Cadeautip voor mijn vriend?

21-09-2014 20:28 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



mijn vriend en ik zijn volgende week 1 jaar samen en ik wil hem graag iets leuks geven. Het leven van mijn vriend bestaat voornamelijk uit zijn werk en hobby's heeft 'ie niet echt. Hij is piloot en gek van alles wat met vliegen te maken heeft dus ik heb al gedacht aan een abbo op een vliegtuigentijdschrift maar hij zal geen tijd hebben om die te lezen.

Bovendien vind ik dat ook niet echt een liefdevol cadeau...





Ik zat te denken aan een fotoboek met foto's van ons eerste jaar samen. Zoiets zou ikzelf geweldig vinden maar misschien is het too much en niet iets voor een man?



Dus, iemand een leuk idee dat ik aan mijn 38-jarige vriend kan geven?



Alvast bedankt!!
Bier en een pijpbeurt wordt meestal enorm gewaardeerd.
Alle reacties Link kopieren
Verkleed je als pin-up stewardess en verleid hem, dat zal hem vleugels geven
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
Het is voor nu misschien een beetje laat omdat ze een levertijd hebben. Maar hier hebben ze leuk spul voor vliegers. Althans, dat vindt mijn partner die ook vliegt. En anders hier. Vliegers blijven vliegers....
Weekendje weg samen.
quote:Thordis schreef op zondag 21 september 2014 20:46 Bier en een pijpbeurt wordt meestal enorm gewaardeerd.Hahahahaha! You made my day. Tranen over m'n wangen, helaas zit er een kern van waarheid in:)
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 21 september 2014 @ 20:46:

Bier en een pijpbeurt wordt meestal enorm gewaardeerd.Hier wordt instemmend geknikt
Alle reacties Link kopieren
Dat eeuwige fotoboek is echt te klef voor woorden. Nog nooit een vent blij mee geworden.



Wat dacht je van een mooi paar leren handschoenen, luxe scheerspullen, iets voor in de keuken, een lekkere fles whiskey, een avond luxe sushi eten op jouw kosten....
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ballonvlucht?



DVD van de film 'Up'?
quote:poblwck91 schreef op 21 september 2014 @ 20:28:



Ik zat te denken aan een fotoboek met foto's van ons eerste jaar samen. Zoiets zou ikzelf geweldig vinden maar misschien is het too much en niet iets voor een man?







Niet doen. Dat is al gênant als je vriendje 15 is, laat staan als hij een volwassen vent van 38 is.



Cadeau? Hotelovernachting en bijbehorende stomende seks.
Alle reacties Link kopieren
Weekendje weg? Hij zit driekwart van zijn leven al in hotels, dus ik denk niet dat hij erg warmloopt voor een hotel in zijn vrije tijd. Of je moet echt een weekend weg weten te organiseren waar hij helemaal van uit zijn dak gaat. Ook geen "vrouwendingen"als romantisch fotoboek en stomende nacht thuis. Ik bedoel, als het goed is, is goede sex al een standaard-deel van je relatie, niet iets dat als "cadeau" moet gelden.



Leuke avond in een lokale kroeg (lievelingskroeg van hem ofzo) met al zijn vrienden, die hij (te) weinig ziet vanwege zijn werk? En daarna gewoon lekker met een taxi naar huis? Die sex komt dan vanzelf wel, als het goed is...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Pijpbeurt in de lucht dan maar?
Alle reacties Link kopieren
Parachutesprong.
Alle reacties Link kopieren
Radiografisch bestuurbare helikopter.
Alle reacties Link kopieren
nachtje in vliegtuigsuite teuge?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven