Veranderende symptomen?

22-09-2014 11:48 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik zit nog voor mijn nod en heb wat vage symptomen. Heb tot 3x toe echt een dikke klodder slijm verloren, komt iemand dat bekend voor? Een aantal dagen last gehad van erg zere tepels. Dat is raar genoeg vandaag ineens vrijwel over. Nu ineens wat vage steken/pijn linksonder in mn buik en lichte hoofdpijn. Kan het zijn dat het ene symptoom ineens verdwijnt en je er iets anders (of niks) voor terug krijgt, ervaringen? xxx
Alle reacties Link kopieren
Niemand?
Alle reacties Link kopieren
Stop met achter alles iets te zoeken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Test zodra je niet ongesteld bent. Het kan, het kan niet. Je weet het pas wanneer je overtijd bent.



Sterkte met wachten, dit is een spannende tijd.
Alle reacties Link kopieren
Klachten zeggen niks. In de maanden dat ik zwanger bleek te zijn had ik amper klachten. Terwijl ik in de overige maanden juist heel veel vage klachten had. Dat is makkelijk te verklaren: je wil iets en daarom ben je gefocust op alles.



Het kan twee kanten op:

- je bent zwanger

- je word ongesteld.



Pas als je niet ongesteld word op de verwachte datum kan je gaan testen.



Succes.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
succes met afwachten.....
helaas weinig over te zeggen, zoals de rest zegt, afwachten.. Je lijf kan je flink voor de gek houden !
Alle reacties Link kopieren
Wat de rest zegt, het hoeft allemaal helemaal niets te betekenen. Je zal toch die test moeten afwachten. Spannende tijd, voor velen heel herkenbaar. Succes met wachten.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees wel vaker over steken, is dat een zwangerschapsverschijnsel? Ik heb dat niet gehad, voelde alleen een soort kramp in mijn baarmoeder zoals bij menstruatiepijn.
het is hier binnen beter dan buiten
Alle reacties Link kopieren
Eens met Fame. Alles wat je voelt komt door progesteron. Laat je dat nou door je cyclus sowieso aanmaken! Dus het betekent helemaal niks. Of alles, maar dat weet je pas als je positief hebt getest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven