Verboden voor zwangeren!! Alleen zwanger-worders DEEL 3

03-12-2012 20:03 1704 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die net even wat meer moeite heeft om zwanger te worden...in de MMM of niet....als het even niet zo makkelijk allemaal gaat, sluit je dan bij ons aan



Kunnen we even lekker kletsen over het wel en wee...en al die irritante mensen om ons heen die in no time zwanger raken.



Er is nog ruimte in de tabel. Dus: wees welkom!





NaamLeeftijdStart..ste kindjeN.O.D.BijzonderhedenCookie2829zomer '101e--Pachelbel31mei '112e IUI-poging nr. 3MissOr30jun '111e?1 mk 1e en 2e IVF poging niet aangeslagenllgirll27aug '111e ??



Om de tabel een beetje overzichtelijk te houden en een ieder die graag actief wil meeschrijven de ruimte te geven, wordt de tabel geschoond als er langer dan 2 weken (zonder melding) niet geschreven is.
Alle reacties Link kopieren
ladies, ik ben zwanger!!!na drie testen durf ik het eindelijk te geloven.....en gewoon spontaan, zonder iui of hormonen oid...ik ben zo van de kaart...moet even bijkomen
Alle reacties Link kopieren
llgirllll



Wauw!!!!!! Gefeliciteerd! Ben heel blij voor je!!!



Liefs,

Kirsi
Alle reacties Link kopieren
Waaaauw llgirlll!!! Ik zit hier met kippenvel na het lezen van je bericht!



Gefeliciteerd!!! Eindelijk mogen we dat ook tegen jou zeggen! En zomaar spontaan! Wat zul je verbaasd geweest zijn, of niet?



Ik wens je een superzwangerschap toe!
Alle reacties Link kopieren
illgirl wat super wow proficiat geniet ervan!!



ikzelf ben nu bij de eerste keer ivf bezig. Punctie viel me heel erg mee. Afgelopen zaterdag terugplaatsing gehad en nog 2 embryo's in de vriezer. Hoop ze nog niet nodig te hebben, Maar nu eerst 2 weken wachten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven