Werk & Studie alle pijlers

Comissie lid werkt mij tegen om af te studeren

21-09-2014 23:52 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Ik zit met een probleem en ik hoop dat jullie mij hierin kunnen helpen. Ik studeer aan een hogeschool en moest dus mijn scriptie voorstel indienen. Voor hen die het niet weten, dit gebeurt via een speciaal online systeem. De feedback die ik terugkreeg heb ik gebruikt en een nieuwe versie ingeleverd. Tot mij verbazing krijg ik nieuwe feedback op mijn eerste document. Ik heb aangegeven dat er een verkeerd document is upgeload en dat ik dus niet mijn voorstel kon verbeteren. De meneer in kwestie is een type 'ik maak geen fouten' en kon het dus ook niet waarderen dat ik de hele comissie aangaf dat het niet mijn fout was.



Vervolgens na anderhalve week waarin ik hem heb gebeld, na z'n lessen bij z'n klas bleef staan en naar z'n collega's ben geweest stuurt hij me mijn oude document waarin hij snel wat opmerkingen heeft geplaatst. Ik pas mijn voorstel toch aan en plaats het voor de deadline online.

Mijn scriptie voorstel werd goedgekeurd en ik ben inmiddels al een week aan het werk, de school heeft ook het contract al getekend en wat denk je dat hij doet. Hij stuurt een email waarin hij zegt dat het een slordige fout van hem was maar dat het door het systeem kwam(?) en dat mijn scriptie voorstel is afgewezen. Dat ik het maar bij de volgende ronde weer moet proberen.



Sorry voor de lange OP, maar het is wel nodig zodat jullie een goed beeld krijgen van de situatie. Ik voel me machteloos, hij kan dit toch niet zomaar doen?
Alle reacties Link kopieren
Je scriptie is goedgekeurd, dan ben je toch afgestudeerd? Of in elk geval geslaagd voor je scriptie?

Wat doet die meneer er dan nog mee?



En wat voor contract is er afgesloten?



Ik begrijp niet veel van je verhaal.
Ik snap het ook niet helemaal, maar heeft de hogeschool geen klachtencommissie?
Alle reacties Link kopieren