Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!



Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal



Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:



Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen



Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.





NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
HNT!
Alle reacties Link kopieren
YEAH!
Alle reacties Link kopieren
Haha hondenverlof jan10e2000! Misschien als de kinderen wat groter zijn dat we dan wel voor een hond gaan!



Ojee nu begin ik al over kinderen en de eerste is er nog niet eens!
Pyh: ik hoop dat het snel lukt voor je! Wel hier blijven schrijven dan he, dan kunnen we blijven meeleven met je (en een live Viva bevalling is ook altijd leuk!).
Alle reacties Link kopieren
Haha ja ik blijf dan zeker, want dat is ook een van de redenen dat ik gezond wil eten en een ritme wil krijgen!



+ dat het er daarna natuurlijk weer af moet!
Mooi pyh!
Alle reacties Link kopieren
Moet je na 3000 altijd een nieuw topic beginnen?



Ha ha pys: wij doen dat ook, eerst al spreken over kinderen enz terwijl we pas over jaartje gaan gaan kopen. Dromen is en kan mooi zijn :-)
Alle reacties Link kopieren
En weer gevonden
Don't know, don't care
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoelde pyh natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Jah, een pup met kleine kinderen zal hel lijken (zoveel tegelijk opvoeden!!), maar voor kids lijkt het me super! Ik was 7 toen wij onze eerste pup kregen. Was echt super! En ik heb er nu een hekel aan als mensen hun kids meteen wegtrekken; 'weg bij die hond, die zijn eng en vies'. Daar krijg je bange koters van.



(Tip: Ik kreeg haar, omdat ik had beloofd haar 'elke dag uit te laten'…waar ik na 2 dagen al mee stopte natuurlijk. Dus trap daar niet in!)
Alle reacties Link kopieren
We zijn er weer en nog op pagina 1 ook :D
Alle reacties Link kopieren
quote:mlsc schreef op 22 september 2014 @ 21:22:

Moet je na 3000 altijd een nieuw topic beginnen?



Ha ha pys: wij doen dat ook, eerst al spreken over kinderen enz terwijl we pas over jaartje gaan gaan kopen. Dromen is en kan mooi zijn :-)Dromen is geweldig en helemaal als je het na verloop van tijd kunt waarmaken!
Alle reacties Link kopieren
quote:renate73 schreef op 22 september 2014 @ 21:24:

We zijn er weer en nog op pagina 1 ook :DBen benieuwd hoe snel we deze vol hebben!
Alle reacties Link kopieren
quote:jan10e2000 schreef op 22 september 2014 @ 21:23:

Jah, een pup met kleine kinderen zal hel lijken (zoveel tegelijk opvoeden!!), maar voor kids lijkt het me super! Ik was 7 toen wij onze eerste pup kregen. Was echt super! En ik heb er nu een hekel aan als mensen hun kids meteen wegtrekken; 'weg bij die hond, die zijn eng en vies'. Daar krijg je bange koters van.



(Tip: Ik kreeg haar, omdat ik had beloofd haar 'elke dag uit te laten'…waar ik na 2 dagen al mee stopte natuurlijk. Dus trap daar niet in!)

Zo herkenbaar. Officieel is de Beagle van mijn oudste zoon. ( Die gaat nog wel met hem naar behendigheid) en de Boomer van mijn dochter (Die wil ze nog wel eens uitlaten.) de middelste doet het alleen als hij moet, omdat wij weg zijn.



Maar ik vind het niet erg hoor, want eigenlijk hebben we ze genomen, omdat ik honden geweldig vind en onze vorige hond er niet meer was die kregen we trouwens toen de middelste net een jaar was, dus het kan best
quote:pyh1989 schreef op 22 september 2014 @ 21:26:

[...]





Ben benieuwd hoe snel we deze vol hebben!Zeg dat wel, deel 2 hadden we zo vol gekletst. Gezellig groepje hebben we
Alle reacties Link kopieren
quote:liara schreef op 22 september 2014 @ 21:29:

[...]





Zeg dat wel, deel 2 hadden we zo vol gekletst. Gezellig groepje hebben we De eerste helemaal. Kwam terug van vakantie toen bestond 2 al
quote:jan10e2000 schreef op 22 september 2014 @ 21:23:

Jah, een pup met kleine kinderen zal hel lijken (zoveel tegelijk opvoeden!!), maar voor kids lijkt het me super! Ik was 7 toen wij onze eerste pup kregen. Was echt super! En ik heb er nu een hekel aan als mensen hun kids meteen wegtrekken; 'weg bij die hond, die zijn eng en vies'. Daar krijg je bange koters van.



(Tip: Ik kreeg haar, omdat ik had beloofd haar 'elke dag uit te laten'…waar ik na 2 dagen al mee stopte natuurlijk. Dus trap daar niet in!)



Maar ik ben best een beetje bang voor honden, vooral omdat de meeste mensen hun hond echt niet opvoeden en dat ze meteen tegen je opspringen en ze zo'n riem hebben die wel 20 meter lang kan worden en ze dan helemaal geen controle meer hebben over hun hond. Ik heb overigens nooit tegen mijn kinderen gezegd dat honden eng en vies zijn hoor.



(best wel off-topic dit )
Alle reacties Link kopieren
quote:jan10e2000 schreef op 22 september 2014 @ 12:39:

[...]



Je zou niet perse ergens op terug komen, ik vroeg meer om advies



Ik eet te weinig. (......)



Maar aan jou de vraag, Hatse: wat kan ik nou het beste eten om aan het juiste aantal calorien te komen op een dag? Heb je tips?

Jan10e, mag ik even op jouw bericht reageren?

Ik herken mezelf er namelijk heel erg in. Lang slapen, afwijkend ritme, niet ontbijten, niet kunnen koken/bakken, calorieën voornamelijk uit 'ongezond' voedsel halen etc.

En er is hoop.



Je hoeft namelijk niet te kunnen koken om recepten te kunnen (na)maken. Zeker niet met een internetverbinding bij de hand... Er is zó veel te vinden op internet. Met basic vaardigheden als snijden, kokend water in een pan gieten etc. kun je echt ook lekker koken!

Ik dacht ook altijd dat ik niet kon koken en deed het dus niet. Maar inmiddels weet ik beter, ik kan prima gezonde recepten namaken! Hierdoor is eten veel leuker geworden. Ik eet gezonder, afwisselender en vooral lekkerder!

En nee, ik kan nog steeds niet 'koken'. Maar écht kunnen koken is in mijn ogen: from scratch en uit je hoofd hele gerechten maken met verschillende ingewikkelde technieken, zelf weten welke producten en smaken wel en niet combineren etc. Dat zal ik nooit (goed) leren, maar dat betekent dus zeker niet dat ik nooit lekker eten voor mezelf kan maken! De mensen die dit wel kunnen hebben namelijk heel veel opgeschreven voor mensen zoals wij!



(dit geldt ook voor bakken trouwens, alhoewel bakrecepten vaak wat ongezonder zijn, maar met wat zoeken zijn er ook genoeg 'gezonde' baksels te vinden. Het recept van Hats bijvoorbeeld. Of muffins van ei met groenten. Enige wat je nodig hebt zijn wat van die papieren of siliconen muffinvormen en een oven! Prima te doen als je gewoon het recept volgt.)



Ik zag je net ergens schrijven dat je vroeger brinta zo lekker vond. Is dat niet een optie als ontbijt? Eventueel met wat fruit erdoor? Heb je dat ook gelijk maar weer binnen. En je verbranding opgestart!

Ontbijten is ook een kwestie van wennen heb ik gemerkt. Ik had de eerste uren na het opstaan nooit trek. Koffie voldeed. En nu ik al een tijdje verplicht moet ontbijten van mezelf gaat het steeds beter. Ik heb er trek in, het smaakt me beter etc.



En waarom je roerei niet bakken in olie of boter? Weer wat calorieën erbij, en je lijf heeft ook vetten nodig!

Zelfde voor de salades, waarom altijd magere kip? Neem eens zalm, of makreel. Goede vetten en weer calorieën!



Misschien kun je 's avonds, als je toch wat later naar bed gaat, nog een smoothie maken? Lekker en gezond. En recepten genoeg te vinden.



Misschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar waarom wandel je maar 800 meter met de hond? Goed excuus om er dagelijks lekker op uit te trekken zo'n hond! Ik voel me altijd zo'n muts als ik weer eens zonder hond door het park of de stad wandel. Wandelen is hartstikke goed voor je, en misschien helpt het je ook uit die 'lamlendige' stand te komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:liara schreef op 22 september 2014 @ 21:29:

[...]





Zeg dat wel, deel 2 hadden we zo vol gekletst. Gezellig groepje hebben we Ja he, Liara! Leuke vaste kern hebben we ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:renate73 schreef op 22 september 2014 @ 21:31:

[...]



De eerste helemaal. Kwam terug van vakantie toen bestond 2 al



Het wordt inderdaad wel wat rustiger, maar dat is helemaal niet erg, dan is het tenminste bij te houden.

Eerste deel liep ik constant een pagina of 20 achter haha
Don't know, don't care
quote:jan10e2000 schreef op 22 september 2014 @ 21:34:

[...]



Ja he, Liara! Leuke vaste kern hebben we ook! Ja, fijn he
Alle reacties Link kopieren
Oh, en de how to video nu met link.



Havermoutpannenkoeken
lalalalalinda: dat heb ik nog steeds wel eens. Als je een dagje/weekendje niet leest kan je echt niet meer overal op reageren, maar ik lees wel altijd alles.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven