Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.



Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 september 2014 @ 01:30:

Net weer een waargebeurd verhaal gezien op tv, het is bijna niet te bevatten.



Een vrouw in Amerika heeft uitgezaaide lymfeklierkanker, haar man was een paar jaar geleden overleden en had waarschijnlijk wat geld geerfd. Ze had een blog opgezet om andere mensen te ontmoeten voor steun bij de strijd tegen de kanker.

Ze ontmoette een man en had wat ontmoetingen. De reden waarom ze een prive detective had ingeschakeld had ik net gemist.



Maar goed, om een lang verhaal kort te maken, hij had al 4 vrouwen getrouwd die kanker hadden en niet te genezen waren. Zelfs vermoordde hij die vrouwen met pillen. Iig zag ik van 1 dat het tot de rechter was gekomen.



Dus hij was alleen uit om hun geld. Nou kom je dat wel vaker tegen maar was toch schokkend zo via dat forum. En zo zielig dat die vrouw het eigenlijk niet geloofde. Zeer zeer triest dat soort mensen die misbruik maken van de kwetsbaarheid van die kankerpatienten. Dat heb ik ook gezien,vreselijk hé? Ze had hem in gehuurd omdat zet niet helemaal vertrouwde.. Een van die abdere vriuwen heeft hij schijnbaar vervroegd naar het hiernamaals gestuurd. walgelijk!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
Ahhhh, zo fluffy!!



Wat voor plannen hebben jullie vandaag voor de nacht?
Alle reacties Link kopieren
quote:lichtbron schreef op 21 september 2014 @ 22:06:

[...]





Dat heb ik ook gezien,vreselijk hé? Ze had hem in gehuurd omdat zet niet helemaal vertrouwde.. Een van die abdere vriuwen heeft hij schijnbaar vervroegd naar het hiernamaals gestuurd. walgelijk!!Ja erg he. Ik snap dat soort mensen niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 21 september 2014 @ 22:14:

Ahhhh, zo fluffy!!



Wat voor plannen hebben jullie vandaag voor de nacht?



Ik hoop slapen hahahaha, heb een mega drukke week voor de boeg waar ik nu al tegenop zie.



Wat zijn jouw plannen voor de nacht?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Lang opblijven, weeeee. Haha. Nah, ik ben net thuis van een leuk avondje film en ik ga nog even een beetje internetten en naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Chocolol, welke film ben je geweest en was het wat?
Alle reacties Link kopieren
What if.

Is met Daniel Radcliffe. Gaat over 2 personen die beste vrienden worden, maar eigenlijk de liefde van hun leven zijn.

De film is best leuk, maar niet super bijzonder en had wat mij betreft ietsiepietsie korter kunnen zijn.



Welke film heb jij (of andere nachtbrakers) voor het laatst gezien?
Alle reacties Link kopieren
De mooiste die ik in de bios de laatste tijd heb gezien is

Like Father, Like Son
Alle reacties Link kopieren
weltruste



Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 22 september 2014 @ 03:12:

weltruste



[afbeelding]



Ah die is schattig. Die moet je als avatar nemen!



In de bioscoop heb ik al een tijdje niets gezien. Laatste keer Soof dus kan je wel nagaan hoe lang dat terug is.



Vanavond was er nog een goede film op tv maar ik had hem al gezien. Een oorlogsfilm.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden. Ben ik ook weer even. Dochter ligt in het ziekenhuis en ik heb het heel zwaar. Ze zijn nu aan het observeren en kijken of er iets te verbeteren valt tov het huilen maar voorlopig nog geen verbetering en ze ligt hier al sinds woensdag. Om gek van te worden. Ben in staat uit het raam te springen.



Trouwens wat ook lekker is met kikkererwten is een heel klein beetje olijfolie en wat paprikapoeder en zout erop en dan op een bakplaat in de oven. Worden ze heel knapperig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Adrienne_ schreef op 22 september 2014 @ 10:29:

Hee meiden. Ben ik ook weer even. Dochter ligt in het ziekenhuis en ik heb het heel zwaar. Ze zijn nu aan het observeren en kijken of er iets te verbeteren valt tov het huilen maar voorlopig nog geen verbetering en ze ligt hier al sinds woensdag. Om gek van te worden. Ben in staat uit het raam te springen.







Ach wat zielig. Wat zal je je zorgen maken. Is ze opgenomen ivm het niet kunnen slapen of alleen het huilen? En wat lang al sinds woensdag, hebben ze al enig idee wat er zou kunnen zijn?



Schrijf hier van je af meis als het je allemaal teveel is. Je moet toch je ei kwijt. Heel heel veel beterschap voor je kleine meis en jij/jullie ook veel sterkte in deze rotdagen



Hou je taai!



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Dank je! Ik hoop dat ze snel zo lekker ligt te slapen als de muis (of wat is het? ) op het plaatje!



Tsja, het is een zware periode. Ik maak me eigenlijk niet eens zoveel zorgen dat er lichamelijk iets (ernstigs) met haar aan de hand is, omdat ze wel goed groeit en er goed uitziet, geen koorts heeft (ook nooit gehad), etc. Maar tegelijkertijd is dat ook het beangstigende want als er geen oorzaak gevonden wordt voor het huilen is er ook geen oplossing En ik weet niet hoe lang ik het ga volhouden als ze weer thuis is. Ik wil ook niet op de zaken vooruit lopen, maar maak me toch zorgen dat ze op deze manier ook niet naar het kinderdagverblijf kan en ik niet kan gaan werken in november. En dan kom ik nog het huis niet uit en kan ik niet even ontsnappen aan het gebrul. Nou ja, we kijken het nog even aan. Sinds vandaag heeft ze andere voeding en het duurt wel ongeveer een week voordat je daarvan kan zeggen of het aanslaat. Kan ook sneller, maar hoeft niet. Artsen en iedereen daar is het erover eens dat ze extreem veel huilt en dat dit voor ons niet draaglijk is. Woensdag komt er ook iemand van jeugdzorg om te kijken of ze ons thuis kunnen helpen. Echt erg hoor, voel me eigenlijk zwaar mislukt, had nooit gedacht dat ik met jeugdzorg te maken zou krijgen.. :(
Alle reacties Link kopieren
Ahh, je moet je niet mislukt voelen hoor! Soms gebeuren nou eenmaal dingen waar je niets aan kan doen. En je moet jeugdzorg niet zien als het krijgen van een negatief stempeltje. Ik hoop dat ze je kunnen helpen en je snel weer wat kunt ontspannen.



Verder klinkt je recept voor knapperige kikkererwten erg lekker. Moet ik ook maar eens een keer proberen. (Zoveel lekkere kooktips hier op het forum!)



MV, ik ben al zeer in mijn nopjes met mijn huidige avatar
Alle reacties Link kopieren
Adrienne, ik zou net als Chocolof niet denken dat je gefaald hebt in de zorg doordat jeugdzorg erbij betrokken wordt, maar meer van wat fijn dat jullie hulp krijgen hoe hiermee om te gaan. Van heel vroeger ken ik ook buren wiens huwelijk gestrand is door hun huilbaby, wat ik vernomen heb is dat een huilbaby echt niet `een klein ding` is.



Ik snap dat het naast het verdriet van ziekenhuis en hoe het met je kindje gaat heel zwaar is, maar probeer het te zien als dat ze vóór jullie zijn en willen helpen.



Nietemin heb je alle reden om verdrietig te zijn. Wanneer denken ze dat ze uit het ziekenhuis mag?





********************************************



Weet iemand een oplossing voor iets geks wat ik pas 2 dagen heb? Alleen bij Chrome zet hij bij elk getyped woord een rood kringeltje eronder, waar je het normaal alleen ziet als het verkeerd geschreven is.



HOe krijg ik dit weer normaal?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ja, jullie hebben ook gelijk hoor. Ik ben ook blij met alle hulp die ik kan krijgen. Ben ook oprecht benieuwd wat ze voor me kunnen doen en hoop dat het meer is dan een uurtje per week. Woensdag komen ze naar het ziekenhuis voor een kennismaking. Ik ben zo benieuwd of die nieuwe voeding aanslaat. Mijn vriend had vroeger ook koemelkallergie dus heb zo de hoop dat m'n dochtertje het ook heeft en dat dit gewoon gaat helpen. Fingers crossed.



MV, ik heb dat bij Chrome niet, wel op m'n iPad, weet ook niet waar het vandaan komt. Kan je dus niet helpen
Alle reacties Link kopieren
Tjee Adrienne, wat ontzettend vervelend zeg dat je dochter zoveel huilt en nu int zkh ligt.

Heel veel sterkte gewenst
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Mv, had jij niet ook een kruidentuintje (of was dat iemand anders hier?).

Moet namelijk nodig wat van mijn kruiden bijsnoeien maar heb geen idee hoe en wat. Ze staan buiten in een mand en was een kado'tje. Heb ook pas sinds een jaartje een tuin dus weet er nog niet zoveel van.

Kan ook googlen natuurlijk maar dacht dat hier vragen net zo snel was 😉. Gaat om tijm, salie, oregano en nog iets
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
quote:ingelke_kepringelke schreef op 22 september 2014 @ 23:25:

Mv, had jij niet ook een kruidentuintje (of was dat iemand anders hier?).

Moet namelijk nodig wat van mijn kruiden bijsnoeien maar heb geen idee hoe en wat. Ze staan buiten in een mand en was een kado'tje. Heb ook pas sinds een jaartje een tuin dus weet er nog niet zoveel van.

Kan ook googlen natuurlijk maar dacht dat hier vragen net zo snel was 😉. Gaat om tijm, salie, oregano en nog iets



He Ingelke, ja ik heb een kruiden/moestuin. Ik weet alleen niet hoe je het moet bijsnoeien . Niet dus. (heb ook nooit gehoord dat je kruiden moet terug snoeien, dat ken ik alleen van gewone planten buiten.



Laat me nog weten als ik het wel moet snoeien
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Haha, mijn kruiden zien er nogal uit alsof ze gesnoeid moeten worden; ze worden zo lang dat ze omkiepen en er komen bloemen aan ( dacht dat dat geen goed teken is).

Maar dan wordt het toch Google morgen. Evengoed bedankt.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
quote:ingelke_kepringelke schreef op 23 september 2014 @ 00:01:

Haha, mijn kruiden zien er nogal uit alsof ze gesnoeid moeten worden; ze worden zo lang dat ze omkiepen en er komen bloemen aan ( dacht dat dat geen goed teken is).

Maar dan wordt het toch Google morgen. Evengoed bedankt.Ja ik heb in de bieslook ook bloemen gehad, dat zou de smaak niet goed doen, maar meestal gaan kruiden hier wel snel op
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hallo iedereen! Kan niet slapen .
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 23 september 2014 @ 00:07:

Hallo iedereen! Kan niet slapen .



Hallo!

Waarom kun je niet slapen?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Kitten houdt me wakker. Ze heeft weer een "ik wil aandacht en dat zal de hele buurt horen"-momentje.
Alle reacties Link kopieren
Ah, das minder.

Heb echt geen verstand van katten, maar sterke er mee gewenst.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven