Entertainment alle pijlers

Lekker leuk met Pete en Manu; MKR

26-11-2013 03:41 1798 berichten
Alle reacties Link kopieren
MY KITCHEN RULES



Dit seizoen maar een eigen topic ipv half erover praten in andere kooktopics.



Wat een geweldig seizoen hebben we gehad he! Zelf heb ik het afgelopen seizoen pas echt goed gevolgd, gezellig samen met een forumster op Skype.



En wat een spektakel was er, eerst de wedstrijd van het koken thuis, toen dat er een nieuwe groep werd toegevoegd en wat was er een strijd. Ondanks dat je je rot kon ergeren aan `de bitches` en nog wat andere, het maakte het programma wel smeuig.

De latere moeilijke kookfases, wat groeide veel teams en wat zag je opeens grote verschillen. Toch bleef het tot het eind spannend.



En wat kan je nog meer vertellen over die lekkere leuke, geweldige jury Pete en Manu. Een heerlijkheid om van te genieten.



Maandag 25 november is het nieuwe seizoen weer begonnen met nieuwe kandidaten, kom gezellig hier meekijken en praten.



De jury Manu en Pete .....

Totaal aantal stemmen: 24

Goede eerlijke beoordelingen van beiden (21%)
MmmmManu (liever wel zonder baard/snor) (46%)
Perfect Pete (17%)
Nee geen goede jury (4%)
Die valse mede kandidaten doen `t voor mij (13%)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Shit het klinkt lekker het recept van die bimbo`s, dat was niet de afspraak
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 september 2014 @ 17:36:

Yes ze zijn door.



Die jongens vallen de volgende ronde af.Ja ik denk ook dat die jongens er de volgende ronde uitgaan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Kipsnitzel? Klinkt heel simpel.
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft die oudere vrouw toch een raar strak getrokken gezicht. Het is net een glimmende mislukte pop.
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 22 september 2014 @ 17:37:

Wat was de opdracht? Tjongejonge, ik moet echt eens even gaan opletten Familiegerecht
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:kapow schreef op 22 september 2014 @ 17:38:

[...]





Favoriete familiegerecht. Weet niet hoeveel tijd ze hebben. Oh een uur blijkbaar.Nee 45 min
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:granny71 schreef op 22 september 2014 @ 17:39:

Wat heeft die oudere vrouw toch een raar strak getrokken gezicht. Het is net een glimmende mislukte pop.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:granny71 schreef op 22 september 2014 @ 17:39:

Wat heeft die oudere vrouw toch een raar strak getrokken gezicht. Het is net een glimmende mislukte pop.ik denk dat ze een paar knoopjes achter haar oren heeft
Alle reacties Link kopieren
Bij de thuisopdracht had die oudere dame het ook steeds verknalt, zonde want e kan wel koken maar niet met de druk omgaan.



vind het wel een lief stel. Lijken een beetje op dat stel Dan en ..... van het vorig seizoen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 september 2014 @ 17:36:

Yes ze zijn door.



Die jongens vallen de volgende ronde af.Weet je dat of denk je dat
quote:granny71 schreef op 22 september 2014 @ 17:39:

Wat heeft die oudere vrouw toch een raar strak getrokken gezicht. Het is net een glimmende mislukte pop.Ik denk wel dat ze een behandeling heeft gehad, vind het niet mooi
Hebben jullie allemaal een laptop ofzo, als het pauze is zit ik hier te typen en jullie typen onder de uitzending
yep laptop hier. Op de bank, tv aan, viva-forum, FB en dan nog 1 of 2 pagina's open
en nu eerst mijn eigen eten ook op het vuur zetten
Alle reacties Link kopieren
quote:mika65 schreef op 22 september 2014 @ 17:43:

Hebben jullie allemaal een laptop ofzo, als het pauze is zit ik hier te typen en jullie typen onder de uitzending Tablet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje2014 schreef op 22 september 2014 @ 17:45:

yep laptop hier. Op de bank, tv aan, viva-forum, FB en dan nog 1 of 2 pagina's open Haha zelfde hier. Maar daardoor mis ik dus ook steeds van alles haha
Tjezus, wat vals
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 september 2014 @ 17:41:

Bij de thuisopdracht had die oudere dame het ook steeds verknalt, zonde want e kan wel koken maar niet met de druk omgaan.



vind het wel een lief stel. Lijken een beetje op dat stel Dan en ..... van het vorig seizoen.



Steph?

O die waren zo leuk en lief!
Ik ben er wel maar mijn multitaskende kant moet ik deze week inzetten op een echt leven wat ik schijn te hebben

Oftewel man is op reis en het nageslacht wil eten en aandacht.



En wat mij betreft gaan de bimbo's of de jongens er uit.

De dames van de biefstuk vond ik super en de biefstuk nog meer



En nu ik even kijk denk ik dat rick en deb er uit gaan.





*trekt sprint naar rl*
succes Anyco!
Oh de borden van die mannen zien er weer niet uit
Alle reacties Link kopieren
Die jongens
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
vervelend die tekst door het gerecht, zie je het niet goed.



wat een klungels.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
euh dat zijn wel heel veel toevoegingen door de jasmijnrijst
toch deb en rick
Alle reacties Link kopieren
quote:mika65 schreef op 22 september 2014 @ 17:43:

Hebben jullie allemaal een laptop ofzo, als het pauze is zit ik hier te typen en jullie typen onder de uitzending



Ja laptop op schoot.



Het gerecht van die 2 bimbos zag er ook goed uit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven