Wordt Europa een islamitisch continent?

18-09-2014 09:39 406 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag een film gezien over hoe Europa vandaag heel anders gaat zijn voor onze kinderen en kleinkinderen voornamelijk door dat er zoveel immigranten (moslims) komen. Ik vind dat we deze probleem serieus moeten nemen.

http://www.youtube.com/watch?v=_kKkY5EpVpY

Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:meivogel schreef op 21 september 2014 @ 09:20:

[...]





Laten we vooral niet vergeten dat er helemaal niet zoiets bestaat als een moslimmeerderheid in Nederland:

http://www.cbs.nl/nl-NL/m ... ief/2013/2013-3929-wm.htmJe hoeft geen meerderheid te zijn, om toch een flinke vinger in de pap te hebben. En landelijk gezien hebben moslims verre van een meerderheid, in sommige wijken hebben ze dat wel. En dat kan soms bible belt-achtige gevolgen hebben.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:tonkje schreef op 21 september 2014 @ 13:19:

[...]





Je hoeft geen meerderheid te zijn, om toch een flinke vinger in de pap te hebben. En landelijk gezien hebben moslims verre van een meerderheid, in sommige wijken hebben ze dat wel. En dat kan soms bible belt-achtige gevolgen hebben.Kun je daar voorbeelden van noemen?
Alle reacties Link kopieren
quote:*lelie* schreef op 19 september 2014 @ 19:32:

Naar mijn weten krijgen de kinderen hier waarvan een ouder Nederlands is en de andere een buitenlandse nationaliteit heeft bij geboorte beide nationaliteiten.

Dit baseerde ik idd op mijn ervaring en anderen met een buitenlandse ouder bij wie dat dus ook zo is.

Maar blijkbaar is dat dus niet in alle gevallen zo.

Weer wat geleerd! Bij mij is dat ook zo gegaan Nederlandse/en Hongaarse nationaliteit in de jaren 60 misschien nu niet meer hoor. Maar mijn zoon heeft Nederlandse en Marokkaanse nationaliteit heeft ook 2 paspoorten.
Alle reacties Link kopieren
quote:meivogel schreef op 21 september 2014 @ 16:04:

[...]





Kun je daar voorbeelden van noemen?



De Indische onafhankelijkheid in 1947. De moslim-minderheid (ongeveer 24%) wilde een apart land omdat ze niet wilden leven in een democratie die voornamelijk uit hindoes bestaat. Ze hebben het uiteindelijk gekregen. Gevolg: de oprichting van Pakistan, tussen de 10 en 15 miljoen vluchtelingen, en ongeveer 1 miljoen doden.



Moslims mochten blijven in India en momenteel is 15% van de Indiërs nog altijd moslim. De regio van het huidige Pakistan bevatte ongeveer 20% hindoes en sikhs voor de onafhankelijkheid. Nu nog geen 1% meer. India heeft zijn problemen met corruptie, maar is nog altijd een democratie. Pakistan is momenteel een theocratisch, terroristisch wespennest. Zelfde volk, andere religie. De resultaten zijn duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:meivogel schreef op 21 september 2014 @ 16:04:

[...]





Kun je daar voorbeelden van noemen?



Ik heb jaren in bos en lommer gewoond en ben daar weleens voor hoer uitgemaakt. Nou heb ik niet gevraagd waarom , maar wellicht was het wegens het ontbreken van hoofddoek en bijhorende kledij.



Zoiets vind ik vergelijkbaar met de was niet op zondag kunnenophangen in een erg christelijk dorp.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Het ging mij om voorbeelden van de biblebelt-achtige gevolgen in sommige wijken waar tonkje het over had. Ik zie dat voor me als: verplichte winkelsluiting op zondag omdat de christelijke partijen in een dorp dat willen. Zijn er zulk soort democratisch genomen besluiten genomen in de wijken die Tonkje bedoeld? (Zou kunnen, maar ik weet het niet, vandaar mijn nieuwsgierigheid).



@Tonkje: voor hoer uitgescholden worden, hoe vervelend en afkeuringswaardig dat ook is, vind ik daar geen voorbeeld van, evenmin als de was ophangen op zondag. Er staat namelijk nergens in de wet dat je niet de was mag ophangen op zondag.

(Neemt niet weg dat ik wel eens van mensen heb gehoord dat ze door het halve dorp met de nek werd aangekeken omdat ze op zondag in de tuin werkten. Uiteindelijk zijn ze verhuisd).
quote:tekenis schreef op 21 september 2014 @ 00:44:

[...]





Als het letterlijk iedereen is, heb je niet zoveel problemen te maken. Veroveren kan ook door middel van democratie.

Toch denk ik ook niet dat het zoveer gaat komen. De ogen beginnen open te gaan. Wel ben ik bang dat er een strijd gaat komen en dat de boel nog sterker gaat polariseren. Of eigenlijk in die andere volgorde.Mijn reactie was namelijk op deze post van Tekenis. Voor veroveren door middel van democratie heb je namelijk een meerderheid nodig, en die meerderheid is er in Nederland niet, al zou je dat misschien niet denken als je door sommige wijken loopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:meivogel schreef op 21 september 2014 @ 21:15:

Het ging mij om voorbeelden van de biblebelt-achtige gevolgen in sommige wijken waar tonkje het over had. Ik zie dat voor me als: verplichte winkelsluiting op zondag omdat de christelijke partijen in een dorp dat willen. Zijn er zulk soort democratisch genomen besluiten genomen in de wijken die Tonkje bedoeld? (Zou kunnen, maar ik weet het niet, vandaar mijn nieuwsgierigheid).



@Tonkje: voor hoer uitgescholden worden, hoe vervelend en afkeuringswaardig dat ook is, vind ik daar geen voorbeeld van, evenmin als de was ophangen op zondag. Er staat namelijk nergens in de wet dat je niet de was mag ophangen op zondag.

(Neemt niet weg dat ik wel eens van mensen heb gehoord dat ze door het halve dorp met de nek werd aangekeken omdat ze op zondag in de tuin werkten. Uiteindelijk zijn ze verhuisd).



Als je bepaalde zaken niet meer kunt doen in een wijk, zoals zonder hoofddoek of in een korte rok lopen, omdat je anders uitgescholden wordt, dan zijn dat wel degelijk voorbeelden. Het is dan wel geen wet dan je een hoofddoek op moet of een lange rok moet dragen, maar het wordt je wel door je buurtbewoners opgedrongen.



Net zoals de Turkse winkelier wordt lastig gevallen en bedreigd omdat hij alcohol verkoopt.



Hoe zal het straks in Nederland gaan als er een moslimmeerderheid is? In Den Haag is al meer dan 50% van de bevolking allochtoon. Dat zijn natuurlijk niet allemaal moslims, maar hun aantal stijgt in verhouding heel sterk. Stel dat de meerderheid in de gemeenteraad moslim is? Wat gaat dat betekenen voor de niet-moslimminderheid. Er zitten nu al in de Haagse gemeenteraad moslims met hele griezelige ideeën.



Het probleem met moslims is, dat veel van deze mensen anderen hun levenswijze opdringen. Dat kan op den duur nooit goed gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:meivogel schreef op 21 september 2014 @ 21:18:

[...]





Mijn reactie was namelijk op deze post van Tekenis. Voor veroveren door middel van democratie heb je namelijk een meerderheid nodig, en die meerderheid is er in Nederland niet, al zou je dat misschien niet denken als je door sommige wijken loopt.Als de islamisering in het huidige tempo doorgaat dan weet ik nog niet hoe Nederland eruit ziet als mijn kleinkinderen volwassen zijn.
quote:pientjexxx schreef op 21 september 2014 @ 21:29:

[...]





Als de islamisering in het huidige tempo doorgaat dan weet ik nog niet hoe Nederland eruit ziet als mijn kleinkinderen volwassen zijn.Kijk nog even naar de link die ik heb geplaatst. In 2012 was 4% van de Nederlandse bevolking islamiet. Dat lijkt me verre van een meerderheid. Er is in Nederland helemaal geen sprake van islamisering. In sommige wijken kun je niet zonder hoofddoek lopen en in sommige dorpen kun je op zondag de was niet buiten hangen. Ware gelovigen kunnen behoorlijk onverdraagzaam te zijn. Dat is ergerlijk en onwenselijk maar je moet het wel in verhouding blijven zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:meivogel schreef op 21 september 2014 @ 21:51:

[...]





Kijk nog even naar de link die ik heb geplaatst. In 2012 was 4% van de Nederlandse bevolking islamiet. Dat lijkt me verre van een meerderheid. Er is in Nederland helemaal geen sprake van islamisering. In sommige wijken kun je niet zonder hoofddoek lopen en in sommige dorpen kun je op zondag de was niet buiten hangen. Ware gelovigen kunnen behoorlijk onverdraagzaam te zijn. Dat is ergerlijk en onwenselijk maar je moet het wel in verhouding blijven zien.

Maar als je bijvoorbeeld kijkt naar de statistieken van de jeugd tot 25 jaar, dan zie je dat een kwart hiervan van allochtoonse afkomst is.



Dat geeft weer een ander beeld vind ik. Bron: http://jeugdmonitor.cbs.n ... jongeren-blijft-toenemen/
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:meivogel schreef op 21 september 2014 @ 21:51:

[...]





Kijk nog even naar de link die ik heb geplaatst. In 2012 was 4% van de Nederlandse bevolking islamiet. Dat lijkt me verre van een meerderheid. Er is in Nederland helemaal geen sprake van islamisering. In sommige wijken kun je niet zonder hoofddoek lopen en in sommige dorpen kun je op zondag de was niet buiten hangen. Ware gelovigen kunnen behoorlijk onverdraagzaam te zijn. Dat is ergerlijk en onwenselijk maar je moet het wel in verhouding blijven zien.



Dat percentage is nu dus al verdubbeld. Onder de illegalen in Nederland zijn ook nog eens heel veel moslims.



De vergelijking van de was ophangen op zondag en zonder hoofddoek door een allochtone wijk lopen gaat behoorlijk mank. Als je op zondag de was ophangt in een christelijk dorp dan krijg je echt geen klodder spuug in je nek en je wordt ook niet voor hoer uitgemaakt.
quote:pientjexxx schreef op 21 september 2014 @ 21:29:

[...]





Als de islamisering in het huidige tempo doorgaat dan weet ik nog niet hoe Nederland eruit ziet als mijn kleinkinderen volwassen zijn.Idd, als mijn zoon straks volwassen is ben ik bang dat er alleen nog maar hoofddoeken over zijn, en daar mag hij van mij absoluut niet thuis mee komen als vriendinnetje zijnde. Alle andere geloven geen probleem, maar een islamiet komt er niet in. Ik hoop hem dan ook zo op te voeden dat hij begrijpt dat een geloof waarbij vrouwen onderdrukt worden gewoon niet kan, en je daar dus ver van weg blijft.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het sowieso mis gaat met de mensheid, om de doodeenvoudige reden dat er over een tijdje echt veel en veel teveel van zullen zijn. Het maakt niet uit of dat moslims zijn of christenen of atheïsten, naar de verdoemenis gaan we toch wel. Ik hoop alleen dat mijn kinderen dat niet meer meemaken.
Zoals ik het lees, gaat het hier om alle allochtone jongeren in totaal. Er staat dat de groei van allochtone jongeren vooral wordt veroorzaakt door de komst van veel Poolse jongeren naar Nederland. Het aantal westerse allochtone jongeren neemt daardoor in verhouding meer toe dan het aantal niet westerse.



edit: dit was een reactie op de post van Francelle
quote:pientjexxx schreef op 21 september 2014 @ 22:09:

[...]





Dat percentage is nu dus al verdubbeld. Onder de illegalen in Nederland zijn ook nog eens heel veel moslims.



De vergelijking van de was ophangen op zondag en zonder hoofddoek door een allochtone wijk lopen gaat behoorlijk mank. Als je op zondag de was ophangt in een christelijk dorp dan krijg je echt geen klodder spuug in je nek en je wordt ook niet voor hoer uitgemaakt.Heb je een bron? Ik kon geen recentere cijfers vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:meivogel schreef op 21 september 2014 @ 22:21:

[...]





Heb je een bron? Ik kon geen recentere cijfers vinden.http://www.geennieuws.com ... an-de-islam-in-nederland/
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 21 september 2014 @ 22:14:

Ik denk dat het sowieso mis gaat met de mensheid, om de doodeenvoudige reden dat er over een tijdje echt veel en veel teveel van zullen zijn. Het maakt niet uit of dat moslims zijn of christenen of atheïsten, naar de verdoemenis gaan we toch wel. Ik hoop alleen dat mijn kinderen dat niet meer meemaken.Daar heb je wel een punt. Pas nog gelezen over de toename van de wereldbevolking de komende jaren. Die is echt gigantisch, met name in Afrika.
Alle reacties Link kopieren
quote:Shenandoah schreef op 21 september 2014 @ 22:12:

[...]





Idd, als mijn zoon straks volwassen is ben ik bang dat er alleen nog maar hoofddoeken over zijn, en daar mag hij van mij absoluut niet thuis mee komen als vriendinnetje zijnde. Alle andere geloven geen probleem, maar een islamiet komt er niet in. Ik hoop hem dan ook zo op te voeden dat hij begrijpt dat een geloof waarbij vrouwen onderdrukt worden gewoon niet kan, en je daar dus ver van weg blijft.Mijn kinderen zijn vrij in hun partnerkeuze. Een moslim of moslima maakt mij niet uit. Wel zou ik moeite hebben met een moslim die van mijn dochter zou verlangen dat zij zich bekeert en met een hoofddoek gekleed zou moeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 21 september 2014 @ 22:14:

Ik denk dat het sowieso mis gaat met de mensheid, om de doodeenvoudige reden dat er over een tijdje echt veel en veel teveel van zullen zijn. Het maakt niet uit of dat moslims zijn of christenen of atheïsten, naar de verdoemenis gaan we toch wel. Ik hoop alleen dat mijn kinderen dat niet meer meemaken.Hoe oud zijn jouw kinderen dan? Want die verdoemenis gaat best wel snel hoor. Zo langzaam als het met die verdoemenis van mij gaat (ergens in de middeleeuwen uitgesproken) gaat het niet, dit gaat echt sneller.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Nee, Europa wordt geen Islamitisch continent. Dit is allemaal stemmingmakerij, waar vooral de media een erg grote rol in spelen. (zoals gewoonlijk) We hebben nu eenmaal een moslimgemeenschap in Nederland, deal ermee. We kunnen beter verbroederen dan haat gaan zaaien naar elkaar, waar vooral de Heer Wilders goed in is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Shenandoah schreef op 21 september 2014 @ 22:12:

[...]





Idd, als mijn zoon straks volwassen is ben ik bang dat er alleen nog maar hoofddoeken over zijn, en daar mag hij van mij absoluut niet thuis mee komen als vriendinnetje zijnde. Alle andere geloven geen probleem, maar een islamiet komt er niet in. Ik hoop hem dan ook zo op te voeden dat hij begrijpt dat een geloof waarbij vrouwen onderdrukt worden gewoon niet kan, en je daar dus ver van weg blijft.Maak je geen zorgen. Een moslim meisje mag sowieso niet thuiskomen met een niet islamitische jongen. Dus je zoon heeft geen schijn van kans (tenzij hij bereid is moslim te worden)
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Van de inwoners van Rotterdam is 25 % moslim, 52 % is allochtoon.
verba volant, scripta manent.
quote:mick87 schreef op 21 september 2014 @ 23:13:

Nee, Europa wordt geen Islamitisch continent. Dit is allemaal stemmingmakerij, waar vooral de media een erg grote rol in spelen. (zoals gewoonlijk) We hebben nu eenmaal een moslimgemeenschap in Nederland, deal ermee. We kunnen beter verbroederen dan haat gaan zaaien naar elkaar, waar vooral de Heer Wilders goed in is.Ik ben bang dat moslims alleen bereid zijn om te verbroederen als je je naar hun voegt. Dat is moslim-eigen namelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:pientjexxx schreef op 21 september 2014 @ 21:26:

[...]





Hoe zal het straks in Nederland gaan als er een moslimmeerderheid is? In Den Haag is al meer dan 50% van de bevolking allochtoon. Dat zijn natuurlijk niet allemaal moslims, maar hun aantal stijgt in verhouding heel sterk. Stel dat de meerderheid in de gemeenteraad moslim is? Wat gaat dat betekenen voor de niet-moslimminderheid. Er zitten nu al in de Haagse gemeenteraad moslims met hele griezelige ideeën.Dat geldt ook voor Rotterdam en de hoofdstad van Nederland. Autochtonen zijn in al deze steden inmiddels een minderheidsgroepering.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven