Ik ben zwanger praatgroep vervolg.

07-07-2014 21:54 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
De dames hier hebben eerder geschreven in het topic: Ik wil zwanger worden praatgroepje.



Deel, lees je bijzondere ervaringen met elkaar en geniet vooral van de zwangerschap!



Naam Leeftijd 1e,2e ….kind gestopt sinds Geslacht Uitgerekende data Bijzondrh.Spruit 21,p 231e01-14Meisje 24-12-201410-12-14 bevallen Theo27,p 291eMeisje25-03-2015 05-03-15 bevallen Dance26, p261e02-14Meisje14-03-2015 07-03-15 bevallen Wiennie23,p25 1e12-13? 11-201516-4 echo Bloem25,p 301ejongen08-01-2015 Kitty 30,p 301e01-1405-09-2015 geslachts echo 31-03 Lotte28 ,36 p1e12-13Meisje 13-04-15 Laury? ,? p1e? Lion35 ,36 p1e04-13? 29-11-20151e IUI raak! Myrna22 ,23 p1e07-14 04-10-2015 IME20 ,23 p1e01-14 Jongen1-11-2014 20-10-14 bevallen w00229 ,32 p1e09-14 ?21-08-2015 20 weken echo 3-4 Lieffies 31,31 p1e6-13 Verassing05-07-2015 ? Gatekeeper 31,31 p1e meisje02-09-2015 20 weken echo 13-4 Rosita 20,24 p1e12-13 Jongen02-02-2015 30-01-15 bevallen ® ?,? p1e? ??-?-2015



Maand 1: eindigt week 4,3

maand 2: eindigt week 8,6

Maand 3: eindigt week 13,2

Maand 4: eindigt week 17,6

Maand 5: eindigt week 22,2

Maand 6: eindigt week 26,5

Maand 7: eindigt week 31,1

Maand 8: eindigt week 35,4

Maand 9: eindigt week 40



Wijzigingen, of als je er graag in wilt even in dikke letters
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Goed om te horen lotte gefeliciteerd met de mooie echo ben benieuwd naar een foto!
Alle reacties Link kopieren
@ime gaat het goed met je? Je al een tijdje niet gelezen of heb ik iets van vakantieplannen gemist?
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me hetzelfde af over IME, gaat het wel goed?
kan het zo gauw niet terugvinden maar volgens mij had ze pas een topic geopend voor vrouwen die binnen zo'n tien weken gaan bevallen..
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik had dat ook gelezen, maar ook daar heeft ze niet meer geschreven...
oh ok, tsja ben benieuwd. . wie is er eigenlijk eerder uitgerekend spruit of ime? of vergeet ik nu iemand die ook al zover is?



ben benieuwd naar de eerste 'ik wil zwanger worden' baby...
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,



hier is de link naar de foto van de echo: https://www.dropbox.com/s ... 09-18%2016.36.02.jpg?dl=0



Heb even op FB gechecked, met IME was eergister alles nog goed.. Volgens mij is IME iets eerder uitgerekend? Ben ook heel benieuwd naar de baby!
Alle reacties Link kopieren
He dames! Eindelijk weer even tijd gevonden om te forummen! Moet nog wel een hoop bij lezen zie ik



@Theo, fijn dat je een goede uitslag had mbt de nekplooimeting, nu kan het genieten een plaatsje maken!



@Laury, jeetje.. Heftig zeg 2 mk en dan ook nog moeten stoppen voor een tijdje.. Maar lieve Laury het is zo december! De kerst spullen liggen al weer in de action. Hele dikke knuffel voor jou



@Myrna, ook al zo'n kut tijd. Hierdoor realiseer ik me écht dat ik heel dankbaar mag zijn, en vind het echt naar om te lezen van de miskramen. Hopelijk is je cyclus en alles snel weer op orde, en hoop dat je het prille verlies een plekje kunt geven, ook voor jou een dikke



@Kitty, wat een narigheid allemaal zeg jeetje.. Hoop dat je veel steun hebt aan je man/vriend!!



@Dance, gefeliciteerd met je mijlpaal van 12 weken, hopelijk blijft het allemaal goed gaan. En kun je gaan genieten van het mensje in je buik!



@Spruit, hoe staat het met jullie verhuizing? Likt alles een beetje? En hoe gaat het verder met jou zelf? Nog steeds zo'n last van je banden? Neem wel voldoende rust he!



@Lotte, wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad, en dat je opzoek bent naar positiekleding! Dat maakt het allemaal een stuk echter he!



@Lion en Rom, lief van jullie dat jullie vragen hoe het gaat! Zal ik zo even op reageren.



@Lion, hoe is het met jou? Heb je er een goed gevoel over deze maand? Zou mooi zijn als het nu gelukt zou zijn, dan komt eindelijk naar al dat gesleur in de mm een beetje rust in jullie leven, ik gun het je zo ontzettend, je bent echt een kanjer!



@Rom, hoe is het met jou? Is je cyclus al op orde? Ook voor jou een hele dikke knuffel, want ja ook voor jou geldt, 2 mk is niet niks, hoop ook dat jij het een plekje hebt kunnen geven, en hoop dat ook jij snel een positieve test zult hebben!



@Hier, opzich gaat het wel goed, enorm last van indalingsweeen en voorweeen. Ben benieuwd wanneer ons kleine mannetje zich gaat aandienen! Ik ben trouwens 1 november uitgerekend, Spruit geloof ik 24?december. Verder ben ik heel erg druk met kleertjes wassen en strijken, ik heb ontzettend veel kleertjes gekregen van mijn nicht, en de neef van mijn vriend, ben dus de hele dag bezig met sorteren (wat is leuk en wat niet) de rest stop ik in vuilniszakken en wil ik graag naar de kledingbank en kringloop brengen, maar mijn god wat is het veel! Ben nog niet eens op de helft, verder een beetje last van nesteldrang dus ook de poetsdoek heeft het zwaar te verduren met mij! Verder lig ik veel op bed, want ook mijn banden doen enorm veel pijn. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben met de @jes en anders spijt het mij enorm! Ben druk aan het bijlezen. T forum is me even ontschoten door alle hecktiek! Volgende week dinsdag heb ik de groeiecho, dan gaan ze mini man schatten, ben benieuwd!

Hele fijne dag iedereen!

Liefs ime.
Bi sonraki hayatimda gel.
@lotte wat een mooi babietje, gefeliciteerd! !



@ime fijn om weer van je te horen, wat spannend!! het is nu zo dichtbij!!! hou je ons oo de hoogte van alles? heb je er zin in of zie je er tegenop? vind het zo spannend!
Alle reacties Link kopieren
@ ime, ik zou het ook erg leuk vinden als je ons op de hoogte houd! spannend!!



@ tabel: mijn uitgerekende datum wordt 13-04-15
Alle reacties Link kopieren
Lief van je, IME, fijn dat je je relatief goed voelt, naast alle kwaaltjes. Als je al zoveel oefenweeen hebt, kan het dan zomaar zijn dat je eerder gaat bevallen? Nou is 1 november al lekker dichtbij! Kijk je er naar uit?



Met mij gaat het goed hoor. Wel goede hoop deze maand, we hebben precies goed gevreeen deze maand, ruim voor de vruchtbare dagen begonnen en echt erna 'gestopt' en alles keurig om de dag. Ook ben ik extra voorzichtig geweest met eten en drinken: max 2 koffie, geen alcohol, geen rauwe eieren, geen rauw vlees of droge worst, geen voorverpakte zalm e.d.. Even niets aan het toeval overlaten, juist omdat we 'meer' kans hebben door die ingreep van 2 maanden geleden. Dan willen we die kans ook volledig benutten.



Ik heb geen kwaaltjes die misschien zouden kunnen wijzen op zwangerschap, ben 1 keer misselijk geweest van tomaten en heb nu een aantal grote puisten op mijn borsten maar verder niets. Dus ik heb wel hoop, maar vertrouwen niet echt Ik vind het spannend. Nog 3 dagen niet testen en dan woensdag is d-day!
Alle reacties Link kopieren
@lionlilly: oh wat spannend zeg! Houdt ons op de hoogte!



@lotte: wow, wat een mooie echo! Gefeliciteerd!



@ime: zo langzamerhand gaat dat steeds beter. Merk alleen dat ik 's avonds emotioneler ben door vermoeidheid. Maar ach.. Rustig aan!



@hier: ik ben er inmiddels voor m'n gevoel wel klaar voor om t weer te gaan proberen.. Nu is manlief weer van het wachten tot het huis rond is.. Lekker dan..
@lionlily bij mij was ik een beetje misselijk in de ochtend en enorm stijve en pijnlijke tepels, dat was mn aanleiding om te testen

Ik hoop het zo voor je !



@myrna oh jeetje, kan je weer wachten.. Hoelang zal dat zijn, maandje rustig doen?



Merk dat ik hier soms kattig doe tegen manlief.. heeft er gewoon mee te maken dat we door zijn nieuwe werk alles even stil moeten leggen.. Maar het is wel voor een betere toekomst..
Alle reacties Link kopieren
@laury: eerst hadden we bedacht om te wachten maar het kriebelt gewoon te erg. Hoop dat we binnen een maand prijsovereenkomst hebben met de huidige bewoner.. Verder hebben we alles wat betreft de hypotheek al geregeld.. Maarja, dat huis kunnen we sowieso betalen.. Dus dat is t probleem niet..

Dus met een beetje mazzel een maand, en anders nog langer..
Alle reacties Link kopieren
@Laury, ik snap het wel hoor lastig is dat hè verschil tussen je gevoel en je verstand. Ik heb er ook erg last van.....nog geen knopen doorgehakt hier.
Het is zo stom, ik ben bang dat als we nu moeten wachten ik minder snel zwanger ben..slaat nergens op haha
Alle reacties Link kopieren
Haha @laury, ik ken dat gevoel wel ja! Ondanks dat we allebei nog jong zijn! Haha
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve dames,



Hoe gaat het met jullie?



Hier nog druk aan het klussen en nog steeds geen internet.



@IME, bandenpijn gaat op het moment wel aardig als ik maar voldoende rust neem Bij jouw word het alleen maar erger las ik, maar je hoeft ook niet heel lang meer! Heb je ondertussen al groei echo's? Of doen ze dat niet daar?

Hoop dat het verder goed met je gaat!



@Tabel, kan de komende 4 weken nog niet aanpassen ivm het internet ik doe het zsm als ik wel weer internet heb
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,,



Wat is er veel geschreven weer! Hier erg druk gehad dus vandaar even weinig geschreven maar lees nog steeds mee hoor.



Jeetje spruit hoop voor jullie dat het klussen snel klaar is en balen geen internet!



@ime spannend het schiet al aardig op ben je niet ontzettend nieuwsgierig op wie het lijkt?



@hier buik groeit flink iedereen vraagt of het er geen twee zijn! Verder ook veel last van bekkenklachten verlies zelf af en toe wat druppels urine echt erg , morgen maar afspraak maken bij iemand die er verstand van heeft!



@weekend hebben jullie nog leuke dingen gedaan?
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
@Dance, dat lijkt me lastig dat urineverlies, je kan proberen je bekkenbodemspieren beter te trainen d.m.v. oefeningen en weet dat het heel veel voorkomt dat vrouwen urine verliezen tijdens de zwangerschap (en/of erna) Ik hoop dat je je in elk geval er niet ongemakkelijk bij gaat voelen en je voldoende beschermt weet met de producten die ervoor gemaakt zijn *einde beroepsmodus;-)*
Alle reacties Link kopieren
@rom thnx voor je tip! Ga even bellen naar bekkembodemtherapeut, vind wel gênant hoop dat het niet erger word! Wat doe je voor werk?



@hoop niet dat ons kind een jongen word we worden het echt niet eens over de naam haha mijn vent noemt echt rare namen op die ik echt erg vind hoe hebben jullie dat? :-) wel zelfde smaak?
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
@Lion, wat spannend zeg als ik dat zo lees, en wat fijn dat je na zo'n lange tijd weer eens hoop hebt gevonden, ik snap dat je na al die maanden met niks toch ook wel heel voorzichtig word eigenlijk, ik denk dat je een soort "muurtje" om je heen bouwt zodat je niet wéér teleurgesteld wordt. En ik vind het fijn te lezen dat het ondanks dat goed met je gaat! Je bent overal altijd zo positief over, ik hoop dat het snel woensdag is voor jullie en je eindelijk een positieve test hebt! Ik duim voor jou/jullie!



@Myrna, spannend!! Hopelijk hebben jullie gauw goed nieuws en kunnen jullie gaan klussen!



@Theo, ja het gaat écht ontzettend snel nu haha, ik houd jullie zeker op de hoogte! hoe is het verder met jou? En baby?



@Dance, naar he urine verlies! Ik heb het ook, vooral met niezen en lachen . Pff lijkt me echt vervelend als ze vragen of je er 2 krijgt, hahaha aah Dance hier kwam vriendlief ook met lelijke jongensnamen (voor we het wisten) Sergio stond errug hoog op zijn lijstje, ik had heel lang Joey, komt wel goed hoor écht waar!



@Spruit, fijn dat het ondanks de drukte en lwaaltjes goed gaat daar! Zijn jullie inmiddels gesetteld? Dan duren de weken zonder internet en televisie lang he.. Ik ken het haha. Maar gelukkig hadden wij een aardige buurman en mochten we wat wifi lenen, konden we wat programma's terug kijken ed! Verder hebben we ons maar vaak aan de xbox gewaagd savonds, ook wel eens leuk :p hoe doet spruit meid het? Groeit ze goed? Ons kleintje wordt dinsdag geschat dmv groei echo!



@Lotte, wat een ontzettend mooie echo trouwens lekker genieten nu!



@hier, rustig weekeinde, gisteren uit eten geweest, vandaag n hangdag, heerlijk ff niks! Fijne avond lady's xxx
Bi sonraki hayatimda gel.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa!! Heel blij!! Manlief (klinkt nog heel gek:p) toch mee eens dat we er weer voor gaan!



@ime: ja dat zou heerlijk zijn!

Wat spannend zeg, zo'n groeiecho!! Ben ontzettend benieuwd!!



@spruit: valt het klussen je niet erg zwaar met je buikje? Of valt het wel mee? Hoelang duurt t nog voor jullie gesetteld zijn?
Myrna: wat een goed nieuws!



Lotte: echt een mooie echo, wat groeit het toch hard he, in een paar weken tijd, echt ongelofelijk vind ik het!



Dance: ik heb er ook al een beetje last van, tijdens het hardlopen, heeel vervelend. Ik doe nu elke dag trouw mijn kegel oefeningen en heb wel het idee dat het al wat helpt.



Namen: de jongensnaam staat hier wel zo goed als vast. De meisjesnaam niet, maar ik heb zo het gevoel dat het een jongetje wordt!



Echo: ik krijg deze week alweer een echo, zin in. Volgens mijn berekening ben ik dan 10 wk en en 3 dg. Ben benieuwd of dat ook daadwerkelijk mijn termijn wordt.
Alle reacties Link kopieren
@dance iets met incontinentie;) ik heb voor mezelf al de doemscenarios in m'n hoofd mocht ik ooit zwanger zijn en vooral ook fijne collega's die daar graag de draak mee steken bij de zwangeren;) al zal ik er niet meer werken tijdens een zwangerschap laatste werkweken zijn aangebroken en dan op naar een totaal ander vakgebied wat meer aansluit bij master.

Maakt me voor nu (nog steeds niet ongesteld na negatieve test ) ook wel zenuwachtig, ik wil het als het is wel gelijk vertellen dat ze er dan liever niet aan beginnen snap ik dan ook wel weer...

Pieker me rot!



Sorry voor de egopost!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven