Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde regels)

19-09-2014 13:58 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:Bans bespreken (bantopic)Beleid besprekenTrolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.Hinten en hengelen naar eerdere nicks.Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 21 september 2014 @ 22:56:

[...]





Nee daar ga ik ook niet vanuit. Ze heeft het wel over een hele dierbare vriendin van me en ik weet wat voor verdriet ze heeft (gehad) van het feit dat ze in haar eigen topic als trol is uitgemaakt.



Maar ik trek me idd. weer terug uit dit topic. Bedankt voor de reacties iig!Ik vind dit erg om te lezen, want mankeert mensen om iemand met dergelijk verdriet te wantrouwen?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:juliaaana schreef op 21 september 2014 @ 23:00:

Gelukkig
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Juliaaana
Thaorchid heeft het over 10 jaar terug: Maar toen had je niet doe proxy's, dat scheelt wel weer, dat zeker.
Larva, kan je ajb stoppen met quoten. Het ziet er niet uit
Huh fluim? Ik zie niks geks (had je bijne gequote)
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 21 september 2014 @ 23:06:

Thaorchid heeft het over 10 jaar terug: Maar toen had je niet doe proxy's, dat scheelt wel weer, dat zeker.Ik ben tien jaar geleden hier bij het VF terecht gekomen omdat ik met mijn proxy op mijn toenmalige forum nog wel kon komen, maar dat zo vreselijk traaaaaaaaaa aaaa aaaag ging.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ja al je quotes zijn mislukt. 2 quotes in 1 ofzo
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 21 september 2014 @ 23:08:

Larva, kan je ajb stoppen met quoten. Het ziet er niet uit ik wilde het niet vragen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 21 september 2014 @ 23:11:

[...]





ik wilde het niet vragen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:fluim schreef op zondag 21 september 2014 23:11 Ja al je quotes zijn mislukt. 2 quotes in 1 ofzoHmm en dees?
Djiez wat een gezeik weer over niks. Op de gemiddelde kleuterschool luisteren ze beter naar elkaar.
Nou ja ik ging toch slapen.. Morgen wachten er weer neukende zeesterren:)
Alle reacties Link kopieren
quote:larva schreef op 21 september 2014 @ 23:12:

[...]



Hmm en dees?Ook raar
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 21 september 2014 @ 23:06:

Thaorchid heeft het over 10 jaar terug: Maar toen had je niet doe proxy's, dat scheelt wel weer, dat zeker.



Las het, heb daar al op gereageerd, ook die van haar daarvoor vond ik een no go . Trolhunten mag niet, punt.

Lekker vaag.



Ik weet niet wat ik van dat topic moet vinden

Je zou bijna wensen dat het niet waar is. Bah, nare situatie
Je bent zelf een theepot
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 21 september 2014 @ 22:56:

Nee daar ga ik ook niet vanuit. Ze heeft het wel over een hele dierbare vriendin van me en ik weet wat voor verdriet ze heeft (gehad) van het feit dat ze in haar eigen topic als trol is uitgemaaktIk heb het zéker niet over jou Ieb, ik schrik ervan dat dat überhaupt gedacht wordt. Ik denk inderdaad dat we het over dezelfde persoon hebben. Ik heb destijds niets in dat topic geschreven, juist vanwege het onderwerp, maar er klopten gewoon teveel dingen niet met wat ze in eerdere topics had verteld. Ik vond het dus niet zo gek dat anderen wel openlijk in haar eigen topic aan het waarheidsgehalte durfden te twijfelen.
Ik wilde het topic nog gaan lezen Suus, maar denk dat ik dat beter niet kan doen?
Alle reacties Link kopieren
Dat kan ik niet voor jou inschatten fluim. Situatie van nieuwe relatie, kinderen, de dupe van zijn en geweld
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Er wordt aan het eind hard getrolhunt.



Ik reageer daar alleen op, mn omdat in die posts naast het hunten ook gewoon rare dingen worden gezegd,
Je bent zelf een theepot
Heb stukje gelezen en wilde het later verder lezen, maar het zou niet het eerste topic zijn wat teveel oproept.

En aangezien ik toch al teveel tijd heb om na te denken is het soms beter iets achterwege te laten.
Ja dat stomme gehunt, blijkbaar zijn niet alle members op de hoogte van de regels.
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 21 september 2014 @ 23:25:

Ja dat stomme gehunt, blijkbaar zijn niet alle members op de hoogte van de regels.Nee, en dat kan toch ook niet? Er zijn hier forumregels, huisregels, en als ik het mag geloven, ontelbare ongeschreven regels. En van al die regels moet je op de hoogte zijn?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Zijn dan alleen de lezers en posters van dit topic daarvan op de hoogte?
quote:fluim schreef op 21 september 2014 @ 23:37:

Zijn dan alleen de lezers en posters van dit topic daarvan op de hoogte?



Dat je weet dat iets niet mag, betekent niet dat je het ook niet doet toch?



Ik doe ook wel eens iets wat niet mag *rebel*
quote:Enn schreef op 21 september 2014 @ 22:53:

Jah dat welja maar je kan toch niet tegen iedereen die hier besluit om een keer te posten tekeer gaan? Dat gebeurde net ook al naar Cateautje. Ik vind het niet normaal.



Idd Enn!

Wat een valsigheid hier... IBI, laat gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven