Uitgerekend 1april 2015 -15 april 2015

28-07-2014 06:15 1174 berichten
Ben jij ook uitgerekend tussen 1 april 2015 en 15 april 2015?

Kom dan hier gezellig kletsen over alles wat je bezighoudt tijdens je zwangerschap!



Je kan jezelf toevoegen aan de tabel of wijzigen doorvoeren door in te loggen onder de gebruikersnaam bevallenapril2015. Het wachtwoord hiervan is april2015. Lukt het je niet, zet dan je gegevens even dikgedrukt neer, zodat iemand ander je gegevens kan toevoegen/aanpassen.



NaamLeeftijden # Ronde # Kindje Uitgerekend: Bijz.heden ababy - 1 4e 4 april 2015 14 nov. GUO (20wk echo) Apatura - 0 1e 13 april 2015 9-9 hartje gezien 22-09 afspraak vk +echo

Caroline-max30/34 0 1e 10 april 2015 - cleoleo 35/34 0 2e 5 apr - Fenna8925/30 3 1e 14 april 2015 4-9 intake, 19-9 echo Lely89 24/27 1 2e 12 april 2015 - Libby198529/28 3 1e 11 april 2015 3-10 Gehoord

8-10 controle afspraak Lilly89 25/26 2 1e 31 maart 2015 07/11 20-weken echo lisha 32 1 2e 15 april 2015 30 september NPM lotte_joy28/36 7 1e 9 april 2015 - julia_isa 27/30 2 2e 8 april 2015 18/11 20-weken echo mamadees 23/32 3 1e 9 april 2015 - zomer2013 25/29 5 2e 12 april 2015 -
Alle reacties Link kopieren
quote:Apatura schreef op 20 september 2014 @ 09:24:

Ik ben benieuwd wie van ons het eerst bevalt Lisha. Ik ben nu 10+6



Het klinkt zo kort maar over 6,5 mnd is t al zo ver.

Met de jaarwisseling zijn we al over de helft, ik zit dan in wk 26.Het maakt mij niet uit wanneer ik beval, als frummel maar volgroeid is. Laten we er geen wedstrijd van maken in ieder geval
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een mooie winterjas binnen en een simpele jurk van noppies. Vest er bij wat ik al had en een dunne.ceintuur en mn eerste outfit is klaar



Nog 39 uur tot mn echo



Zomer wij zijn precies even ver!
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de tabel aangepast. Dames die de laatse pagina's niet meeschreven heb ik er uit gehaald en verlopen afspraken. Ik hoop dat ik niet teveel gewist heb.

Ik wou een hartje zetten bij iedereen die al een hartje gehoord heeft maar daar kwam ik even niet uit.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Zijn we nog maar met 12? Ik sta er gelukkig nog wel in



Bijna je echo, Apa! Spannend.
Alle reacties Link kopieren
Wow wat een klein ploegje nog!

Gelukkig maar dat ik trouw heb geschreven afentoe ;) haha

As woensdag eindelijk m'n eerst echo en dan mag iedereen t weten! Ben zo benieuwd!! Hopelijk is alles goed ❤

Vrijdag naar t gemeente huis geweest met m'n vriend dus hij is nu officieel de papa en zal ook zijn achternaam krijgen
I love you to the moon and back
Alle reacties Link kopieren
Fijn apatura! Nu is het veel makkelijker om ieders persoonlijke verhalen te onthouden!



Hebben jullie al een voorgevoel wat het wordt?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een voorgevoel voor een meisje Wij hebben al een zoontje en deze zwangerschap voelt zo anders! Woe 29 oktober hebben wij een pretecho gepland waarbij we (eindelijk) horen wat het wordt. Ik ben zo nieuwsgierig De vorige keer wisten we het pas bij de bevalling dus ik ben ook wel heel benieuwd hoe het is om het tijdens de zw al te weten.
Alle reacties Link kopieren
Nou wij hebben het net verteld aan mijn vader.....leuk boekje gekocht voor Opa's. Oh, leuk zegt ie, heb ik wat te lezen Geloof niet dat het doorgedrongen is haha. Van de week nog maar eens proberen dus.



Morgen begrafenis bij schoonfamilie en dan willen we het ook maar aan schoonouders vertellen. Die wonen ver weg en anders moet het haast via de telefoon en dat vindt ik stom. Morgen ook11 weken en na 3 goede echo's zal het vast goed gaan. Heb voor hun ook dat boekje gekocht, maar denk dat ze het gelijk wel doorhebben haha



Zijn jullie al aan het kijken voor wandelwagen enzo? Schijnt nog een aardige leveringstijd op te zitten.
Alle reacties Link kopieren
@cleoleo ik had t gevoel een jongen te krijgen maar droomde laatst dat ik twee meisjes had gekregen lol

Nu maar afwachten op m'n echo of het er 1 of 2 zijn lol



@caroline_max kinderwagen heb ik al..op m'n werk deden ze alle bugaboos weg..dus eentje overgenomen.was zo goed als nieuw alleen binnen in de opvang mee gereden.en vond zelfs in de schuur een hele nieuwe verpakking met bekleding.

Dus uiteindelijk een hele nieuwe wagen voor nop!

Wie wil dat nou niet! Haha nu maar hopen dat t geen tweeling ism.anders heb ik een wagen te koop
I love you to the moon and back
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op MP aan het kijken voor een duowagen. Ga er voorlopig nog niet 1 kopen hoor ;) levertijd van bij ons 6 weken geloof ik dus viel erg mee (babydump)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga op marktplaats kijken tzt. Eerst maar eens de echo afwachten en in huis klussen.

Wij moeten nog op zolder het e.e.a. klussen zodat het kantoortje babykamer kan worden.



Ik heb al wel een meegroeistoel, een wiegje en ik zit achter een comode en een bedje aan.



Nog 1 nachtje slapen tot de echo....



Ik heb trouwens darmkrampen van E621

ik dacht dat ik daar na t stoppen met de pil vanaf was #auwauwauw

Die krampen mogen nog 6,5 mnd in de kast blijven.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Heb zaterdag mijn echo gehad het was prachtig! babytje was 6,5 cm en paste bij een meting van 13 weken, maar ze laat het gewoon staan op 31 maart de UD dus ben dan morgen 13 weken.

Er zat urine in het blaasje dus hij plast! Hartje klopt emooi ook nog mogen horen super allemaal!!! Nu kan ik echt genieten!

@lotte joy ik ben ook al bijna 4 kg aangekomen pff en wat een lief babytje op de echo !



@caroline max wat jammer dat je vader het niet meteen snapte haha heb je het niet meteen verteld? Wij zijn nog niet aan het kijken voor wandelwagen ofzo, wanneer moeten we echt beginnen ermee denken jullie? Ga nu maar ff aanmelden voor kraamzorg!

@ Apartura wat spannend vandaag je echo laat even weten hoe het ging!



Aan mij zegt iedereen dat het een meisje wordt maar heb geen voorgevoel ofzo..
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen allemaal!



apartura, ik hoop dat je echo goed en mooi is!



@ voorgevoel: wij denken op de een of andere manier allebei van een jongen, maar over 4,5 week hebben we de geslachtsbepalingsecho, dan weten we het zeker ;)



@ spullen: wij hebben een wiegje, wat kleding en 2 lampen voor in de babykamer gekocht, maar verder nog niets.
Alle reacties Link kopieren
Hele mooie duidelijke echo.

Nu snel naar school.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Apa!! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Apatura! Gefeleicteerd!!!! Super.



Hier zojuist ook een goede 12-wekenecho/nekplooimeting. Heel blij!
Alle reacties Link kopieren
@ mamadees ik heb je gemaild ivm FB-groep.
Alle reacties Link kopieren
@ Apartura, wat fijn gefeliciteerd!!!



@cleoleo ook jij gefeliciteerd super!
Alle reacties Link kopieren
Cleo: gefeliciteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
Apatura het is heel gezellig op FB! Aanrader!



Thanks Lisha!
Alle reacties Link kopieren
Dames met een mooie echo : joehoeee!! Geweldig.



Wij hebben al een kamer en kinderwagen (stokke). Beiden overgenomen maar in zeer goede staat! Dus wij kunnen straks beginnen met de kleertjes en verzorgingsspullen. Maar daar hebben we nog 27 weken de tijd voor



voorgevoel: wij denken beiden een meid. Droom ook alleen maar over meisjes vreemd genoeg. Maar het blijft 50/50. Een jongen zou ook geweldig zijn! Gezondheid is nr 1

Nog 1,5 week en dan weten we het hopelijk! Stuk ongeduld dat ik ben!
Alle reacties Link kopieren
Passen jullie de nub-theorie toe op je echofoto's? En wil je t resultaat delen. Ik dacht al dat het een meisje wordt en voorlopig heb ik een kleine bevestiging met de nub.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
ik ga in ieder geval wel kijken ja of ik de nub theorie kan toepassen, maar eerst nog 10 daagjes wachten tot de echo...
Alle reacties Link kopieren
Ow ja ik ben 2 dagen vooruit gezet. 9 april is mijn datum
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Nub is niet overduidelijk op mijn echo. Ook ben ik zekerder vanaf 12 weken echo en mijn laatste is met 11 wk gemaakt. Tot nu toe bij vriendinnen wel goed gehad dus jammer dat ik bij mijzelf niet kijken kan! Maar ja die anderhalve week kan ik nog uitzitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven