Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde regels)

19-09-2014 13:58 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:Bans bespreken (bantopic)Beleid besprekenTrolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.Hinten en hengelen naar eerdere nicks.Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 21 september 2014 @ 21:33:

[...]



Huh? Wat?Ik bedoel waarom er nooit eerder iets is gezegd over Kiki als ze zo'n opvallende forummer is? Of dat Kiki nooit eerder zo uit de school is geklapt.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 21 september 2014 @ 21:32:

Kiki heeft meer dan 2000 berichten op haar naam staan! Geen onbekende toch? Waarom dan de ommekeer (van Kiki/forummers)?Even loepen
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 21 september 2014 @ 21:28:

[...]



Omdat je dan altijd een reden hebt om iemand te bannen, ook als je niet kunt bewijzen dat het wéér Mattho is door IP adres. Dan mag jr hem gewoon bannen vanwege het forummen met een proxy.Logisch natuurlijk.
Ye ken.
quote:flojan schreef op 21 september 2014 @ 21:34:

Waar is het topic "problemen door kinderen" gebleven, van die vrouw die in huis zat met man die haar mishandelde en hij wilde niet weg??Ik zag hem straks nog in de lijst voorbij komen, dus er is vanavond nog in gepost. Alleen weet ik niet in welke pijler hij stond.
quote:Alixane schreef op 21 september 2014 @ 21:36:

[...]



Ik bedoel waarom er nooit eerder iets is gezegd over Kiki als ze zo'n opvallende forummer is? Of dat Kiki nooit eerder zo uit de school is geklapt.Misschien is ze niet eerder zo tekeer gegaan, maar ze heeft wel altijd grote verhalen en is eigenlijk altijd onvriendelijk.
quote:GateKeeper schreef op zondag 21 september 2014 21:37 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Alixane in "Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde ..."" class="messagelink">Alixane schreef op 21 september 2014 @ 21:32</a>:</b>

Kiki heeft meer dan 2000 berichten op haar naam staan! Geen onbekende toch? Waarom dan de ommekeer (van Kiki/forummers)?</div></blockquote>Even loepen Ach ze is niet van het meehuilden enz.. Ze heeft een keer tegen mij gezegd dat ze duidelijk kon merken dat mijn moeder tijdens mijn zwangerschap had gezopen omdat ik zo achterlijk was..
Alle reacties Link kopieren
quote:larva schreef op 21 september 2014 @ 21:40:

[...]



Ach ze is niet van het meehuilden enz.. Ze heeft een keer tegen mij gezegd dat ze duidelijk kon merken dat mijn moeder tijdens mijn zwangerschap had gezopen omdat ik zo achterlijk was.. En dat vonden ze niet "op de man"?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ze heeft een weekban lees ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:larva schreef op 21 september 2014 @ 21:40:

[...]



Ach ze is niet van het meehuilden enz.. Ze heeft een keer tegen mij gezegd dat ze duidelijk kon merken dat mijn moeder tijdens mijn zwangerschap had gezopen omdat ik zo achterlijk was..O bij mij deed ze huilie huilie omdat ik het "altijd" op haar gemunt had ik had een soortgelijke reactie gegeven als Thordis.
Alle reacties Link kopieren
Het blijkt wel dat ik op veel pijlers niet lees, dus ik kom wat dommig over begrijp ik
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ze heeft hele rare verhalen opgehangen over haar zwangerschap.
Nee hoor Alixane, en je hebt er ook niets aan gemist.

Bovendien wil ze haar account laten anonimiseren, dus dan is ze sowieso weg onder die naam.



Trouwens wel een hele andere avatar dan jouw eerste, die was mysterieus.
Er is wel een vriend van haar vermoord, maar ze deed hier of het haar partner was. Ze was een keer iets te scheutig met info en ja ik ben zo iemand die dan even gaat checken of het klopt of niet.

Net als die Lyme-kop.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken die hele Kiki niet. Ik kom ook amper op kinderen en zwanger.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:flojan schreef op 21 september 2014 @ 21:34:

Waar is het topic "problemen door kinderen" gebleven, van die vrouw die in huis zat met man die haar mishandelde en hij wilde niet weg??http://www.openindex.io/o ... 82793c1ee1&r=1&q=probleem
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Verder ergerde ik mij altijd wel aan haar zogenaamde wijsheid w.b. drugs.
Alle reacties Link kopieren
Ah, Kiki, die met de snurkende buurman?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 21 september 2014 @ 21:46:

Er is wel een vriend van haar vermoord, maar ze deed hier of het haar partner was. Ze was een keer iets te scheutig met info en ja ik ben zo iemand die dan even gaat checken of het klopt of niet.

Net als die Lyme-kop.O en? Was t waar dat TO zelfmoord had gepleegd?
quote:Alixane schreef op zondag 21 september 2014 21:41 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde ..."" class="messagelink">larva schreef op 21 september 2014 @ 21:40</a>:</b>

[...]



Ach ze is niet van het meehuilden enz.. Ze heeft een keer tegen mij gezegd dat ze duidelijk kon merken dat mijn moeder tijdens mijn zwangerschap had gezopen omdat ik zo achterlijk was..</div></blockquote> En dat vonden ze niet "op de man"? Ik heb haar toen niet gestaft (hieraan kun je zien dat ik niet van het klikken ben) maar andere wel.. Ze kreeg toen een waarschuwing
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 21 september 2014 @ 21:46:

Ik ken die hele Kiki niet. Ik kom ook amper op kinderen en zwanger.+1
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 21 september 2014 @ 21:46:

Ik ken die hele Kiki niet. Ik kom ook amper op kinderen en zwanger.Ze schreef eigenlijk wel op iedere pijler mee. Ze had ook zo'n bijzondere mening over homo's.
@GK Ben gestopt met zoeken naar haar. Maar haar verhaal was wel ineens weg van FB.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merisi schreef op 21 september 2014 @ 21:46:

Nee hoor Alixane, en je hebt er ook niets aan gemist.

Bovendien wil ze haar account laten anonimiseren, dus dan is ze sowieso weg onder die naam.



Trouwens wel een hele andere avatar dan jouw eerste, die was mysterieus.Ik wilde wat anders, iets lolligers
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:yasmijn schreef op 21 september 2014 @ 21:46:

Ik ken die hele Kiki niet. Ik kom ook amper op kinderen en zwanger.Ik ook niet, maar haar verhalen waren overal extreem. Broek en Rits belden net dat ze het ook ongeloofwaardig vonden en die maken zelf ook aardig wat mee.
Oeh dat brengt me op een vraag over bannen, zou ik zou ik??



Ach wat ik doe het gewoon:

Theoretisch he, stel ik sta op 1 ban voor de perma en ik weet dat. Kan ik dan anonimiseren een nieuwe nick aanmaken en gewoon op nul beginnen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven