Mannen..

15-09-2014 17:54 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok. Ik ben er achter gekomen dat ik gevoelens heb voor iemand van mijn sportvereniging.... Mijn relatie is net uit dusik weet niet of dit een opvlieger is. Krijg hem niet meer uit mn hoofd!



Hij reageerde nooit naar mij, heel soms, maar nauwelijks. Waarschijnlijk omdat ik toen een relatie had. En hij is ook niet iemand die zo op de voorgrond treedt zover ik hem ken.



Ik had hem vandaag geappt met een vraag en later met de vraag of hij volgende week een keer koffie wil drinken. Ik appte het weer heel idioot van: jah ik wil gewoon eens gezellig praten. Dat is leuker dan via de app en nog een heel kletsverhaal... ik heb op verzenden gedrukt. Hij antwoordde dathij niet wist waarover maar dat het misschien wel kon.



Ik appte terug dat ik hem volgende week wel weer zou appen en met de vraag of hij het wel gezellig vond. Hij: Is goed



Korte antwoorden. Ik twijfel heel erg, want ik wil me ook niet voor schut zetten etc. Ik blijf maar op mijn telefoon kijken en denk steeds dat hij boos op me is, omdat hij op mijn laatste bericht niet heeft gereageerd (vraag of het wel gezellig is om koffie te drinken)



Ik word helemaal gek van mijn gedachten! Wie van jullie blijft ook maar op dr telefoon kijken?
Alle reacties Link kopieren
Laat die man het werk doen, niet jij.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Wat zou hij nu nog moeten appen dan?



Jij hebt aangegeven dat je volgende week wel weer zou appen.

Hij verwacht nu dat jij dat doet en dan een voorstel doet voor een afspraak.



Hij zit er blijkbaar niet heel erg op te wachten maar zegt ook niet bij voorbaat nee. Wat wil je nu nog meer van hem dan?
Alle reacties Link kopieren
Waarom kijk je op je telefoon?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je bent extra gevoelig nu, dus kom eens eerst even tot jezelf.

Eerlijker naar jezelf, en uiteindelijk eerlijker naar je volgende relatie toe.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Je titel had natuurlijk "vrouwen...." Moeten zijn
Alle reacties Link kopieren
Uuuh hij klinkt niet echt geinteresseerd
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, lachen eldorado!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Weet hij wel dat je single bent? Misschien is hij gewoon voorzichtig.
Volgens mij bedoel je bevlieging ipv opvlieger
Waarom reflecteer je je eigen onzekerheid en twijfel op ons mannen? Een nogal ongelukkig gekozen topic-titel als je het mij vraagt.
Hij klinkt niet geïnteresseerd.



Je hebt jezelf ook in een moeilijke situatie gebracht door te zeggen dat je hem volgende week weer gaat appen. Als hij eerst een week na moet denken of hij koffie met je wil drinken en jij hem weer moet vragen, dan next.
Ik snap er helemaal niks van.. Wat heb je nou geappt en in welke volgorde?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er ook niks van. En uhm, hij stuurde terug: waarover praten dan? HUH???
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 15 september 2014 @ 18:06:

Je titel had natuurlijk "vrouwen...." Moeten zijnI second this.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Als je naar iemand stuurt dat je wil praten vraagt diegene zich natuurlijk af waarover. Vaak wordt dat een beetje zwaar opgevat. Je had beter kunnen sturen dat het je leuk lijkt om samen iets te gaan drinken.
Alle reacties Link kopieren
quote:lucky82 schreef op 15 september 2014 @ 20:13:

Als je naar iemand stuurt dat je wil praten vraagt diegene zich natuurlijk af waarover. Vaak wordt dat een beetje zwaar opgevat. Je had beter kunnen sturen dat het je leuk lijkt om samen iets te gaan drinken.Ja of gewoon iets leuks doen. Praten klinkt als een serieus gesprek. Een ruzie die moet worden uitgepraat ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk weet ook hij niet wat en hoe je dit bedoelt richting hem..hij vraagt zich nu af wat jij nou eigenlijk bedoelt..

Je moet echt duidelijker zijn richting hem volgende week als je dan weer gaat appen met hem
Alle reacties Link kopieren
Vorige week even gebeld. Ik kwam natuurlijk niet uit mn woorden. Hij zo: Oh oke nou je had ook gewoon mogen bellen ipv via de app hoor" Hij zei dat het wel ok was en we even moesten zien als ie weer terug was (hij was twee weken weg)



Hem af en toe een app gestuurd. Kreeg geen reactie terug. Vandaag even gebeld om te vragen of ie er was. Hij is deze week nog niet terug. Hij zei wel dat hij van zijn kant niet zo behoefte had omdat hij het druk had met andere dingen (afstuderen enzo) maar dat we volgende week wel ff konden kijken..



Ik weet niet wat ik er mee moet. Misschien is het beter om het te laten rusten en ook volgende week geen koffie te drinken oid.

Ik ben bang dat ie boos is op mij en dat ik ook bij de sportvereniging weer awkward momenten ga krijgen..
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het allemaal wel mee valt en dat deze man geen interesse heeft.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:starsilver17 schreef op 22 september 2014 @ 13:00:

Vorige week even gebeld. Ik kwam natuurlijk niet uit mn woorden. Hij zo: Oh oke nou je had ook gewoon mogen bellen ipv via de app hoor" Hij zei dat het wel ok was en we even moesten zien als ie weer terug was (hij was twee weken weg)



Hem af en toe een app gestuurd. Kreeg geen reactie terug. Vandaag even gebeld om te vragen of ie er was. Hij is deze week nog niet terug. Hij zei wel dat hij van zijn kant niet zo behoefte had omdat hij het druk had met andere dingen (afstuderen enzo) maar dat we volgende week wel ff konden kijken..



Ik weet niet wat ik er mee moet. Misschien is het beter om het te laten rusten en ook volgende week geen koffie te drinken oid.

Ik ben bang dat ie boos is op mij en dat ik ook bij de sportvereniging weer awkward momenten ga krijgen..Wat pak je het allemaal raar aan. Ik zou als vent ook even achter mijn oren krabben bij zulk gedrag...
Alle reacties Link kopieren
Jemig.. jij bent hier de hele dag mee bezig, hij is druk met andere dingen. Mijn man antwoord nooit, als hij vindt dat het niet nodig is... je kunt zien dat hij gelezen heeft, dus klaar..



Ga wat drinken met deze man, maar maak je geen illusies. En laat hem verder wat met rust. Bellen, appen, nog eens bellen en appen.. ik zou als vrouw al niet meer hoeven, denk ik.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:starsilver17 schreef op 15 september 2014 @ 17:54:

Mijn relatie is net uit dusik weet niet of dit een opvlieger is. een opvlieger? zo oud ben je toch nog niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je nu wel duidelijk genoeg bent geweest en voldoende gedaan hebt TO, ik zou eens rustig afwachten wat hij nu gaat doen. Ik vermoed: niets. En daarmee weet je dan denk ik genoeg...
Alle reacties Link kopieren
Mannen zijn niet zo van de uitgebreide berichten sturen. Die houden het meestal kort. En dat als een hondje nalopen werkt ook nou niet bepaald in je voordeel...
Carpe Diem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven