Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker deel 2

14-09-2014 13:01 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we schrijven weer rustig verder.





De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Lieve Lama,



Rust lekker tot de harenwasbrigade komt.



Everything you see I owe to spaghetti!
Morgen Lamaatje,

Dommel nog maar lekker wat tot je verzorgd

wordt. Als het achter de rug is en je weer

fris gewassen bent is dat toch wel een heerlijk

gevoel. Liefs!
Gelukkig maar dat dat ook op bed kan, Lamaatje. Als je haren weer schoon zijn voelt het gelijk een stuk lekkerder, tenminste, dat gevoel heb ik altijd. Alsof het helderder wordt in mijn hoofd :-)

Ik las een verontrustend artikel, over zzp-ers die bij terminaal zieken werken. Die worden ingehuurd door zorgbedrijven en dat mag dan weer niet. De belastingdienst grijpt in. Maar: wederom worden er mensen getroffen die al zo zwak staan, de zieken en gehandicapten! De wereld wordt er niet mooier op door dit soort maatregelen.



Iig weer een warme

uit het Noordhollandse
Goedemorgen lieve Lamaatje,

Lekker even he, de haren wassen. Ik hoop dat ze er even de tijd voor willen nemen en een hoofdmassage bij geven. Werkt ontspannend en rustig. Ik kreeg er gister eentje van de kleine Dorian 11 maanden. Hij had heel veel prikkels gehad en kwam niet in slaap. Ik had hem tegen me aan en zijn handje kriebelde heel zachtjes, loom in mijn nek en speelde met mijn haren. Niet op het gebruikelijke trekken, maar echt aaien, voelen en kriebelen. Ik zat doodstil te genieten en hij werd er ook heel rustig van. Heb hem gevraagd of we dit erin konden houden



Vanmiddag wordt het weer zonnig, hier in Groningen is de zon alweer aan het schijnen!
Lief Doreia:)

Lama, ik kocht zaterdag een trui bij H&M. Toen ik um thuis wat langer aan had kriebelde die een beetje. Blijkt er 5% alpacawol in te zitten. Ik zal de trui heel voorzichtig wassen.
U vraagt, wij draaien







Alle reacties Link kopieren
Veel liefs vandaag voor jou, Lamaatje.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Leuke trui, Pip!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen lama die gewassen werd, dus dan maar deze.



Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Babymassage Doreia , dat vinden ze heerlijk.
odi et amo
Oh nu heb ik spijt dat ik geen baby massage heb gedaan! Ik had niet begrepen dat je dan door babys werd gemasseerd!
Alle reacties Link kopieren
Baby-olie is ook niet wat het lijkt Doreia
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapicobella schreef op 22 september 2014 @ 18:08:

Baby-olie is ook niet wat het lijkt Doreia



Hoe interpreteer ik "Dove" (duif) nu dan? ........
Alle reacties Link kopieren
Lieve Lama, hopelijk heb je een goede dag gehad en ik wens je een rustige nacht met veel slaap!
Alle reacties Link kopieren
Welterusten Lama, mét schone haren en hopelijk zonder morfine..







Welterusten lieve Lamaatje
Alle reacties Link kopieren
lieve lama, ik lees al vanaf het begin mee en reageer nu voor het eerst. Om te beginnen waar komen al die prachtige lama-plaatjes vandaan? Hulde aan de posters...

Mijn moeder ook heel jong aan longkanker overleden en ik rook, hoe erg is dat?

Meer ga ik er nu niet over zeggen...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:pokkewijf schreef op 22 september 2014 @ 21:47:

lieve lama, ik lees al vanaf het begin mee en reageer nu voor het eerst. Om te beginnen waar komen al die prachtige lama-plaatjes vandaan? Hulde aan de posters...

Mijn moeder ook heel jong aan longkanker overleden en ik rook, hoe erg is dat?

Meer ga ik er nu niet over zeggen...

Ach meid, het heeft mij ook dertig jaar gekost om te stoppen. Maar waarom nu niet stoppen dan. Kom op, je kan het. Het is echt een gewoonte waar mee te stoppen is. Ik dacht altijd dat het leven zonder roken niets aan was. Als dat idee loslaat gaat het je echt lukken. Toen het mij eenmaal gelukt was ik de koning te rijk.

16 kilo te zwaar, maar wel van die rotpeuken af. De opmerking van mijn vader heeft mij heel veel geholpen : als je niet doorzet dan kom je er nooit vanaf.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker voor zo Lamaatje.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn weer snoezig, de plaatjes.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
quote:lamaatje schreef op 21 september 2014 @ 23:35:

Ik zit te kijken, wtf het is geloof ik toch echt een lama op dat skateboard of is het toch een hond.

't Is echt een lama hoor!



En hier de foto van Lama's haarwasactie voor Doornroosje:







Slaap weer lekker Lama, hopelijk langer dan afgelopen nacht!
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Lekker slapen Lamaatje!

Ook ik geniet elke dag weer van de geweldige lama- en

poezenplaatjes. Ongelooflijk wat iedereen steeds weer

weet te vinden. Ga zo door allemaal!
He lama! Ik was even anderhalve week weg, dus ff bij moeten lezen!

Lekker ook ontspannen door het haren wassen? Kost natuurlijk energie, maar ook wel even fijn. Ook heerlijk schoon gevoel vind ik.



Mijn peuter heeft vandaag heerlijk door de supermarkt geschreeuwd dat ie moest poepen. En dan ook heel heel heel erg hard, iedereen genoot mee. Inclusief handjes tegen de billen en benauwd kijken, waardoor medewinkelenden ook benauwd keken . Hij draagt overigens gewoon een luier want snapt nog niks van potjes of wc.

Dat was mijn enerverende dag.
Alle reacties Link kopieren
Nog eentje dan speciaal voor Carenza:

Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven