Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde regels)

19-09-2014 13:58 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:Bans bespreken (bantopic)Beleid besprekenTrolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.Hinten en hengelen naar eerdere nicks.Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:larva schreef op 22 september 2014 @ 21:38:





MissI lekker klikspaantje van me!







Waar is Nouchi als je d'r nodig hebt?
Alle reacties Link kopieren
quote:larva schreef op 22 september 2014 @ 21:33:

Voor 10¤ zeg ik wie het was! ;)
Ik was niet de staffer hoor.

Mijn eigen naam zou ik wel noemen hier.
Lieke (was het toch?) lover gesignaleerd!!
Alle reacties Link kopieren
Ik begreep wel dat het degene aan wie het gericht was in ieder geval persoonlijk énorm gekwetst heeft

-



Dat was niet mijn vraag.
.
quote:dubbeltje4 schreef op 22 september 2014 @ 21:23:

[...]



Als jij het zegt te weten, moet jij het zelf zijn.

Want het is echt nergens terug te vinden.

MOET ik het wel zijn?

Nee dus.



Je weet toch dat een ieder hier zijn/haar post kan wijzigen? !
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 22 september 2014 @ 21:40:

[...]





Ben je nu serieus of niet miss I?



Ja, daar ben ik serieus in.



Zoals dubbeltje zich nu laat horen, vrees ik het ergste als uitkomt wie de staffer was.



Wat iedereen uit het oog schijnt te verliezen: je kunt ook staffen en dat niet voor de schermen melden he...



Dus misschien was er wel één (zo dom) om het voor de schermen te melden dat ze had gestaft, maar waren er wel 15 die het achter de schermen hielden dat ze hadden gestaft.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:dubbeltje4 schreef op 22 september 2014 @ 21:23:

[...]



Als jij het zegt te weten, moet jij het zelf zijn.

Want het is echt nergens terug te vinden.Ik weet het ook. Is ergens geschreven. Bieb was het niet.
En dan, dan gaat dubbeltje (nog een keer) los. Men weet welke knop ze in moeten drukken.
Ik vind het nieuwe spelletje " stafferhunten" ook niet zo grappig.
Wat missi zegt!
Alle reacties Link kopieren
Heb jij ook gestaft MissI?
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 september 2014 @ 21:44:

[...]





Ja, daar ben ik serieus in.



Zoals dubbeltje zich nu laat horen, vrees ik het ergste als uitkomt wie de staffer was.



Wat iedereen uit het oog schijnt te verliezen: je kunt ook staffen en dat niet voor de schermen melden he...



Dus misschien was er wel één (zo dom) om het voor de schermen te melden dat ze had gestaft, maar waren er wel 15 die het achter de schermen hielden dat ze hadden gestaft.





Niemand heeft gemeld wie het was. Nergens.





En zo moeilijk is het niet, staffen en nergens vermeld worden.
quote:Bieb2.0 schreef op 22 september 2014 @ 21:46:

Ik vind het nieuwe spelletje " stafferhunten" ook niet zo grappig.Mee eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 22 september 2014 @ 21:45:

En dan, dan gaat dubbeltje (nog een keer) los. Men weet welke knop ze in moeten drukken.Stel je niet zo aan joh!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 22 september 2014 @ 21:45:

[...]



Ik weet het ook. Is ergens geschreven. Bieb was het niet.Nee, is nergens geschreven.
Alle reacties Link kopieren
...........
Alle reacties Link kopieren
Ben nog steeds benieuwd of de opmerking an sich banwaardig was in jullie ogen, afgezien van de vraag of er gestaft is en door wie.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 september 2014 @ 21:44:

[...]





Ja, daar ben ik serieus in.



Zoals dubbeltje zich nu laat horen, vrees ik het ergste als uitkomt wie de staffer was.



Wat iedereen uit het oog schijnt te verliezen: je kunt ook staffen en dat niet voor de schermen melden he...



Dus misschien was er wel één (zo dom) om het voor de schermen te melden dat ze had gestaft, maar waren er wel 15 die het achter de schermen hielden dat ze hadden gestaft.



Maar miss I, het is een forum hè?

Wat kan iemand overkomen als diegene meldt dubbeltje te hebben gestaft?
Je bent zelf een theepot
Nou nou, ik neem het voor je op hoor. Maar succes ermee.
quote:impala schreef op 22 september 2014 @ 21:38:

Maar was de opmerking van dubbeltje volgens wie het gelezen heeft banwaardig? Dus niet stafwaardig, maar banwaardig?Daar waren de meningen over verdeeld. Sommigen vonden van wel, anderen van niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 22 september 2014 @ 21:38:

Maar was de opmerking van dubbeltje volgens wie het gelezen heeft banwaardig? Dus niet stafwaardig, maar banwaardig?

Daar is op dit topic (geheel on topic btw) al over geschreven.

De meningen waren verdeeld. Een aantal vonden van niet, een aantal (waaronder ik) van wel.

S. heeft aangegeven niet gestaft te hebben.

Iemand anders op dat bewuste topic heeft gezegd dit wel te doen. En inderdaad, wie weet anderen (ik niet) nog achter de schermen.

Ik vind het bijzonder flauw van Dubbeltje om S. nu helemaal de schuld te geven van haar ban terwijl ze zelf ook aangeeft 'scherp' te zijn geweest, en ze helemaal niet weet óf S. haar überhaupt wel gestaft heeft.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 22 september 2014 @ 21:47:

Heb jij ook gestaft MissI?



Nee, wat ik al eerder zei, ik heb 't gemist, was ff druk met RL dingen.

Heb de napraat achteraf in dit topic gelezen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:dubbeltje4 schreef op 22 september 2014 @ 21:51:

[...]



Nee, is nergens geschreven.Nu misschien niet meer nee..
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 22 september 2014 @ 21:51:

Ben nog steeds benieuwd of de opmerking an sich banwaardig was, afgezien van de vraag of er gestaft is en door wie.De mods vonden van wel.
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven