Entertainment alle pijlers

De Deurwaarders: Betalen Of Leeghalen

08-09-2014 16:52 39 berichten
Heeft er toevallig iemand gekeken?
Ken ik niet. Waar zenden ze dit uit?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gezien ja, dat van dat meisje wat er uit moest terwijl ze gewoon dik opgelicht was door die huurbaas en nergens van wist vond ik echt zielig, die kon er gewoon niks aan doen.



En die jongen met die tatoos op zijn armen boeide het volgens mij echt helemaal niets!
@millefleur gisteravond laat om 2300 uur op rtl 5. Twee series achterelkaar



@Sterrenregen ja het meisje vond ik zielig. Gelukkig kon ze terecht bij haar buurman.

En die jongen die zijn spullen weg had gehaald voordat ze zijn inboedel wilde verkopen, die was erg. Hij zei dat hij zijn bedragen wel had over gemaakt naar de deurwaarder, maar toen ze direct met hem wilde gaan kijken met internetbankieren, was zijn pasje toevallig weg. Jaja....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen de 2e aflevering gezien, maar wat een kneuzen zeg!

Die man inderdaad die zijn inboedel snel had weggehaald terwijl hij wist dat de deurwaarder de boel zou komen inladen ("ja de vloer moet geboend worden") & overduidelijk zelf een paar bankafschriften in elkaar had geflanst om te "bewijzen" dat hij betaald had...

Tuurlijk daar trappen ze in.



En dan die Surinaamse/Antiliaanse vrouw die al 8 maanden geen huur had betaald & zogenaamd van niets wist.. Al "Waar zijn mijn rechten in Nederland??" roepend.

Tenenkrommende tresj van het ergste soort.
Some cause happiness wherever they go, others whenever they go. (Oscar Wilde)
Precies Arkouda die man bedoel ik. Verschrikkelijk, hij had veel geluk met die deurwaarder. Ik ben normaal best meegaand, maar echt keihard liegen vind ik not done. Tuurlijk we maken allemaal onze fouten, maar die man draaide er wel heel erg om heen.



Ik denk als de uitzending eerder werd uitgezonden dat het best populair had kunnen zijn, net zoals een Dubbeltje op zijn kant etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:Arkouda schreef op 08 september 2014 @ 18:48:

Ik heb alleen de 2e aflevering gezien, maar wat een kneuzen zeg!

Die man inderdaad die zijn inboedel snel had weggehaald terwijl hij wist dat de deurwaarder de boel zou komen inladen ("ja de vloer moet geboend worden") & overduidelijk zelf een paar bankafschriften in elkaar had geflanst om te "bewijzen" dat hij betaald had...

Tuurlijk daar trappen ze in.



En dan die Surinaamse/Antiliaanse vrouw die al 8 maanden geen huur had betaald & zogenaamd van niets wist.. Al "Waar zijn mijn rechten in Nederland??" roepend.

Tenenkrommende tresj van het ergste soort.Pfff inderdaad zeg! Wist zogenaamd van niets.
[quote]Arkouda schreef op 08 september 2014 @ 18:48:

Ik heb alleen de 2e aflevering gezien, maar wat een kneuzen zeg!

Die man inderdaad die zijn inboedel snel had weggehaald terwijl hij wist dat de deurwaarder de boel zou komen inladen ("ja de vloer moet geboend worden") & overduidelijk zelf een paar bankafschriften in elkaar had geflanst om te "bewijzen" dat hij betaald had...

Tuurlijk daar trappen ze in.





Die man loog weer alles bij elkaar he. Gelukkig hebben ze nu doorgepakt.

Gisteren aflevering 4 gezien. Dat vond ik vooral zielig. Iemand gezien hier?
Bah wat een kut baan heb je dan

Kan me niet voorstellen dat die mensne in de avond thuis komen, en zich dan lekker voelen!!

O juist wel natuurlijk, bah
Alle reacties Link kopieren
quote:patries31 schreef op 23 september 2014 @ 10:50:

Bah wat een kut baan heb je dan

Kan me niet voorstellen dat die mensne in de avond thuis komen, en zich dan lekker voelen!!

O juist wel natuurlijk, bah

Als je iets verkoopt als deurwaarder waarvan de opbrengst niet in verhouding staat tot de schuld ben je als deurwaarder fout bezig, kan er een klacht tegen ingediend worden die ook nog eens gehonoreerd zal worden.

Deurwaarders van Ggn liggen echt niet wakker van hun werk die doen gewoon wat ze willen.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik niet snap is dat ze bij een Dubbeltje op z'n kant vaak veel grotere achterstanden hebben en daar wonen ze nog steeds in hetzelfde huis en is er geen sprake van beslaglegging. En bij het programma over die Deurwaarders grijpen ze al in bij voorbeeld bij een schuld aan de zorgverzekeraar van een paar 100 euro.
Alle reacties Link kopieren
Als je maar je goede wil toont en wel iets blijft betalen door goede afspraken te maken.En die mensen hebben toch nog iets meer inkomen dan je bij beslagneming ziet.



Die vrouw die reeds in de schuldsanering zat wat een fijne bewindvoerder had die zeg die al 8 maanden zijn werk niet goed deed zodat ze nog verder in de schulden zat maar goed dat ze een nieuwe bewindvoerder had.
Alle reacties Link kopieren
quote:patries31 schreef op 23 september 2014 @ 10:50:

Bah wat een kut baan heb je dan

Kan me niet voorstellen dat die mensne in de avond thuis komen, en zich dan lekker voelen!!

O juist wel natuurlijk, bahHet zal wel niet gezegd mogen worden, maar het lijkt mij best een leuke baan eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet?

Deze deurwaarders hebben ook voor dit beroep gekozen en er lang voor moeten leren
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 23 september 2014 @ 14:05:

Waarom niet?

Deze deurwaarders hebben ook voor dit beroep gekozen en er lang voor moeten lerenLang voor geleerd? Nog nooit zoveel domheid gelezen als in de brieven die werden verstuurd en nog nooit zoveel domme mensen in 1 beroepsgroep gezien die hun werk op het spel zetten door dingen te doen die niet mogen.
Deurwaarders zijn best leuke mensen hoor! Ik heb beroepsmatig met veel van hen te maken. Sommige bellen mij op om te zeggen: joh, ik heb weer een vordering van onze bekende, mijn opdrachtgever wenst boedelbeslag. Is er nog iets te regelen? En dan spreek ik iets met hen af.



Ook als ik de situatie uitleg en aangeef dat we ons beide veel energie kunnen besparen door mij even de tijd te geven de boel te stabiliseren, is er al veel voor elkaar.



Door mijn communicatie met deurwaarders en schuldeisers, kan ik veel potjes breken inmiddels en heb ik het namens mijn klanten best rustig, mag ik wel zeggen.



Er zijn altijd een paar rotte appels, ook binnen deurwaardersland. Maar ik leer heel veel van bijvoorbeeld John Wisseborn, die vaak op tv komt om de deurwaarderskant van een verhaal te belichten. Heel helder en duidelijk.



Ik zal eens kijken of ik het programma terug kan kijken, klinkt wel interessant!
Alle reacties Link kopieren
De deurwaarders die ik afgelopen zondag heb gezien waren vn van

Ggn Doreia.
De opleiding duurt toch 4 jaar, die van deurwaarders?

Als ik deurwaarder zou zijn, zou ik een lieve zijn. Maar ze moeten niet komen met alleen maar leugens. Eentje voor de bestwil oke, maar niet zoals die ene man die vooraf al zijn spullen heeft weggehaald toen ze zijn inboedel wilde komen weghalen. Die bleef maar doorgaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:ronniemitchel schreef op 23 september 2014 @ 15:25:

[...]



Lang voor geleerd? Nog nooit zoveel domheid gelezen als in de brieven die werden verstuurd en nog nooit zoveel domme mensen in 1 beroepsgroep gezien die hun werk op het spel zetten door dingen te doen die niet mogen.



Opleiding tot gerechtsdeurwaarder is een afstudeerrichting van HBO Rechten.



Volgens mij zijn al die deurwaarders in dit programma van GGN.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 23 september 2014 @ 17:32:

[...]





Opleiding tot gerechtsdeurwaarder is een afstudeerrichting van HBO Rechten.



Volgens mij zijn al die deurwaarders in dit programma van GGN.

En dat bedrijf heeft veel kantoren in Nederland die misbruik maken van de "wetenschap " van mensen, en echt een HBO studie? ik heb in een deuk gelegen om de fouten en smoezen die ze gebruikten, brieven die ik allemaal in 1 keer aan de kamer voor gerechtsdeurwaarders heb gestuurd, zelfs de brieven waren beneden vmbo niveau.

Ze dachten door mij neer te halen inbhet gelijk te worden gesteld en zelfs dat verweer was gewoon te triest om te lezen.

Het heeft de deurwaarder uiteindelijk een fikse tik op de vingers opgeleverd.
Alle reacties Link kopieren
quote:fientje1982 schreef op 23 september 2014 @ 17:15:

De opleiding duurt toch 4 jaar, die van deurwaarders?

Als ik deurwaarder zou zijn, zou ik een lieve zijn. Maar ze moeten niet komen met alleen maar leugens. Eentje voor de bestwil oke, maar niet zoals die ene man die vooraf al zijn spullen heeft weggehaald toen ze zijn inboedel wilde komen weghalen. Die bleef maar doorgaan.Het gaat er niet om of je lief bent, maar dat je je aan de regels houd.
Jammer dat ze precies dit kantoor hebben uitgezocht hiervoor, daarmee kan ik niet zo goed overweg Maar aan de andere kant weer heel logisch, want zij leveren wel de beste amusementswaarde op.... Een kantoor dat heel erg goed werk levert en heel goed mee wil denken en werken, ja dat is niet leuk om te zien....
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 23 september 2014 @ 20:47:

Jammer dat ze precies dit kantoor hebben uitgezocht hiervoor, daarmee kan ik niet zo goed overweg Maar aan de andere kant weer heel logisch, want zij leveren wel de beste amusementswaarde op.... Een kantoor dat heel erg goed werk levert en heel goed mee wil denken en werken, ja dat is niet leuk om te zien....Hahah ja nu maar hopen dat er mensen zijn die de fouten die ze maken zien en die mensen helpen met klachten brieven zodat ze eens goed aangepakt worden, wie weet gaan ze zich dan aan de regels houden, arogante figuren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 23 september 2014 @ 20:47:

Jammer dat ze precies dit kantoor hebben uitgezocht hiervoor, daarmee kan ik niet zo goed overweg Maar aan de andere kant weer heel logisch, want zij leveren wel de beste amusementswaarde op.... Een kantoor dat heel erg goed werk levert en heel goed mee wil denken en werken, ja dat is niet leuk om te zien....Oh ja? Ik heb ooit eens bij GGN gesolliciteerd (niet als deurwaarder overigens)
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 23 september 2014 @ 21:03:

[...]





Oh ja? Ik heb ooit eens bij GGN gesolliciteerd (niet als deurwaarder overigens) Dan weet je bij deze dat het geen fijn kantoor is, waar dan ook in Nederland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven