Moeders van maart, april en mei 2013 kletsen nog even verder

24-08-2013 11:28 1970 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi,



Hier schrijven mama's uit het Uitgerekend half april / begin mei 2013 topic.



Aangezien wij niet meer zwanger zijn, zijn we verhuist naar "kinderen".



Schreef je voorheen nog niet mee met dit groepje, maar ben je wel een "maart/april/mei 2013 mama"? Dan ben je van harte welkom!



Naam Leeftijd Hoeveelste kind Geb. datum kind GeslachtDaisy19861e (+ nu zwanger)1 maartmeisjeReLeaf1e1 maartmeisjeJanie14031e19 maartmeisjeWoepsie281e21 maartjongenRonkel2e24 aprilmeisjeBeng2e26 apriljongenLiselotyve291e (+ nu

zwanger)27 aprilmeisjeJennecke341e (+ nu zwanger)3 meimeisjeRainbow13261e (+ nu zwanger)17 meimeisjeHebjehaarookweer1e18 meijongen
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Ik reageer later! Maar Rainbow... 18 oktober al?? Zoo dat gaat hard!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Spannend hoor Rainbow. Het schiet al op. Ik ben benieuwd hoe je dochter de baby vindt. Hier vond oudste dochter het destijds heel leuk en gezellig. Veel kraamvisite, een lieve kraamhulp, die veel met haar deed en veel cadeautjes en niet te vergeten veel beschuit met muisjes.





Liselotyve, hoera voor dochter!



Hier is zoon weer iets vrolijker. Zijn oren waren zelfs deze week voor het eerst helemaal goed. Kno-arts was blij verrast en ik ook. Hij zag ook dat er een kies door was en de andere kiezen op springen stonden. Verklaart misschien ook het vele huilen van de afgelopen dagen.



Slapen is hier nog steeds slecht. Overdag niet of een uurtje en 's avonds vaak pas om 22 uur. 6.30 uur is hij dan weer wakker. Maar nu hij weer wat vrolijker is, is het een stuk beter vol te houden.



Vriend gaat binnenkort nog heel ver op reis voor werk, daar ben ik dan weer wat minder blij mee.
Alle reacties Link kopieren
@ woordjes

Heb het idee dat er echt met de dag woorden bij komen!

"klok" "koelka" (koelkast) etc.



De 2e kies is gisteren ontdekt.



Jeej Liselot! Weer n mijlpaal! Fijne vakantie nog.



Janie, jammer dat die pasjes niet thuis gebeurden. Wel erg netjes en lief dat ze dat op t kdv vastleggen, zodat jullie er toch "getuigen" er van waren.



Zoon is hier nog steeds met vlagen flink uit zn hum. Er zitten allemaal dikke plekken in zijn mond van tanden/kiezen die er nog niet door prikken.



Zoon is vd week enorm hard gevallen onder de douche... :( Flinke bult bij zijn oog!



De 21e is zoon alweer 18 mnd. Nog geen oproep gehad vh cb. Zou dat nog komen of zijn ze ons vergeten?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
@ anky, blijft hij lang weg?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
@ daisy

Gek he dat je zo'n klein kind al zo goed kan begrijpen! Soms begrijp ik het ook totaal niet hoor en dan wordt zoon helemaal driftig!



Het is ook wel bijzonder en knap hoe die kleintjes zich duidelijk kunnen uiten zonder al te veel woorden te gebruiken.



Zoon krijgt belangstelling voor het toilet. Hij loopt vaak mee als ik ga. Stopt wc papiertjes in het toilet, en zwaait als je doorspoelt! :-)



(en als je niet op let graait hij met zijn hand door de pot heen)
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Wat lastig van die verlatingsangst Janie. Slapen jullie inmiddels alledrie alweer wat beter? En de eerste pasjes los, hoera! Ik hoop ook voor jullie dat de virussen dit jaar niet al te hard zullen toeslaan.



Liselot, wat heerlijk dat je niet meer zo misselijk bent. Hoop dat jullie een fijne vakantie hebben.



Rainbow, klinkt zwaar. Het zijn echt de laatste loodjes hè? Nog maar een maand, tjonge wat gaat dat hard! Denk je dat dochter in de gaten heeft dat alles straks totaal anders wordt en dat ze daar nu al op reageert?



Anky, bij jou klinkt het onverminderd pittig allemaal. Waarbij de afnemende oorklachten van je zoon bijna weer weggestreept kunnen worden tegen de verre reis van je vriend... Blijft hij lang weg? Val je niet om van de slaap zo langzamerhand?



Woepsie, ik moet elke keer zo lachen om de anekdotes over je zoon. Wat een grappig joch is dat toch, en wat sneu van al dat tanden- en kiezenleed. Ben je zelf weer helemaal opgeknapt trouwens?



O, en die 18-maandenafspraak bij het CB is voor zover ik weet facultatief. Wij worden ook niet opgeroepen maar mogen wel zelf bellen voor een afspraak als we tegen die tijd vragen of problemen hebben (wat ik niet verwacht).



Daisy, veel sterkte met de verhuizing. Ik vind jou altijd ongelofelijk nuchter en blijmoedig overkomen. Het lijkt me best heftig allemaal, zwanger met een dreumes en dan ook nog verkassen.



Hier alles prima. Met zoon gaat het opperbest, hij loopt als een kievit. Begint nu ook echt interesse te krijgen in hoe de dingen heten, al zegt hij zelf nog maar een paar nauwelijks herkenbare woordjes. Ik merk toch dat hij mij steeds beter begrijpt.



Het enige zware vind ik nu wel dat zoon zich op dit moment heel slecht alleen kan vermaken. Ik hoop dat ook dit een faaaaaaaase is, want hij is ontzettend op mij gericht en ik krijg thuis nauwelijks nog iets gedaan. Hij klampt zich voortdurend aan me vast. Is verder wel in een heel goed humeur, moet voortdurend giechelen en probeert ons nu ook voor de gek te houden door dingetjes te verstoppen of expres iets 'stouts' te doen. En zie dan je gezicht maar eens in de plooi te houden...



Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
@ hjhow



Zoon is ook wel een echte lolbroek hoor! Maar ook met mega streken Ik kan hem soms echt achter t behang plakken.. Maar daarbuiten een heerlijk mannetje :-)



Bij de 14 mnd check zei die vrouw dat we voor de 18 mnd check vanzelf een oproep per post kregen. Dan mogen ze opschieten..



Ik ben weer beter.. T was gewoon slaap, grieperig en... Ja.. Ik droeg mijn bril maar af en toe.. Naar de opticien geweest en 1 oog is achteruit gegaan. Nu een leuke hippe bril uitgezocht en dagelijjs gaan dragen dadelijk (ik denk dat ik hem morgen op kan halen) en dan hopelijk minder hoofdpijn/vermoeidheid.



Lastig hoor als ze zich zo aan je vastklampen, maar is vast een faaaase :-) Maar hun wereldje wordt nu ook zo snel ontdekt ineens!



En hjhow, ik vind het wel grappig dat je schrijft wat voor een beeld je bij sommige hebt. Daisy, ik vibd jou ook altijd zo broodnuchter overkomen. Zo van: "och ja, komt allemaal wel goed toch" :-) Ik vraag me wel eens af welke gezichten er nu allemaal achter zitten :-)
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Zeer herkenbaar: door het huis strompelen met een blok kind aan je been. Zoon kan zich ook bijna niet zelf vermaken, het gaat zelfs zo ver dat hij al gaat gillen als een van de andere kinderen me een knuffel geeft of zelfs maar wat tegen me zegt. Hij probeert de ander dan uit alle macht weg te duwen: ik ben er exclusief voor hem, vindt hij . Ergens ook wel weer schattig, die illusie dat ze het centrum van de wereld zijn.



Woepsie, wat goed van die woordjes, zoon hier kan er een voorbeeld aan nemen.



Vriend is gelukkig niet heel lang weg: ruim een week. Het reizen is bijna langer dan het verblijf aldaar. Het is niet lang, maar het is meer de opeenvolging van de laatste weken (in de weekeinden was hij ook veel weg) en de komende drukke tijd (verjaardag oudste dochter). Nou ja, we overleven het wel weer .
Alle reacties Link kopieren
@lislot! De volgende die loopt! Super!!!



@rainbow: Wat snel al!! Succes met de laatste loodjes! Ook erg benieuwd hoe jullie dochter reageert als de babe er is!



@Anky: pittig hoor dat moeilijke slapen. Vooral omdat je meer kids in huis hebt. Hopelijk komen de kiezen nu heel snel door en slaapt hij daardoor misschien ook wel beter? Hmmmm minder dat vriend weg moet.



@slapen:

Hier gaat het op en af. Gisteren is dochter s middags in eigen bedje in slaap gevallen na een paar minuutjes huilen. Vanmiddag ging het helaas niet. Als ze tussen ons ligt gaat het over het algemeen wel goed. Behalve laatste dagen. Erg onrustig, veel draaien en gisteren ineens hartverscheurend huilen s nachts. Denk een nare droom? Ben zelf ook altijd een onrustige slaper geweest en nu nog. Vraag me af of ze het van mij heeft.



@woepsie: och die driftbuien wanneer ze iets niet duidelijk kunnen maken. Herkenbaar! Hoe reageren jullie eigenlijk op driftbuien? Ik negeer ze zoveel mogelijk en laat haar rustig uitrazen en leidt haar daarna met speeltje af. Tot nu toe zijn dit soort buien maar van korte duur.



Hier gaan we maandag weer naar het consultatiebureau. Erg benieuwd hoeveel ze gegroeid is. Vooral in lengte. Ze is echt nog wel een kleintje vergeleken met andere kindjes van haar leeftijd.



Fijn weekend en geniet van jullie kleintjes!
Alle reacties Link kopieren
Woepsie, raar dat je nog geen bericht gehad hebt van cb,hier ruim maand van te voren met vragenlijst(daar heb ik alles positief ingevuld,want anders maken ze er gelijk probleemkind van)

dochter blijft in dr verkoudheid hangen,veel snot , zere keel,dus schor en hoesten eb daardoor weer slecht eten en vannacht ook slecht geslapen.geef dr nu maar vsm tussikind kijken of dat gaat helpen.

wat grappig dat jullie dat zeggen dat ik zo nuchter overkom,maar klopt wel hoor. Heb bij jullie ook allemaal een beeld en ben benieuwd wat voor gezicht daar echt bijhoort,misschien een facebook groep maken.

hier staat het potje wel naast de wc,als ik dan zit komt ze er op potje bijzitten.en dan gaan plas en poep geluiden maken.alles nog met luier aan hoor,is anders zo drama om luier weer aan te krijgen,ze loopt liefst in dr blote kont.soms zet ze potje ook op dr hoofd of gaat er in staan dus heel serieus is het echt niet.

bah wat gaan de weekenden toch altijd snel voorbij!
Alle reacties Link kopieren
Dat is misschien wel een leuk idee. Een facebook pagina. (als iedereen fb heeft) Een waar alleen wij op kunnen kijken en fotos kunnen plaatsen en kletsen natuurlijk!



Toevallig lag gister de brief vh cb op de mat! Vandaag is zoon 1,5 jaar! :-D



He wat rot Daisy, dat ze daar niet vanaf komt.. Snachts het hoofdeind iets omhoog? Mits ze niet alle kanten op draait in bed...
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik vind het best, een FB-kluppie. Als de anderen er ook voor voelen tenminste.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal! Ik laat ook weer eens van me horen.

@liselot, wat naar dat je dit x weer opgenomen moest worden. Hopelijk is alles weer een beetje oke met je.



@anky, pfff wat een energiek mannetje. Bizar hoe weinig slaap hij nodig heeft. Wel pittig idd voor jou als man straks weg is. Hopelijk krijg je wat andere hulp?

Dochter begint ook weer iets eenkenniger te worden. Ze moest laatst ook ineens weer huilen toen we haar naar opvang hadden gebracht.



@lopen: hier nog steeds geen lopend kind. Elke x denk ik: het kan nu niet lang meer duren maar helaas. Ondertussen scheurt ze het hele huis door op haar bobbycar. Gerust ook over onze tenen. Misschien dat dit het lopen ook tegenhoudt maar ze heeft zoveel plezier van haar auto, zowel binnen als buiten dat ik m niet ga afpakken.

Woordjes zegt ze wel veel: uil, auto, buiten, huis, open, uit, die, bal, baby, papa, mama, opa, oma, eten, etc. Ze begint ook echt veel dingen na te zeggen en begrijpen doet ze sowieso veel. Als ik zeg: wat doet een leeuw, dan doet ze een leeuw na, hetzelfde met koe, poes, slang, hond, schaap, beer. Zo schattig.



@eten: is nog steeds dochter haar grootste hobby. Ze maakt er ook geniet geluidjes bij. Vanavond had ze haar yoghurt al op en wij zaten aan kip met citroen. Heb ik haar een partje citroen gegeven omdat ze steeds meer eten wilde. Vond ik wel grappig. Wij naar haar gezicht kijken en ze keek wel even apart maar ging er toen lekker op sabbelen. Haha. Volgens mij heeft ze geen smaakpapillen ;). Ze vindt echt alles lekker. En omdat ze nog niet loopt is het wel een klein bolletje aan het worden.



@zwanger: hier nog 8 weken. Bij dochter had ik door kunnen werken tot 1 dag voor de bevalling zo goed voelde ik me. Maar nu helaas bekkenproblemen. Nog 3 weken werken en dan verlof. Lichamelijk kijk ik er wel naar uit. Dus herken veel in jouw verhalen rainbow. Nog even..,het aftellen is wel echt begonnen. Ben ook zoooo benieuwd hoe ze gaat reageren op haar zusje. We hadden heel pedagogisch verantwoord maar eens een pop voor haar gekocht. Maar ze moet er niets van hebben. Ze gooide hem meteen weg, waarop man heel droog zei: hmm, voorlopig mag jij ze zusje noet vasthouden als ze er is, haha. Of dan zet ik de pop in haar stoel en dan kruipt of scheurt ze er in haar autootje meteen heen en rukt die pop van de stoel af en gooit hem weg. Hahaha. Nou ja, we zien het wel.
Alle reacties Link kopieren
@facebookpagina: leuk idee!



@woepsie: gefeliciteerd met anderhalfjarige verjaardag :-)! Dochter was vrijdag alweer anderhalf.



@jennecke:

Vervelend van je bekkenklachten zeg. Maar jij schiet dus ook al behoorlijk op. Aftellen geblazen! Spannend allemaal!



Daisy:

Gebruik je ook zoutoplossing? Dat houd de luchtwegen goed vrijj. Hopelijk helpt de tussikind goed. Ikzelf ben wel fan van vsm. Spul voor tandjes helpt hoer ook zo goed.



Vandaag check bij consultatiebureau. Leuk gesprek met verpleegkundige gehad. Omdat dochter nog niet zelfstandig loopt adviseerde ze het loopfietsje en loopauto even weg te zetten. Dat het niet lang meer duurt voordat ze loopt was haar ook wel duidelijk. Ze constateerde dat dochter een echte babbelaar is (zegt nu ook appel en keuken) en behoorlijk ondernemend. Terwijl wij aan het kletsen waren dartelde dochter vrolijk rond , vond een boekje en scheurde er een blaadje uit. Oeps! Verder klom ze via een stoeltje zo op een kindertafeltje en stapte er ook weer af. Verder heeft ze een groeispurtje in de lengte gemaakt. 5,8 cm gegroeid sinds de 14-maandencheck. En een kilo aangekomen. Ze is nu 80 cm en weegt 10,2 kg. 80 cm. Qua lengte nu tegen het gemiddelde aan. Qua gewicht onder het gemiddelde maar volgt mooi haar eigen lijn.



Twijfelde van te voren wel of ik het slaapgedrag ter sprake zou brengen. Toch gedaan. Het is namelijk echt een ramp op het moment. Heb het advies gekregen heel veel kiekeboespelletjes te spelen maar dat doen we al. En verder haar wel te laten huilen maar er voorlopig wel vlot naar toe te gaan en de tijd daartussen steeds iets langer te laten. Ben zelf helemaal niet van het laten huilen maar merk dat de nachten me nu op beginnen te breken.

Wilde eigenlijk vanmiddag samen met haar op bed gaan liggen maar ze wilde alleen maar met me spelen. Dacht daarna van: dan leg ik je nu in eigen bed want ze heeft haar slaap echt nog wel nodig. Na 35 minuten en 6x bij haar geweest te zijn viel ze snikkend in slaap. Vond het vreselijk maar ze werd wel rustig als ik er was. Toen ik weer wegging werd het gehuil weer harder. Poepte zelfs door huilen (kwaadheid) in broek. Nu een kwestie van volhouden. Hoop dat het werkt. Ben er wel aan toe inmiddels. Hopelijk dochter ook.



Verder niet zoveel te melden. Gisteren gezellig naar dierentuin geweest. Eerder interesseerde dochter zich in de dierentuin alleen voor andere rondlopende kinderen. Maar nu vond ze ook de dieren en plantjes erg leuk. Mooi is dat!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer even bijgelezen. Even kijken wat ik onthouden heb.



Jennecke, wauw dat schiet voor jou ook al op zeg. Balen van je bekken. Ik had dat ook rond dat termijn maar is nu met vlagen echtminder gelukkig. Ook herken ik het veel praten van je dochter bij mijn dochter. Toevallig dat ik ggisteren even opgeschreven heb wat ze al zegt en ook vaak zegt. Dan kom ik al aan een hele lijst.



Ze zegt nu ook massag, bedoeld massage. Van papa krijgt ze altijd een massage na het badje. Zat ze vandaag in de auto met haar baby, of ja pop, maar alles is baby tegenwoordig. Zit ze te bebbelen en zegt ze, baby massag en wrijft in haar handjes alsof ze de olie warm maakt. Zo grappig.



Fb, ik vind het prima. Ik weet dat je een geheime groep asn kunt maken, dan blijven al je reacties en berichten geheim voor de rest van je fb vrienden. Ik zit in zo'n groep van mijn zwangerschap. Heb hem alleen niet aangemaakt dus weet ook niet hoe het moet. Misschien iemand? Er moet 1 beheerder zijn volgens mij.



Janie, wat balen van het slecht slapen. Lijkt me echt vermoeiend. Toch goed dat je het bedprokrn hebt.



18 maandencheck, hier krijg ik strsks oproep als ik ook voor eerste keer met nr 2 er heen moet.



Daisy, vervelend dat dochter zo verkouden is. Hier ook sinds vandaag weer een snotterig kind. Ze was ook erg hangerig en huilerig vandaag.



Driftbuien, hier nog steeds. Ik moest vorige week toch wel om der lachen. Ze wilde mijn telefoon maar mocht niet. Dus ik zette haar op de grond naast de bank. Kijkt ze me boos asn, draait zich om naar de salontafel en slaat erop, draait zich om en schopt tegen haar skippy paard en daarna op de grond. Hoezo drifkikker.



Tandjes, hier weer dolle pret. Hoop kiesjes door en tandjes in zicht. Poepluiers zijn in massaproductie in huis. Erg gezellig dus.



Potje vraag, dochter heeft nu al een paar keer gezegd poep en daarna zie ik dat ze haar luier volduwt. Moet ik hier al iets mee? Is misschien toch nog vroeg en ook niet zo'n geschikt moment nu ik bijna moet bevallen.



Verder weet ik niet meer wat er geschrdven is hihi. Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Yeahhhhh dochter heeft vandaag voor het eerst zelfstandig gelopen. Van de keuken naar de woonkamer! Joepie!!!
Alle reacties Link kopieren
Rainbow, je kan het proberen. Ze is nog jong en zal er ook zeker geen druk op leggen.



Joehoeeee Janie! Leuk!



Hier ook een beetje eenkennig. Ik mocht vandaag niet eens naar de wc bij een vriendin..



We zijn nu bij opa en oma op de boerderij.. "oppassen" tot dat zij weer terug zijn van vakantie.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
*breekt weer eens even in, leest wel altijd mee :-) *



Rainbow, potje neerzetten en als ze wil dan erop zetten en anders niet? Dochter ging vanaf een maand of 21 op het potje voor het douchen. Bleef er rustig 10 min op zitten... Toen ik hoogzwanger was voornamelijk met wc verkleiner gedaan (zoon is geboren toen dochter 25 mnd was), ze was overigens net voor d'r derde verjaardag zindelijk.

Conclusie: doe lekker wat goed voelt, geen druk...



Fb: je kunt inderdaad een anonime groep aan maken, volgens mij is er maar 1 iemand die mensen kan uitnodigen en kan accepteren. Niemand kan zien dat je lid bent...
Alle reacties Link kopieren
Bij zoon valt eenkennigheid wel mee, is wel echt een mama's kindje. Als papa in de buurt is, is niks wat papa doet goed. Echt helemaal niks.

Klimt overal op (tafels, stoelen,...), wandelt gezellig aan het handje een hele ronde naar de eendjes en wordt boos en gooit met spullen als we hem niet begrijpen of hij boos is (hij praat nog niet veel, behalve in Chinees )
Alle reacties Link kopieren
Jehhh volgens mij lopen ze nu allemaal toch?

hier weer even flinke uitgaven gedaan voor winter schoenen, en ik kom niet kiezen dus het werden twee paar, 1 paar nette en 1paar stoere, tot mijn verbazing waren dr voeten weer een maat gegroeid,maat 23. Groeide dr haartjes maar zo snel,want na 1e kapperbezoek lijkt ze nog steeds een jongetje moet echt een staartje of speld in doen.

verhuizing is achter de rug,wat kan een mens toch een hoop spullen hebben pffoe. Afgelopen dagen wel beetje teveel gedaan,werd echt met spierpijn wakker,nu maar bijkomen en van het weekend lekker week op vakantie naar center parcs.

denk dat het voor dochter wel even verwarrend wordt,eerst paar nachten in nieuw huis,dan op vakantie,dus elke keer nieuwe omgeving.gelukkig hebben we nu alle tijd voor dr en als papa en mama er maar zijn is het bij haar al snel goed.

facebook: heb ik even gekeken en ik weet wel hoe je groep aanmaakt,maar dan weet ik niet hoe ik jullie moet uitnodigen
Alle reacties Link kopieren
@Woepsie: wat leuk dat opa en oma op een boerderij wonen. Vooral voor de kleine. Lekker buiten. Hebben ze veel dieren die je ook moet verzorgen of valt dat wel mee?



@Daisy: Fijn dat de verhuizing achter de rug is. Veel plezier bij Center Parcs. Hopelijk hebben jullie mooi weer en is het droog.



Ik vind het lastig om te bepalen wat voor een schoentjes ik nu moet halen nu dochter kan lopen. We hebben nu een paar waar ze ook goed mee kan kruipen. Dat zal ze nu wel steeds minder gaan doen natuurlijk. Ze heeft ook echt zo'n tussen maat. Maat 19/20. Maar volgens mij verschilt het ook per schoen.



@Slaapnieuws:

Het inslapen gaat trouwens stukken beter. We hebben het advies van het consultatiebureau opgevolgd. Om de vijf minuten gaan kijken en troosten als ze huilt en daar steeds langer tussen laten zitten. Dochter slaapt nu meestal binnen een tien minuten en een kwartiertje in eigen bedje. De eerste avond zijn we 's avonds wel anderhalf uur bezig geweest. Voelde me ondanks dat ik elke 5 minuten ging kijken/troosten een ontaarde moeder. Kon wel meejanken (deed ik dus ook) De dag erna was het maar een kwartiertje en ook minder heftig. Ook 's middags slaapt ze prima.

Wat ik wel jammer vind is dat ze elke keer huilt als ik wegloop. Kon ik haar maar duidelijk maken dat slaap helemaal niet zo vervelend is.



Ze komt nu 's nachts nog wel een keer en wil dan gewoon weer bij ons in bed maar ook dat pakken we op dezelfde manier aan. Ze heeft vannacht een uur gejammerd (gelukkig niet over de toeren maar wel boos). Ben er 3x naar toe geweest en uiteindelijk is ze in slaap gevallen. Ook dit is dus doorzetten. Maar een uurtje per nacht kan ik nog wel handelen. De laatste tijd sliep ik misschien nog maar 4 uurtjes om dat dochter aan het spoken en draaien was.

Hopelijk leert dochter ook de nachten snel doorslapen.
Alle reacties Link kopieren
@ fb

Als iemand een pagina aan maakt... En dan de naam vd groep aan ons doorgeeft in een privebericht. Dan kunnen wij ons toch aanmelden? Moet de beheerder alleen op accepteren klikken. Of werkt dat niet zo?



@ daisy

Dat zal heerlijk zijn dat de verhuizing nu voorbij is! Geniet ervan bij Centerparcks!



@ janie

Zolang het maar flexibele xolen zijn in ieder geval. Ze hebben mij wel gezegd dat een kind wat stevigere schoentjes nodig heeft, zodra ze lopen. Dat ze dan ook steun nodig hebben aan de zijkant vd voet.

Wat vermoeiend met dat slaapritme zeg, maar nu je verbetering ziet met deze methode.. Zou ik wel doorzetten samen.



"opa en oma" hebben koeien, katten en een hond. Vlakbij staan paarden, schapen en alpaca's. Genoeg te zien dus :-)

Ze hebben nu ook kalfjes en zoon vind ze geweldig!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Daisy, fijn dat de verhuizing achter de rug is. Lijkt me een drukke tijd.



Janie, heftig die slaaptraining maar ik denk ook dat doorzetten gaat helpen. Het klinkt nu al veelbelovend. Hoop dat dochter snel lekker rustig gaat slapen.



Ik zal zo eens even kijken oo fb. Bij een ander groepje van mijn zwangerschap is het geheim. 1 persoon is beheerder en die moetsen we allemaal zoeken en als vriend maken. Daarna kon zij dan iets instellen. Maar hoe en wat?



Gisteren bij vk geweest. Uk is eindelijk ingedaald en ligt vast in mijn bekken. Heb regelmatig wat menstruatie krampen maar tot nu toe verder geen teken voor een bevalling. Ben er wel aan toe nu.



Dochter is nog steeds wat verkouden, wel minder erg. Slapen gaat weer rustiger. Overdag helaas nog maar kort.
Alle reacties Link kopieren
Ff tussendoor.. Ik vind het best een apart idee dat jullie opnieuw gaan bevallen! :-)



Voor mijn gevoel bestaat dit clubje nog helemaal niet lang (terwijl sommige van ons al meedoen vanaf het zwangerwillenwordentopic)



Terwijl we zelf ook over een 2e nadenken, blijf ik het gek vinden... :-)
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Het gaat opschieten rainbow!! Ben erg benieuwd hoe het straks bij je gaat me twee kids.

Het lijkt ook nog maar zo kort geleden dat ik bevallen ben,maar met ongeveer 3 maanden gaat toch echt weer gebeuren.

Janie goed bezig meid! Zwaar voor jullie,maar met vooruitgang!

Woepsie, moet je dat nadenken niet eens in uitvoering gaan brengen voor die 2 de

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven