Entertainment
alle pijlers
TV Tip: NCRV Babyboom
dinsdag 16 oktober 2007 om 16:45
A.s. donderdag (18 oktober) om half 9 's avonds is op Nederland 1 de eerste uitzending te zien van NCRV Babyboom. In de 10-delige NCRV serie worden 100 stellen met een kinderwens gevolgd.
Vanochtend las ik in NRC Next er een uitgebreid artikel over.
Op YouTube vond ik deze drie intro filmpjes: Bedverhalen (leuk!), Spermatest (kom op mannen!, presteren ) en Zwangerschapstest (ontroerend).
Vanochtend las ik in NRC Next er een uitgebreid artikel over.
Op YouTube vond ik deze drie intro filmpjes: Bedverhalen (leuk!), Spermatest (kom op mannen!, presteren ) en Zwangerschapstest (ontroerend).
vrijdag 18 juli 2008 om 22:05
ooit las ik op een geboorte kaartje
"zeker niet gewoon
zeker wel bijzonder
en oh zo'n groot wonder"
een vriend van mij en zijn vriendin konden volgens de artsen geen kinderen krijgen en ze irriteerde zich mateloos aan de tekst
"zo gewoon en toch zo bijzonder ons kleine wonder" dat hun zus op het kaartje had laten drukken voor haar kind....
onder het motto "gewoon zwanger worden"
Daarover gesproken las op het blogje dat het kopel dat naar belgie moest helaas geen goede afloop had..... en als dit een spoiler is ...sorry maar ik las hun blog....
"zeker niet gewoon
zeker wel bijzonder
en oh zo'n groot wonder"
een vriend van mij en zijn vriendin konden volgens de artsen geen kinderen krijgen en ze irriteerde zich mateloos aan de tekst
"zo gewoon en toch zo bijzonder ons kleine wonder" dat hun zus op het kaartje had laten drukken voor haar kind....
onder het motto "gewoon zwanger worden"
Daarover gesproken las op het blogje dat het kopel dat naar belgie moest helaas geen goede afloop had..... en als dit een spoiler is ...sorry maar ik las hun blog....
vrijdag 18 juli 2008 om 22:26
Heb het maar even opgezocht, want muts als ik ben kwam ik bij het woord spoiler niet verder dan zo'n vleugel achterop je sportwagen.....
Hoe dan ook, lijkt me niet aan de orde. Volgens mij leest iedereen die hier post ook op de BB (<--- doet me nog steeds aan Big Brother denken, de gelijkenis is soms treffend trouwens) site, dus ik denk dat je wat dat betreft weinig 'onthult'.
Maar begrijp ik goed dat het dus tegen de forumregels is om spoilers te plaatsen??
Hoe dan ook, lijkt me niet aan de orde. Volgens mij leest iedereen die hier post ook op de BB (<--- doet me nog steeds aan Big Brother denken, de gelijkenis is soms treffend trouwens) site, dus ik denk dat je wat dat betreft weinig 'onthult'.
Maar begrijp ik goed dat het dus tegen de forumregels is om spoilers te plaatsen??
The time is now
vrijdag 18 juli 2008 om 22:32
......... je heb me weer een trip naar de wc bezorgt *probeert adem te halen terwijl de tranen over haar wangen biggelen*
dat is nou een prachtige qoute om de werk week voor mij af te sluiten....
Meiden het is heir half 5 smiddags ik ga naar huis van mijn weekend genieten....
PS Miss Chicken zou voor de zeker heid je hok op slot doen vannacht amerika is veel te ver voor Yam(ini)
dat is nou een prachtige qoute om de werk week voor mij af te sluiten....
Meiden het is heir half 5 smiddags ik ga naar huis van mijn weekend genieten....
PS Miss Chicken zou voor de zeker heid je hok op slot doen vannacht amerika is veel te ver voor Yam(ini)
vrijdag 18 juli 2008 om 23:01
ja, je kan het afvragen.
Maar de achterliggende gedachte weet je niet.
ik vond het namelijk zo knap dat je ze namelijk allemaal geteld had.
wat is het nut daar van dan??
En de informatie om het te weten.
ik denk dat je er niet zoveel mee opschiet.
maar als je het wil weten.
het is jouw ding ( en die van esther natuurlijk)
vrijdag 18 juli 2008 om 23:10
Monique, inderdaad, jij staat er helemaal buiten he.
Fijn dat je het knap vind dat ik ze kan tellen, denk echter dat de meeste volwassen mensen die kunst wel beheersen. (uitzonderingen daargelaten blijkbaar)
Jij mag best denken dat ik er niets mee opschiet, prima hoor. Maar zoals je zelf al zei, en zoals ik al zei, het gaat jou ook allemaal maar bar weinig aan he?
Je hebt een leuke dochter, dat wel. Maar als ik even eerlijk mag zijn, afgezien van dat vind ik je totaal niet interessant. Heb zelfs nog nooit een interessante post of update van je gezien, dus ik zal er niet zo mee zitten als jij je er niet meer mee bemoeit. Snap je?
Fijn dat je het knap vind dat ik ze kan tellen, denk echter dat de meeste volwassen mensen die kunst wel beheersen. (uitzonderingen daargelaten blijkbaar)
Jij mag best denken dat ik er niets mee opschiet, prima hoor. Maar zoals je zelf al zei, en zoals ik al zei, het gaat jou ook allemaal maar bar weinig aan he?
Je hebt een leuke dochter, dat wel. Maar als ik even eerlijk mag zijn, afgezien van dat vind ik je totaal niet interessant. Heb zelfs nog nooit een interessante post of update van je gezien, dus ik zal er niet zo mee zitten als jij je er niet meer mee bemoeit. Snap je?
vrijdag 18 juli 2008 om 23:21
wat slaat dit op.
Als ik niet zo interessant ben.
waarom zoek je me wel altijd op. Op de bb site
Een beetje vreemd niet. En zeker als je me niet interessant vind.
Het zegt meer over je zelf denk ik.
En zeker als je vraagt of ik nog op tv kom ja of nee.
Of jij intersante onderwerpen vermeld hier.
En dat je umperhoud telt, Hoe vaak dit geschreven word
Je kick gewoon op reactie.
Anders vraag je niet af waarom ze niet reageerd op de vraag waarom zij zo overdrijft.
Wie overdrijft er nou
Zoek me a.u.b niet meer op.
Je interesse gaat negers naar uit.
Echt ronduit zielig dit
Als ik niet zo interessant ben.
waarom zoek je me wel altijd op. Op de bb site
Een beetje vreemd niet. En zeker als je me niet interessant vind.
Het zegt meer over je zelf denk ik.
En zeker als je vraagt of ik nog op tv kom ja of nee.
Of jij intersante onderwerpen vermeld hier.
En dat je umperhoud telt, Hoe vaak dit geschreven word
Je kick gewoon op reactie.
Anders vraag je niet af waarom ze niet reageerd op de vraag waarom zij zo overdrijft.
Wie overdrijft er nou
Zoek me a.u.b niet meer op.
Je interesse gaat negers naar uit.
Echt ronduit zielig dit
vrijdag 18 juli 2008 om 23:31
Euh, ik zoek jou echt niet op hoor.
Ik heb ooit een reactie op je blog gegeven, toen kreeg ik zoveel commentaar van jou dat ik niet aardig was in mijn reactie en blablabla, vandaar dat ik de moeite heb genomen om maar een 'aardige' reactie achter te laten. Ik vond het lullig dat jij overal zo zwaar aan tilt, en dat je duidelijk niet zo veel snapt als dat je zou willen.
Vandaar dus die reactie, had ik misschien toch beter meteen kunnen zeggen van 'he monique, rot lekker op met je geklaag en gezeur'...
Nou ja, weet je, mij doet het niet zo veel gelukkig. Soms is het vervelend als mensen elkaar verkeerd begrijpen maar godzijdank weet ik wél hoe de wereld in elkaar steekt en kan ik daardoor een stuk beter relativeren.
Misschien zou je ook eens moeten leren wat nou wel/niet de moeite waard is om je over op te winden.
Ik heb ooit een reactie op je blog gegeven, toen kreeg ik zoveel commentaar van jou dat ik niet aardig was in mijn reactie en blablabla, vandaar dat ik de moeite heb genomen om maar een 'aardige' reactie achter te laten. Ik vond het lullig dat jij overal zo zwaar aan tilt, en dat je duidelijk niet zo veel snapt als dat je zou willen.
Vandaar dus die reactie, had ik misschien toch beter meteen kunnen zeggen van 'he monique, rot lekker op met je geklaag en gezeur'...
Nou ja, weet je, mij doet het niet zo veel gelukkig. Soms is het vervelend als mensen elkaar verkeerd begrijpen maar godzijdank weet ik wél hoe de wereld in elkaar steekt en kan ik daardoor een stuk beter relativeren.
Misschien zou je ook eens moeten leren wat nou wel/niet de moeite waard is om je over op te winden.
vrijdag 18 juli 2008 om 23:33
je heb dus eigenlijk mijn blog allemaal fijn zitten lezen maak ik hieruit op!!
We komen nog ergens niet waar.
En trouwens het was maar een vraag aan jouw hoor noni.
Maar er zit op een of andere manier altijd vernijdig toontje in jouw antwoorden.
kan je wel gewoon antwoorden geven als een volwassen??
Ook maar een vraag hoor!!
Maar nogmaals over en uit.
Het kan nooit normaal gaan tussen ons
Dat was al op de bb site. Wat volgens jouw niet interessant is. Maar je staat er bijna altijd tussen.
Erg vreemd.
Het is nu wel weer klaar. Anders zitten we hier uren over door te miauwen
We komen nog ergens niet waar.
En trouwens het was maar een vraag aan jouw hoor noni.
Maar er zit op een of andere manier altijd vernijdig toontje in jouw antwoorden.
kan je wel gewoon antwoorden geven als een volwassen??
Ook maar een vraag hoor!!
Maar nogmaals over en uit.
Het kan nooit normaal gaan tussen ons
Dat was al op de bb site. Wat volgens jouw niet interessant is. Maar je staat er bijna altijd tussen.
Erg vreemd.
Het is nu wel weer klaar. Anders zitten we hier uren over door te miauwen
vrijdag 18 juli 2008 om 23:40
vrijdag 18 juli 2008 om 23:40
vrijdag 18 juli 2008 om 23:43