vriend wil kind

21-09-2014 22:43 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mensen ik wil raad



Ik ben 17 jaar 23 december word ik 18 en me vriend is 21 en wil al heel lang een kindje hebben en o ook kunnen net vroeg Die pil nie ingenomen ik ja pil wel in genomen hij zei terug jammer

Omdat hij een kindje wil kei graag en dat weet ik il wil ook best maar ben nog met opleiding pw 3 bezig op vitalis college woon nog thuis wil best een kindje maakt me nie uit maar weer gewoon bie
Ik zeg Doen!!



Alle reacties Link kopieren
Geef je vriend een rauw ei. Hij moet het 24/7 bij zich dragen. Is het ei over 21 jaar nog heel dan praten we verder.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ja nou ja als je 23 dec dan toch al 18 wordt... waarom nie??
Zoek eerst een baan met betaald zwangerschapsverlof.
Alle reacties Link kopieren
Dus je vriend wil al heel lang een kindje. Hij is 21 jaar; hoe lang is lang dan?

En hoe lang hebben jullie een relatie? En jullie wonen samen?

Je zal toch minstens een jaar samengewoond moeten hebben als je een kind een stabiele gezinssituatie wil bieden.
Alle reacties Link kopieren
Verstandig dat je je opleiding af wil maken. Lijkt me een goed idee.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Ik zie het trouwens al helemaal voor me...



Gezellig samen op de bank, laatste dagje voor school weer begint en jullie weer apart moeten slapen. Celebrity Pole Dancing staat op en dan, tijdens het eerste reclameblok de nonchalante vraag of de pil wel geslikt is. Goh, jammer... Reclameblok voorbij en verder kijken...



Zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Ik voorzie een moeder en kind waar wij als maatschappij weer voor mogen opdraaien.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:rensrenske schreef op 21 september 2014 @ 22:43:

Hoi mensen ik wil raad



Ik ben 17 jaar 23 december word ik 18 en me vriend is 21 en wil al heel lang een kindje hebben en o ook kunnen net vroeg Die pil nie ingenomen ik ja pil wel in genomen hij zei terug jammers wil best een kindje maakt me nie uit maar weer gewoon bienou húp dan maar schaf een kind aan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 21 september 2014 @ 23:31:

[...]



nou húp dan maar schaf een kind aan.Ik zou wachten tot ze in de aanbieding zijn, op de bonuskaart ofzo.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:wil best een kindje maakt me nie uit



"Ik wil best 18 jaar lang dag in dag uit verantwoordelijk zijn voor een kind en investeren in zijn ontwikkeling. Mijn leven leven er helemaal voor omgooien en het kind op de eerste plaats zetten in plaats van mezelf. Er altijd voor zorgen dat ik een inkomen heb zodat het kind eten/kleren/speelgoed/lesboeken heeft. Er altijd voor het kind zijn, ook als ziek ben, of moe of eigenlijk liever iets heel anders zou doen. Maakt me nie uit."



Kijk, dat vind ik nou keigoed van jou meiske, dat het jou nie uitmaakt dat jouw leven zoals je dat nu hebt ophoudt, en alles in het teken van het kind komt te staan! De meeste vrouwen hebben er toch wat meer moeite mee.
Alle reacties Link kopieren
En snotneus, kan je iets met deze reacties? Heb je ze al bij de andere snotneus en bij je moeder onder hun neus gestopt?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Je bent in ieder geval slimmer dan je vriend, omdat jij bedenkt dat je met een opleiding bezig bent.

Hou dat vol , dat zelf denken en slimmer zijn. Dan komt het met de opleiding wel goed en verder heb je nog jaren de tijd om moeder te worden.

succes met de studie, en met het nee zeggen tegen je vriend.

En blijf die pil slikken he
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ja hoor rensrenske, je heet zeker Peter Jan Rens, bent 71 en bedoelt dat je een meiske van 18 wil bezwangeren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wat moeite met je dialect. Wat was de vraag precies?
Speechless
Niet waar.
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 21 september 2014 @ 23:16:

Doe even normaal zeg. Wat hebben twee snotneuzen een kind te bieden? Weet je wel wat een kind kost? Hoe gaan jullie dat betalen? Wat is jullie vaste gezamelijke maandelijkse inkomen? Hebben jullie woonruimte, hoe hoog zijn jullie maandelijkse lasten, hoeveel kosten luiers, kleding, babyvoeding gemiddeld per maand? Gaat hij er 's nachts uit als de baby verschoond en gevoed moet worden. Het is geen pop hoor, maar een bodemloze moneypit en ik heb geen zin om voor jouw kind belastinggeld te moeten ophoesten omdat jij nu een babypop wil. Wacht gewoon nog een jaar of tien, tot je foutloos Nederlands kan schrijven bijvoorbeeld.
The world is not what it seems....
Alle reacties Link kopieren
Als je vriend zo graag een kind wil, moet hij misschien een volwassen vriendin zoeken?
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Maak je op leiding af, volg en dan nog één en daarna nog één en nog één. En dump je vriend ergens onderweg.
Alle reacties Link kopieren
Ze is inderdaad te jong voor een kind, maar ik vind het dan wel weer raar om iemand van zeventien aan te spreken met snotneus.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Maak je PW3-opleiding af.



Je vriend kan alvast gaan sparen.

Een kind, van baby tot baan, kost gemiddeld ¤110.940 euro.
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden je ouders hiervan? Aangezien je nog thuis woont.
Laat je ouders even jou berichtje hierboven lezen......
Alle reacties Link kopieren
Wat wil jouw vriendje met een kindje dan? Is hij wel helemaal gezond daarboven?
Alle reacties Link kopieren
ik vind het heel verstandig dat je niet klakkeloos doet wat je vriend zegt dat je moet doen. Want zo komt het bij mij een beetje over.



ik weet niet wat zijn motivatie is om nu al vader te worden. Jij wel? Hebben jullie het daarover gehad? Zijn je ouders of zijn ouders het met jullie relatie eens? Hij probeert niet via een kind af te dwingen dat jullie samen kunnen zijn? In zijn omgeving is het misschien normaal om jong een kind te krijgen en hij denkt dat hij buiten de boot valt?



dat zijn zomaar wat vragen die bij me opkomen.



De logische volgorde is dat hij eerst alleen gaan wonen,om zelfstandig en volwassen te worden jij je studie afmaakt en zelfstandig en volwassen wordt en dan op het gemakje eens gaan kijken of je samen kunt gaan wonen.

Zo'n volgorde is er niet voor niets. Ik denk, afgaande op het feit dat je de pil blijft slikken, dat zelf ook bedacht hebt, en dat vind ik heel goed van je.



Het komt mij een beetje over alsof hij je met een kind aan zich wil binden. Zijn er problemen? Ben je in zijn ogen te zelfstandig?



Ik kan alleen aanraden wat je nu zelf al doet: blijf de pil slikken en laat je niet onder druk zetten door je vriend. Zoals je gelezen hebt, is het nogal wat om een kindje op te voeden. Doe dat pas als JIJ er klaar voor bent.



liefs, Meiroosje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven