Kan ik dit maken?

22-09-2014 18:15 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een maand heb ik iets met een man die ik al een aantal jaren ken. Een relatie zou ik het niet willen noemen, we hebben elkaar in die maand vijf keer gezien en we hebben alleen maar gezoend.



Toen we iets kregen begon mijn gevoel voor hem net wat te groeien, terwijl hij al langer verliefd was op mij. Hij liep enorm hard van stapel en was bij wijze van spreken de bruiloft al aan het plannen. Dit benauwde mij en ik heb aangegeven dat ik het rustig aan wilde doen en dat we wel zouden zien hoe het zich verder ontwikkelde tussen ons. Helaas heeft dit gesprek niet veel geholpen en is mijn gevoel voor hem als sneeuw voor de zon verdwenen.



Nu mijn vraag: Kan ik het maken om hem door de telefoon te vertellen dat dit 'm niet gaat worden? Hij woont niet naast de deur en wat mij betreft zaten we nog in de date-fase. Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je het kan maken om dit via de telefoon te doen. Waarom zou je helemaal naar hem toe rijzen? alleen om te zeggen dat het niks wordt tussen jullie....



Aan de andere kant vind ik dat jij echt te snel van stapel loopt. Jullie hebben elkaar nu 5x gezien, en ik vind dat je bij zoenen wel degelijk een relatie hebt, En een relatie maak je niet zomaar uit omdat het gevoel verdwijnt.



Hij maakt nu fouten, en ik denk persoonlijk dat je hem daar minimaal nog 1x op moet confronteren, en dat je daarbij eerlijk moet zeggen dat je gevoel voor hem weg gaat / weg is.



Laat hem zijn best doen om bij jou het gevoel terug te krijgen....



Als jij er ECHT geen heil meer in ziet? Dan kan je stoppen....

Maar ik vind dat je dit niet overhaast moet beslissen...





Wijziging :

Nu ik wat beter naar je bericht leest, vind ik elkaar 5x zien in een maand tijd ook wel relatief weinig, Hebben jullie elkaar wel de kans gegeven? of heb je hem altijd al op afstand gehouden? Hij voelt al langer wat voor je, en nu wilt hij alles uit de kast halen waardoor hij te snel van stapel loopt... Ik vind het ergens wel super romantisch en lief. Vind je niet snel hoor!?
Ik vind dat dat wel kan. Mits je het in een telefoongesprek doet en niet via whatsapp o.i.d. Dan heeft hij ook de kans vragen te stellen en te reageren. Je hebt géén verkering, géén seks gehad en geen afspraken gemaakt over exclusiviteit, maar zelfs aangegeven het rustig aan te willen doen. Wat mij betreft absoluut geen 'uitmaakgesprek' in real life nodig!
Alle reacties Link kopieren
Naar hem toe gaan is zeker geen optie?
Alle reacties Link kopieren
Ja kan. Het drama wordt face to face slechts ellendiger en het waren slechts een paar dates.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Kan prima via de telefoon.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:robert222 schreef op 22 september 2014 @ 18:20:

Aan de andere kant vind ik dat jij echt te snel van stapel loopt. Jullie hebben elkaar nu 5x gezien, en ik vind dat je bij zoenen wel degelijk een relatie hebt, En een relatie maak je niet zomaar uit omdat het gevoel verdwijnt.



Hij maakt nu fouten, en ik denk persoonlijk dat je hem daar minimaal nog 1x op moet confronteren, en dat je daarbij eerlijk moet zeggen dat je gevoel voor hem weg gaat / weg is.



Laat hem zijn best doen om bij jou het gevoel terug te krijgen....



Als jij er ECHT geen heil meer in ziet? Dan kan je stoppen....

Maar ik vind dat je dit niet overhaast moet beslissen...



Euh, 'het gevoel terug krijgen'? Je bent nog in de ontdek-fase, niks relatie. Nu ben je aan het kijken of je bij elkaar past. Kennelijk niet, heel jammer maar helaas.



Je gaat toch niet na een paar dates al 'aan je relatie werken'? Doe normaal, er IS nog helemaal geen relatie!
Alle reacties Link kopieren
Reizen is met 'ei' robert.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:robert222 schreef op 22 september 2014 @ 18:20:

Ik vind dat je het kan maken om dit via de telefoon te doen. Waarom zou je helemaal naar hem toe rijzen? alleen om te zeggen dat het niks wordt tussen jullie....



Aan de andere kant vind ik dat jij echt te snel van stapel loopt. Jullie hebben elkaar nu 5x gezien, en ik vind dat je bij zoenen wel degelijk een relatie hebt, En een relatie maak je niet zomaar uit omdat het gevoel verdwijnt.



Hij maakt nu fouten, en ik denk persoonlijk dat je hem daar minimaal nog 1x op moet confronteren, en dat je daarbij eerlijk moet zeggen dat je gevoel voor hem weg gaat / weg is.



Laat hem zijn best doen om bij jou het gevoel terug te krijgen....



Als jij er ECHT geen heil meer in ziet? Dan kan je stoppen....

Maar ik vind dat je dit niet overhaast moet beslissen...





Wijziging :

Nu ik wat beter naar je bericht leest, vind ik elkaar 5x zien in een maand tijd ook wel relatief weinig, Hebben jullie elkaar wel de kans gegeven? of heb je hem altijd al op afstand gehouden? Hij voelt al langer wat voor je, en nu wilt hij alles uit de kast halen waardoor hij te snel van stapel loopt... Ik vind het ergens wel super romantisch en lief. Vind je niet snel hoor!?





Met zoenen heb je een relatie? Goh, dan had ik al veel relaties gehad



Als je een paar keer gezoend hebt en je bent wat leuks wezen doen, dan heb je echt nog geen relatie hoor. En zeker niet als je dat nog niet eens uitgesproken hebt. Sterker nog: TO heeft zelfs aangegeven dat hij veel te hard van stapel liep. Dat heeft niet geholpen.



TO: je hebt geen relatie, je hebt een paar keer gedate en hetgeen je gevraagd heeft, heeft niet geholpen. Ik vind dat je prima via de telefoon kan aangeven dat het hierbij stopt. Niks mis mee hoor. Vooral ook omdat 'ie niet naast de deur woont. Als je een jarenlange relatie hebt gehad dan is het een ander verhaal maar voor nu: geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor alle reacties tot nu toe! Uiteraard wil ik dit in een telefoongesprek tegen hem zeggen en niet per SMS of WhatsApp.



@robert222: Zoals ik al zei begon mijn gevoel voor hem net pas te groeien. Ik ken hem al jaren en heb hem al veel vaker gezien, maar dan zonder zoenen. Ik heb hem zeker wel de kans gegeven, maar hij heeft bijvoorbeeld moeite met het feit dat ik regelmatig in het weekend moet werken. Hij zit dan te sippen als een klein kind omdat we elkaar niet kunnen zien. Alles behalve lief en romantisch als je 't mij vraagt!



@GateKeeper: Hij woont niet in de buurt, vandaar dat mijn voorkeur ernaar uitgaat om het aan de telefoon te zeggen.
Gut wat herkenbaar. Begint zijn naam met een L?

Je kunt hem gewoon bellen hoor. Om helemaal daarheen te reizen voor z'n boodschap is ook zo wat. En ook als je een 'relatie' hebt van een maand (of twee of drie) kan het gevoel ineens weg zijn, daar ga je dan toch niet meer aan werken? Het eerste half jaar moet rimpelloos en met roze wolken en vlinders zijn.
Alle reacties Link kopieren
@Betjebig: Dank je voor je reactie! Nee zijn naam begint niet met een L. Ken jij iemand die in dezelfde situatie zit?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor ik vind dat je het in dit prille stadium wel door de telefoon kan zeggen.



Lekker bezig Nouschi, was dit nu zoooo belangrijk om iemand daarvoor te kakken te zetten? Bah flinke meid ben jij hoor.



Jammer dat je met fora als dit er altijd mensen zijn zoals jij die zich geroepen voelen om andere mensen te verbeteren en te kleineren.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit prima kunnen. Het waren maar een paar dates en geen relatie.

Verder geef je hem in een gesprek, door de telefoon, ook de kans om wat terug te zeggen.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Zolang jij dit niet stopt, heeft hij in zijn hoofd dat jullie iets hebben en blijft hij die bruiloft plannen;). Als hij dan volgende week of de week erop van jou in levende lijve hoort dat het niets gaat worden en dat je dit al 1 of 2 weken wist, is de klap alleen maar groter. Hij verwacht immers dat je komt voor een gezellige tijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:marijke1955 schreef op 22 september 2014 @ 20:34:

Ja hoor ik vind dat je het in dit prille stadium wel door de telefoon kan zeggen.



Lekker bezig Nouschi, was dit nu zoooo belangrijk om iemand daarvoor te kakken te zetten? Bah flinke meid ben jij hoor.



Jammer dat je met fora als dit er altijd mensen zijn zoals jij die zich geroepen voelen om andere mensen te verbeteren en te kleineren.Reactie van Nouschi was niet inhoudelijk, daar heb je gelijk in. Maar dan hoef jij nog niet zo te happen op iemand die een spelfoutje verbetert.
Ik ben 't nog steeds :-)
Alle reacties Link kopieren
Spelfoutje verbeteren? Waarom zou je dit zo nodig hier moeten doen??? Ga voor de klas staan en daar je kunsten vertonen.

ipv hier iemand kleineren. Volgens mij zit missloulou hier nou niet echt op te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik heb hem gebeld en hij was not amused. Toen ik zei dat het niks ging worden tussen ons bleef hij eerst maar doorgaan dat we elkaar gewoon vaker moesten zien en dan zou alles goed komen. Ik heb nogmaals uitgelegd dat weekenddiensten nou eenmaal bij mijn werk horen en dat ik daar niks aan kan veranderen. Hierna werd hij boos en vond mij laf en asociaal dat ik "het via de telefoon uitmaakte" en niet face to face. In zijn ogen hadden we dus duidelijk wél een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Lekker laten lopen. Ik had er eens een met een F. Drama zeg. Telefoon is prima, dat hij hard van stapel wil lopen is zijn probleem.
Alle reacties Link kopieren
quote:marijke1955 schreef op 22 september 2014 @ 21:20:

Spelfoutje verbeteren? Waarom zou je dit zo nodig hier moeten doen??? Ga voor de klas staan en daar je kunsten vertonen.

ipv hier iemand kleineren. Volgens mij zit missloulou hier nou niet echt op te wachten.U is nieuw hier? Wij hebben spellingsmaffia hier nl..En die spelfout was wel ernstig hoor
Alle reacties Link kopieren
Met zo'n reactie zou ik als ik jou was blij zijn dat ik via de telefoon heb vermeld dat het niets wordt.
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Alle reacties Link kopieren
quote:marijke1955 schreef op 22 september 2014 @ 21:20:

Spelfoutje verbeteren? Waarom zou je dit zo nodig hier moeten doen??? Ga voor de klas staan en daar je kunsten vertonen.

ipv hier iemand kleineren. Volgens mij zit missloulou hier nou niet echt op te wachten.Miss komt mij heel niet onbespraakt over. Ik denk dat ze dat prima kan verwoorden. Geen reden om zo gefrustreerd te reageren, zuur type.
Ik ben 't nog steeds :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:missloulou schreef op 22 september 2014 @ 21:41:

Nou, ik heb hem gebeld en hij was not amused. Toen ik zei dat het niks ging worden tussen ons bleef hij eerst maar doorgaan dat we elkaar gewoon vaker moesten zien en dan zou alles goed komen. Ik heb nogmaals uitgelegd dat weekenddiensten nou eenmaal bij mijn werk horen en dat ik daar niks aan kan veranderen. Hierna werd hij boos en vond mij laf en asociaal dat ik "het via de telefoon uitmaakte" en niet face to face. In zijn ogen hadden we dus duidelijk wél een relatie.Zo. En nou streep d'r onder en een wijzer exemplaar aan de haak slaan
Ik ben 't nog steeds :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 22 september 2014 @ 21:49:

[...]



U is nieuw hier? Wij hebben spellingsmaffia hier nl..En die spelfout was wel ernstig hoor
Ik ben 't nog steeds :-)
Alle reacties Link kopieren
Zuur typje of iemand die niet alleen maar op een forum komt om te neten en kinderachtig te doen?

Maar gaan jullie maar lekker door met spelen kindertjes, van mij hier geen reacties meer, ben hier nl iets te goed en volwassen voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven