Stoomafblaastopic

21-09-2014 21:04 77 berichten
Voor al uw besognes die niet erg genoeg zijn om een topic over te openen maar die u wel even kwijt wilt.



Mijn besogne: wij hebben buren. En die buren hebben beesten. Eén van die beesten, een kat, is intussen al hierheen verhuisd, want ze piste in huis. En zo leuk: hier heeft ze nooit gepist .

Intussen hebben ze ook nog een hond genomen, en twee katten, en de derde kat zit eraan te komen (ik geloof dat ze nog een kind willen ook ). Eén van die katten zit altijd buiten en is dat intussen wel zat, dus wandelt hier steeds naar binnen. En dat vindt buurman niet okee, dus verwacht hij van ons dat wij de deur dicht houden en het voerbakje van onze poes verstoppen. Zelf zijn eigen kat binnen houden komt niet in zijn botte hersens op, hij legt het probleem volledig bij ons neer. Begrijp me niet verkeerd: ik vind het prima dat poes bij ons komt buurten. Voor mijn part blijft ze hier wonen, echt waar. Onze poes vindt het ook best, ze zijn dol op elkaar. Maar buurman blijft maar zeiken, en zelf doet hij er dus niks aan om zijn kat binnen te houden. Mag ik even gillen? Wat een domme eikel zeg. Ik heb nu mijn man erop af gestuurd, want ik vrees dat de verhoudingen echt voorgoed verstoord gaan raken als je mij nu m'n gang laat gaan. Echt, en dat heeft nog stemrecht ook .



Zo, en nu jullie. Commentaar op mijn stoomafblazerij mag natuurlijk, maar het hoeft niet. Je mag er ook gewoon meteen in knallen met je eigen rotzooi, dat vind ik ook meer dan prima .
Privacy gevoelige informatie hoort niet in zo'n brief alleen de medisch relevante voorgeschiedenis op KNO gebied.



Zoiets ligt niet aan het EPD (met komst van EPD zijn dit soort zaken juist makkelijker weg te laten) maar heeft alles te maken met een huisarts die niet goed naar zijn verwijsbrieven kijkt.



Zou in iig die beste man of vrouw wel even wijzen op deze fout.
quote:LouisaVuitton schreef op 21 september 2014 @ 23:38:

Privacy gevoelige informatie hoort niet in zo'n brief alleen de medisch relevante voorgeschiedenis op KNO gebied.



Zoiets ligt niet aan het EPD (met komst van EPD zijn dit soort zaken juist makkelijker weg te laten) maar heeft alles te maken met een huisarts die niet goed naar zijn verwijsbrieven kijkt.



Zou in iig die beste man of vrouw wel even wijzen op deze fout.Dabbedoelik met 'luie huisarts'. Maar dat EPD maakt het er wel makkelijker op: gewoon uitdraaitje doen en klaar. Domme oelewappers.
Wow echt? Ik dacht dat alle huisartsen dat deden, maar mijn huisarts is dus gewoon een idioot. Ik dank god op mijn blote knieën dat ik bijna verhuis, blijkbaar kan ik deze huisarts beter kwijt dan rijk zijn. Maar die KNO-arts kan alles toch evengoed zien via het EPD, is het niet? Kwalijke zaak wat mij betreft.
Humpf, mijn huisarts is ook een lul hoor. Die kijkt gewoon nergens naar, en roept meteen 'kijk het maar even aan'. En dan wel kwaad worden als je met je geblesseerde kind meteen naar de SEH holt . Gelukkig ben ik nu in onderhandeling met een beter exemplaar, die nog dichter in de buurt zit ook .
Alle reacties Link kopieren
Giselle...
Speechless
Oh, aan zo'n huisarts heb je ook lekker veel LV. Hopelijk kun je bij die nieuwe terecht, en hebben we straks allebei een fijne huisarts!
Alle reacties Link kopieren
En er wordt hier opnieuw vuurwerk afgestoken. Ben dol op rotjes, mijn katten ook!
Speechless
Ik weet niet of je kno arts in het epd van je huisarts kan (volgens mij niet) maar wat ik wel weet is dat bepaalde informatie niet gedeeld mag worden. Je huisarts had dit nooit zomaar in een verwijzing naar een kno arts mogen zetten.



Bovendien, als jij naar een psycholoog was verwezen dan had hij moeten vragen of hij deze informatie wel mag delen in de communicatie naar de psycholoog.
De kat van 5 huizen verderop kwam even een spoortje achterlaten in onze slaapkamer. Wat een meur. Dekbed kon ik weggooien, kat heeft het niet overleefd. Nieuwe buurman vind het nodig om op een zonnige zondag middag WEER in de tuin zijn gitaar te pakken. Hij kan er niets van, en begint er dan ook nog bij te zingen. Zo erg. Kon het niet laten de 6e van Mahler op te zetten. Vriendin verwend, massage , aaien gebeft, en dan doet ze net of ze moe is. Wat ga je doen vraagt ze als ik uit bed stap. Ik ga uit frustratie de hond uitlaten. Ze wil dan nog een glaasje prik op bed, de TV gaat aan, het boek erbij. Leek wel of ze blij was dat ik ophoepelde. En dan wil ze nog trouwen ook. Nou, dat gaat niet door. Hè hè het beste topic hier. Gewoon ff stoom afblazen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op zondag 21 september 2014 21:33 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Cateautje in "Stoomafblaastopic"" class="messagelink">Cateautje schreef op 21 september 2014 @ 21:16</a>:</b>

<b>Ik wil er verder niet op ingaan</b>, maar het loopt al ruim 9 jaar.



[<a href="http://relatie.blog.nl/files/2013/08/Sr ... 99x300.jpg" class="link">afbeelding</a>]</div></blockquote>Waarom dan zeggen?? omdat alleen zeggen zonder uitwijding al opluchting kan geven
Peterr, de kat heeft het niet overleefd?
Joh LV, lekker laten lullen. Hij snapt het niet helemaal, de sneuerd .
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 september 2014 @ 01:21:

Joh LV, lekker laten lullen. Hij snapt het niet helemaal, de sneuerd .Ik moest twee keer kijken voordat ik doorhad dat je niet tegen jezelf aan het lullen was
Alle reacties Link kopieren
Pffff ik zit nu beneden en wil gewoon bevallen! Ben er klaar mee!
Alle reacties Link kopieren
Mijn kat is wéér ziek. Ik was juist zo blij dat ik voor het eerst in een half jaar, bijna drie hele weken niet bij de dierenarts geweest was met hem.



En nu heeft het arme beestje weer ergens anders last van :(. En ik raak moedeloos.
Lieve Krull,



Het doorspelen van jouw medische geschiedenis hoef je helemaal niet te accepteren.

Je kan twee dingen doen en dat is wat je steeds gedaan hebt met een kopietje en de papiertje ervoor en als het opvalt dan zeg je gewoon waarom je dat hebt gedaan en anders haal je een andere verwijskaart mer de eis dat er alleen info op staat over je voorhoofdsholteontsteking en verder niets.

Jou huisarts heeft niet het recht tegen jouw wil info uit te wisselen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter zit voor de tweede keer dit jaar in een rolstoel met een conversiestoornis. Omdat dit een 'tijdelijk' iets is, krijg je er niets voor vergoed, dus moet je maar zien hoe ze boven komt en/of op school. Dat kost ons dus weer verlofuren, om over benzine maar niet te spreken. Haar kost het haar vrijheid.

Godinnedank kun je wel gratis rolstoelen huren, maar die zijn natuurlijk niet op maat en minder makkelijk te besturen door haarzelf.



Met een beetje pech brengt dit ook nog mijn weekje vakantie volgende week in gevaar, waar ik me al een jaar op verheug



Ik heb het even helemaal gehad.
Later is nu
Dankjulliewel. Ik heb uiteindelijk toch de verwijzing maar gegeven, ik ben er niet zo goed in om voor mezelf op te komen. Maar de arts was heel tof, dus het was niet heel erg geloof ik.



Ik weet dat dit geen stoom afblazen is, maar ik wil toch even zeggen hoe het was vandaag: de arts zegt dat ik poliepen in mijn neus heb, verder een verdikte schildklier, dus bloedonderzoek gehad, volgende week echo voor mijn schildklier en een CT-scan voor mijn hoofd. De arts had het over een operatie voor mijn bijholtes. 20 oktober weer een afspraak met de KNO-arts. Ik voel me serieus genomen en dat is fijn.
He Krullevaer, dat is goed nieuws dat je je serieus genomen voelt. Heel veel succes met de verdere behandeling
Zucht... Zat ik net gezellig te appen met mijn vriendin, die ik heb leren kennen via mijn vader met wie ze nu ruzie heeft. Bedenk ik ineens dat ik een telefoontje zou plegen voor mijn vader, maar dat ben vergeten. Op het moment dat ik schrijf 'hij heeft nog niet gebeld' (pa dus), gaat de telefoon. Pa not amused, maar hij had natuurlijk net zo goed even zelf kunnen bellen en ik kan het morgen ook nog doen. Lighten up! Vervolgens zeg ik dat ik met vriendin aan het appen ben, daar had hij ook wel wat op aan te merken 'want die is niet te vertrouwen'. Pfffff die twee zijn allebei van het eigenwijze soort, en hun ruzie komt door een dom misverstand waarbij ze allebei niet handig hebben gedaan maar allebei vinden dat ze gelijk hebben. En niemand komt op het idee om het maar zo te laten en te concluderen dat ze allebei fout waren (evenveel, dus dat streept lekker tegen elkaar weg).

Dus... dit topic kwam goed van pas.
Succes inderdaad Krullevaer!

En vervelend, Betjebig!



Ik kom even stoomafblazen dat PMS en hormonen me af en toe echt helemaal gek maken, mijn gedachten malen alle kanten op behalve de goede.
Succes voor Krullevaar en sterkte voor iedereen hier die dat nodig heeft.



En dan nu even een mini-klaagzang. Vriend vindt maar geen werk, en hij is al ouder en heeft een ongewoon cv. Soms ben ik bang dat het nooit meer wat wordt en dat we de rest van ons leven moeten sappelen van mijn inkomentje



En heb ik zooooooo'n pijn van die k*t-artrose daarbij al weken niet goed kan slapen, en ook nog restless legs waardoor de pijn nog eens twee keer zo erg wordt. En ik ben MOE en ik ben het ZAT en ik wil RUST. En het ergste is nog wel dat ik daardoor minder van ons zoontje kan hebben dan anders. Moet heel vaak de zorg overlaten aan zijn vader omdat ik het niet trek



Verder gaat het prima, dank u. Fijn topic trouwens.
Zwanger en in de ziektewet, verveel me te pletter en voel me ook nie lekker nie
Krullevaer, beterschap en sterkte!

Dreamer, ik duim keihard dat je toch op vakantie kunt en dat je dochter opknapt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven