjustagirl: van harte gefeliciteerd en ik kan me voorstellen dat je toch op een berichtje hoopte.
Gefeliciteerd iamjustagirl! Verjaardagen zijn echt klote als het over is, bij mij was het enkele dagen voor mijn 30ste verjaardag. Dus ik weet hoe je je voelt.( heb toen een soort van whatsapp oorlog gehouden, hij had niet in de gaten dat het middernacht was tja)



Ik hoop het salie thee. Maar ik hoop ook niet te snel. Er moet het een en ander verwerkt worden. Vind het eng om mij weer voor de leeuwen te gooien..
Apart hè salie thee. Dat het "gevoel" erop eens niet meer is. Dat had ie toch eerder had moeten weten of aangeven of gewoon aan werken. Stom..dat gevoel..
Gefeliciteerd met je verjaardag! 🎈 Al is het nu stom dat je geen berichtje hebt gehad.. misschien is het ook wel goed.



Hier ook een slechte slaper. Heb vanavond hard gesport dus hopelijk val ik zo heerlijk in slaap zonder gepieker. Piekeren jullie ook zoveel (als jullie helemaal alleen zijn)? Ik had net even dat ik instortte ofzo. Verdrietig.
Alle reacties Link kopieren
@Salie-thee: Heftig zeg! Sterkte!

@Maka22: Jaa ik ging echt uit m'n dak was ook een soort Whatsapp oorlog, alles kwam eruit . Hopen voor jou dat die voorspellingen ook uit gaan komen meid maar lijkt me een prettig gevoel dat je voorspellingen positief zijn! Dat vroege opstaan moet ik ook maar is doen denk ik, ik word wakker en dan blijf ik ook gewoon liggen omdat ik dan toch niet weet waar voor ik op moet staan?

@Imjustagirl: Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat dit geen leuke dag voor je is meid, ik heb het zelf ook meegemaakt dit jaar tijdens mijn verjaardag, wilde dat ik het toen over kon slaan, vreselijk. Maar wel lief van je omgeving dat je zoveel hoort
Alle reacties Link kopieren
Ik pieker ook constant gek word je er van pff. Als ik alleen ben is t erg maar als ik in gezelschap ben heb ik het ook maar wel minder. Dat instortte is niet erg, waarschijnlijk lucht dat op voor je straks...:) Ik vandaag ook m'n ogen uit m'n kop gejankt maar nu voel ik me wel weer "oke" daar door.



Ik moet zeggen dat door jullie ik me ook wat beter voel, t gevoel dat je niet alleen bent om t zo maar even te zeggen, we begrijpen elkaar, fijn voelt dat...:)
Alle reacties Link kopieren
@Salie-thee: Wonen jullie nog bij elkaar in 1 huis of dat niet tot dat je een andere woning hebt gevonden? Dat hoor ik ook wel is om me heen.
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 21 september 2014 @ 22:06:



Hier ook een slechte slaper. Heb vanavond hard gesport dus hopelijk val ik zo heerlijk in slaap zonder gepieker. Piekeren jullie ook zoveel (als jullie helemaal alleen zijn)? Ik had net even dat ik instortte ofzo. Verdrietig.Jup, hier ook.. Zoveel vragen en dingen die ik nog zou willen zeggen spoken continue door mij hoofd. Terwijl ik ook wel weet dat ik nooit antwoord zal krijgen op de vragen en ik er ook niks mee zal bereiken als ik alles zou zeggen wat ik nog wilde zeggen… Moe word ik er van :(
Het leven is te kort om met lelijke mannen te dansen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al even niet meer gereageerd, ik denk dat dat komt omdat ik emotioneel gezien in wat rustiger vaarwater ben gekomen. Vanavond gaan ex en ik koffie drinken en praten. Hij heeft contact opgenomen. Hoop dat ik die innerlijke rust kan blijven behouden. Want ik weet wel wat de verstandige keuze is (en op de lange termijn ook voor mijn gevoel het best), soms is het alleen lastig weerstand bieden aan een korte termijn "fix".



Voor jullie allemaal sterkte. Is allemaal niet makkelijk...
Alle reacties Link kopieren
Geeeeez ik ben er zooooooooooooo klaar mee me zo klote, afgedankt en niets waard te voelen!





(sorry, moest het even kwijt)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven