Ik wil zwanger worden praatgroepje |||

25-05-2014 13:16 2983 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe, echte frisse topic. Iedereen is welkom om mee te schrijven. Gegevens graag dik gedrukt. Willen de meiden die in de tabel staan met ontbrekende gegevens, die doorgeven? Naam Leeftijd 1e,2e ….kind gestopt sinds ovulatie nod zwanger Bijzondrh.Rieke 1e 28-10 : spruit 21, p 231e jan 14 24-12-14 Myrna150422, p23 1e sept 13 bloempje 25, p30 1e sep 13 8-1-2015Jasmijn83 31, p 351e maart-april 16-11 Mies8330, p331e dec 13 27-7 Lilapie 28, p30 1ejuli 14 start december Evii21, p25 1e Feb 14 27-7 9-8 Missdanii 22, 28 1e Maart 14 25-59-6 Wiennie 23, 24 1e dec 13 29-10 11-11 Dance 26 1e Februari 14 - - laury89 24, p23 1e mei 14 10-11 2x vrg mk valerie 29, p30 1e juni 14 10-8 Lieffies 29, p30 1e dec 13 27-10 Bankie30 33, p33 1e jan 14 15-8 knuffeltijg 29, p 36 1e sept 14

een dikke knuffel voor lion en boederijgeit



update door: wiennie 2-11
Alle reacties Link kopieren
Poeh, heb het even zwaar. Met wachten, met het wachtbankjestopic vol met zwangeren, allemaal zo binnen een maand of 3, geloof ik, en met het gevoel dat ik een soort van fossiel aan het worden ben in dit topic, het wachtbankje en dat er maar niets gebeurt. En tegelijkertijd mag ik niet zo denken, want over 3 dagen is mijn nod en als ik dan zwanger ben, ben ik weer ondankbaar. Gek he, die achtbaan van emoties. Blegh, zo ben ik niet
Sorry, heb nog niet in dit topic geschreven ( wel meegelezen) maar wilde je even een geven @ lionlily

Af en toe mag je je gewoon ook ff kut voelen, no strings attached!
Alle reacties Link kopieren
Lion, je bent niet ondankbaar als het goed nieuws is over inmiddels 2 dagen, dan nog heb je lang geduld moeten hebben.......alle respect voor je geduld! (Topvrouw!:))

En wel frustrerend als het dan ineens zo n zwangerenbom is op het forum :( voor jou! En m'n duimen zijn al blauw!



@hier lage rugpijn en jankerig oftewel m'n menstruatie komt er aan!
Alle reacties Link kopieren
Lion, ik denk dat jou gevoel heel erg normaal is! Ik had die discussie van de week met mijn nicht, zij is al ruim 5 jaar bezig met het krijgen van een kindje, in die 5 jaar hebben 2 andere nichtjes van mij kinderen gekregen, en nu ben ik zwanger, ze heeft me zowat dood gescholden omdat ze vond dat ik gezien mijn leeftijd geen kind waard was, en dat deed mij heel veel pijn, maar ik snap haar ook wel heel goed aan de andere kant. En lieve Lion, je bent niet ondankbaar, het zijn gemengde gevoelens, en wie weet schrijf jij na zoveel jaar woensdag ook wel mee in het vervolg groepje. Kop op, het is zo woensdag!
Bi sonraki hayatimda gel.
Alle reacties Link kopieren
Thanks, Blonde, Rom en Ime, jullie zijn schatten
Ime: ze heeft je verrot gescholden, meen je dat nou? Waarom zou jij op je leeftijd geen kind waard zijn, wat is dat voor onzin? Ik begrijp best de frustratie en het verdriet, maar om nu zo uit te vallen, dat vind ik echt veel te ver gaan. Er bestaat ook nog zoiets als goed fatsoen, ook voor vrouwen die al langer bezig zijn om zwanger te raken. Ik zou voor zo'n reactie geen begrip meer op kunnen brengen. Frustratie, angst, verdriet, jaloezie, allemaal heel menselijke emoties, maar je kan dat niet botvieren op alle zwangere vrouwen in je omgeving, dat is niet eerlijk. Jij kan er immers ook niks aan doen en mag gewoon blij zijn, leeftijd maakt daarin geen verschil.
Alle reacties Link kopieren
@ jasmijn



@ lionlily, wat leef ik met je mee! Natuurlijk mag je je af en toe even k*t voelen, schrijf het maar lekker van je af! Bij ons in de vriendengroep zit een stel dat inmiddels ook meer dan 2 jaar bezig is, zij zijn er erg open over, dus ik kan me een beetje indenken hoe het moet voelen! we gaan gewoon uit van een knalstreep aankomende woensdag!
Alle reacties Link kopieren
@ Lionlilly dikke knuffel heel normaal hoor dat veel emoties hebt! Je hoeft je echt niet schuldig te voelen en je bent zeker niet ondankbaar! Je komt op mij altijd over als een sterke en positieve vrouw en ik weet zeker dat je dat ook bent! Helaas hebben ook sterke vrouwen soms mindere dagen, maar ik hoop dat je jezelf nu iets beter voelt! Houd moed!



@ Rom ik hou nog even moet voor je hoor! Geen bloed is goed! *Duim duim duim krijg bijna eelt hier *



@ jasmijn heel herkenbaar die gedachten of het nog wel goed komt! Hopelijk is gevoel dat het wel goed komt sterker en is dit slechts een gedachte die af en toe even omhoog komt.



@ Wiennie is dit je eerste cyclus sinds je miskraam? Mijn gynaecoloog zei het vaak 8 weken duurt voordat de menstruatie weer op gang komt! Maar ik hoop voor je dat hij niet komt en dat je snel zwanger bent!



@ Bankie hoe is het nou?



@ Lotte wat een mooie echo ik snap dat je daar trots op bent! Geniet ervan! Heb je het al aan iedereen verteld en hoe reageerde iedereen?



@ hier is alles ok. Had ineens meer baarmoeder slijm dus ik twijfel of ik mijn eisprong heb gehad, maar als dat zo is dan zal ik het snel genoeg weten. Zodra ik ongesteld ben geweest willen we weer beginnen. Soms twijfel ik of ik geen Pcos heb, heb wel een aantal symptomen zoals overgewicht, pukkels op mijn kaaklijn en natuurlijk het uitblijven van de cyclus! Hoop dat ik snel ongesteld ben en dat deze zorgen voor niks zijn!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben nieuw hier,

vorige week gestopt met de pil

29, p32 , 1e kindje!
@lionlily, lieverd, volkomen begrijpelijk.. ik ben ook 1 waarvan het snel lukte, ondanks dat het 2 x fout ging en ik praat er veel over met een collegaatje die al 1,5 jaar bezig is en nu het traject ingaat, de frustratie kan ik goed begrijpen..

Je bent een topper, en ik hoop en duim ontzettend voor je deze dagen
@lieve meiden waarbij het wat langrr duurt, vrienden van mij waren drie jaar bezig en hebben nu een jongetje van een half jaar, zij zeiden tegen mij, op het moment zelf vonden we het heel erg dat het niet gelijk lukte, maar nu denken wij alleen maar, als het anders was gegaan hadden we bob niet gehad...



als in, dan was het misschien een ander kindje geweest en niet dit kindje ..

soms duurt het gewoon ietsje langer voordat het juiste kindje de juiste papa en mama heeft gevonden...



ik hoop dat ik het zo goed verwoord heb..

ik vond het zelf dat ze dit wel heel mooi vertelde, misschien kunnen jullie hier troost uit halen..
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik zou ook wel bij dit groepje willen als het mag!



Ik ben gestopt met de pil rond november 2013, ik ben 27 en mijn partner is 31, nog geen kinderen maar hard bezig voor onze eerste. Qua ovulatie ben ik nu al 2 maanden niet ongesteld geweest en ben het zeer onregelmatig sinds ik gestopt ben met de pil dus ik heb geen idee in wat voor cyclus ik zit



Verder nog wat nodig?
Carpe Diem!
@theo mooi gebracht..
Alle reacties Link kopieren
@lion, je bent een mens en mag het soms even moeilijk hebben. Het is heel frustrerend als iemand wel zwanger wordt en jij niet.

@kitty, ik heb pcos, maar geen van de typische symptomen op het uitblijven van de menstruatie na....misschien een bezoekje aan de huisarts?

Lief dat je het vraagt. Nu twee eiblaasjes, donderdag weer terug. Ze verwachten nu een groeispurt.

@theo, mooi verwoord!
Alles komt goed
Alle reacties Link kopieren
@nan en blonde, welkom!
Alles komt goed
Alle reacties Link kopieren
welkom nieuwe dames !



@ ime wat een rotte reatie zeg !



@ hier juist van bij de dokter , zware keelontsteking, ik mag best niks nemen, deze namiddag slijm met druppeltje bloed, zou een innesteling kunnen zijn zei de dokter als de menstruatie niet doorzet, geen menstruatiegevoel altans. wel gevoel dat ik constant moet plassen.

dus afwachten ....
Alle reacties Link kopieren
@ Bankie loop sinds de curettage bij de gynaecoloog maar moest nu 3 maanden afwachten of mijn cyclus op gang komt en anders word ik verder onderzocht. Inmiddels is er alweer bijna 1 maand voorbij de tijd gaat snel!



Wat voor onderzoeken heb jij allemaal gehad? En hoe is het nu valt alles mee of niet? Lijkt me best moeilijk heb het idee dat je best vaak in jet ziekenhuis bent? Ik hoop voor je dat ze inderdaad een groeispurt maken en dat je snel zwanger bent!



@ Theo mooi verwoord!



@ Wiennie beterschap! Digitale fruitmand!????
Alle reacties Link kopieren
Jammer had plaatjes van fruit maar ze doen het niet
Even een voor de mensen bij wie het allemaal wat langer duurt.



@ime wat een nare reactie ...

@Wiennie, beterschap!



Mijn partner is 36 trouwens
Alle reacties Link kopieren
Wat een lieve reacties, thanx allemaal. Ik ben weer wat rustiger, heb lekker gewerkt en ben daarna uit eten geweest. Nu voel ik me weer een beetje in balans



Bankie, 2 stuks!! Dat is goed nieuws, zeg, ik hoop dat ze helemaal groeien en daarna springen. Spannend voor jullie!



Wiennie, nee toch, dat is balen!! Ga maar goed uitzieken!
Alle reacties Link kopieren
@ nan, w002 en blonde, welkom! gezellig als er meer mensen meeschrijven hier!



@ kitty, dat is raar dat je geen menstruatie krijgt na je curretage... vervelend! was je voor je zwangerschap wel regelmatig? ( sorry, vergeten)



@ bankie, wat spannend! ik duim met je mee!



@ nan, na het stoppen met de pil zijn meerderen heel onregelmatig in het begin, even afwachten dus :(



@ wiennie, beterschap, maar laten we hopen dat het inderdaad een innesteling was! over 1,5 week testen?



@ lion, hoe voel je je, jouw nod is morgen toch? ben je nog positief? ik hoop het zo voor je!
Alle reacties Link kopieren
Hi,



vraagje!

gestopt in februari 2014 met de pil

de laatste 2 cyclussen 21 dagen, nu was ik 13 augustus ongesteld geworden, maar we zitten nu op 41 dagen en nog niet ongesteld. Test gedaan niet zwanger!!

mijn cyclus is totaal van streek, denk ik...
Alle reacties Link kopieren
@ Lotte het is nog even afwachten of mijn menstruatie komt of niet, maar voor de zwangerschap had ik helemaal geen cyclus. Ben uiteindelijk gelijk zwanger geraakt na een kuur primolut.



@ Lion fijn dat je jezelf wat beter voelde gister. Hopelijk is dat vandaag ook zo? Ik ben in ieder geval hard voor je aan het hopen! ?



@ Alle nieuwe welkom! ?



@ hier niet veel spannends te melden. Ben lekker vrij vandaag en heb een opruim/schoonmaak bui, zo lekker als je huis opgeruimd is ?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet precies hoe lang je dan "overtijd" bent, maar ik was 2 weken overtijd toen ik pas positief testte. Dus advies: testen bij 2 weken overtijd, mocht je niet ongesteld worden na evt negatieve test, even bellen met je huisarts dan krijg je misschien wel een hulpmiddeltje om alsnog ongesteld te worden. Succes met zwanger worden!
Bi sonraki hayatimda gel.
Alle reacties Link kopieren
@ lion, ook jij mag je eens goed gefrustreerd voelen hoor ! je kan het eens goed van je afschrijven! ik hoop dat je binnen 3 dagen goed nieuws had je had een goed voorgevoel hé !



@ kitty het is nu mijn 2 de cyclus na men miskraam dus nog eventjes afwachten ...hoe voel jij je nu?



@ nan de 2 cylcussen die ik had na het stoppen met de pil was 57- 48 en dan verminderde het ik nam ook al van men 14 de pil tot men 22 is normaal dat men lichaam er dan zo over doet, bij iedereen anders, vroeger was ik ook al onregelmatig en nu ook.



@ hier ik had gisteren zo rond 16 uur bij afvegen precies roze slijm met 3 druppels bloed piep klein, ik moet wel constant plassen, ik drink wel nu veel thee voor men keelpijn te verzachten omdat de dokter geen medicatie geeft omwille dat ik ook zei dat het misschien zou kunnen, hoe lang na een beetje bloedverlies zou ik men menstruatie moeten hebben?

en stel nu dat het een innesteling is wanneer kan ik dan testen? volgende week woensdagavond tot zondag ben ik even op vakantie naar duitsland , voor men verjaardag 4 oktober zou een mooi verjaardagsgeschenk zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven