na de derde date, ik vind je leuk gezegd

21-09-2014 11:33 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,



Na wat topics gelezen te hebben, en alle goede tips gezien te hebben. Heb ik nu zelf maar een topic aangemaakt..



Het zit zo (oeps heel verhaal)



2 maanden geleden een leuke man leren kennen via tinder, en daarmee aan de praat geraakt, na een weekje hebben we dan ook nummers uitgewisseld.



We zeiden steeds dat we maar moesten afspreken, maar ons contact verwaterde..en het kwam er niet van, tot een maand geleden hij me weer aansprak.



We raakte weer aan de praat, en hebben voor eind die week nog een date ingepland. Het was een heerlijke avond, hij was leuk galant en hebben uren gekletst.

De tweede date was ook fijn, en we baalde dat ik op vakantie ging en we moesten wachten met de derde date.



in de tussentijd hebben we redelijk wat contact gehad ( wat minder toen ik op vakantie was), en meteen de avond dat ik terug kwam ( vrijdagavond) is hij naar mij toe gekomen. Hij is toen blijven slapen, en hebben toen ook seks gehad.



Alleen nu merk ik dat ik hem zeker leuk vindt, ik wil niet direct zeggen verliefd. Maar ik wil wel graag tijd met hem doorbrengen, alleen... ik heb totaal geen idee hoe hij erin staat.



Hij complimenteerd me namelijk nooit.. hij zegt alleen wel na de date dat hij het erg leuk vond en me graag weer wil zien. Ik heb geen idee of hij andere date, ik heb hier ook niet naar gevraagd maar ik heb een vermoeden van wel. Mijn gevoel zegt dat hij het alleen voor de seks doet, maar ik heb daar niet echt een aanleiding voor ( het is gewoon een gevoelsdingetje)



Nu is het zo, toen hij vrijdag bij mij was keek hij de hele avond niet op zijn telefoon, hij geeft er niet om en toen hij bij me weg was heeft hij ook de hele dag niks ermee gedaan.. Maar nu heb ik gisteren in een zwak momentje hem gestuurd dat ik hem leuk vindt, en graag tijd met hem doorbreng.. dit was om 18:00 uur gisteren, en hij heeft het pas vannochtend dan ook gelezen.. Ik heb dus na onze laatste date nog helemaal niks gehoord, terwijl ik na de andere dates direct hoorde dat hij thuis was enz.

Ook vertrok hij al vroeg in de ochtend, ik hou van uitslapen en hij is vroeg wakker. Onder het mom van mij nog wat slaap te gunnen is hij weggegaan..



Dit geeft mij een gevoel dat het inderdaad misschien alleen om de seks ging, of denken jullie anders?



Nu zit ik meteen dramatisch te denken van oooh hij zal wel nog een date hebben gehad en blijven slapen enz.. Of zie je wel het was alleen maar leuk voor de seks, dat heeft hij nu gehad en hij is weg.. maar het vervelende vind ik nog, is dat ik geen antwoord op mijn berichtje krijg.. het is toch wel een cruciaal berichtje voor mij..



Het kan een beetje warrig verhaal zijn, maar hoe zouden jullie dit zien? Is het stom van me geweest het te zeggen, is het te snel? Ben ik te snel met hem het bed in gedoken?



Ik twijfel nu een beetje aan alles...
Alle reacties Link kopieren
Ja het is balen, agh.. helaas komen we wel weer overheen ;) er zijn vast zat leuke mannen.. althans dat hoop ik



Och de seks was verschrikkelijk, ik had inderdaad zoiets van naja, mocht het wat worden dan verbeterd dat vast wel. Hij was veel te hard handig, wilde alleen maar "achterlangs" heel onpersoonlijk dus.. en och kreeg de smoes natuurlijk "het is al een tijdje geleden dus ik hou het niet lang vol"



Sorry.. eigenlijk ben ik een hele lieve aardige meid, maar dit was even lekker afzeiken haha.
Alle reacties Link kopieren
Jammer joh. Waarschijnlijk was je gevoel goed en ging het om de seks. Kan misschien even steken, dat snap ik. Aan de andere kant, hij heeft in ieder geval iets laten horen dus je kan het nu lekker loslaten.



Dat berichtje van je was niet te snel. Als hij je echt leuk had gevonden, was hij blij met dat berichtje geweest. Zo niet dan niet, verander je toch niets aan.



Succes verder!
Balen joh! Maar het klinkt niet alsof je een gentleman bent misgelopen... Hij komt behoorlijk horkerig over. En met je berichtje na de 3e date was niets mis!
Alle reacties Link kopieren
quote:sharimay schreef op 21 september 2014 @ 21:18:

Ja het is balen, agh.. helaas komen we wel weer overheen ;) er zijn vast zat leuke mannen.. althans dat hoop ik



Och de seks was verschrikkelijk, ik had inderdaad zoiets van naja, mocht het wat worden dan verbeterd dat vast wel. Hij was veel te hard handig, wilde alleen maar "achterlangs" heel onpersoonlijk dus.. en och kreeg de smoes natuurlijk "het is al een tijdje geleden dus ik hou het niet lang vol"



Sorry.. eigenlijk ben ik een hele lieve aardige meid, maar dit was even lekker afzeiken haha.



Hahaha....zie je wel sistah...I knew it



Maar even zonder gekheid: ik geloof toch echt in dat verhaaltje dat wij vrouwen na de seks een hormoon aanmaken dat er voor zorgt dat we ons willen binden en settelen. En dan wil je meer van zo'n kerel.



Terwijl zo'n man veel nuchterder naar zo'n nacht kan kijken en dan besluit dat het hem niet was.



En uiteindelijk....goede of slechte seks maak je samen. Dat is gewoon een kwestie van niet klikken in bed. En het is toch een van de belangrijkste dingen in een relatie. Jammer alleen dat zo'n man dat sneller doorheeft dan jezelf.



Maar goed: Next!
Always be yourself. Unless you can be a unicorn! Then always be a unicorn!
quote:sharimay schreef op 21 september 2014 @ 21:18:

Ja het is balen, agh.. helaas komen we wel weer overheen ;) er zijn vast zat leuke mannen.. althans dat hoop ik



Och de seks was verschrikkelijk, ik had inderdaad zoiets van naja, mocht het wat worden dan verbeterd dat vast wel. Hij was veel te hard handig, wilde alleen maar "achterlangs" heel onpersoonlijk dus.. en och kreeg de smoes natuurlijk "het is al een tijdje geleden dus ik hou het niet lang vol"



Sorry.. eigenlijk ben ik een hele lieve aardige meid, maar dit was even lekker afzeiken haha.



Waarom stuur je zo iemand een berichtje dat je hem leuk vindt en graag bij hem bent???



Meiske toch, een vent die je zo onpersoonlijk neukt en alleen met zijn eigen genot bezig is, daar zit je toch niet op te wachten.



Er valt weinig voor je te lachen. Gebruikt en gedumpt.
Je kan beter gaan seksdaten zonder verwachtingen verder, gewoon geiligheid. Als je een serieuze relatie wilt dan doe je het zo niet goed.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo gebruikt en gedumpt?? ik heb zelf ingestemd met seks, het is niet dat hij me dwong of iets.. dus echt gebruikt vind ik niet een toepasselijk woord.. seks heb je samen en naja, het was gewoon geen goede seks, tja daar kan je misschien inderdaad ook wel wat al wat vanaf zien.



Hoezo zou ik willen seks daten zonder verwachtingen? jij vind seks op de derde date dus al te vroeg? Maar blijkbaar draaide het bij hem wel alleen om seks, als hij dat nog voor het eerste afspraakje had gezegd, had ik het inderdaad ( als ik dat had gewild) als seksdate kunnen zien. Maar dat deed hij niet.. Als je een serieuze relatie wil kun je ook op de eerste date seks hebben hoor, genoeg mensen die wel bij elkaar komen. of begrijp ik je nu verkeerd?



En inderdaad, ik geloof ook in het stofje, maar ik had het moeten merken dat hij me zo "onpersoonlijk neukte" is een beetje achteraf verhaaltje... maar moet eerlijk zeggen dat als ik de reacties zo lees, het steeds minder rot aan voelt eigenlijk ,
Vind ik ook hoor, je hebt zelf ingestemd met de seks. Iets langer wachten kan leuk zijn, omdat de spanning dan opgebouwd wordt en je al iets vertrouwder met elkaar bent. Dat maakt de seks beter in mijn ervaring.



Voor mij is dat de enige reden om te wachten met seks. Hoezo zou je 'makkelijk' zijn als je het snel doet? Tenminste, als dat het verwijt zou zijn. Hij doet het net zo goed snel. Angst dat iemand mij daarom een slettebak zou vinden heb ik niet, en als hij dat wel zou vinden vind ik hem sowieso een lul omdat hij er dubbele standaarden op nahoudt.



Als het hem alleen om seks ging, snap ik hem ook niet, want dan wil hij toch nog een keer seks? Dat is wel gebaseerd op mijn ervaring dat vaker met dezelfde seksen veel leuker is dan one night stands. Als hij inderdaad onpersoonlijk neukt, dan moet je er ook maar mee kappen, daar is niks geils of gezelligs aan. Zou het wel heel laf vinden trouwens, als je niks meer van hem zou horen. Wees dan eerlijk dat je niks wil, dan kan de ander ook verder.
Alle reacties Link kopieren
quote:tampontouwtje schreef op 21 september 2014 @ 22:21:

Je kan beter gaan seksdaten zonder verwachtingen verder, gewoon geiligheid. Als je een serieuze relatie wilt dan doe je het zo niet goed.



Wat moet je dan?

Je bh aanhouden totdat hij je een ring van Tiffany's geeft?

En dan?

Wat als de seks dan slecht is?

Dan blijf je toch bij elkaar, want hij geeft tenminste wel echt om je?



TO heeft zich gewoon een beetje laten meeslepen door het morning after-gevoel. Voortaan inderdaad eerst nagaan of de nacht wel ECHT zo leuk en lekker was of dat het alleen projectie is.



Het enige jammere is dat TO dat berichtje heeft gestuurd en dus een blauwtje heeft gelopen.



Van die seks raakt ze echt niet versleten.
Always be yourself. Unless you can be a unicorn! Then always be a unicorn!
Ik vind het helemaal niet jammer dat ze een bericht heeft gestuurd. Juist goed dat ze dat heeft gedaan en niet minzaam afwacht of hij wat stuurt. Je kan beter weten waar je aan toe bent, dan gissen in het onwetende. Maar goed, ik hou ook niet van spelletjes. Wees gewoon duidelijk en dat ook zijn dat je alleen seks wil hoor, maar wees wel zo beleefd om het te laten weten. Niet reageren op een bericht vind ik gewoon aso. En misschien heeft ze een blauwtje gelopen, dat is wel jammer, maar niet erg.
Alle reacties Link kopieren
we zijn nu ruim 24 uur verder... heb je al een bericht terug ontvangen??



En beste meid, ik ben een homoseksuele 22 jarige jongen dat ook gewoon seks heeft gehad op de 2e date, waar vervolgens een 2 jarig samenwonende relatie uit is ontstaan, Tevens was de relatie nog op afstand ook de eerste half jaar van de relatie.



Ik vind niet dat je te snel bent geweest, mits het voor beide partijen goed aanvoelde. Jij hebt het gevoel gehad dat hij zomaar wel eens de ware had kunnen zijn toch? Dus jou valt sowieso niks te verwijten.



Je moet zijn gedrag gewoon een beetje gaan vergelijken.. Hoe was hij eerst? en hoe is hij na de seks? Als daar een drastische verandering in is voor gekomen, en hij laat niks van zich horen? .. of nog erger, hij doet ineens kort af? Dan zal ik hem toch wel aan spreken op zijn gedrag, en hem ook vriendelijk verzoeken een gesprek met je aan te gaan, of om te stoppen met daten.



Een relatie moet voor beide partijen natuurlijk goed en fijn aanvoelen, even als een date. En stel je nu in dat je hem morgen opeens voor je ziet? Voelt het dan nog goed?....



Ik denk persoonlijk niet meteen dat hij je heeft gebruikt, maar ik denk wel dat hij je niet leuk genoeg vond... Nu hij de spannendste en leukste moment heeft gehad, is hij in een diepe twijfel geslagen..



In dit geval, en het klinkt wat hard, zou ik hem lekker laten vallen als ik jou was... Focus je op een andere man,.. Je hebt niet '' één hand vol mannen'' maar '' ''één land voor mannen''



Ik herken je gevoel wel door en door, want ik heb helaas precies het zelfde mee gemaakt. Achteraf ben ik dan toch zijn typ niet, Heb ik teveel vet, of praat ik te veel wat ze dan achteraf niet leuk vinden... Ik denk dan ook.. Had dat op de eerste date gezegd? Dat had het een stuk makkelijker gemaakt.



Schuldig voelen om het feit dat je meteen seks hebt gehad moet je niet doen. Zo iets kan je helaas niet tegen gaan.. Zoals je zelf aangaf (ik heb alle reacties en berichten gelezen) Had het niet bij date 3 gebeurd, dan gebeurde het wel bij date 10...

Dit soort mannen hebben geduld.. ze blijven daten tot ze hun doel hebben bereikt, BIj de één hebben ze dat al na 1 date, bij de ander bij de 10e, Hier houden ze rekening mee.



Het gevaarlijke van dit soort mannen is : Ze kunnen overdreven lief over komen, Ze kunnen zich echt voordoen als de liefde personen op de hele aardbodem.. En dat terwijl ze dat helemaal niet zijn. Tijdens de seks ga je dat vaak merken aan ruw gedrag, Ze stellen zich dominant op, en ze doen wat hun lekker vinden (houden geen rekening met jou gevoelens)



Zodra dit gebeurd, Meteeeeeeeeeen afkappen of er over praten. Want een man die GEEN respect toont in bed, is geen man!
quote:sharimay schreef op 21 september 2014 @ 21:18:

Ja het is balen, agh.. helaas komen we wel weer overheen ;) er zijn vast zat leuke mannen.. althans dat hoop ik



Och de seks was verschrikkelijk, ik had inderdaad zoiets van naja, mocht het wat worden dan verbeterd dat vast wel. Hij was veel te hard handig, wilde alleen maar "achterlangs" heel onpersoonlijk dus.. en och kreeg de smoes natuurlijk "het is al een tijdje geleden dus ik hou het niet lang vol"



Sorry.. eigenlijk ben ik een hele lieve aardige meid, maar dit was even lekker afzeiken haha.

Seks heb je/maak je samen, zowel goede als slechte seks. Hij vond het dus duidelijk ook niet voor herhaling vatbaar. Wat echt niet wil zeggen dat hij je heeft gebruikt voor de seks, maar dat hij (net als jij!) het niet de moeite waard vindt om nog een date aan te wagen.



Het verschil tussen jullie is, is dat jij ondanks de slechte seks nog verder zou willen daten (en daarbij de illusie hebt dat dat wel beter wordt, not!). En dat hij wel zo eerlijk is om het nu af te kappen, in de wetenschap dat dit het niet gaat worden. Dus nee hij heeft jou niet gebruikt oor de seks, maar jouw motieven voor een vervolg vind ik dan weer niet zo zuiver....
quote:sharimay schreef op 21 september 2014 @ 23:04:

Hoezo gebruikt en gedumpt?? ik heb zelf ingestemd met seks, het is niet dat hij me dwong of iets.. dus echt gebruikt vind ik niet een toepasselijk woord.. seks heb je samen en naja, het was gewoon geen goede seks, tja daar kan je misschien inderdaad ook wel wat al wat vanaf zien.



Hoezo zou ik willen seks daten zonder verwachtingen? jij vind seks op de derde date dus al te vroeg? Maar blijkbaar draaide het bij hem wel alleen om seks, als hij dat nog voor het eerste afspraakje had gezegd, had ik het inderdaad ( als ik dat had gewild) als seksdate kunnen zien. Maar dat deed hij niet.. Als je een serieuze relatie wil kun je ook op de eerste date seks hebben hoor, genoeg mensen die wel bij elkaar komen. of begrijp ik je nu verkeerd?



En inderdaad, ik geloof ook in het stofje, maar ik had het moeten merken dat hij me zo "onpersoonlijk neukte" is een beetje achteraf verhaaltje... maar moet eerlijk zeggen dat als ik de reacties zo lees, het steeds minder rot aan voelt eigenlijk ,



Nee als hij je dwong was het verkrachting slimmerd. Nu ben je gebruikt (hij was totaal niet met jou bezig, je was een gebruiksvoorwerp) en daarna gedumpt (hij had geen leuke plannen met je verder, hij vind je niet eens leuk genoeg om contact mee te houden).



De vraag is dus, waarom stuur je zo iemand een bericht dat je hem leuk vindt?? Heb je zo weinig eigenwaarde dat je achter zo een loser die je zo behandelt gaat aanlopen. Nogal wanhopig. Doe daar eens wat aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:robert222 schreef op 22 september 2014 @ 01:04:

we zijn nu ruim 24 uur verder... heb je al een bericht terug ontvangen??



En beste meid, ik ben een homoseksuele 22 jarige jongen dat ook gewoon seks heeft gehad op de 2e date, waar vervolgens een 2 jarig samenwonende relatie uit is ontstaan, Tevens was de relatie nog op afstand ook de eerste half jaar van de relatie.



Ik vind niet dat je te snel bent geweest, mits het voor beide partijen goed aanvoelde. Jij hebt het gevoel gehad dat hij zomaar wel eens de ware had kunnen zijn toch? Dus jou valt sowieso niks te verwijten.



Je moet zijn gedrag gewoon een beetje gaan vergelijken.. Hoe was hij eerst? en hoe is hij na de seks? Als daar een drastische verandering in is voor gekomen, en hij laat niks van zich horen? .. of nog erger, hij doet ineens kort af? Dan zal ik hem toch wel aan spreken op zijn gedrag, en hem ook vriendelijk verzoeken een gesprek met je aan te gaan, of om te stoppen met daten.



Een relatie moet voor beide partijen natuurlijk goed en fijn aanvoelen, even als een date. En stel je nu in dat je hem morgen opeens voor je ziet? Voelt het dan nog goed?....



Ik denk persoonlijk niet meteen dat hij je heeft gebruikt, maar ik denk wel dat hij je niet leuk genoeg vond... Nu hij de spannendste en leukste moment heeft gehad, is hij in een diepe twijfel geslagen..



In dit geval, en het klinkt wat hard, zou ik hem lekker laten vallen als ik jou was... Focus je op een andere man,.. Je hebt niet '' één hand vol mannen'' maar '' ''één land voor mannen''



Ik herken je gevoel wel door en door, want ik heb helaas precies het zelfde mee gemaakt. Achteraf ben ik dan toch zijn typ niet, Heb ik teveel vet, of praat ik te veel wat ze dan achteraf niet leuk vinden... Ik denk dan ook.. Had dat op de eerste date gezegd? Dat had het een stuk makkelijker gemaakt.



Schuldig voelen om het feit dat je meteen seks hebt gehad moet je niet doen. Zo iets kan je helaas niet tegen gaan.. Zoals je zelf aangaf (ik heb alle reacties en berichten gelezen) Had het niet bij date 3 gebeurd, dan gebeurde het wel bij date 10...

Dit soort mannen hebben geduld.. ze blijven daten tot ze hun doel hebben bereikt, BIj de één hebben ze dat al na 1 date, bij de ander bij de 10e, Hier houden ze rekening mee.



Het gevaarlijke van dit soort mannen is : Ze kunnen overdreven lief over komen, Ze kunnen zich echt voordoen als de liefde personen op de hele aardbodem.. En dat terwijl ze dat helemaal niet zijn. Tijdens de seks ga je dat vaak merken aan ruw gedrag, Ze stellen zich dominant op, en ze doen wat hun lekker vinden (houden geen rekening met jou gevoelens)



Zodra dit gebeurd, Meteeeeeeeeeen afkappen of er over praten. Want een man die GEEN respect toont in bed, is geen man!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Lang verhaal,,pff, met een beginnende vraag, die je...als je had opgelet zelf had kunnen beantwoorden...niet alleen je eigen verhaal lezen he..?!

Daar kopen we tenslotte niks veur.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:Naara schreef op 22 september 2014 @ 07:32:

[...]



Seks heb je/maak je samen, zowel goede als slechte seks. Hij vond het dus duidelijk ook niet voor herhaling vatbaar. Wat echt niet wil zeggen dat hij je heeft gebruikt voor de seks, maar dat hij (net als jij!) het niet de moeite waard vindt om nog een date aan te wagen.



Het verschil tussen jullie is, is dat jij ondanks de slechte seks nog verder zou willen daten (en daarbij de illusie hebt dat dat wel beter wordt, not!). En dat hij wel zo eerlijk is om het nu af te kappen, in de wetenschap dat dit het niet gaat worden. Dus nee hij heeft jou niet gebruikt oor de seks, maar jouw motieven voor een vervolg vind ik dan weer niet zo zuiver....Zo te lezen heeft hij dat wel. Hij was niet bereikbaar. En TO maakt ervan dat hij bij haar ook nooit naar zijn mobiel keek. Het zal me niks verbazen als hij een relatie heeft.
Als de seks niets was, dan was het nooit wat geworden.

Er moet toch wel een seksuele klik zijn om een relatie te beginnen.

En vond je hem echt leuk of was het geforceerd, omdat je al zolang vrijgezel bent en je te graag een relatie wilt?
"Nu is het zo, toen hij vrijdag bij mij was keek hij de hele avond niet op zijn telefoon, hij geeft er niet om en toen hij bij me weg was heeft hij ook de hele dag niks ermee gedaan.. Maar nu heb ik gisteren in een zwak momentje hem gestuurd dat ik hem leuk vindt, en graag tijd met hem doorbreng.. dit was om 18:00 uur gisteren, en hij heeft het pas vannochtend dan ook gelezen.. Ik heb dus na onze laatste date nog helemaal niks gehoord, terwijl ik na de andere dates direct hoorde dat hij thuis was enz.

Ook vertrok hij al vroeg in de ochtend, ik hou van uitslapen en hij is vroeg wakker. Onder het mom van mij nog wat slaap te gunnen is hij weggegaan.



Dit geeft mij een gevoel dat het inderdaad misschien alleen om de seks ging, of denken jullie anders?"



Lees je eigen tekst TO.
Alle reacties Link kopieren
Nou, je hebt zo te lezen je antwoord al. Vind dat je er echt relaxt mee omgaat. Ik zou me toch een tikkeltje gebruikt voelen. Ik ben dan wel een tikkeltje ouderwets, maar ik zou dus niet al op een derde date met iemand sex hebben. Maar goed, zoals je zelf zegt, jullie wilden het beide ;).



Blocken deze handel en verder gaan! Je bent beter af zonder een man die ook nog eens waardeloos in bed is lol. :p
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
sharimay, jammer dat het zo gelopen is.



Verder vind ik er niks mis mee om dat op de 3e date te zeggen hoor. Mijn vriendin vroeg aan het eind van de 4e date namelijk al: Hoe lang blijven wij nog daten ?. En toen was eigenlijk al overduidelijk dat we elkaar erg leuk vonden.



Het voelde gewoon super goed vanaf de 1e date en hadden ook gezoend vanaf de 2e date. Geen sex gehad voordat we een relatie kregen, maar dat hield ik zelf ook af.



Vind het overigens wel raar dat jullie 3 dates hebben gehad en dat hij je vervolgens een blauwtje laat lopen. Als ik zou weten dat ik iemand niet meer als een vriendin zou zien, dan wist ik dat ook wel na de 2e date. Gewoon geen contact meer met hem opnemen en dan ziet hij vanzelf wel wat hij mist! ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:sharimay schreef op 21 september 2014 @ 20:56:





Het is zijn verlies, niet de mijne haha ;)juist!! Thats the spirit!!!
Alle reacties Link kopieren
Het pleit wel voor hem dat hij eerlijk is. Hij had je nog veel langer aan het lijntje kunnen houden met leugens. Iemand die zo met je omgaat tijdens seks, volgens mij kun je daaruit zelf toch ook wel je conclusies trekken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Waarom laat je het überhaupt toe om onpersoonlijk geneukt te worden waarbij alleen de man aan zijn trekken komt? Ik vind het respectloos om zo behandeld te worden en zou het gewoon afkappen. Ik bedoel als je toch geen zekerheid hebt waar het toe leidt, dan op zijn minst moet je toch wel zelf genoten hebben? Maar goed dat je van die loser af bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven