Entertainment alle pijlers

Deef Roelvink en Melissa Pach; the soap continues.....

14-08-2014 23:07 275 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tot mijn verbazing is er nog geen topic over. Wie volgt het ook? Vandaag in RTL Boulevard een genuanceerde reactie van vader Dries. Hij vindt het oerstom van zoonlief. Brammetje M. zat aan de desk en zijn zoon is de manager van zoontje Deef R. Melissa P. is inmiddels van Facebook en Twitter vertrokken en Deef staat het water aan de lippen want inmiddels opgepakt en verhoord omtrent zijn aandeel in het geheel.

Hoe gaat dit aflopen?
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 27 augustus 2014 @ 19:17:

het huis van gelebroek roofvinkHij heeft daarom besloten, door de hele kwestie rond Dave, zijn huis maar even uit de verkoop te houden. 'Op dit moment staat mijn hoofd hier niet na. Ik ben met Dave bezig met wie ik veel gesprekken voer en voor wie ik een steun wil zijn. Het verkopen van het huis komt later wel weer.



Wie schrijft die teksten
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Deefje heeft voorlopig 'huisarrest'
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
papa neemt deefje mee want hij is 'heul sielug' en moet ontspannen
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Waylon vindt Dave ook helemaal niks..... en kennelijk is bijna heel Nederland dat met hem eens.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Godskolere heeft dat jong een talent voor ellende opzoeken?



Deef feest met motorclub - niks rust in Spanje
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Hoe dom kun je zijn is Dave
goeie zet weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap deze ophef niet hoor, mag hij nu ook al niet meer feesten?
leef je onder een steen?



Tuurlijk mag hij een feestje vieren, maar als je al verdacht wordt van o.a. diefstal en aanranding dan staat het niet goed dat je vriendjes bent met een beruchte motorclub.

http://nl.wikipedia.org/wiki/No_Surrender_MC
Alle reacties Link kopieren
Nou, inderdaad, een grote steen.



Als het joch gaat feesten wordt er van alles gejat, viraal gegooid, stiekem wat in het donker geknepen en afgetopt met fout gezelschap. Op de een of andere manier krijgt hij het voor elkaar om altijd op de foute feestjes te komen.

Echt, het wachten is totdat hij als hele foute clown een kinderfeestje komt verzieken.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor helemaal geen steen, snap alleen de ophef gewoon niet. Hij feest met mannen, geen vrouwen maar hij mag eigenlijk überhaupt niet meer feesten? Omdat het met een motorclub is? Is toch gewoon onzin?
Alle reacties Link kopieren




No Surrender is geen motorclub. Denk je dat die gezellig met elkaar gaan touren op de motor?



Lekker volk gaat die Droelvink mee om.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat doen ze idd ja, dat lees ik overal met foto's erbij en het is toch echt een motorclub hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:vivagirly, 4 minuten geleden

Ja dat doen ze idd ja, dat lees ik overal met foto's erbij en het is toch echt een motorclub hoor
You know how I know? Because I reeaally think so!
Je hebt motorclubs en je hebt motorclubs. Dit is nou niet echt een clubje gezellige zondagrijders.
Alle reacties Link kopieren
Vivagirly, meen je dat nou echt of zit je de boel te stangen? Kijk je wel eens naar het nieuws?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ik zal mijn linkje even samenvatten dan.

Door de nationale politie wordt no surrender aangemerkt als 1%MC, wat zoveel betekent dat de leden zichzelf buiten de wet plaatsen. Maw, outlaws, bandieten, criminelen.

Willem Holleeder is vice-president van de amsterdamse chapter geweest en Willem v Boxtel is president (o.a. veroordeeld voor geweldpleging, en gek genoeg verdacht van het beramen van een aanslag op Holleeder).



Fijne jongens kortom.
quote:vivagirly schreef op 23 september 2014 @ 00:34:

Omdat het met een motorclub is? Is toch gewoon onzin?



Ik ben een vrouw, ik zit bij een motorclub en wij toeren en feesten.

Maar No Surrender is niet zo'n club.

Daar zit 1000 jaar gevangenisstraf bij elkaar..
Alle reacties Link kopieren
Ja er zullen vast criminelen bijzitten maar die zitten overal toch? Ik denk dat het door de media behoorlijk opgeblazen wordt. En Dave Roelvink was daar om te presenteren als er dan toevallig veel mensen van een club zijn kan hij daar toch niks aan doen? Hij doet gewoon mee met de gezelligheid van dat moment. Dat had in mijn ogen net zo goed met een andere club kunnen zijn als die daar waren op dat moment. Maar de media moeten altijd alles opblazen.
Zal ik het dan zo zeggen:

Als je verdacht wordt van allerlei onfrisse zaken, dan wordt het beeld van jou in de media niet positiever als je lekker gaat chillen met een groep die ook als verdacht te boek staat. En dan zet je het ook nog eens zelf op instagram.

Die jongen heeft voor een 'model/acteur' niet veel kaas gegeten van PR.
Alle reacties Link kopieren
Wat Starshine zegt, dus. En ja, wat je dus krijgt is dat hij zich dat soort foto's niet kan veroorloven. Omdat hij daarvoor al teveel stomme dingen heeft uitgehaald. En dus in de kijker ligt van de media die erop gebrand zijn om hem op een gegeven moment inderdaad steeds op dit soort stommiteiten te willen betrappen. Maar ook zonder die media-branding doet Deef dat al heel erg vakkundig zelf.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Ja daar hebben jullie wel gelijk in... Maar toch vind ik het onzin dat alles wat hij of no surrender doet negatief in de media moet komen. Zo krom allemaal...
Alle reacties Link kopieren
Dat doet hij echt zelf,hij moet betere vrienden zoeken en zich gedeisd houden. Logisch dat de media er boven op springt.

Het is gewoon niet de slimste jongen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivagirly schreef op 23 september 2014 @ 22:07:

Ja daar hebben jullie wel gelijk in... Maar toch vind ik het onzin dat alles wat hij of no surrender doet negatief in de media moet komen. Zo krom allemaal...Maar NS is gewoon een criminele organisatie. Lijkt op Satudarah en de Hells Angels. Dit zijn geen lieden die in de media komen vanwege gezellige motortochtjes in de natuur. Ze komen in de media omdat ze er - bijvoorbeeld - weer eens eentje hebben omgelegd of her en der wat hebben lopen bedreigen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ja Dééf, wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond...



http://m.ad.nl/ad/m/nl/10 ... tingNavigationItemId=5585

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven