Ik haat de ns

22-09-2014 00:00 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet Door vertragingen. Treinen die niet reden bus gemist nacht doorbrengen op n eng station. Taxi is 60 euro heb ik niet. Eerste bus gaat half 7 pas. Ik haat de fucKing ns zo erg nu
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
quote:_lupine_ schreef op 22 september 2014 @ 00:38:

Ik moest toen rennen voor een overstap en vroeg aan een conducteur of hij de andere trein wilde bellen dat ik eraan kwam. Ik had twee minuten overstaptijd. Nee, was het antwoord.



Ik ben toen gaan rennen en miste hem, de trein waar ik uitkwam had vertraging trouwens. Uit woede naar de conducteur en machteloosheid moest ik huilen, en in die toestand ben ik naar een soort hoofdconducteur toegestapt. Die heeft toen die taxi geregeld en zou een hartig woordje met de eerste conducteur gaan spreken. Wat een lul was dat zeg. Gewoon nee zeggen omdat hij die macht had.Wat erg die van net was ook echt een lul. Hij zei dat is pech en dat ik moest uitstappen want de trein zou verder rijden. Op het station geen enkele trein meer of conducteur. Daar zit je dan.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Dankje Mocymoos, slaap lekker!
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te horen... En nu lekker je bed in, ogen dicht.. Morgen weer een nieuwe dag...



En even op MoncyMouse.

Dat had ook vriendelijker gekund denk je niet???
quote:S0LEIL schreef op 22 september 2014 @ 01:03:

Als ik het zo lees (klantenservice bellen van Veolia en Limburg) denk ik dat TO niet met de NS reisde, maar met Veolia. Ik weet niet of die dezelfde voorwaarden hebben. Maar het blijft natuurlijk idioot om een vrouw midden in de nacht alleen op een station achter te laten Is ook niks voor de NS. Geloof ik ook absoluut niet in, die regelen altijd van alles voor je als er overal dikke vertraging is.
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 22 september 2014 @ 01:33:

[...]



Is ook niks voor de NS. Geloof ik ook absoluut niet in, die regelen altijd van alles voor je als er overal dikke vertraging is.



Dan blijf maar in sprookjes geloven. Ik ga morgen kijken of ik een klacht kan indienen. Maar er word niks geregeld je hebt gewoon pech. Dat is mij letterlijk verteld.



Dankje Robert!
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
quote:robert222 schreef op 22 september 2014 @ 01:31:

Fijn om te horen... En nu lekker je bed in, ogen dicht.. Morgen weer een nieuwe dag...



En even op MoncyMouse.

Dat had ook vriendelijker gekund denk je niet???



Ja is waar. (En mijn naam had correct gekund.) Maar ik heb zoiets van lees eerst even voordat je je ergens inmengt.

Maar jij ook trustuh voor zo en je had een heel vriendelijk aanbod.
quote:nwdesie schreef op 22 september 2014 @ 01:35:

[...]





Dan blijf maar in sprookjes geloven. Ik ga morgen kijken of ik een klacht kan indienen. Maar er word niks geregeld je hebt gewoon pech. Dat is mij letterlijk verteld.



Dankje Robert!

Vorig jaar heb ik hetzelfde meegemaakt na een laaaaange vertraging en toen werd er 's avonds laat echt iets geregeld. Geen sprookjes. Als je een klacht gaat indienen hierover, krijg je natuurlijk gelijk, ze willen zo weinig mogelijk gezeik denk ik. Hier zijn ook gewoon protocollen voor, tenzij het je eigen schuld is dat je een laatste bus mist zonder dat er vertraging is geweest.



I NS! Vind de meeste conducteurs en conductrices ook super vriendelijk en stabiel overkomen. Geen gefrustreerde werknemers zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Zet je verhaal op social media dan willen ze vaak opeens wel helpen (krijg je nu vast igg je geld terug). Ze zijn verplicht je thuis te brengen als het door hun toe doen mis loopt
Ik snap best dat die conducteur niks voor je kan doen. Zijn trein moet ook verder, anders heeft die straks ook vertraging. Voor dit soort gevallen staat er zo'n zuil op het station. Als je die gewoon had gebruikt, was je vast wel geholpen.

http://www.ns.nl/reiziger ... lp-als-het-even-tegen-zit
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op maandag 22 september 2014 06:29 Ik snap best dat die conducteur niks voor je kan doen. Zijn trein moet ook verder, anders heeft die straks ook vertraging. Voor dit soort gevallen staat er zo'n zuil op het station. Als je die gewoon had gebruikt, was je vast wel geholpen.

<a href="http://www.ns.nl/reizigers/klantenservi ... -tegen-zit" class="link">http://www.ns.nl/reiziger ... lp-als-het-even-tegen-zit</a>Hij had d'r op z'n minst naar z'n zuil kunnen wijzen.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je veilig thuis bent. Inderdaad,nagel ze aan de social media paal.
quote:carpe_diem schreef op 22 september 2014 @ 01:19:

Vind t eerlijk gezegd wel een kwalijke zaak dat je niemand kunt bellen om je op te halen. Geen broer/zus/moeder/vader/vriend/vriendin etc? Vind t echt vreemd.

Hoop dat je inmiddels veilig thuis bent.Mwah als ze thuis ook zo doet zoals ze vaak op het forum reageert kan ik het me wel voorstellen (een beetje)
Volgens mij heb je gisteravond over mijn stukje heengelezen Desie! Je had je via die paal op het station bij de NS moeten melden dan hadden zij vervoer voor je moeten regelen. Maar als je dat niet doet en op eigen houtje taxi gaat doen dan kan je over het algemeen naar je centen fluiten.



In het reizigershandvest kun je hierover het volgende vinden:



'Wanneer u door vertraging van de laatste door NS gereden trein niet meer op het station van bestemming kunt komen,zorgt NS ervoor dat u alsnog op het station van bestemming aankomt. Indien, aldaar aangekomen, regulier en gepland aansluitend openbaar vervoer op dat moment niet meer beschikbaar is als gevolg van de bij NS opgelopen vertraging van de laatste trein, zorgen wij ervoor dat u alsnog aankomt op uw eindbestemming als die in Nederland ligt. Wij kunnen er bijvoorbeeld

voor kiezen om een taxi of ander vervoer voor u te regelen. Alleen bij massale uitval van treinen of als uw eindbestemming redelijkerwijs niet meer bereikbaar is (zoals bij afgesloten wegen of als u naar een Waddeneiland moet), is dit niet te doen.Dan bieden wij u een slaapplaats aan en kunt u bij de eerst volgende gelegenheid uw reis bij NS afmaken. Voor alle duidelijkheid vermelden wij erbij dat deze compensatie, opvang en alternatief vervoer alleen gelden voor vertragingen en reissommen van door NS uitgevoerd vervoer.'
Oh, haha. Wat onproductief.



Een feit is dat het publiek steeds minder te zeggen heeft over de manier waarop het bejegend wil worden, zie de recentelijke zwartepiet-problemen.



Dit zal alleen maar steeds erger worden.
Alle reacties Link kopieren
Heeft TO nog iets van zich laten horen?
quote:nwdesie schreef op 22 september 2014 @ 01:29:

Ik heb wel mensen in mijn leven maar die hebben of geen auto of konden echt niet. 'Konden echt niet'. Ben toch benieuwd naar die smoezen redenen om een jonge vrouw op een nachtelijk station te laten staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Qthee schreef op 22 september 2014 @ 19:57:

[...]

'Konden echt niet'. Ben toch benieuwd naar die smoezen redenen om een jonge vrouw op een nachtelijk station te laten staan.

Alcohol gedronken?

Slapende kinderen thuis?



Ik kan er wel een paar bedenken hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven